Ai laaav juuu, Jykä

Jyrki on mun muru

Nyt huudetaan:

Ihanaa Katainen ihanaa.
Ihanaa Katainen ihanaa.
Ihanaa Katainen ihanaa.

Tämä on ihanaa.

Vaikka (Suomeen) tekee kipeää niin ei haittaa.

Ihanaa Katainen ihanaa.
Ihanaa Katainen ihanaa.

Tämä on ihanaa

8

182

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin, tämä ruiskukka puolueen lempilapsi on nyt oikeistaan ensi kertaa vaikeuksissa poliittisella urallaan. tuli viime vappuna istuessaan himassa ja tietysti melkoisessa simassa soiteltua kaverilleen ja tilattua häneltä painos sinisiä unelmia. nyt ihan kaikki eivät ole tyytyväisiä tähän "kohtuuhintaiseen" tuotokseen ja jyken mukaan he eivät ole sitä kirjasta lukeneet tai eivät ymmärrä lukemaansa. itse kuulun noihin jälkinmäisiin ja ehdotankin sinisien unelmien kirjasta sijoitettavaksi kirjastoissa lastenkirjojen satukirja hyllyyn!

• annikoo.

Sinisen kirjan luettuani olen "järkyttynyt.....minustakin olisi voinut tulla hyvä tutkija-filosohvi......esimerkiksi sen että käyttävätkö hissiä enemmin ensimmäisen kerroksen asukkaat ....vai kahdeksannen ...

• annikoo. kirjoitti:

Sinisen kirjan luettuani olen "järkyttynyt.....minustakin olisi voinut tulla hyvä tutkija-filosohvi......esimerkiksi sen että käyttävätkö hissiä enemmin ensimmäisen kerroksen asukkaat ....vai kahdeksannen ...

luen juuri tuota sinistä kirjaa itsekin ,. onneksi se löytyy netistä, en kyllä ostaisi moista ,. kestävää kehitystä jankataan melkein joka toisella rivillä - itse olen huomannut kestävää kehitystä lähinnä tuolla vyötärön seudulla.

• basaschka
        annikoo. kirjoitti:

kyllä tuosta nyt voi pari sivua hienosti jaaritella :-)

• tri Himonen

Fantastista !!!!!!!!!!!!!!!!

• Kautta maailmanhistorian on suurmiehillä aina ollut visioita. No itänaapurissa nyt ei ollut suurmiehillä kuin televisioita, siksi meni persiilleen kolhoositalous.

• herkullisin visio oli kennedyllä berliinissä aikoinaan!

• kielibasa kirjoitti:

herkullisin visio oli kennedyllä berliinissä aikoinaan!

niin, eikös hän todennut olevansa joku hillomunkki tai vastaavaa ,.
        siitä ei enää visio herkullisemmaksi voine muuttua ;)

vaan saavatko ne ikinä Kennedyn murhaa selvitettyä, kuka teki ja miksi,. siinä on yksi suurimpia mysteerejä maailmassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on ollut

Ihanin kohtaamisemme?
      Ikävä
      39
      665
    2. Mikä on suurin syy

Ettet halunnut minua?
      Ikävä
      86
      638
    3. Sinä mies olisit

ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s
      Ikävä
      31
      580
    4. Poliisin potkija

Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.
      Haapavesi
      16
      578
    5. Miksi jätit minut

Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?
      Ikävä
      37
      523
    6. Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella

Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?
      Ikävä
      49
      511
    7. kehtaisitko esitellä kaivattusi

läheisillesi? 🤔
      Ikävä
      34
      502
    8. Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se

Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?
      Ikävä
      62
      495
    9. Mitä haluaisit

Sanoa itsellesi juuri nyt?
      Ikävä
      63
      491
    10. Kaipaatko vielä exää?

Jos olet ihan rehellinen
      Ikävä
      68