my sweety dear friend

tosia etc.

mielip.vain:

toivottavasti löydät tänne :)

123

1876

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tosia etc
    • tosia etc

      älä säikähdä tuota edellistä, kuuluu rohkeaan huumoriin...

    • tosia etc
    • tosia etc

      http://www.youtube.com/watch?v=43vPOsM6c5I

      Dear friend, mielip.vain, oletkohan ollenkaan käväissyt täällä?

      Joka tapauksessa ajattelin piristää sinua.

      Olen muuten tosi iloinen, kun yhteisen ystävämme angelwork on kehittynyt todella hienosti. Hänestä on tullut yksi ehkä tunnetuimpia nimiä alalla maassamme ja ihmiset pitävät kovasti.

    • tosia etc
    • Mielipiteitä vain

      Täällä ollaan! :) Kylläpäs jokus onkin hankala muistaa käydä täällä, kun on aina niin monta asiaa yhtä aikaa mielessä :) Tulin moikkaamaan sinua tänne, älä huoli en ole hävinnyt mihinkään, toivottavasti jutellaan pian lisää :)

    • tosiasia etc

      no vautsi, olet sittenkin käynyt täällä, mitä mieltä olet muuten tästä kuvasta, ilmeisesti tämä aiheutti jotain ärtymystä eräässä (tod,näk.joku ruma akka) henkilössä, mikä ilmeni toisella palstalla, olisin todella kiinnostunut sinun mielipiteestäsi

      http://sphotos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/625464_10151814667683275_1679542060_n.jpg

    • tosia etc

      Mielip.vain...

      Olen tänään yrittänyt puolustaa yhteistä ystäväämme kaikenlaisia hyökkäyksiä vastaan, mutta jotenkin olen väsähtänyt asiaan. Mitä mieltä sinä olet? Olisin kiitollinen joko mielipiteestäsi tai tuestasi. Olenko väärässä? Onko näissä kritiikeissä sinun mielestäsi mitään perää? Jos viitit vilkaista toista palstaa, jossa joskus aloitimme keskustelumme. Siellä on esitetty kaikenlaisia väitteitä, niin että olen niistä ihan alamaissa...

      ystäväsi

    • Mielipiteitä vain

      Kävinkin äskettäin kommentoimassa tuosta tapauksesta siihen meidän ketjuun. Mielestäni on naurettavaa että joku kateuksissaan arvostelee toista ihmistä, kateudelle kun ei yleensä ole edes mitään järkevää syytä. Kateus on myrkyttävää ja yksi vastenmielisimpiä piirteitä ihmisessä. En voi sietää kateellisia ihmisiä. Olisi eri asia jos kyseinen nainen olisi antanut edes asiallista kritiikkiä, kaikista kun ei voi pitää. Mutta tuollainen räksyttäminen on lapsellista.

      Ps. Tuo kuva on upea, siinä ei kertakaikkiaan ole mitään vikaa. Ehkäpä kyseistä arvostelijaa ärsyttää se että kysessä on kaunis ihminen, joka ylväänä poseeraa kuvassa? Luuliko hän tuon kuvan perusteella että Kirsi on ylimielinen? Jos asia on näin niin kyllä on kyseisen ihmisen päättelykyky ihmisistä hataralla pohjalla.

      • tosia etc

        Taidat olla hyvin oikeassa. Ei tuollaisen kuvan perusteella voi ihanaa Kirsiä pitää mitenkään ylimielisenä.

        Minustakin kuva on oikein söpö. Onneksi tuolla toisella palstallakaan ei käy paljon väkeä, olen sen huomannut. Lähinnä ehkä satunnaisia tuksu ja aitolehti -kiinnostuneita, joten ei nuo häirikön kirjoitukset paljoa haittaa ja onneksi ne hukkuu sinne jonnekin.

        Muutkin väitteet, mitä hän Kirsistä esitti, oli ihan poskettomia. Kiitos että valaisit iltani, voin nukkua paremmalla mielellä.

        Halit sulle, dear friend!


      • tosia etc
        tosia etc kirjoitti:

        Taidat olla hyvin oikeassa. Ei tuollaisen kuvan perusteella voi ihanaa Kirsiä pitää mitenkään ylimielisenä.

        Minustakin kuva on oikein söpö. Onneksi tuolla toisella palstallakaan ei käy paljon väkeä, olen sen huomannut. Lähinnä ehkä satunnaisia tuksu ja aitolehti -kiinnostuneita, joten ei nuo häirikön kirjoitukset paljoa haittaa ja onneksi ne hukkuu sinne jonnekin.

        Muutkin väitteet, mitä hän Kirsistä esitti, oli ihan poskettomia. Kiitos että valaisit iltani, voin nukkua paremmalla mielellä.

        Halit sulle, dear friend!

        ps. katsoin tuota ihanaa kuvaa vielä uudelleen ja mielestäni se kertoo ihmisestä, joka uskaltaa kukoistaa ja olla mitä on...siinä on suuri ja hieno vertauskuvallisuus...miten ihmeessä joku voikaan ärsyyntyä tuollaisesta??...no jääköön omaan arvoonsa....

        vielä kerran suurkiitos sulle, sinulta sain mielipiteelleni vahvan vahvistuksen!!!


    • tosia etc
    • Mielipiteitä vain

      Hyvää yötä sinulle! Toivottavasti jutellaan pian lisää ;)

    • tosia etc

      Dear friend, mielip.vain. Huomasin, että keskusteluketjumme on täynnä!!! Eikä siihen alkuperäiseen voi enää kirjoittaa!! Aloitan, kun kerkiän paneutua, uuden keskustelun samalla julkkispalstalla samasta aiheesta, ehkä hieman eri otsikolla.
      Pidin siitä viestiketjusta niin paljon, että varmaan tulostankin sen muistoksi. Ilmoitan sitten täällä, kun olet ehtinyt paneutua asiaa, varmaan ihan lähipäivinä.

      Halit ja pusut sulle ja tsemppiä viikkoosi! Ethän sitten katoa!!

    • tosia etc

      Aikookohan yhteinen ystävämme Kirsi mennä julkkis Big Brotheriin? Sellaista pohtii sivuillansa...

      • Mielipiteitä vain

        Toivottavasti ei mene! BB on formaattina niin ala-arvoinen ettei Kirsin kaltaisen hyvän maineen saaneen artistin kannata sellaiseen lähteä mukaan. Se ei tekisi hyvää Kirsin imagolle eikä hän sopisi sellaisen roskasakin sekaan. Kirsin kannattaa keskittyä muihin projekteihin, niissä hän on hyvä ja omassa elementissään :) Big Brother on pahinta kuraa mitä Tv:stä voi tulla. Ehdottomasti kaikkien aikojen huonoin ohjelma.


    • tosia etc

      Olen järkyttynyt pelkästä ajatuksesta, kun olen joskus, myönnän sen, BB:n alkuvuosina jonkin verran katsonut ohjelmaa, niin on vaikea enää keksiä ala-arvoisempaa formaattia...siis siellä olevat ihmiset ovat poikkeuksetta olleet turhimmista turhimpia ihmisiä todella matalalla olevine arvoineen.

      Sitäpaitsi joukossa tyhmyys tiivistyy, kun on viikkotolkulla samojen ihmisen kanssa neljän seinän sisällä, voi olla, että itse kukin alkaisi käyttäytyä oudosti.

      Viimevuosina en ole enää katsonut koko ohjelmaa, luulisin ainakin viiteen-kuuteen vuoteen, enkä tiedä mitä siellä tapahtuu, mutta luultavasti seksi- , viina - sauna - ym höyryilyä.

      Kyllä siellä suloinen Kirsi menettäsi täysin uskottavuutensa, kun se on täysin päinvastaista menoa, mitä Kirsi itse opettaa. Eikä siihen joukkoon voi sulautua erilaisena, tai ohjelmaan menolla itse asiassa hyväksyisi ne arvot, joilla ohjelmassa on aina pelattu.

      Mulla meni kylmät väreet pelkästä kauhuajatuksesta...sen jälkeen en enää voisi Kirsiäkään arvostaa, ketä sitten??? En Taavi Kassilastakaan pidä...(seksihuhuja hällä)

      Huh huh!!!! Odotan kauhuissani, mitä Kirsi aikoo tehdä!!

      • tosia etc

        No, jos Kirsi lähtee sinne, voinkin perustaa aihetta käsittelevän keskustelupalstan sitten syksyllä. KIRSI R bb:SSÄ.

        (vai tuliskohan siitä k anto bb:ssä) sorry, mauton vitsi


      • tosia etc
        tosia etc kirjoitti:

        No, jos Kirsi lähtee sinne, voinkin perustaa aihetta käsittelevän keskustelupalstan sitten syksyllä. KIRSI R bb:SSÄ.

        (vai tuliskohan siitä k anto bb:ssä) sorry, mauton vitsi

        Ehkä Kirsi ei ole sinne lähdössä, sillä näistähän ei saisi etukäteen puhua luullakseni julkisesti. Asia oli Kirsiltä varmaan vitsikäs heitto, vaikka kannatusta oli saanut. Onneksi jollakulla oli selkärankaa sanoa, ettei se ole selväpäisten paikka.

        Kirsillä on enkeliuraa edessä vuosikymmeniä, eikä sitä pitäisi missään hölmössä huumassa pilata. Tuollaisesta jää maine voi sanoa ikuisiksi ajoiksi, leima, joka aina tuodaan esille, ketä on julkkisbb:ssä ollut.

        Paljon tuli kirjoitusta, mutta olin niin shokeerattu ajatuksesta, srry.


      • tosia etc
        tosia etc kirjoitti:

        Ehkä Kirsi ei ole sinne lähdössä, sillä näistähän ei saisi etukäteen puhua luullakseni julkisesti. Asia oli Kirsiltä varmaan vitsikäs heitto, vaikka kannatusta oli saanut. Onneksi jollakulla oli selkärankaa sanoa, ettei se ole selväpäisten paikka.

        Kirsillä on enkeliuraa edessä vuosikymmeniä, eikä sitä pitäisi missään hölmössä huumassa pilata. Tuollaisesta jää maine voi sanoa ikuisiksi ajoiksi, leima, joka aina tuodaan esille, ketä on julkkisbb:ssä ollut.

        Paljon tuli kirjoitusta, mutta olin niin shokeerattu ajatuksesta, srry.

        bb.n voittosumma on ollut kai 50 000 e, mutta en tiedä, mitä se olisi tässä julkkisbb:ssä vai onko mitään, joskus julkkishommat menee lopulta hyväntekeväisyyteen. Mutta vaikka se olisi mitä, se on pieni raha loppuelämää ajatellen. Lopulta vain yksi voittaa ja muilta on mennyt hitosti aikaa ja mainetta hukkaan, saldona narrin maine ja jokunen juontokeikka yleensä ja vuoden kuluttua ei enää kukaan muista.

        Kaikenlaisia ajatuksia tulee mieleen.


      • tosia etc
        tosia etc kirjoitti:

        bb.n voittosumma on ollut kai 50 000 e, mutta en tiedä, mitä se olisi tässä julkkisbb:ssä vai onko mitään, joskus julkkishommat menee lopulta hyväntekeväisyyteen. Mutta vaikka se olisi mitä, se on pieni raha loppuelämää ajatellen. Lopulta vain yksi voittaa ja muilta on mennyt hitosti aikaa ja mainetta hukkaan, saldona narrin maine ja jokunen juontokeikka yleensä ja vuoden kuluttua ei enää kukaan muista.

        Kaikenlaisia ajatuksia tulee mieleen.

        Kauhuissani olen katsonut Kirsin facebooksivuja!! Miten ihmiset voivat edes kannattaa sinne bb:hen menoa??? Missä arvot, tuommonen on tosi huonoa vitsailua tai moni on varmasti ihan tosissaan....käsittämätöntä!!!


      • tosia etc
        tosia etc kirjoitti:

        Kauhuissani olen katsonut Kirsin facebooksivuja!! Miten ihmiset voivat edes kannattaa sinne bb:hen menoa??? Missä arvot, tuommonen on tosi huonoa vitsailua tai moni on varmasti ihan tosissaan....käsittämätöntä!!!

        Luulen, että Kirsi tekisi parhaimmat pisteet niin, että kieltäytyisi kunniasta. Lisäisi uskottavuuttaan, että hän todella toimii niinkuin puhuu,,,,

        Olen vain kauhuissani ihmisten kannustuksesta asiaan!! En voi ymmärtää!!


      • tosia etc
        tosia etc kirjoitti:

        Luulen, että Kirsi tekisi parhaimmat pisteet niin, että kieltäytyisi kunniasta. Lisäisi uskottavuuttaan, että hän todella toimii niinkuin puhuu,,,,

        Olen vain kauhuissani ihmisten kannustuksesta asiaan!! En voi ymmärtää!!

        Joku pölijä vertas että on ville valokin ollut yön jossain chattiohjelmassa, kun halusi kokea sen.

        Mielestäni kyse on kuitenkin täysin eri planeetalta olevasta asiasta, kokoyön chattiohjelma voisikin olla ok, mutta tää bb on ihan järkyttävä asia.

        Miten joku voi edes verrata noita toisiinsa, ihmisten päässä ei näytä kyllä paljon liikuvan, mutta kosteita sahajauhoja on suurimman osan pää näköjään täynnä!!


      • tosia etc
        tosia etc kirjoitti:

        Joku pölijä vertas että on ville valokin ollut yön jossain chattiohjelmassa, kun halusi kokea sen.

        Mielestäni kyse on kuitenkin täysin eri planeetalta olevasta asiasta, kokoyön chattiohjelma voisikin olla ok, mutta tää bb on ihan järkyttävä asia.

        Miten joku voi edes verrata noita toisiinsa, ihmisten päässä ei näytä kyllä paljon liikuvan, mutta kosteita sahajauhoja on suurimman osan pää näköjään täynnä!!

        Yksikin pölijä lupas hoitaa olgaa sen ajan kun Kirsi on bb:ssä. anteeksi, että stalkkeroin näin Kirsiä, mutta avoimet sivuthan hällä on!!

        Minä puolestani lupaan lopettaa Kirsin fanittamisen siihen hetkeen, kun kuulen hänen osallistuvan bb:hen!

        Olen todella hämmentyneen pettynyt Kirsin facebookkavereihin!! Outoa sakkia, ehkä se on vain läpileikkaus suomalaisista, eikä järki-ihmiset viitti sanoa mitään, kun kaikki pöliljät huutaa yhtä aikaa typeryyksiään!!


      • Mielipiteitä vain
        tosia etc kirjoitti:

        Yksikin pölijä lupas hoitaa olgaa sen ajan kun Kirsi on bb:ssä. anteeksi, että stalkkeroin näin Kirsiä, mutta avoimet sivuthan hällä on!!

        Minä puolestani lupaan lopettaa Kirsin fanittamisen siihen hetkeen, kun kuulen hänen osallistuvan bb:hen!

        Olen todella hämmentyneen pettynyt Kirsin facebookkavereihin!! Outoa sakkia, ehkä se on vain läpileikkaus suomalaisista, eikä järki-ihmiset viitti sanoa mitään, kun kaikki pöliljät huutaa yhtä aikaa typeryyksiään!!

        Jotkut suomalaisista on kyllä hölmöä ja aivotonta sakkia jotka eivät käytä järkeään sitten yhtään. Menevät massan mukana ja tykkäävät sellaisista asioista kuin muutkin, missä on omat mielenkiinnonkohteet ja mielipiteet? Omilla aivoilla ajattelu? Noinko se median syöttämä roskaviihde ja aivopesu tehoaa heihin? Kyllä on heikkoja ihmisiä täytyy sanoa.


      • tosia etc
        tosia etc kirjoitti:

        Yksikin pölijä lupas hoitaa olgaa sen ajan kun Kirsi on bb:ssä. anteeksi, että stalkkeroin näin Kirsiä, mutta avoimet sivuthan hällä on!!

        Minä puolestani lupaan lopettaa Kirsin fanittamisen siihen hetkeen, kun kuulen hänen osallistuvan bb:hen!

        Olen todella hämmentyneen pettynyt Kirsin facebookkavereihin!! Outoa sakkia, ehkä se on vain läpileikkaus suomalaisista, eikä järki-ihmiset viitti sanoa mitään, kun kaikki pöliljät huutaa yhtä aikaa typeryyksiään!!

        Nyt lopetan tältä erää tästä aiheesta, olen vain hämmentynyt. Ehkä en ymmärrä ihmisten vitsailua...vaikka luulen että suuri osa on ihan tosissaankin...en usko olevani ihan niin huono ihmistuntija, etten tajuaisi, ettei kaikki kommentit ole pelkkää vitsailua...

        Hyvät päivänjatkot sulle!!


      • tosia etc
        Mielipiteitä vain kirjoitti:

        Jotkut suomalaisista on kyllä hölmöä ja aivotonta sakkia jotka eivät käytä järkeään sitten yhtään. Menevät massan mukana ja tykkäävät sellaisista asioista kuin muutkin, missä on omat mielenkiinnonkohteet ja mielipiteet? Omilla aivoilla ajattelu? Noinko se median syöttämä roskaviihde ja aivopesu tehoaa heihin? Kyllä on heikkoja ihmisiä täytyy sanoa.

        Hyvä, että olet samaa mieltä kanssani! Varmasti roskaviihde vaikuttaa ihmisiin "mataloittavasti" , mutta sen tähdenhän heille pitäisi tarjota muita vaihtoehtoja.

        Ihmiset ovat kyllä usein aika heikkoja kaiken roskan edessä ja menevät laumana kaikkeen mukaan!

        Jos tosiaan bb:hen joku menee, ei siellä voi käytännössä olla erilainen, vaan vakaa mielipiteeni on, että siina samalla allekirjoittaa ja hyväksyy kaiken roskan, mitä ohjelmassa on sen historian aikana ollut....

        Moiskis sulle :)


    • tosia etc

      Vielä oli pakko palata. On tietysti mielenkiintoista seurata, ketkä suomen julkkiksista ovat niin turhan julkisuudenkipeitä, että ovat valmiita kuukausitolkulla (pahimmillaan 3 kuukautta) nolaamaan itseään katsojien edessä.

      Kaiken lisäksi luin, että palkintokin menee todennäköisimmin hyväntekeväisyyteen, joten turha vaiva koko homma kaikille. Rita Tainolakin sanoi, että bb:n julkkikset vois vaikka ampua raketilla avaruuteen.

      Onneksi Kirsin facebookissa on sentää pari-kolme ihmistä, joilla on selkärankaa sanoa neuvo: ei. Kaiken pöljyyden sekaan.

      Moiskis :)

    • tosia etc

      Tyrmistyneenä edelleen katsoin, kuinka varmaan yli puolet Kirsin ns. " kavereista " oikein kannustaa kommenteissaan Kirsiä lähtemään bb-taloon.

      Ihan järkyttävää. On siinä todellakin "kavereita" ja "kaveriapua" ja "kaverineuvoja". Olen vakuuttunut, että suuri osa heistä kaiken lisäksi on ihan tosissaan.

      Ehkä he ovat nyt sitten moderneja, avarakatseisia, räväköitä. Eräskin sahajauhopää sanoi, että olet rohkea tyttö, jos menet sitten. Päinvastoin, sanon minä, raukkamaista olisi mennä turhan julkisuuden perässä.

      Todellista rohkeutta olisi kieltäytyä moisesta saastasta. Ei siellä roskan keskellä voi mitään enkelisanomaa levittää, paska-ajatus ja uskon, että jos
      Kirsi menisi taloon, enkelit kyllä itkisivät siellä...

      Ihan älyvapaata joukkoa, mutta sen olen jo pitkään aistinut...

      Lähtisivätkö he itse taloon tai lähettäisivätkö / kannustaisivatko esim. lapsiaan lähtemään taloon????

      Matalamielistä sakkia .... voi elämä .... ei odottaisi tuollaista näkevänsä enkelin sivuilla....

      Mutta lähtisivätkö

    • tosia etc

      Yksikin tollo sanoo, että kauden ratkaisee asukkaat. Ihan p.puhetta, kyllä talon toimia ohjataan ylhäältäpäin, onhan se nimeltäänkin big brother. Ihmisiä provosoidaan väsymyksen, alkoholin, kiusallisten tehtävien yms. kautta herkistymään seksiin, juopumiseen yms. Ihan varma juttu. Jos ei riittävästi rupea tapahtumaan, juotetaan alkoholia niin paljon, että rupeaa tapahtumaan

      Ja kun ei talossa ole muutakaan tekemistä, niin totta kai alkoholi maistuu. Ja seksuaaliset tarpeet on joka ihmisellä, ja kun viikkotolkulla olet siellä, on vaikea selibaatissakin olla, kun vastakkaisella sukupuolella ei ole muutakaan tekemistä kuin vainuta tilaisuutta päästä kiinni.

      Ihmiset ovat tosi järkyttävän naiiveja niin kuin tämäkin naisihminen, joka sanoo, että kauden tekevät asukkaat.

      Olen kirjoittanut tosi paljon, sorry, mutta taas kerran silmäni avautuivat ihmisten keskimääräiselle tyhmyydelle hiukan uudella tavalla. Paljon olen nähnyt, mutta vieläkin näemmä saa oppia lisää.

    • tosia etc

      Mutta sen keikan jälkeen Kirsi saisikin siirtyä tukiaisten, aitolehden, mr.lotharin ja nykäsen alalle kansanviihdytyskerhoon. Seiska-päivän juttuihin pitäisi vähintään kuukausittain keksiä jokin uusi räväkkä tempaus, että pysyisi otsikoissa.

      Facebookkiin voisi saada muutaman tuhannen lisä"kaveria" hetkeksi, mutta pian kiinnostus lässähtäisi yleiseksi parjauskampanjaksi.

      Siinä upeat uranäkymät, mihin nämä "kaverit" kannustamalla kannustavat...

    • tosia etc

      Luin muuten, että julkkisten on täytynyt Suomessa itse hakea taloon...eli johtopäätös on, että Kirsi on hakenut taloon ja on saanut kutsun...aika paha juttu...taitaa mun osalta jäädä Kirsin laulut ja kirjat ym. sitten väliin...

      • tosia etc

        Dear friend, keksitäänkö joku toinen keskustelunaihe?? Kirjoita, jos jotain tulee mieleen, olen avoimella mielellä ja valmis keskustelemaan minkä aiheen ympäriltä tahansa.

        Kirsi is out now.


    • tosia etc

      Ehkä aloitan ketjun sitten nimellä KR, julkisuudenhakuinen turha ex-julkkis. Osaan kirjoittaa vähemmän kauniintakin juttuja. Osallistuisitko siihen??

      Surullinen...miten saan nukuttua?? No, kaikesta toipuu ajan kanssa...Toivottavasti dear friend, tuet mua.

    • Mielipiteitä vain

      MIkä hätänä? Vaikutat todella tuohtuneelta? Itseänikin kyllä ihmetyttää että oikeastiko ihmiset kannustavat Kirsiä mukaan moiseen noloon hömpötykseen? Toivotaan ja vaikka rukoillaan ettei hän lähde mukaan tuohon ohjelmaan. Se olisi hänen uransa loppu ja siitä seuraisi vain maineen menetys. Kenenkään kunniallisen ihmisen ei pitäisi osallistua tuollaiseen formaattiin. Olisi kova kolaus Kirsin imagolle jos hän osallistuisi BB:hen.

    • tosia etc

      Olen todella ollut tuohtunut, koska mielestäni uskon, että ihmisten kannustukset ovat ihan vilpittömiä. Ajattelemattomuutta ja naiiviutta varmaan, mutta vaikka itsekin pelleilen paljon, en ihan tuollaisilla pelleilisi ja osoittaisi tyhmyyttäni.

      En usko, että Kirsi osallistuu ja jos hän on sinne hakenut, hän on tehnyt sen varmasti vitsimielessä kokeillakseen pääsisikö ja sen hyväksyn kyllä.

      Kaikki lienee hyvin, voin kanssasi rukoillakin, olen muutenkin joka päivä rukoillut Kirsin puolesta.

      Moiskis ja hyvää yötä :)

    • Mielipiteitä vain

      Öitä, jutellaan huomenna lisää :)

    • tosia etc

      moiskis, dear friend :) näyttää siltä, että meitä on kuultu, kun Kirsi ilmoittaa selkeästi fb:ssä, ettei osallistu bb:hen....kerkes vaan säikäyttää....mut hyvä juttu

      ei se olis ollutkaan oikea paikka Kirsille, täysin rauhatonta...ei omaa hiljaisuutta, ei mahdollisuutta kulkea luonnossa ym. .... Kirsi on niin herkkä, että jos se olis siellä parikin viikkoa, niin luultavasti olis saanut jo hermoromahduksen....eikä Kirsi olis vakavasti enää voinut puhua enkeleistään....olis saanut monta vuotta rakentaa uudelleen imagoaan tuollaisen kolauksen jälkeen

      tietysti pintajulkisuutta olisi voinut saada...ja jonkin kutsun taas johonkin ruokaohjelmaan....tuskin montaakaan, kun ei ihmiset kertakaikkiaan jaksa katsoa tv.ssäkäään samoja naamoja kovin usein, kun ne rupeavat ällöttämään...
      ja kirsin enkelihommat vaatii sellaista uskottavuutta, että siinä kaikenlaisiin pintaohjelmiin osallistuminen on enemmän suoraan sanottuna haitaksi kuin hyödyksi....kuka voisi ottaa vakavasti tyhmää pintajulkkista

      Kirsissä on aika paljon sellaista impulsiivisuutta, jota sen on hiukan vaikea ehkä joskus hallita....ja se jonkin verran haittaa julkisuuskuvaa....ihmiset kyllä leikkimielisesti ymmärtää paljon ja luonteensa voi tuoda esille....mutta useimmiten kyllä kannattaisi moneen kertaan harkita, mitä puolia itsestään tuo esille

      sitä vain on hiukan vaikea käsittää, miksi Kirsi ylipäätänsä haki ohjelmaan, kun ymmärsin, että siihen on julkkisten pitänyt hakea itse???

    • tosia etc

      Oikeastaan Kirsin ei olisi pitänyt kertoa lainkaan sanaakaan koko julkkis BB:stä. Sen nyt kaikki tajuaa, että se oli sinne hakenut. Edes vitsimielessä tosi heikko esitys, joka söi jo nyt Kirsin uskottavuudesta ison palan pois. Ja yleensä että vaivautuu jotenkin asiaa kommentoimaan, kertoo ailahtelevaisesta luonteesta ja perusheikkoudesta. Ja tollot innolla mukana!

      Uskon, että koko juttu oli Kirsille sellainen, että kyllä hän tosissaan on pähkäillyt julkkis BB:hen menoa!

      Dear friend, tää on mullekin Kirsi-fanina sellainen kolaus, että joudun tosissani pohtimaan asiaa ja sulattelemaan. Ei ole ainoa piirre, joka herättää / on herättänyt Kirsin persoonassa hyvin ristiriitaisia tuntemuksia. Puhuu kauniita ja henkeviä, mutta sitten tempoo ja diggaa hyvin outojakin asioita.

      Lupasin laittaa jonkin uuden keskusteluketjunkin julkkispalstalle, mutta nyt pitäisi sulatella koko juttua, juuri nyt ei oikein huvita. Mutta toistaiseksi voin täällä vaihtaa ajatuksia, jos sua enää sitten kiinnostaa.

      Surullista ja masentavaa, mutta aina olen kaikesta selvinnyt, niin tästäkin.

    • tosia etc

      Dear friend, mä täällä vaan kirjoittelen, kun ei susta taaskaan kuulu oikein siihen tahtiin, mutta kai joskus sitten käväiset täällä, kun kerkiät ja muistat.

      Mistä hitosta mä tiedän, onko K hakenut siihen tyhmään BB:hen itse vai olisiko sitä vain houkuteltu mukaan ja nauranut koko asialle...jotain pientä kiinnostusta havaitsin enkä selkeää tyrmäystä ja joku toinen ei olis koko asiaa ottanut esillekään...jo esillenosto kertoi kiinnostuksesta

      mutta olkoon...kai tuommonen saa sydämen sijoiltaan ja leikittelemään ajatuksella...joten olen nopea leppymään ja tuohtumukseni lauhtuu kans...vaikka pientä varauksellisuutta tuommosista aina jää.....

      kukaan ei oo täydellinen, pääasia ettei mene sinne, jos olisi mennyt, sen jälkeen en olisi enää koskaan kuunnellut kirsin lauluja enkä lukenut enkelijuttuja

      en kuitenkaan avaa hetkeen mitään uutta keskustelua tosiaan kun tarttee aikalisää niin kuiin sanoin...

      halit sulle joka tapauksessa :)

      jos jotain merkittävää tapahtuu, saatan niitä kommentoida täällä

    • tosia etc

      Vielä: srry, olen varmaan väsyttävä, mutta olin tuosta bb-jutusta ylituohtunut...ja olin varmasti turhan kovasanainen ym.yhteistä ystäväämme kohtaan...joitakin asioita on mun vaan joskus vaikea kai käsittää...

      mutta aina kun saan hetken ajatella, löydän tasapainottavia puolia kokonaisuuteen, eikä yksityiskohtiin pitäisi takertua

      pikkuhiljaa kaikki alkaa tuntua taas normaalilta....avaan sen uudenkin keskustelun vielä joskus, kun oli kiva "väitelläkin" kaikkien häiriköittenkin kanssa ym. ja erityisesti sinusta pidin....ilmoitan sitten...

      kirsi on hieno, rakastettava, avoin, ym.adjektiiveja riittäsi, ennen kaikkea sisäisesti ja ulkoisesti kaunis....

      http://www.youtube.com/watch?v=KQNg4MQtlFs

      tämäkin hittiesitys Kirsin nuoruusvuosilta on aivan mahtava, olen joskus kun löysin sen, katsonut sitä lukemattomia kertoja läpi ja kuunnellut

      ääni on niin kaunis ja nainen myös, erityisesti rakastan näitä live-esityksiä mitä netistä on löytynyt...

      ps. ei sais olla niin tosikko, sanon sen itselleni....

    • tosia etc

      Dear friend, pelkään usein jotenkin säikytteleväni sua. Lueskelin noita kirjoituksiani tuosta edeltä ja jos voisin, pyyhkisin ne pois. Mulla on tapa reagoida usein kiihkeästi, vaikka pohjimmiltani olen rauhallinen ja lauhkea. Aina kun hiukan ajattelen asioita, ne eivät sitten lopulta tunnu kuin naurettavilta.

      Toivon, että palailet asiaan. En ehdi muutamaan päivään kirjoitella mitään, mutta avaan kyllä uuden keskustelunkin, jahka saan aikaiseksi.

      Halit ja pusut sulle, tärkeä ystäväni. Laitan tähän vielä jotain kivaa musiikkia.

      http://www.youtube.com/watch?v=XiIWeDxG9e0

      tuon kappaleen nimi on kyllä Love From Heart, vaikka tuossa lukeekin Live... :)
      Love you

    • Mielipiteitä vain

      En minä pienestä säikähdä, hyvä jos mistään :)

    • tosia etc

      Ok. Hienoa, palaillaan sitten asiaan. :)

    • tosia etc

      Dear friend, tämän päivän Iltalehdessä oli tieto, että Kirsi ei lähde BB:hen mukaan, VAIKKA OLI KYSYTTY. Näin toivoinkin asian olevan. Hyvä Kirsi!!

      Moiskis sulle :)

    • Mielipiteitä vain

      Ihan juttu! :) En olisi halunnutkaan hänen lähtevän mukaan siihen kauheaan ohjelmaan. Menkööt se muu roskasakki keskenään.

      • tosia etc

        Elämä hymyilee!! Palaillaan taas! :) halit sulle !


    • tosia etc
    • tosia etc

      http://www.youtube.com/watch?v=93UurNwcEfY

      Dear friend, Kirsi kertoi jostain päivästä joskus, että naiset pukeutuvat punaisiin osoittaen feminiinienergiaansa...19.4. tämä tervehdys tulee hiukan myöhässä, kun on ollut yhtä sun toista

      Vaikka en aina ehtisi kirjoitella, kuten sanoin, toivon että joskus kävisit täällä...ajattelen sinua kuitenkin joka päivä (joka hetki)

      otan sut tanssiin tän punaisiin pukeutumisen päivän kunniaksi...olet kaunis joka päivä...

    • Mielipiteitä vain

      Punainen on yksi lempiväreistäni:) Ja ruusut taas ovat lempikukkiani :) Tuo mitä Kirsi sanoi punaisesta väristä on totta. Se on intohimon väri ja jos nainen pukeutuu punaiseen herättää hän takuu varmana miesten huomion puoleensa :)

    • tosia etc

      Arvasin, että pidät ruusuista :)) Palaillaan asiaan, my sweety...

    • tosia etc.

      http://www.youtube.com/watch?v=HnbMYzdjuBs

      Dear sweety, huomasin että tänään on myös kirjan ja ruusun päivä. Rakkausajatus mulla on sulle, yritin keksiä ihan itse:

      Minusta tuntuu että olisit kuin keiju, joka on hypännyt sydämeeni asumaan ja keikkuu ja hyppelehtii siellä iloisena, eikä minulla ole mitään sitä vastaan :)

    • tosia etc
    • tosia etc

      http://www.youtube.com/watch?v=AI8S4p-Lqz0

      Aivan huikeen hieno esitys, olen niin onnellinen, kun tämä on tallennettuna!

      (Tosin taustalaulajat turhia, huonoja, mutta ei haittaa kokonaisuutta, kun Kirsin ääni kuitenkin on vahva, monesti nämä taustalaulajat saisi olla hiljaa ja soittaa vaan, jonkun pitäisi sanoa niille, ettei ne osaa laulaa niin hyvin, että kannattaisi mölistä taustalla)

      Mutta kokonaisuutena tässä on mahtavaa voimaa ja tunnetta ja ääni musiikkitalossa soi hienosti.

      Laitoin sen tähän sinunkin iloksesi, jos et ole sattunut vielä kuulemaan...ite seuraan Kirsin tekemisiä melko aktiivisesti, välillä tahtoo olla vaan muitakin kiireitä, että meinaa jäädä vähemmälle...

      halusin vain antaa sulle pikku pusun ja halin:)

      terv. kirjeystävä

      • tosia etc

        Taitaa ite Esa N. lauleskella taustalla :) :) :) heheeeeeeeh


    • jjkklop

      niiikkö

    • niinkkköö

      Olisi kiva, jos sullakin jjkklop olisi joskus jotain muutakin sanottavaa, mutta sun päässäsi taitaa olla vain sahajauhoja.

    • tosia etc

      http://www.youtube.com/watch?v=Ax9JBWIKMtA

      Paljon on tapahtunut sen jälkeen kun viimeksi kirjoitin tänne. Kirsillä on enkelikuningatarjuhla, on tehnyt uuden laulun ja todettu sairaus, spasmodinen dysfonia.

      Ilta-Sanomista luin ihmisten kommentteja, joista kaikki ei ollut asiallisia, ihmisillä on usein taipumusta sellaiseen, mutta ei Kirsi sellaisista paljon taida välittää. Mielestäni tuo Kirsin vaiva on tietysti hankala, mutta ei sitä varmaan pitäisi ylidramatisoidakaan

      En usko mitenkään, että Kirsin laulut olisi laulettu. Ääni voi olla tietysti hiukan erilainen kuin nuorempana, mutta on kai siinä luonnollistakin muutosta mukana ja rakastan Kirsin ääntä joka tapauksessa.

      Joka tapauksessa Kirsi on myös säveltäjä, sanoittaja, kohta myös kirjailija, enkeli-ihminen ja ties mitä muuta, joten kyllä Kirsi pärjää hienosti. Ei Kirsin elämä ole aikoihin ollut laulamisen varassa, mikä onkin hyvä asia. Kirsi on monipuolisesti lahjakas ihminen, joka voi käyttää luovuuttaan ja lahjojaan monella tavalla.

      Mahtava, että Kirsi järjestää enkelikuningatarjuhlan, Aion mennä tapaamaan!

      Ja aivan varmasti Kirsi kykenee laulamaan tulevilla levyillään ihan hienosti, hoidot auttavat ja ääni toimii hyvin sen verran, vaikka välillä saattaisi kadotakin. Onhan Kirsi jo uransa alkupuolellakin menettänyt joskus äänensä, mutta palautui se silloinkin, vaikka ei ollut edes tarkkaa diagnoosia.

      Jotkut muuten ovat niin kateellisia Kirsin kauneudestakin, että aina pyrkivät väittämään, että Kirsi ei olisi voittanut tangokuningattaruutta laulutaidollaan, vaan muilla avuilla. Ehkä niistä muista avuista on ollut apua, mutta kyllä Kirsi on laulanutkin mahtavasti.

      Purin tähän vähän sydäntäni, toivottavasti tulisit sinäkin tangomarkkinoille, niin voisin todella antaa Sinulle pusun poskillesi. Älä pelkää, olen vain ystävä.

      Dear friend, jos luet tämän, toivon hyvää kesää ja palaillaan taas joskus asiaan!

      Laitoin tähän Kirsin uuden laulun ja hyvin tuo laulaminen ainakin tässä sujuu!

    • otajärkikäteen

      hei sinä nimimerkki tosia etc ota järki käteen, sillä rannolla on kuvauskeikka roomaan romanttiseen kaupunkiin ja aikoo asua samassa huoneessa hovi kuvaajansa kanssa, älä särje sydäntäsi vaan pyristele eroon hyvissä ajoin, neuvon vain, olen vain yksi joka tiedän asioita, vapaa rakkaus on se päivän sana näissä piireissä, no kun sullekin selviää tämä asia saat vapauden, se hovikuvaaja on ihan kaheli muuten päästään mutta rakkaus on molemminpuolista, ehkä se kertoo rannon tasosta, ei sun tartte katua mitään, kun et ole tiennyt, sain tämän välähdyksen yhtäkkiä kun lueskelin tätä ketjua

      miten tämä muuten liittyy johonkin viikkoon??? ja luotettavampiakin naisia on olemassa

    • otajärkikäteen

      olen lukenut myös toista ketjua josta pääsin rannon kotisivuille ja blogiin ja aikamoista hehkutustahan tuo juttu oli, viikkokausia asusteli tämän kuvaajansa kanssa ja muutaman kuvan saivat aikaan, missähän se loppuaika meni, unohda unohda hyvä mies hyvissä ajoin neuvoo veriveljesi marko

      • otajärkikäteen

        mulla on muuten tiedossa monta naista, jotka ovat tosi kivoja ja varmasti olisivat sinustakin kiinnostuneita


      • ota järki käteen
        otajärkikäteen kirjoitti:

        mulla on muuten tiedossa monta naista, jotka ovat tosi kivoja ja varmasti olisivat sinustakin kiinnostuneita

        olen päässyt sinusta selville ja olen huolestunut sydämestäsi, en ole vain oikein saanut tilaisuutta sanoa tätä, kun tällaisistä yksityisasioista puhuminen ei ole kuulunut tapoihimme, mutta olen varma että tunnistat minut ja uskot minua...


    • ota järki käteen

      jos et muuten usko voit vaikka soittaa mulle asiasta ja kato sen kuvaajan sivuilta kuinka etsii halpaa hotellihuonetta :)) roomasta ja ranto kehuskelee kuvauskeikallaan roomaan...mihin sekin muuten niitä kuvia oikein tarttee semmosia määriä ??? ei millään pahalla, jotenkin ymmärrän sinuakin mutta ota tosiaan yhteyttä niin keskustellaan tämä asia selväksi

    • tosia etc

      Laitoit sitten oikein yöllä tekstiviestiä, mutta ei näissä sun jutuissas ole kertakaikkiaan mitään järkeä. Mutta hyvin jäljitit ja tunnistit, sinänsä uskomatonta, mutta sanottakoon kaikille, että johtopäätökset vääriä.

      Terveiset vain sinulle dear friend, nämä olivat jälleen ex-naisystäväni kieroutuneita juttuja, ei sitten jättänyt rauhaan, vaan mustasukkaisuudessaan lupauksista huolimatta jällen häiriköi. Mutta annettakoon anteeksi.

      Mulla on kyllä velipoikakin, mutta hän ei varmaan ole kiinnostunut tällaisesta.

    • soile j.

      Hei "tosiasia etc". " Ota järki käteen" on ihan oikeassa.

    • tosia etc

      no oho...en täysin ymmärrä mitä te ota järki käteen ja soile j. puhutte ja mihin nämä liittyvät...tai luulen ehkä ymmärtäväni....jotain sekaannusta kai...luulen niin

      mutta olkoon, sellaista on näillä palstoilla ennenkin tapahtunut, kaikenlaista sekaannusta ja sekoilua...

      mutta kaikella on loppunsa, niin tälläkin keskustelulla, eipä ole muutenkaan kirjeystävästäni kuulunut aikoihin mitään...

      joten olkaahan rauhassa vaan

    • soile j.

      Vai SEKOILIJAKO musta nyt tulikin:))))

    • tosiasia etc

      no voi itku sentään teitä...yritin perehtyä tähän aiheeseen päästäkseni selville mistä puhutte....kun sain hetken vapaata

      dear friend, älä välitä näistä sekoilijoista....

      kai ihmiset sentään voi tehdä yhteistyötä ammatillisesti, jos on samankaltaisia toiveita ja pyrkimyksiä tulevaisuuden suhteen...

      siinä se...yrittävät vain ilkeillä jotenkin meille Kirsi-faneille

    • soile j.

      tosiasialle!

      No ha ha! Olen varmaan käynyt samat sivut läpi ja kyllä mun mielestä vähän muutakin kuin "ammatillista". Sehän on ollut koko elämän täyttävää hehkutusta, molemmat käynyt kuumana kuin saunan kiukaat, ainakin sydämien määrän mukaan

    • tosiasia etc

      No piru vie, alan hermostua sinuun...EN OLE KOSKAAN MUUTA VÄITTÄNYTKÄÄN KUIN OLEVANI FANI...JOS OLEN "RAKASTANUT" NÄISSÄ JUTUISSA KIRSIÄ, SE NYT ON OLLUT VAIN SELLAISTA LEIKKIÄ...HVETTI...toivottavasti tätä ei tartteis enää jaaritella....muuten aika sattuma, että oltiinkin samaan aikaan koneella, mulla on muuten jo kohta juhannuskiireitä, joten voidaan jatkaa toiste, jos sopii...

    • tosiasia etc

      sorry,että rupesin "huutamaan", mutta eiköhän tämä ollut tässä...

    • soile j

      No hei :)) ei mua sun huutaminen haittaa, ymmärrän kyllä jos olet hermostunut, kun sentään tunnen sut, hyvää jussia !

      Mut onhan siinä Kirsille miestä, varsinainen Javier Bardem...OMG

    • tosiasia etc

      Hyvä soile j.! Olet saanut mut ainakin hermostumaan niin, että tulee kurkittua tänne väkisinkin, kun olet näemmä pesiytynyt tähän mun ja kadonneen kirjeystäväni (dear friend) ketjuun, enkä varmaan saa sua poiskaan.

      Sovittaisko kuitenkin, että se asia, minkä olet halunnut mulle viestiä, on jo tullut selväksi, eikä tarvitse mielipidettäsi ja näkökulmaasi enempää jankuttaa.

      Yrittettäiskö muuten jättää ainakin Kirsin yksityisasiat hänen omaksi huolekseen, en niihin välitä ottaa kantaa kovin tarkasti.

      Hyvää jussia sullekin!

    • out sider

      se on se biologinen kello :) joka tikittää uhkaavasti...

    • pölynhöly

      Kirsi ei ole romanttisesti rakastunut, tiedoksi vaan, on vapaa sinkku.

    • tosiasia se on

      Arvoisa ystäväni, mielipiteitä vain. Et ole tainnut käydä täällä puoleen vuoteen, mutta ei se mitään. Itselleni nyt oikeastaan kirjoittelen.

      Huomasin, että tämä Reeder on käyttänyt kannabista 20 vuotta. On mahdottaman vaikeaa käsittää, että Kirsi valitsi valokuvaajakseen tällaisen pössyttelijän kaikista maailman valokuvaajista. Enkelitkö sen johdatti Kirsin luokse.

      Tuli valtavat epäluulot kaikkea Intia, Amma ym. sellaista toimintaa kohtaan. Kirsin oma suhtautuminen huumeisiin jää arvoitukseksi.

      Itse en vain yksinkertaisesti pysty enää fanittamaan Kirsiä. Vaikka rakastaisin häntä ihmisenä, olen sielultani jähmettynyt kaikesta.

      Et tietenkään vastaa, koska et enää käy täällä, mutta haluan kuitenkin jättää tänne hyvästit. Olit aikoinaan mahdottoman hauska keskustelukumppani ja kiitän siitä!

      pakko sanoa, että olen nyt ex-kirsi fani,

      jos joskus käyt täällä, olisi kiva kuulla, mitä mieltä sinä olet tästä?

      Heippa hei! Pidä hauskaa elämässäsi!

    • Mielipiteitä vain

      Pidän kyllä ja olenkin käynyt täällä aina välillä lukemassa näitä meidän juttuja :) Aika ikävä kuulla ettet ole enää Kirsi-fani :(

    • Mielipiteitä vain

      Olisi kiva tietää mitä sinulle kuuluu? Hyvää tulevaa vuotta sinulle! :)

    • tosiasia se on

      Itelleni kuuluu ihan hyvää, mutta enpä olisi uskonut löytäväni sinua enää täältä! No, tosta viime kirjoituksestani on jo kulunut aikaa ja mieleni on tasoittunut. Olen jälleen Kirsi-fani niin kuin ennenkin!!

      Olin tosissani hiukan tuohtunut tuosta Reeder-pössyttelijästä. Yleensäkin amerikkalainen huumekulttuuri on aika laajaa, enkä voi olla näkemättä sieluni silmin, etteikö äijä joka on 20 vuotta käyttänyt huumeita, olisi käyttänyt monia muitakin huumeita kuin kannabista. Todennäköisesti on ollut mukana myös huumekaupoissa, jotenkinhan niitä hankitaan ja suuri osa käyttäjistä on usein myös myyjinä eteenpäin. Likaista rahaa äijällä on luultavasti ollut ja ehkä on edelleenkin taskuissaan. En tykkää...enkä luota tuollaisiin... rikollisiin...

      Mutta jotenkin asian kai sitten sulatan, enkä vain voi olla tykkäämättä Kirsistä. Toivon sinullekin hyvää uutta vuotta ja palaillaan asiaan!! Pusu ystävälle!!

    • Mielipiteitä vain

      Mukava kuulla, ei kannata hetken mielijohteesta heittää menemään näin tärkeää juttua :) Se ns, "huumehörhö" vai mikä lie kannabiksen suurkuluttaja joka työskentelee Kirsin kanssa, en usko että hänestä on mitään harmia. Jos hänellä tällaisia paheita on niin omapa on asiansa mutta Kirsin ja hänen työsuhteeseen se tuskin vaikuttaa. Kirsi ei ikinä sortuisi huumeisiin, ne sotivat hänen arvojaan vastaan. Hän ei ole mikään hölmö vaan erittäin fiksu nainen :) Kun luin tätä ketjua vieläkin tarkemmin huomasin että täällä on joku häirikkö riehunut oikein kunnolla. Kuka hän oikein on? soile j nimimerkillä näyttäisi kirjoittavan ties mitä soopaa.

    • tosia etc

      Soile j. , joka on myös nimimerkin ota järki käteen takana, on tosiaan yks häirikkö, jota ei kannata oikeastaan ottaa vakavasti. Ei hänkään oikeastaan ole tarkoittanut kirjoituksiaan täysin umpivakavasti otettaviksi, kun vain jotenkin on nälvinyt. Eräänlainen puolituttu meikäläiselle (oikeastaan ex-naisystävä), kirjoitteli jo toisellekin palstallemmekin keväällä, jos muistat. Uskon hänen jättäneen jo nämä palstat, kun on ole muutenkaan koko syksynä kuullut hänestä mitään.

      Kai sen tarkoituksena oli kuitenkin jotenkin myrkyttää mieltäni ja ehkä hän hiukan onnistuikin, kun oikeastaan rupesin jossain määrin jopa uskomaan hänen ajatuksiaan...

      Tosin en voi sille mitään, että hiukan nuo Soilenkin jutut on vaikuttanut, enkä täysin eri mieltäkään ole hänen kanssaan. Hiukan enemmältäkin tuo homma on usein vaikuttanut kuin pelkältä työtoveruudelta...ja huumehörhöihin ei voi koskaan täysin luottaa.

      Mutta ei minulla koskaan ole käynyt mielessäkään, että Kirsi itse ajattelisikaan huumeiden käyttöä, eikä kai sille mitään voi, että maailma on huumeidenkäyttäjiä täynnä, niitä voi löytyä mistä tahansa. Kokonaisuutena asiat kuitenkin ainakin nyt niin hyvin, että Kirsi-faniutta voi jatkaa. Kiitos ajatuksistasi, dear friend ja pusu sulle

    • Mielipiteitä vain

      Hän on selvästi mustasukkainen sinusta ;) Mutta annetaan sen asian olla ja jatketaan tätä meidän kivaa ketjua, nautin keskusteluistamme :) Pus!

    • tosia etc

      Sä oot aina niin suloinen, osaat rauhoittaa mieltäni, pusut pehmeille poskillesi :)

    • Mielipiteitä vain

      Thih kiitos ;)

    • tosia etc

      Kirsi on ollut jonnekin Intiaan piiloutuneena Amman helmoihin niin tiukasti, ettei ole päivittänyt edes sivuilleen mitään tietoja itsestään...ikävä tulee...mut pusut sulle, jos satut käymään täällä, my dear friend...

      Tai sitten Kirsi on löytänyt sieltä itselleen sellaisen sielunkumppanin, ettei aikaa jää muuhun kuin seurusteluun... :)

      Ehkä kohta taas kuuluu jotakin...

      • Mielipiteitä vain

        Toivottavasti hänellä on kaikki hyvin :)


    • tosia etc

      Kirsi on usein ollut hieman alamaissa juuri Intiasta palattuaan...Suomessa elämä on niin toisenlaista...kaiken lisäksi nyt on vielä pakkastakin...

      Ajattelinpa lähettää hänelle enkeliajatukset, jos ne jotenkin auttais...:)!

    • Mielipiteitä vain

      Lähetän myös hänelle lämpimiä ajatuksia, enkeli kun hän on itsekin :) Toivotaan että Kirsi pian piristyy, on kyllä tosin ymmärrettävää että kaiken sen valoisuuden ja lämmön jälkeen tämä Suomi tuntuu aika nihkeältä.

    • tosia etc

      Ja lähetän myös sinulle enkeliajatuksia halien kanssa :) Kirsi oli tosiaan nytkin shokissa palattuaan Suomeen eli arvasin oikein. Mutta näyttäähän tuo piristyneen ja paljon hienoa enkeliohjelmaa on kalenterissa keväälle.

      Musta jotenkin tuntuu, ettei Kirsiä sittenkään ole luotu mitään luostarielämää varten, vaikka siellä vieraileekin, kyllä sen paikka on kuitenkin "normaalielämässä". Mä ainakin olisin ainakin hiukan surullinen, jos Kirsi päättäisi joskus lopullisesti lähteä sinne ashramiin...

      Lopuksi tulinen pusu poskellesi...:))

      Palaillaan asiaan, moiskis...

    • Mielipiteitä vain

      En usko että hän 100% prosenttisesti sopeutuisi sinne vaikka paikasta pitää ja siellä usein vieraileekin. Koti hänellä tulee olemaan varmasti aina täällä Suomessa :)

    • tosia etc

      Sellainen tunne mullakin on aina ollut. Jotenkin kuvittelisi, että liian samankaltaisiksi kai sielläkin päivät pidemmän päälle tulisivat. Lisäksi mua kyllä on ruvennut vähän epäilyttämäänkin koko paikka ja sen ihanuus. Kun ihmiset toimii keskenään, aina sattuu ja tapahtuu kuitenkin kaikenlaista, ei luostaritkaan ole erilaisista ihmisten välisistä jännitteistä kuitenkaan vapaita. Sinnekin paikkaan voi kulkeutua lopulta vaikka minkälaista väkeä eri puolilta maailmaa. Mikä niistä kaikista tietää, millaisiksi lopulta osoittautuvat.

      Sitäpaitsi Kirsille on varmasti tärkeää mahdollisuus luovuuteen omassa musiikissaan ja kirjoittamisessaan ja en uskoisi sen siellä luostarissa olevan samalla tavalla mahdollista, kun siellä on oma elämänrytminsä. Sitäpaitsi kyllä enkelityökin ja kaikki esiintyminen Suomessa on Kirsille varmasti lopulta antoisaa ja tärkeää, kunhan vain malttaa pitää työmääränsä kohtuudessa, eikä polta itseään loppuun missään vaiheessa.

      Pusut sulle ja halit

    • tosia etc.

      Dear friend. Anteeksi, etten ole kirjoitellut. Myöhästynyt ystävänpäiväonnitteluni.

      Seurasin niin tiiviisti Kirsistä käytyä kriittistä keskustelua juorupalstalla, että tarmoni meni siihen. Siellä pyöriteltiin kaikenlaista sontaa, joka ei oikeastaan ole kauhean mainitsemisen arvoista. Yritin puolustaa jotenkin Kirsiä, mutta usein se vain pahensi asiaa. En tiedä, huomasitko keskustelua, mutta jos et, niin et siinä kauheesti tainnut menettää. MIelipahaa siitä olisi vain tullut.

      Yritin pyytää viestiketjun poistamista pitkään, mutta mitään ei tuntunut tapahtuvan. Tänään sitten tapahtui ihme, eli se viestiketju oli kadonnut, kun luulin ettei se ikinä katoaisi.

      Kirjoitan aina jos muodossa, kun en tiedä, käytkö täällä, no olethan kuitenkin joskus käynyt. Mukava olisi kuulla sinusta joskus joku sana. Kirsistä esitettiin kritiikkiä paljon, mutta mulle aivan sama, rakastan kuitenkin Kirsiä, ja kaikki puheet oli ihan yliampuvia.

      Halit sulle, jos satut täällä käymään. En ikinä unohda esim.keskusteluja, joita meillä oli kesällä -12.

      Tuli jotenkin surullinen olo, kun huomasin tänään Kirsin niin kaipaavan äitiään Ammaa. Halaisin minäkin Kirsiä, jos vain voisin.

      Toivottavasti kevät lähtee kehittymään aurinkoisena kaikin puolin.

    • tosia etc

      http://www.youtube.com/watch?v=3JWTaaS7LdU

      Tuli mieleen laittaa tämä tähän. Yksi Suloisen Kirsin lempilauluista lempiartistilta. Pari kertaa olen katsonut sen Bodyguard -elokuvan, jossa tätä esitettiin.

      Kirsi joskus kertoi, että hän sai laulaa tämän kappaleen Intiassa jossakin yhteydessä. Se olisi ollut mahtava saada kuulla.

      Lähetän sulle pusut poskillesi, kai enkelit tuovat ne perille.

    • tosia etc
      • tosia etc

        Oonpa muutaman kerran saanut halata tätä naista!


      • tosia etc
        tosia etc kirjoitti:

        Oonpa muutaman kerran saanut halata tätä naista!

        Ja rakastan ehkä liikaakin...


    • tosia etc

      Dear friend, olen ollut viime aikoina niin pettynyt monesta asiasta Kirsin mielipiteisiin ja toimintaan, etten oikein jaksa enää olla fani.

      Minua epäilytti nuo huumeyhteydet, joista huhuttiin ja oli niissä perääkin. Samoin Ammasta on epäilyttäviä huhuja, joita en voi ymmärtää. Edelleen olen nähnyt Kirsin persoonassa sellaisia piirteitä, joita sittenkin karsastan.

      Viimeinen pisara taisi olla cheekin ihailu, kun en kertakaikkiaan itse voi arvostaa cheekin edustamia arvoja.

      Joten taidan olla auttamattomasti ex-fani.

      Vastaa, mitä mieltä olet, jos viitsit joskus vastata.

      • tosia etc

        Varmuuden vuoksi totean vielä, että olen järkyttynyt Kirsin puolesta. Olen pakottanut itseni katsomaan muutamia Cheekin videoita ja ihan järkyttävää materiaalia.

        Ryyppäämisen ihannointia, sovinismia, kiroilua, imperialismin hengessä, yllytystä duunien laiminlyömiseen jne.

        Ei mitään kaunista, vaan pahoinvointia tuottavaa.

        Oikeastaan olen menettänyt kaiken uskoni Kirsiin, sehän on ihan järkyttävä ihminen, jos pitää tällaisestä ja vielä kehuu tällaista materiaalia blogissaan ja muilla sivuillaan,

        Häpeä, Kirsi Ranto, en ole todellakaan mikään enkeli!!! Korkeintaan pimeyden enkeli!!


      • tosia etc
        tosia etc kirjoitti:

        Varmuuden vuoksi totean vielä, että olen järkyttynyt Kirsin puolesta. Olen pakottanut itseni katsomaan muutamia Cheekin videoita ja ihan järkyttävää materiaalia.

        Ryyppäämisen ihannointia, sovinismia, kiroilua, imperialismin hengessä, yllytystä duunien laiminlyömiseen jne.

        Ei mitään kaunista, vaan pahoinvointia tuottavaa.

        Oikeastaan olen menettänyt kaiken uskoni Kirsiin, sehän on ihan järkyttävä ihminen, jos pitää tällaisestä ja vielä kehuu tällaista materiaalia blogissaan ja muilla sivuillaan,

        Häpeä, Kirsi Ranto, en ole todellakaan mikään enkeli!!! Korkeintaan pimeyden enkeli!!

        siis en ole enkeli minäkään, mutta ei ole Kirsikään


      • tosia etc
        tosia etc kirjoitti:

        siis en ole enkeli minäkään, mutta ei ole Kirsikään

        en voi kyllä enää lukea Kirsin kirjoituksia tai kuunnella hänen musiikkiaan tuntematta pahoinvointia

        eiköhän tämä ollut sitten tässä


      • oikea tosiasia etc
        tosia etc kirjoitti:

        en voi kyllä enää lukea Kirsin kirjoituksia tai kuunnella hänen musiikkiaan tuntematta pahoinvointia

        eiköhän tämä ollut sitten tässä

        tämä ei pidä paikkaansa, vaan tähän on ilmaantunut nyt jotain tosi outoa...

        pidän Kirsin kaikista puolista ja cheek ja Kirsi ovat ihan eri asioita...

        Kirsillä ei myöskään ole mitään tekemistä minkään huumeasioiden kanssa...

        näillä palstoilla on kirjoitettu kaikenlaista hölynpölyä, joista sanoudun irti...


    • hehe ja haha :)

      tosia etc

      Hah hah haa .. haukuit siis Cheekiä mustasukkaisuuden vuoksi. Totuus paljastui. Ole hyvä ja pyydä Cheekiltä anteeksi

      • oikea tosiasia etc.

        hmm...jos Kirsistä ei olisi mustasukkainen, niin mistä ihmeestä sitten voisi olla mustasukkainen...

        tietysti mustasukkaisuus ei ole niitä parhaimpia asioita, jos se lähtee ampumaan yli...

        mitä tähänkin sanoisi, nämä palstat näyttävät elävän omaa elämäänsä...

        huh huh...

        täällä on enää vaikea puolustautua...


      • Anteeksipyyntö

        Toivottavasti se kirjoittaja, joka kirjoitti kielteisesti Cheekistä, pyytää anteeksi kirjoituksiaan. Rappiin liittyy hulvatonta huumoria, jonka jotkut luulevat täydelliseksi todeksi. Erittäin useat ymmärtävät Cheekin huumoria.


    • tosia etc

      cheek ei kyllä oikeastaan paljon liikuta...en yleensä kiinnitä tuollaisiin julkkiksiin juuri mitään erityistä huomiota

      cheekistä on kyllä näemmä keskusteltu palstoilla puolesta ja vastaan ja mun mielestä jokainen saa olla siitä mitä mieltä hyvänsä, niin kuin muistakin julkkiksista...en ole mikään seiskapäivä ihminen ja saavat tehdä mitä tykkäävät elämässään ja kukin saa tykätä mistä tykkää...kyllähän näitä riittää ja uusia tulee aina

      koko rip räp musiikkikaan ei voisi vähempää kiinnostaa

      kyllä tähän maailmaan mahtuu monenlaista tyyppiä

      ehkä Kirsistä lausuin hiukan turhan kovasti ja sitä kadun kyllä, koska Kirsi vain yrittää aina löytää kaikista ilmiöistä positiivisia puolia ja se tuossa cheekissä näkee ilmiönä jotain uutta, mitä siinä onkin ja ehkä hän ei niin kovin ole ajatellut cheekin musiikin sisältöä, mitä pidän kyllä arvottomana

      kuitenkaan en ole käynyt viime aikoina kirsin sivuilla, koska en ole kiinnostunut mistään cheek-energiasta

      tyydyn vain lyhyeen kauniiseen ajatukseen kirsin puolesta silloin tällöin, mutta parempi, etten havaitse joka asiaa

      haluan säilyttää kirsistä mahdollisimman kauniin kuvan mielessäni

      • oikea tosiasia etc.

        mihinkähän tälläkin vuodatuksella pyritään...

        en oikein ymmärrä...

        ilmeisesti joku yrittää jotain selitystä, etten enää välittäisi Kirsistä...

        kiusallakin sanon, että rakastan Kirsiä edelleen, enkä usko mitään joutavia hölynpölypuheita näiltä palstoilta, vaikka niillä on ilmeisesti yritetty vaikuttaa minuun...


      • Mielipiteitä vain
        oikea tosiasia etc. kirjoitti:

        mihinkähän tälläkin vuodatuksella pyritään...

        en oikein ymmärrä...

        ilmeisesti joku yrittää jotain selitystä, etten enää välittäisi Kirsistä...

        kiusallakin sanon, että rakastan Kirsiä edelleen, enkä usko mitään joutavia hölynpölypuheita näiltä palstoilta, vaikka niillä on ilmeisesti yritetty vaikuttaa minuun...

        Mikä helvetin sekopää trolli on tullut mellastamaan tähän meidän ketjuun!?


      • oikea tosiasia etc.
        Mielipiteitä vain kirjoitti:

        Mikä helvetin sekopää trolli on tullut mellastamaan tähän meidän ketjuun!?

        Dear friend, mulla on aavistukseni asiasta, mutta en oikein jaksa sitä selittää. Ilmeisesti tämä henkilö löysi jotain heikkoja kohtia minusta, joihin pyrki tosissaan vaikuttamaan.

        Mutta eiköhän tuo jo lopeta, kun huomaa, ettei pysty vaikuttamaan minuun. Ihan turhaa ja ihan väärää kritiikkiä on palstoilla ollut ja tää hullu on yrittänyt vaikka mitä. Jos Kirsiä kritisoidaan, se oikeastaan vain syventää sitä, että rakastan Kirsiä. Mun mielestä Kirsi on älykäs ja lahjakas ja suloinen ihminen, ja ihailen kaikkea hänessä ja olen pohjimmiltani aina iloinen kaikista hänen aktiviteeteistaan.

        Minä olen se aito ja alkuperäinen tosiasia etc. Ja mun tapoihin kuuluu ihailla ja puolustaa Kirsiä, koska pohjimmaista rakkautta ei koskaan mikään voi tuhota.

        Halit ja pusut sulle!


    • oikea tosiasia etc.

      Kirsi on kyllä suloinen luonnonkauniina, mutta laitettuna kyllä niin tyrmäävän kaunis, että sanat ei riitä! facebook sen kertoo...huh huh

    • Mielipiteitä vain

      Kirsi on mielestäni yksi Suomen kauneimpia naisia :) Suomalaiseksi todella näyttävän näköinen mutta samalla niin luonnollinen, Kirsistä tekee viehättävän myös se että hänessä on valtavasti karismaa ja sellaista sisäistä hehkua joka säteilee hänestä ulospäin.

      • oikea tosiasia etc.

        Kauneus on kokonaisuus, sydämen kauneutta ja ulkoista kauneutta. Monet myös näyttää kehuvan Kirsin upeaa hymyä.

        Mitä olen nähnyt, on kyllä uskomattoman valoisa ihminen luonnossa.

        Uskaltaakohan tänne jo ruveta kirjoittamaan, olen vähän varonut, kun on ollut suosimillani Kirsi-palstoilla paljon törkeitä hyökkäyksiä Kirsiä vastaan, joissa minun käyttämiänikin nimimerkkejä on harhauttavasti käytetty väärin??

        Moiskin sulle joka tapauksessa, dear friend!


    • Mielipiteitä vain

      Toisten nimimerkkien käyttäminen on todella lapsellista ja suorastaan törkeää. Jos jollakin on tarve avautua niin avautukoot omalla nimimerkillään. En ymmärrä miksi jotkut ihmiset suhtautuvat Kirsiin niin mahdottoman aggressiivisesti?

      • oikea tosiasia etc

        olen samaa mieltä...viime aikoina olen tosin huomannut tilanteen rauhoittuneen ja tietyt tyypit ilmeisesti kaikonneet ja ei hätää enää

        kirsillä on muuten alkanut uusi elämänvaihe, kun on muuttanut Porvooseen, ihan hienoa!!

        tosin on ollut sellaisia kevätkiireitä nyt, etten ole voinut kunnolla seurata Kirsin tekemisiä, mutta mielessähän Kirsi on aina

        halit ja pusut sulle, dear friend


    • Mielipiteitä vain

      Hei, mitä sinulle kuuluu? Olen miettinyt sinua, en ole muistanut käydä täällä pitkään aikaan :(

    • tosia etc.

      dear friend,,,et ole ollut täällä tosiaan aikoihin, joten itsekin olen harvemmin enää avannut tätä palstaa, vaikka tää onkin jäänyt tietokoneeni suosikki -listalle "roikkumaan"

      en ole enää oikein välittänyt kirsinkään sivuilla käydä, koska jotenkin se on vain nyt on niin, sydän on sammunut siinä suhteessa, sydän lakkaa lyömästä, kun sen vain takoo tunnottomaksi,,,joskus on vain parasta unohtaa ja mennä eteenpäin, olen sulkenut oven, ihminen on erehtyväinen, mutta on hyvä edes joskus tajuta sekin tosiasia

      tunnen tosin sympatiaa, kun kirsillä on ollut menetyksiä, mutta jokin liekki on sammunut jo kauan kauan sitten,

      kurkistin, jotta tietäisin vähän missä kirsuliini menee sivuillensa nyt ja sitä samaahan tuo aina jauhaa, jotain tasapainoa ja energiaa haetaan nyt tällä kertaa kalifornian vuoristoista, jossa keikutaan henkensä kaupalla jossain kallioilla,,, en tosissani välitä tuollaisesta extremestä, jossa haetaan kuolemaa uhmaten jotain elämyksiä, kun tavallinen elämä ei riitä...sitä samaa kahjoutta ja pakoa jostain , ei mulle ainakaan kerro mistään tasapainosta...koko homma on ihan sairasta mun mielestä, eikä tuollainen kiinnosta vähääkään

      oi oi joi, miten onkaan kaunista kuutamossa ja tähtien alla ja niin urheaa ja rohkeaa, kun loikitaan kuolemaa uhaten kalloilla...miten sankarillista, pitäisikö oikein palvoa tuollaista?? miten sankarillista onkaan sitten, kun jalka lipsahtaakin tai ote irtoaa ja pudotaan kuolemaan...onhan noita "sankarillisia kuolemia" alueella tapahtunut roppakaupalla, niistäpä saadaankin oikein sankaritarinoita....

      mutta kirsuliini lienee löytänyt tasoistaan seuraa ja lienee niin onnellinen, että se siitä.. toisaalta lienee sydän niin rikki, että kuolemalla leikkiminen onkin tyydytystä tuottavaa ja ah niin tasapainottavaa...

      mutta jokainen elää omaa elämäänsä, joka on kai sitten tähtiin kirjoitettua, joten eläköön ja mitäpä sitä arvioimaan, jos ei ole pakko

      kiitos sulle dear friend, jokaisesta sanastasi, sinusta olen aina pitänyt ja anteeksi, sanani, en vain koe enää kirsin energiaa läheiseksi ja oikeaksi enkä vain jaksa enää rkstaa, kun on tullut asioita, joita on mahdotonta enää ylittää, joskus asiat vain loppuvat...

      kaikkea hyvää sinulle dear friend!

      • tosia etc

        Dear friend, huomasin kirjoittaneeni edellisen tekstin hiukan jotenkin "aamutokkurassa" ja siitä voi saada hiukan kuitenkin vääristyneen kuvan siitä kokonaisuudesta, mitä Kirsistä ajattelen. Jotenkin turhan synkän.

        Enemmän on toki kaunista ja hyvää, on vain joitakin asioita, joita voi olla vaikeampi käsittää. Mutta jokaisella on oikeus olla mitä on, ei kannata sen tarkemmin arvioida.


      • tosia etc
        tosia etc kirjoitti:

        Dear friend, huomasin kirjoittaneeni edellisen tekstin hiukan jotenkin "aamutokkurassa" ja siitä voi saada hiukan kuitenkin vääristyneen kuvan siitä kokonaisuudesta, mitä Kirsistä ajattelen. Jotenkin turhan synkän.

        Enemmän on toki kaunista ja hyvää, on vain joitakin asioita, joita voi olla vaikeampi käsittää. Mutta jokaisella on oikeus olla mitä on, ei kannata sen tarkemmin arvioida.

        toivottavasti kuitenkin on kirsuliini malttanut olla pössyttelemättä, sen kun on yleensä noissa kalliokiipeilypiireissä enemmän kuin on vain tapa ja Kaliforniassa kun ollaan...


      • tosia etc
        tosia etc kirjoitti:

        toivottavasti kuitenkin on kirsuliini malttanut olla pössyttelemättä, sen kun on yleensä noissa kalliokiipeilypiireissä enemmän kuin on vain tapa ja Kaliforniassa kun ollaan...

        Kurkistin tässä vielä, mitä olenkaan tänne oikein kirjoittanut, koska minua jää aina periaatteessa vaivaamaan, jos en ole ilmaissut itseäni oikein ja tarkasti. Rakkautta on monenlaista ja monentasoista, eikä sitä ole aina helppo täsmällisesti kuvata.

        Varmaan olen jotenkin yrittänyt tukehduttaa jotakin sisälläni, mutta se ei ole oikein onnistunut. Kirsi saa mun puolestani olla missä tahtoo, tehdä mitä tahtoo, ajatella mitä tahtoo, uskoa mihin haluaa jne. Pohjimmiltani olen aina Kirsin puolella, ja rakastan Kirsiä, koska uskon, että se juttu on vain ehkä annettu sydämelleni, enkä sitä saa oikein riistettyä irti yrityksistäni huolimatta.

        Olen tämän kyllä tajunnut jo pitkän aikaa, mutta tosiaan yrittänyt olla sitä vastaan. Mutta lienee parasta hyväksyä asia vallitsevana tosiasiana, jonka kanssa pitää yrittää mukautua elämään.

        Siksi em. sanani kuvastivatkin ehkä enemmän tätä kamppailua sisäistä rakkaudentunnetta vastaan kuin sitä mitä oikeasti sydämessäni tunnen, eli pelkkää rakkautta.

        Sentähden myös monet aikaisemmatkin kirjoitukseni saattavat vaikuttaa jokseenkin sekopäisiltä.

        Mielestäni olen yleensä hyvin rationaalinen ihminen, mutta tämä juttu on riepotellut jo kauan.

        Eli jos dear friend, jos joskus luet näitä sanojani, lienee hyvä nähdä näiden rivieni taakse.


    • MielipiteitäVain

      Eipä olla aikoihin juteltu, mitä sinulle nykyään kuuluu?

    • HumppaVeikkonen

      Dear frendi täältä Koppelokylästä lähettää vain terveisiä. Jaksamisia talveen myös Kirsille.

      • MielipiteitäVain

        Oletko nimimerkki tosiasia etc?


    • MielipiteitäVain

      Tosiasia etc, Miten menee? Ei olla juteltu aikoihin :)

    • Damn ei tää taiakkaa olla aktiivine

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      417
      4667
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      249
      2324
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      70
      1740
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      162
      1477
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      325
      1450
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1157
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      140
      1151
    8. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      80
      1120
    9. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1095
    10. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1005
    Aihe