Fractora RF kokemuksia?

Jotain tarvi tehdä

Onko ketään käynyt ottamassa kasvoihin Fractora hoitoa? Ennen jälkeen kuvia? Riittääkö yksi kerta siloittamaan/kohottamaan kasvojen ihoa? Meneekö rahat hukkaan? Kuinka nopeasti toimenpiteestä palautuu?

51

14510

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • edes kuullut..

      Kuka noita tekee?

    • Meeri^^

      Olisko tähän mennessä kokemuksia tästä Fractora RF:stä? Näkyykö tuloksia? Kuinka nopeasti toipuu?

      • heieevehv

        Kävin hoidossa kaka päivää sitten. Koko kasvot. Olen 24v herkkä ihoinen.kasvot edelleen hieman turvoksissa, pieniä reikiä näkyy iholla ja pientä punoitusta. IHO tuntuu napakalta ja kireältä.. Kohonneet posket. Hyvältä siis vaikuttaa. Katsotaan NYT mitävnaamalle käy:)


      • hops hups
        heieevehv kirjoitti:

        Kävin hoidossa kaka päivää sitten. Koko kasvot. Olen 24v herkkä ihoinen.kasvot edelleen hieman turvoksissa, pieniä reikiä näkyy iholla ja pientä punoitusta. IHO tuntuu napakalta ja kireältä.. Kohonneet posket. Hyvältä siis vaikuttaa. Katsotaan NYT mitävnaamalle käy:)

        Kyllähän se varmasti tuntuu napakalta tässä vaiheessa, kun iho on palanut pinnalta ja saanut sen myötä kovan kuoren.
        Älä hyvä tyttö pilaa kasvojasi näin nuorena.


      • Anonyymi
        hops hups kirjoitti:

        Kyllähän se varmasti tuntuu napakalta tässä vaiheessa, kun iho on palanut pinnalta ja saanut sen myötä kovan kuoren.
        Älä hyvä tyttö pilaa kasvojasi näin nuorena.

        En voi kuin kerta toisensa jälkeen ihmetellä tätä kommenttia. Niin tyypillinen ”OK boomer” -tilanne, jos tiedätte mitä tarkoitan. Tottakai iho on karun näköinen ekat päivät! Sillä tavallahan tuloksia syntyy. Ei kukaan maksa satasia ja kärsi kovaa kipua ihonsa ”pilaamisesta”! Kävin itse fractorassa 2 vk sitten ja vaikka kipu oli intensiivistä, aion mennä 2 kk päästä uudestaan, niin paljon olen tyytyväinen tuloksiin jo tässä vaiheessa.


    • gorge

      Olen ruma. kolmas päivä iho tulipunainen. pinta kiva kova täynnä viiltoja ja pistoja jotka tulenhtuneen punaisia. Ennen kaunis iho. Katsotaan miten kauan kestää palautuminen.viikkoja varmaan.palaneen näköinen.

    • Emämunaus

      Luvattiin että yksi päivä riittää toipumiseen.toimenpiteestä 3pv.kasvot kamalan näköiset.täynnä kirkkaanpunaisia pistonjälkiä,punoitusta ja turvotusta.pelkään että palautumiseen menee viikkoja.ennen kuljin ennen meikkiä nyt sentin kerros pakkelia että kehtaa mennä ovesta ulos.

    • Emämunaus

      Gorge,olisi kiva tietää olitko samassa paikassa

    • Annisku

      Hei, olen ylihuomenna menossa, onko teillä jo kasvot toipuneet? Kuinka punakkana teillä iho oli heti toimenpiteen jälkeen? Pitäisi junalla mennä kotiin hoidon jälkeen...

    • eikovinkevyttä

      Olen käynyt 2 kertaa, vuoden välein. Ensimmäisellä kerralla toivuin n. viikossa siihen malliin, että kehtasi julkisilla paikoilla liikkua. Toinen kerta kesti yli 2 viikkoa toipua, viikon päästä kyllä kehtasi ulkona liikkua mutta pahan näköinen oli... Nyt mennyt aikaa 3 kk ja olen oikein tyytyväinen tulokseen. Iho paranee ihan selkeästi vieläkin. Hoito on kyllä aika rankka ainakin näin 50 vuotiaalle. Mutta parin vuoden kuluttua harkitsen taas asiaa, naaman kunnosta ja omasta innosta riippuen. Tulokset kyllä niin hyvät.

    • etinekö

      JOS OLISIN käynyt tässä lukemassa ennen kun annoin tehdä!!! Huomenna töihiin enkä tiedä mitä tekisin! EN VOI LÄHTEÄ! voi V--U!! Kasvot turvonneet ja reikiä täynää. Olisin tiennyt, niin ottaisin lomaan etukäteen.Ei toivoakaan, että viikossa menisi ohi, luvattiin 1-3 päivä. Onneksi kotona antibiootteja, aloitin kuuriin, jos nopeutasi parannemistä. Toivottavasti on sen arvoista, en tiedä.... Tuskinpa toista kerta tulee menttyä

      • terveyskeskus

        sairaslomalle
        minulla oli tomaattinaama 4-8 päivä

        bebanthen emulsiovoide auttaa


      • Mariiiatt

        Minulle kävi ihan samallalailla. Puhuvat kaikki klinikat niin paskaa tuosta toipumisajasta! itsellä kesti3kk paraneminen!!!!!!! Ja ei mitään vaikutusta enään näin 1vuoden jälkeen. tottakai iho tuntui hyvältä kun alkoi uusiutumaan, siis oli uusiutunut. mutta eihän se kauaa sellainen ole! samat arvet, huokoset kaikki on vielä!


      • Anonyymi

        Tässä taas näitä arjen sankareita jotka eivät ymmärrä miten antibiootit toimivat tai mitä se aiheuttaa kun niitä syö turhaan. Akuutti huoli on se, että sekoitat bakteerikantasi ja mahdollistat kaiken ikävän kasvun (olen tämän johdosta ollut viikkoja sairaalahoidossa nuorempana - ihan vaan antibioottikuurin takia). Jos käy arpaonni, niin olet eristyksissä sairaalassa, koska kehossasi jylläävät antibiooteille resistentit bakteerit. Siellä ei juuri hymyilytä. Viivyttelevämpi huoli on se, että opetat bakteereja vastustamaan antibiootteja, eivätkä ne enää tehoa sinuun. Antibiootitkin ovat joko täsmäaseita tai laajakirjoisia - jos sinulla on tulehtunut naama, ei virtsaputkentulehdukseen määrätyt antibiootit tehoa mitenkään, tappavat vaan vatsasi bakteerikannan. Laajempi huoli on tätä myötä antibioottiresistenttien sairauksien leviäminen kansanlaajuisesti, kun vatipäät vetää nappia kuin karkkia. "Antibioottikuuri varuiksi" on aika tuhoisa läppä.


    • entinekö

      Ai, no mikä diagnoosi? työantaja hyväksyy vai työterveyksestä saatua lappua!!!
      HELP!

      • punanenä

        Dg; aivojen puute?


    • Epätoivonen

      Mun kohdalla toimenpide epäonnistui, viikkoja on mennyt ja viiltoja edelleen poskissa. otsa,leuka ja nenä kyllä parantuivat noin 4 päivässä. LIsäksi ennen niin puhtailla poskissa viiltojen lisäksi ilmestyi hyvin pieniä näppylöitä kauttaltaan. Ehkä fractoraa kannatta tehdä talvella.Nyt pelkään ettei tulee pigmenttejä kauttaaltaan, kun aurinkovoide ei välttämättä auttaa. En kyllä toista kertaa lähde toimenpiteiseen. Bepanteen on tosiaan hyvä, parempi kun suositeltu Bio Oil josta iho otti nokkiinsa, ehkä sen vuoksi paraneminen kestää..

    • tyhjääpyytämättä

      Tämä huijaus pitäisi lailla kieltää. Tulokset nolla. Maksoi monta sataa.

    • Paskatmarjat

      Toivottavasti löytyy joku rohkea, joka jaksaa vaatia korvauksia. Itse en pysty siihen, valitettavasti... Ajattelin kyllä ottaa yhteyttä toimittajaan että saisi jutun johonkin lehteen, muille varoiksi.... Sit toi viha meni ohi. kun vaan naiset lukisivat palstoja, niin rahavirta loppusi tiettyihin taskuihin. Törkeä...

    • atasata

      Tämä hoito on yhtä suurta rahastusta tekijälle. Ei muuta.

    • Ruusuposkinen

      Olen ensi viikolla menossa Fractora RF -hoitoon (kasvot ja kaula). Ilmeisesti aika moni on pettynyt toipumisen rankkuuteen ja/tai tuloksiin. Ajattelinkin kysyä, että mitä muita hoitoja teille on tehty, siis aiemmin? Minä olen käynyt läpi niin kemialliset kuorinnat kuin Dermapen-käsittelynkin (josta toipuminen vei pari päivää), joten luulisin kokeneeni jos jonkinmoista kurjuutta ihoni vuoksi. :)

      Onko joku esim. kokenut sekä Fractora- että Dermapen- tai kemiallisen kuorintahoidon?

      Entä mitä olette käyttäneet ihon rauhoittamiseen Fractoran jälkeen?

      Olen itse tilannut ulkomaisesta verkkokaupasta kaksi voidetta heti hoidon jälkeen käytettäväksi, ja yhden peittämään punoitusta kun menen ulos:
      Aderma Epithéliale A.H DUO Ultra-Repairing Cream
      Bioderma Cicabio Soothing Repairing Cream
      Dermalex Repair Rosacea Dermatological Treatment

      Näistä tuotteista oli paljon postiivisia kokemuksia ainakin ulkomaisilla keskustelupalstoilla. Bepanthen on ok, mutta ainesosiensa puolesta siinä ei ole kuin ehkä pari ainetta, jotka auttavat hoidon jälkeen (siis dexpanthenol ja parafiini, joka muodostaa kalvon iholle.)

      • samatrypyt

        ei kannata, kävin syksyllä,


    • helmiiiii

      Kävin hoidossa tänään. Hoito kyllä sattui mutta kestettävissä koska nopea toimenpide. Hoidon jälkeen naama pahan näköinen. Punainen ja särkevä. Mutta n. Puol h niin kipu lähti. Nyt 6h jälkeen näyttää että ois tullu vähän kovempaa saunottua ja raavittua naamaa ja läheltä katsoessa piston jäljet näkyy. Tuloksista vielä paha sanoa mutta sileä on iho.

    • ihanheikkoo

      Fractora on kallis masina, jonka tulokset näkyvät tekijän rahapussukassa

    • huijaustäysi

      Ap!
      6kk.
      palautuu ? rypyt 8kk.

    • hyväuskoinen

      Vihdoin löysin tämän linkin. Kaikkialla hehkutetaan, miten dermapen silottaa ja uudistaa ihoa. Minä kävin maaliskuun alussa ja iho on pilalla. Kasvoissa on viiltoja ja toiseen poskeen tuli syvä, pitkittäinen ryppy, joka ikään kuin jakaa kasvot kahteen osaan.
      Kun toimenpidettä tehtiin, tuntui kuin hiomakoneella olisi vedetty otsaa, joka meni hirveään kuntoon. Kulmakarvojen yläpuolella on rypyt ja otsassa on sekä pitkittäis-että poikkiryppyjä, mitä ei todellakaan aiemmin ollut!!! Lisäksi otsa meni "makkaroille". Menin plastiikkakirurgille näyttämään otsaa ja hän ehdotti botoxia . Se auttoi, mutta silti otsa on täynnä röpelöä ja pieniä reikiä kuten koko kasvoilla.
      Myös leukaan tuli sivuille syvät uurteet ja ryppyjä. muistuttaa mummon leukaa :( Koko kasvojen ihon rakenne muuttui;se on täynnä pieniä reikiä ja viiltoja. Olen järkyttynyt, vanhenin vuosia.
      Joku täällä kirjoitti, että tästä pitäisi tehdä julkinen juttu, että naiset osaisivat varoa ennen kuin on myöhäistä.Pelkkää rahastusta! Kävin hoidon tehneeen naisen luona näyttämässä naamaani, hän ei myöntänyt mitään, mutta maksoi rahat takaisin. Miksiköhän, jos hänen mielestään toimenpide onnistui?
      Hävettää olla lähellä ihmisiä, kun iho on näin kamala!

      • Laser14

        Minulle kävi samoin, mutta ihon vaan pilasi laserhoito. Vanhenin myös vuosia. Ennen oli kaunis iho. Järkyttävää.


      • Anonyymi
        Laser14 kirjoitti:

        Minulle kävi samoin, mutta ihon vaan pilasi laserhoito. Vanhenin myös vuosia. Ennen oli kaunis iho. Järkyttävää.

        Jos kerran iho oli kaunis miksi laserhoito ???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos kerran iho oli kaunis miksi laserhoito ???

        Sama mieltä !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos kerran iho oli kaunis miksi laserhoito ???

        Mietin sama !!


    • Kesänkukka52

      En suosittele! Kollageeni-juomaa sisäisesti ja ihoa tehokkaasti uudistajia voiteita, esim. MD Formula P.H.D & DR. Perricone-sarjasta Cold Plasmaa & Hyalo Plasmaa. Suosittelen myös Eila Hellgren Algae care:a . Nämä tuottetteet taatusti tehokkaita . Eivät mene rahat hukkaan.

    • Katiiiie

      Mä kävin laserissa.. voin kertoa että ei ole parin päivän paranemis-aika.. mulla vei 7 vkoa ja iho oli ihan karsee! Jälkioireina jäänyt punakkuus.. siis yhtäkkiä kasvot leuhahtaa punaiseksi, ja IKINÄ, ei ikinä sellaista ongelmaa ole ollut. Kiertäkää oikeasti nämä hoidot. Menetätte rahat ja monta muutakin asiaa.

      • Lissukkamarja

        Laser (co2 smartcxide dot) on T O D E L L A raju ja toipumiseen menee aikaa. Minulla 3 päivää valtava turvotus, silmät muurautuivat umpeen, viikon kuluttua turvotus laskenut mutta iho vereslihalla edelleen, punainen kauttaaltaan, kudosnestettä tihkuva. Meikki peittää punan, mutta iho niin herkkä ja ruvilla että meikkiä ei millään saa tasaiseksi, lisäksi ihossa kummallinen kuorettunut pinta joka ei ime mitään voidetta kunnolla. Olen järkytyksen partaalla. Lisäksi toimepide oli hyvin kivulias puudutusvoiteesta huolimatta. Epäilen, että osa näistä toimenpiteiden tekijöistä ei oikeasti tiedä mitä on tekemässä.


      • pieninäp

        Minulla tuli punaisia näppylöitä koko vartalon alueella.


      • Anonyymi
        Lissukkamarja kirjoitti:

        Laser (co2 smartcxide dot) on T O D E L L A raju ja toipumiseen menee aikaa. Minulla 3 päivää valtava turvotus, silmät muurautuivat umpeen, viikon kuluttua turvotus laskenut mutta iho vereslihalla edelleen, punainen kauttaaltaan, kudosnestettä tihkuva. Meikki peittää punan, mutta iho niin herkkä ja ruvilla että meikkiä ei millään saa tasaiseksi, lisäksi ihossa kummallinen kuorettunut pinta joka ei ime mitään voidetta kunnolla. Olen järkytyksen partaalla. Lisäksi toimepide oli hyvin kivulias puudutusvoiteesta huolimatta. Epäilen, että osa näistä toimenpiteiden tekijöistä ei oikeasti tiedä mitä on tekemässä.

        ihan normaalilta kuulostaa, olen pari kertaa käynyt dot:issa ja pari kertaa fractorassa, juuri tuollainen kuuluu toimenpiteeseen, toipuminen kestää!


    • vm1967

      No eihän tossa ole mitään järkeä jos noin vähän aikaa vaikuttaa...

    • Expl

      Kasvojen pinnallisten uurteiden silottaminen ja ihon kollageenituotannon stimuloiminen edellyttää hallitun vamman tuottamista ihoon. Tämä voi tapahtua hiomalla ihon pintaa, rei'ittämällä, kemiallisella kuorinnalla tai käyttämällä hiilidioksidilaserkuorintaa tai radiofrekvenssienergiaa. Kaikissa on tietty toipumis- ja jälkihoitoaika, joka on useita viikkoja. Suosittelen keskustelemaan asiasta asiantuntevan plastiikkakirurgin kanssa.

    • RypYtÖn

      Kävin ensimmäisen kerran 1,5 vuotta sitten. Hoidon jälkeen kasvoissa oli vielä kolmen viikon jälkeen neulan jälkiä, ei ollut kiva ja etukäteen sanottiin, että menee muutamassa päivässä ohi. Mutta tuosta kun selvisi, voin kuvien perusteellakin sanoa, että kasvot oli todella paljon nuoremman näköiset ja sileämmät. Aikaisemmin otin botoxia noin 6 kk:.n välein, fractoran jälkeen en ole ottanut enkä ole tarvinnut tähän saakka. Nyt on fractora tarjouksessa ja varasin ajan ylihuomiseksi. Jos menee yhtä hyvin, ole todella tyytyväinen. Ikää on nyt 56 v.

      • edellinen

        Jatkoa edelliseen...kävin fractorassa keskiviikko iltana, nyt on lauantai aamu. Hoito ei tuntunut juuri miltään, oli hyvin puudutettu, pari paikkaa, jossa puudusta ei ollut, tuntui kuin olisi kuminauhalla napsautettu iholle, kyllä sen kesti. Heti hoidon jälkeen kun lähdin kotiin, kasvoja kuumotti todella paljon ja kihelmöi, niinkuin kasvot olisi palaneet ja kasvot olivat todella punaiset. Ratikalla kuitenkin ajelin, eihän se haittaa vaikka muut näkee punoitusta. Pari tuntia hoidon jälkeen kuumotus oli ohi, punoitus alkoi laskea. Illalla e tehnyt kasvoille mitään. Aamulla puhdistin herkälle iholle tarkoitetulla Erisanin puhdistusaineella ja laitoin näytteeksi saamaani after sun voidetta, saman tein illalla. Töihin menin torstaina normaalisti, kasvoissa punoistusta ja turvotusta, mutta päivä oli sellainen ettei tarvinnut olla paljon ihmisten silmien alla. Perjantaina laitoin aamulla meikkivoidetta ja se peittikin koneen jäljet, pisteet ja naarmut aika hyvin, silmien alla oli turvotusta, kukaan ei kuitenkaan kysellyt mitään, joten aika normaalilta varmaan näytin. Nyt ilman meikkiä jälkiä on naamassa edelleen, samoin kaulalla, kestänee ainakin viikon ennenkuin kaikki on hävinnyt näkyvistä., Hoitoa voi säätää vähän sen mukaan miten on toipumisaikaa, tämä hoito oli kai aika kevyt, jos olisi ollut enemmän aikaa (ja tarjous olisi ollut pidenmpään voimassa) olisin ottanut pari päivää viikonlopun jatkeeksi lomaa ja ottanut vahvemman hoidon. Uskon kuitenkin, että tästä taas olil hyötyä kuten edelliselläkin kerralla, nähtäväksi jää. Luulen, että tulokset näkyy kuukauden kuluttua paremmin ja paremmin. Nyt tosin ei näy yhtään ryppyä tai juonnetta esim huulen yläpuolella, mutta en ole varma onko se vain turvotuksesta johtuvaa, turvotus ei kuitenkaan ole mitenkään huomattavaa muuten.


    • Mkont

      Factora fr hoito vartalolle, etenkin epätasaisen appelsiini ihon hoitoon on loistava!
      Itse olen ottanut 1kk välein 3kertaa hoitoja Palstiikkakirurgin tekemänä ja toimii. Olen päässyt ilman kirurgiaa eroon epätasaisesta ihosta raajoissa. Tämä on pelastanut 35 vuotiaan elämän, tulevana kesänä voin taas pukea hameen päälle. Lääkäreiden tekemänä eri juttu, kuin kosmetologin. Piikit ovat pidempiä eikä tarvitse pelätä hygienian puolesta. Iho punoitti noin 2viikko ja siitä tirskui pieniä pisaroita verta päivän hoidon jälkeen. Lähinnä tuntui siltä kuin ihon verenkierto olisi nopeutunut ja aluetta lämmitti. Ei mitään epämiellyttävää. Hoito itsessään tuntui kun istuisi nuppineulaan, mutta sen kestää mennen tullen, kun tietää miten hyvät tulokset ovat.
      Iho on jatkanut tasoittumistaa entisetään nyt reilu 3kk viimeisetä hoidosta. Älkää hävetko appelsiini ihoa ja miettikö ettei mikään auta. P.s. olen normaalipainoinen ja harrastan liikuntaa, mutta appelsiini ihon muodotuminen ei aina ole elämäntavoista kiinni, eikä sille voi aina tehdä mitään pelkällä liikunnalla ja ruokavaliolla. Tsemppaan jokista joka tuntee häpeää tästä vaivasta, menkää ja kokeilkaa, se oikesti toimii

    • LeilaM

      Eilen kävin Fractorassa. Jo toinen kerta 2 vuoden sisään. Käsiteltiin kasvot ja kaula ja lisäksi laserilla silmän ympärykset. Ei sattunut juuri ollenkaan, puudutus toimi hyvin. Nyt ovat silmät aika turvoksissa, kuten lasekäsittelyssä rasiaan kuuluukin! Näissä hoidoissa pitää ottaa huomioon toipumisaika ja sekin on yksilöllinen. En tietenkään aio baanalle muutamaan päivään. Edellinen käsittely parani tosi hienosti, menin asiakastapaamiseen ko 3. päivänä eikä kukaan huomannut/kysellyt mitään. Meikki peitti hyvin. Katsokaa tarkkaan missä hoidon otatte - minulla on ollut hyvä hoitaja ja suhde jatkuu. Olen yli 50 v. enkä odota ihmeitä mutta tämä kyllä toimii minulla perushoitona botoxin lisäksi. Joten seuraava Fractora / laser tilauksessa vuoden sisällä:)

    • Uteliasujo

      Hei, missä olet saanut hyvän käsittelyn Fractorassa?

      • Anonyymi

        Lääkäriklinikka Esteticissa . Suosittelen !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lääkäriklinikka Esteticissa . Suosittelen !

        Missä paikka sijaitsee?


    • Anonyymi

      olen 60v nainen ja käynyt säännöllisesti fractorassa ja laserissa muutaman kerran. Laserin jälkeen on mennyt toipuessa n.viikko, fractoraan en osaa sanoa. Jonkun aikaa on näyttänyt kuin ihohuokoset olisivat suurentuneet. Ihmettelen negatiivisia kommentteja kun itse olen niin tyytyväinen. Olisiko paikoilla joissa näitä tehdään niin suuri ero?

      • Anonyymi

        Mulla myös ikää yli 50, fractorassa käynyt jo 4 krt vuoden välein. Uskomaton muutos, en ole vanhentunut, ihon pinta on sileä ja kiinteä. Ei tarvi täyteaineita laittaa saati botoxia. Sehän on selvää, että toimenpiteet vaativat vähintään viikon toipumisen, mutta siitä huolimatta aion jatkossakin käydä fractora-hoidossa koska iho oikeasti nuorenee tuottaessaan kollageenia. Bepanthen-salvaa olen käyttänyt 3 päivää, sen jälkeen omaa kosteusvoidetta ja meikkiä vasta viikon päästä niin ei tule ihoon tulehduksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla myös ikää yli 50, fractorassa käynyt jo 4 krt vuoden välein. Uskomaton muutos, en ole vanhentunut, ihon pinta on sileä ja kiinteä. Ei tarvi täyteaineita laittaa saati botoxia. Sehän on selvää, että toimenpiteet vaativat vähintään viikon toipumisen, mutta siitä huolimatta aion jatkossakin käydä fractora-hoidossa koska iho oikeasti nuorenee tuottaessaan kollageenia. Bepanthen-salvaa olen käyttänyt 3 päivää, sen jälkeen omaa kosteusvoidetta ja meikkiä vasta viikon päästä niin ei tule ihoon tulehduksia.

        Missä olet käynyt hoitoa ottamassa?


    • Anonyymi

      Kävin viikko sitten, kipu on mielestäni pientä (toki mulla on tatuointeja), iho kuumotteli illan, seuraavana päivänä jo normaalin näköinen, vaikka punoittavia kohtia herkimmissä paikoissa.
      Nyt viikon jälkeen ihan ok, ei merkittävää eroa toistaiseksi arvissa, mutta näyttää napakammalta. Olen 45.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Paras hoito ikinä. Laitteet kuulemma on nykyään niin hyviä että punotusta oli meitsillä vaan yhden päivän. Siis ihan huikea kiinteys ihossa ja ihohuokoset pienei ja oon saanu otsarypyt pois. 35v

      • Anonyymi

        Missä olet käynyt hoidossa?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      60
      3110
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      546
      2967
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      37
      2155
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      1972
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1805
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      304
      1781
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1542
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      99
      1267
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1208
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1172
    Aihe