Herra sanoi minulle lokakuussa 2001 että maksa kymmeykset,sen lisäksi hän käski maksaa kohdusta alkaen olleen kymmenysvelan,joka koska on jäänyt ajallaan maksamatta on kaksikymmentä prosenttia.
Maksoin ja annoin myöskin ylimääräistä.Herra vannoi minulle Pyhän Henkensä kautta syyskuussa 2010 että kohdusta alkaen ollut kymmenysvelka on tänään tullut maksettua.
Jatkoin ainoastaan kuukausittaisten kymmenyksieni maksua.Toki sitten uhrasin Herralle vielä erikseen rahaa uskoen Herran sanaan:-Satakertaisesti tässä ajassa ja tulevassa iankaikkinen elämä".
Herra vannoi minulle tammikuussa 2013:-"Sinä *****olet maksanut Herralle nyt jo kymmenyksesi kuolinhetkeesi saakka,sillä minä Herra tiedän sinun elämäsi pituuden,älä enää maksa kymmenyksiäsi".
Tästä eteenpäin en ole kymmenyksiäni enää maksanut,vaa olen toki uhrannut hänelle uskoen saavani kaiken satakertaisesti takaisin.
Uskon saaneeni syöjäsirkat pois elämästäni.
Siunausta.
Kymmenysten maksaminen.
20
1078
Vastaukset
- :)baabaa
Olethan muistanut kysyä Herraltasi, "Herra, olethan sinä Herrani Jeesus Kristus?"
Siunausta.- kansojen profeetta
Joo olen joskus aikoinani,kunnes hän sitten kielsi viimein.
- pansojen krofeetta
Näinhän se on.
Rahalla saa ja omaisuudella pääsee.
Tuo sama herra usein haluaa maksuksi myös isien maksamatta jääneet kymmenykset jotka hän perii korkojen kera ellen maksa.
Sitten myös on rukoiltava aluksi joka päivä kymmenen isä meidän rukousta, myöhemmin määrää lisätään.
Sitten almut köyhille on maksettava. Ja luettava puhdistautumisrukous yhä tihenevään tahtiin.
Ja ai miten se tekee minut eläväksi ja kireäksi kuin viulunkieli....- kensojen profeetta
Ei tarvitse Herralle mitään muuta kuin kymmenykset,kaikki muu on vapaehtoista.
- Kyynelhelmi
kensojen profeetta kirjoitti:
Ei tarvitse Herralle mitään muuta kuin kymmenykset,kaikki muu on vapaehtoista.
Kymmenykset ovat valhetta. Uskovan ei tarvitse eikä pidä maksaa kymmenyksiä.
- kansojen profeetta
Kyynelhelmi kirjoitti:
Kymmenykset ovat valhetta. Uskovan ei tarvitse eikä pidä maksaa kymmenyksiä.
Kymmenysten maksaminen on Raamatun mukaan pakollista.
* Teet siis kauppaa Jumalan kanssa, ostat satasella tonnin, niinkö ajattelet, että se menee ? Kun annat kymmenen prosenttia, Jumalalle, saat sata prossaa takaisin ?
- kansojen profeetta
Raamattu sanoo:-Ei ihminen voi käydä kauppaa Jumalan kanssa".
Herra sanoi myöskin Aabrahamille:-"Maksa minulle täydet kymmenykset,että oppisit pelkäämään minua".
Jokos Mohikaani on oppinut pelkäämään Jumalaa?
Tiedän muuten Hengessä,että haluaisit maksaa Herralle kymmenykset. - kansojen profeetta
leahimn kirjoitti:
Mohis,kai tunnistat kansojen profeetan vuosien takaa?
Henri,asui metsässä,,,,,,Asuin espoon "skuttassa",Otaniemen solmun kohdalla Karhusaaressa "metsäkoijassa"Helmikuusta 2007 alkaen Marraskuuhun 2008 saakka.
Herra kielsi minulta makuupussin.
Minulla oli kerrosvaatetusta ja kevyt viltti.
Niillä pärjäsin ihan hienosti,myöskin kovilla pakkasilla.Herra neuvoi jokaisen asian Pyhän Henkensä kautta erikseen.
Kävelin sieltä Helsingin keskustaan seitsemänä aamuna viikossa ja illalla seitsemän aikoihin lähdin kävelemään takaisin,matkaa n.6 km.
- PROFEETTA H.P.K.P
Oletko Aili Heinosen työn perijä; aikoinaan tällä palstalla kuuluisa profeetta, jolla ei tainnut olla aina asuntoakaan? Kiva kun olet palannut takaisin kehiin.
- kansojen profeetta
No joo sanotaan suoraan kun kerran kysyit ja olen edelleen/jälleen asunnottomana aivan kuten Päivi-Sini Ristimäki minulle profetoi kesäkuussa 1989 Kokkolan Isollakadulla.
Olin juovuspäissäni ja iältäni kuusitoistavuotias,sylissäni oli sillä hetkellä muuten nainen nimeltä:NINA ÄSTRÖM.
Päivi-Sini Ristimäki profetoi käytännöllisesti katsoen meidän molempiemme koko loppuelämämme.
Siunausta muuten kaikille palstan vanhoille tutuille ja samoin myöskin kaikille uusillekin tutuille. - Uskonnollisuus
Voi ei.. Onko se Aili Esterkin ollut asunnoton? Asunnottomuus taitaa olla yleistä profeettojen keskuudessa..
- Tuo ei ole oikea
Sellaiset "kansojen profeetat" ovat varkaita, jotka ottavat Jumalan työhön uhrattuja varoja itselleen.
Profeettako? kaukana siitä. - Uskonnollisuus
Niin. Mihin ne kymmenykset oikeastaan menevät?
Seuratkaa hengellisten johtajienne elämää.
Onko se yhtä Jumalan sanan kanssa?
Ovatko he huolehtineet seurakunnasta niin, että kymmenykset kannattaa maksaa juuri heidän kirkkoonsa? - kii5
ensi kerralla tällä tavalla sitten: http://www.netikka.net/mpeltonen/trust.htm
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760