Vuonna 2012 tammikuussa sairastin tavallista flunssaa. En antanut flunssan parantua kunnolla jonka jälkeen minulla on tähän päivään asti ollut limainen kurkku, nenän tukkoisuus ja vaikeuksia hengittää. Olen monet kerrat käynyt lääkärissä mutta sielläkään ei tiedetty mikä on. Poskiontelotulehdusta epäiltiin, sain siihen antibiootteja jotka eivät tehonneet. Varmaankin siksi koska kyseessä ei ollut poskiontelotulehdus.
Jos jollakin on ollut sama vaiva, olisi hyvä tietää miten tästä selvitään. Ärsyttävää rykäistä julkisilla paikoilla sitkeää limaa kurkusta ja sylkäistä. Urheiluakaan ei voi harrastaa kun hengitys käy raskaammaksi.
Flunssan outo jälkitauti
7
319
Vastaukset
- Yks vaan
Voisiko olla astmaa , allergiaa jollekin tai sisäilmaongelma?
- vihaanlimaa
Kävin allergiatesteissä, ei luultavasti ole allergia. En myöskään usko että olisi astmasta kyse, yskää minulla ei ole ja pystyn esim hölkätä useita minuutteja vaikka hengitys kävisi raskaammaksi. Sisäilmaongelmasta en osaa sanoa. :/
- 383
Lopeta maitotuotteet ja viljat, tietenkin sokeri myös. Ota D ja C vitamiinia reilusti.
- vihaanlimaa
Nojoo voishan tuotakin kokeilla kohta. Tänää kävin lääkärissä, määräsi Duactia ja Nasolin suolaliuos nenäsuihketta. Viikon päästä torstaina nenä-, korva-, ja kurkkulääkärissä käynti. Katsotaan osaako ne tehdä jotakin.
- kookeillu
Lääkäreillä ainut joka heillä toimii on oikeastaan Duact joka avaa aidosti paikkoja. Sit luontaistuotepuolella on sellainen kuin POHO-öljy seitsemän yrtin sekoitus jolla saat nenulin pysymään auki varmasti.
Ihan perus suolavesi on hyvää myös, ja pölyt pois sängystä ja höyhentyynyt vaihtoon. Sit onko asunnossa tai töissä hometta? ( ota homekoira tutkimaan )
Ja mitään lääkettä ei kannata kauan nauttia. Rokotuksia myös ainakin minä kartan kuin ruttoa. - joku keuhkoperäinen?
Itsellä samantapaiset oireet ja diagnosoitiin astma.
- ohimennen
refluksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770