Taija Somppi tekee täytehoitoja Amplia-klinikalla Tampereella. Mielelläni kuulisin kokemuksia. Hintatietoja en nettisivujen kautta löytänyt.
Taija Somppi, kokemuksia
6
11289
Vastaukset
- heh heh taas
Kyllähän sitä nyt voi tehdä vaikka kuka.
Hänhän on YLEISkirurgi, verisuonikirurgiaa jne.
Löydät taatusti jonkun asiaan paremmin vihkiytyneen. - TaijaSomppi.Arveluita
Taija Somppi kokemuksia, niitä ei ole, mutta olen lukenut niin kaupalliseksi tarkoitettuja kirjoituksia, että jotain vikaa pitää olla kun sellaisia pitää kirjoittaa.
Hyvällä lääkärillä on jono oven takana/tilauskirjat täynnä ilman hurjia lehtikirjoituksia.
Päätelkää itse- En_menisi
Somppi on "kerännyt" paljon lehtien palstamillimetrejä, mutta kaikesta muusta kuin täyteaineiden piikityksestä.
- Expl
Myös yleiskirurgit kosmetologien lisäksi ovat näillä täyteainemarkkinoilla. Vaikka lääkärisi pystyy antamaan hyviä elämän ohjeita, ei se tee hänestä ulkonäön korjauksen ammattilaista. Tampereella on useita Suomen Esteettisen Plastiikkakirurgian yhdistykseen hyväksyttyjä plastiikkakirurgeja, joilla on koulutuksesta ja kokemuksesta saatu ammattitaito ulkonäön korjaamiseen erilaisilla menetelmillä. Ainakin hoitosuunnitelma kannattaa hakea sieltä.
- Justimus22
Hinnastoja ei netissä ole. Syystä. Tunnin käynti kustantaa luokkaa 300e.
- Anonyymi
Hirveetä rahastusta koko amplia klinikka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001763- 591160
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4411126- 1701043
- 58821
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän130814Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä49766- 84753
- 51708
- 57671