http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013031316776798_uu.shtml
Onko sinun ulko ovessa murtomiesystävällinen abloylukko, nyt olisi aika vahvistaa lukitusta sillä kevät tuo murtomies slobot jälleen Suomeenkin !
Lukon pitäisi olla vakuutusyhtiöiden hyväksymä, muuten ei korvauksia tipu! mahdollisen murron sattuessa!
Late Lapista. SSSS Ry!
ONKO SINULLA MURTOYSTÄVÄLLINEN LUKKO OVESSASI?
18
143
Vastaukset
- jnnbvnnmmjvv
Ihan minkä tahansa mekaanisen lukon sarjoitus on saatavilla purkamalla lukon. Ei siinä mitään uutta ole.
- Nyt tarkkana!
Liian uudenaikaisen ja jämäkän lukon laittaminen oveen on RASISTINEN VIHARIKOS!
Se kun haittaa kansainvälisen vapaaliikkujan bisneksiä. Joihin hänellä on tasa-arvolakien perusteella täysi oikeus -Vapaa Liikkuvuus - koijari...
Lukko on kyllä mutta ei koskaan lukossa. jään odottelemaan murtomiehiä.
- Late Lapista.
Niin minunhan ei itse tarvii lukituksista huolehtia, hullujenhuoneen henkilökunta panee ovet lukkoon, vaikka ei täällä mitään varastettavaa olekaan, paitsi toinen toistaan hullumpia asukkeja, minä juuri hulluimmasta päästä !
Late Lapista. SSSS Ry! - Huom!
Kuulehan..
Olisiko tuo "murtoystävällinen lukko" hieman vääränlainen ilmaisu tässä yhteydessä? Joku ilkeämielinen voisi tulkita murtoystävällisen lukon olevan lähes saman kuin vanhaan hyvään aikaan luuta ulko-ovea vasten ilmoittamassa ettei talonväki ole kotona. Valitettavasti se oli myös selvä merkki tietylle vähemmistölle.. - Aslak Ruskeapää
Jovain on, nyrkki ja jos ei riitä niin "risuamerikasta" tuotu machete on kuistin seinällä
- Late Lapista.
Minulla on 80 cm pitkä weiderin jousitettu pamppu, jolla lähitaistelussa rosvo putoaan takuulla ekalla, etätaisteluun olen varannut kiikarikiväärin !
Late Lapista. SSSS Ry! - Jaa,
Late Lapista. kirjoitti:
Minulla on 80 cm pitkä weiderin jousitettu pamppu, jolla lähitaistelussa rosvo putoaan takuulla ekalla, etätaisteluun olen varannut kiikarikiväärin !
Late Lapista. SSSS Ry!ei minulla noin vaarallisii välineitä oo, sillä tähän asti oon seleviytyny jokusen kilon painavalla isolla momenttiavaimella:
http://www.tyokalunetti.fi/epages/TP.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/10122006-988346/Products/T39953
ja Fiskarsin halokomakirveellä:
http://www.puuilo.fi/cat/product_details.php?p=3792 - Late Lapista.
Jaa, kirjoitti:
ei minulla noin vaarallisii välineitä oo, sillä tähän asti oon seleviytyny jokusen kilon painavalla isolla momenttiavaimella:
http://www.tyokalunetti.fi/epages/TP.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/10122006-988346/Products/T39953
ja Fiskarsin halokomakirveellä:
http://www.puuilo.fi/cat/product_details.php?p=3792Kunnon momenttiavain ja Fiskarssin halokomakirves, onkin sopivaa virvoketta varkaille, ne panee takuulla varkaiden kinttuihin virtaa !
Late Lapista. SSSS Ry! - Ukko Inarista
Late Lapista. kirjoitti:
Kunnon momenttiavain ja Fiskarssin halokomakirves, onkin sopivaa virvoketta varkaille, ne panee takuulla varkaiden kinttuihin virtaa !
Late Lapista. SSSS Ry!meth täälhä laphissa ollhan naulattu ovet kiinni.
- On tärkeää
varata käden ulottuville astalo jolla on ns oikeaakin käyttöä.
Murtovarkaan murjominen välineellä jolla on vain "vahingoittamisfunktio" tuottaa tässä rikollisoikeuden maassa takuuvarman tuomion itselle. - Tosi on
Pomppaamaton vasara on hyvä kanssa rannelenkillä, jos vaikka on minkälainen kumipää vastassa ei putoa kädestä. Eikä tarvitse kantolupaa tuo työkalu.
- ovet & lukot auki
niin iki-ihastuksemme ottavat vain haluamansa,eikä riko paikkoja..se on rankkaa ja toisinaan tuskallisen työlästä.
EU suosittelee em. toimintaa,koska tulijat ovat kulttuurimme suuri rikkaus suomelle ja muille euroopan maille.
he ovat aina odotetut vieraamme,vain he ovat elämämme suola ja sokeri eu-ajassa.
kaikki muu on turhaa. heitä odotetaan heti niiden lähdettyä usein jo syksyllä. se osoittaa suomalaisilta suurta rakkautta,ihastusta ja huolenpitoa vieraisiimme.
virkavahditkin kääntää päänsä ja näkee pelkkää iloa ympäristöissämme. näin eu rakastaa kaikkia,tosin 99% vain varakkaita,koska heilläkään ei mene enää parhain päin,vaan joutuvat lannnistumaan ja jakamaan "omiaan" muillekin.- Late Lapista.
Poliisitkin päästävät ulkomaiset rosvot pienen puhuttelun jälkeen, jatkamaan harrastuksiaan!
Kyllä se on lottovoitto ulkomaalaisille rosvoille eksyä Suomeen !
Late Lapista. SSSS Ry!
- haIIava_hevonen
Minä tein aikoinani lomilla inttikaverille Abloy avaimen. Hän kun ei uskonut, että sen voi tehdä vain katsomalla avainta. Sen verran tyrin, että tein sen pitkällä päällä, kun hänen munalukossaan se oli lyhyt.
Kaveri virnuili, että enpäs onnistunut, mutta kun näytin avaimen päälle vähän viilaa, niin aukeni uksi ja jätkän leuka. - vaihoin jo
valmiiksi ovenlukon vanhan mallin rookkiin,on helpompi avata.
- Late Lapista.
JEP jep! Kun on vanhankansan rookki ovessa, säästyy murtomiesten jäljiltä oven ostolta !
Late Lapista. SSSS Ry!
- L3Grhe
Varmaankin myyntipuheita. Abloyn Exec avaimen patentti loppuu tänä keväänä ja kuka tahansa voi tehdä sen jälkeen lisäavaimia. Ihmiset yritetään saada ostamaan uudet patenttisuojatut lukot niin että tehdas voi rahastaa sikahintaisilla avaimilla edelleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71924
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708