Jalkaprässi

Bodybuilding!

ajattelin tässä hieman kysellä jalkaprässituloksianne. Eli paljonko saatte pukattua ylös? Jos viittitte, niin pistäkäähän myös mukaan ikä ja paino.

Itse olen hieman yli vuoden ajan harrastunut bodausta ja itse saan ylös pukattua 440kg ja olen 18w(tai no kohta 19w) Painoa löytyy 94kg.

13

2310

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HeikkoPeikko

...alas lasket kelkan ennen ylös pukkausta? Luulen ettet saa vertailukelpoisia vastauksia koska suurin osa prässääjistä tekee liian lyhyttä liikettä.

• Bodybuilding!

Niin alas kuin on mahdollista. Eli etureidet osuu vatsaan/rintakehään. Ja selkätuki on myös alhaalla, toisin kuin joillakin se on melkein 90asteen kulmassa... mitä olen nähnyt...

• salittaja

Mikä on liian lyhyt liike? Eikös polvia ajatellen ole parasta tehdä jalkaprässikin niin, ettei polviin tule yli 90 asteen kulmaa? Suorana jalat tulee olla hieman koukussa.

• HeikkoPeikko
        salittaja kirjoitti:

Mikä on liian lyhyt liike? Eikös polvia ajatellen ole parasta tehdä jalkaprässikin niin, ettei polviin tule yli 90 asteen kulmaa? Suorana jalat tulee olla hieman koukussa.

...kyllä vähintään se 90 asetta pitää olla ja ei jalkoja suoriksi asti. Valitettavan usein näkee porukaa prässäämässä ettei kelkka liiku kuin 20 cm!!!

• nainen
        HeikkoPeikko kirjoitti:

...kyllä vähintään se 90 asetta pitää olla ja ei jalkoja suoriksi asti. Valitettavan usein näkee porukaa prässäämässä ettei kelkka liiku kuin 20 cm!!!

Juu..Tosiaan tuota 20cm näkee aika paljon.
        Onko teistä miehistä jotenkin ihmeellistä, jos nainen tekee isoilla painoilla jalkaprässiä?? Itse olen ainakin saanut aika kummallisia katseita välillä. Dont watch me! :D

• dfthdgfh

Riippuu jalkaprässistä ja sen tukivoimasta ja myös nostosyvyydestä,joten vähän huno vertailla täällä tuloksia.

• jukka

Pistän vähän paremmaksi eli itsellä meni tuo
      500 x 4. Tosin vähän enemmän tullut treenattuakin. Olen 26 ja painoa noin 100.

• Vapaasielu

mul ei mee kyllä kun jotain 200 kiloo..mut ikää onki vasta 14.5 ja paino heiluu siinä 68 kilon paikkeilla..Oon varmaan palstan nuorin kirjottaja..tai nii ainaki luulis

• KPP

Jalkaprässi ei ole mikään voimanostoliike ! Ei siinä ole tarkoitus tavoitella mitään ykköstä kuten penkissä !!

Tämä on näitä teinipeelojen peruskysymyksiä: paljonko saat prässistä, hauiskäännöstä, taljasta jne.... Liikkeen puhtaudella ei ole paskankaan väliä kunhan vain rauta liikkuu edes muutaman sentin!

• BodyBuilding!

Mitä helvettiä nä oikeen rupeet vauhkoomaan!?!? Ja mä en oo mikään vitun teinipeelo! Entäs itse? Ja miten niin jalkaprässissä ei voi tavoittella mitään ykkösiä??

ja kaikki liikkeet mitä meiti tekee, on PUHTAITA!!

että tämmöstä...

• HeikkoPeikko

Toki ykkösiä saa tavoitella joka liikeessä jos niin haluaa.

• Tumppi

Voi kai sitä nyt kysyä ja keskustella? En itse edes tiedä paljon menee jalkaprässistä mutta kyykystä n. 160 kg, eli vähän. Muutaman sentin liikeradoillako treenaat? Saahan sillä enempi rautaa tankoon mutta missä pointti?

• Pikku-Perkele
        Tumppi kirjoitti:

Voi kai sitä nyt kysyä ja keskustella? En itse edes tiedä paljon menee jalkaprässistä mutta kyykystä n. 160 kg, eli vähän. Muutaman sentin liikeradoillako treenaat? Saahan sillä enempi rautaa tankoon mutta missä pointti?

Mitä tulee tuohon Bodybuilding!:in jalkaprässi tulokseen, niin täydellä liikeradalla se sen tekee, olen itse nähnyt. Olin nimittin itse latomassa painoja tuohon "ennätysnostoon".
        Eka jotain 300, 350, 400, 410, 420, 430 ja lopuksi 440.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      325
      6225
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3686
    3. Sofia Virta: bänet!

Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.
      Maailman menoa
      149
      2861
    4. "Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"

"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää
      Maailman menoa
      227
      2190
    5. Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan

(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol
      Maailman menoa
      107
      1763
    6. Otan vielä joskus yhteyttä

Ja jos et vastaa, niin tulen sinne. Pakko puhua.
      Ikävä
      67
      1232
    7. Niin että miten

Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua
      Ikävä
      83
      1102
    8. Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet

Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni
      Sinkut
      145
      983
    9. Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun

Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan
      Suomalaiset julkkikset
      10
      958
    10. Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa

Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui
      Tv-sarjat
      11
      904
    Aihe