Kempele auto s

kempelesautos

Kempele s auto vai auto s.. Mitä väliä! Elkää ikinä ostako autoa yms. sieltä! Huijaavat vaan rahasi! S s s

129

21759

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eläosta

juuri näin. 1 auto ostettu ja toista en osta.

• Anonyymi

Eli siis teit 2 kauppaa, minä luotan vielä suomalaisiin yrittäjiin ja ostan autoni liikkeestä ja jos jotain rikkoontuu korjaan sen omasta pussista enkä itke että jonkun muun pitäisi korjata minun autoani, jos vaimosi haluaa äöä niin et kai naapurin reiskaa pyydä sitä tekemään

• Jorma Olavi

Usiamman ostanut ja menossa jatkossakin sinne shoppaileen!

• auto-s elä erehy

"jarmo olavi"

hyvä se on liikkeen myyjän täällä kirjotella.

Joo ite myös kuullu että täältä ei kannata ostaa.

• sepphouuu
        auto-s elä erehy kirjoitti:

"jarmo olavi"

Kyllä..pientä koijjaamista ilmassa. Mun autosta myyjä peri satasen liikaa ja muutenkin jäi koko kaupasta erittäin huono maku suuhun. En todellaaan suosittele.

• juuuuuuato

"jarmo olavi"

Kyllä..pientä koijjaamista ilmassa. Mun autosta myyjä peri satasen liikaa ja muutenkin jäi koko kaupasta erittäin huono maku suuhun. En todellaaan suosittele.

• fyhyyxb

"jarmo olavi"

• sepiii

• kerpele s

"Mun autosta myyjä peri satasen liikaa ja muutenkin jäi koko kaupasta erittäin huono maku suuhun."

Kerro muillekin, miten autokauppias onnistuu perimään satasen ylimääräistä ilman, että asiakas tätä huomaisi saati siihen suostuisi?
        Hintahan on auton myynti-ilmoituksessa, asiakkaalla oikeus tutustua autoon ja sen ominaisuuksiin ja joskus jopa hieman tinkiäkin hinnasta jos aihetta on.
        Ihan viimeisenä tehdään autosta kauppakirja josta ilmenee sovittu kauppahinta ja muut kaupanehdot.
        Tämän kauppakirjan hyväksyy ostaja ja myyjä omilla allekirjoituksillaan, jonka mukaisesti asiakas sitten maksaa kauppasumman.

Miten tuossa ketään täyspäistä voi koijata ja periä satasen liikaa?

• imppa

Mulla samanlaisii fiiliksii..käykää itte kokeileen paikka niin huomaatte että imelää mussutusta se autokauppa on.. autoja kehutaan ja kehutaan vaikka niistä ei mitään tiedetäkään.. ja jos myyjä ei kehu autoaan nii sitte itteään. Semmosta se kaupankäynti on joo, onneks saan itte tästä eteenpäin valita missä autokauppani teen :)

• Aitoja Joppareita

Käykääpä katsomassa auto s tarjonta. Nehän on osa autoista täysin romuja. :)
      Auto s ostaa autot Pörhöltä pääosin.

Ja ei ne myyjät ole automyyjiä ne on huonekalu kauppiaita !

• Ja sinä olet...?

Minkälaisia huonekaluja auto-s myy?

• ossiostaja

Olen erittäin pettynyt! Oisin ostanu tuolta usiammankin auton, mutta koko seurakunta aina pyörii hyörii ja huppailee myymälässä. On monenmoista kahvittelijaa ja juoruilijaa.
      Kertoo palijo siitä että olennainen unohtuu. No,sielläpä juoruilkoot.

Moni sanonu että ei siellä voi tehä kauppaa rauhassa = eivät kunnioita asiakasta

• ahdas portti

Minun muistin mukaan siellä on ainakin yksi toimisto jossa on ovi, laittaisivatkohan he oven kiinni ja palvelisivat rauhassa sinua jos kysyisit? Vai tulisiko joku kahvijuoja syliin istumaan?

• osmo ostaja
        ahdas portti kirjoitti:

Minun muistin mukaan siellä on ainakin yksi toimisto jossa on ovi, laittaisivatkohan he oven kiinni ja palvelisivat rauhassa sinua jos kysyisit? Vai tulisiko joku kahvijuoja syliin istumaan?

Yrittäjä käy selvästi pitämässä "mainetta" yllään kun täällä vastailee.. mutta tietysti se on oikein yrittää

• eläostahuijareilta

aivan paska paikka!

• ensuosittele

kalliimpien liikkeiden vika-autot kerätty. kasaan.

• arttuskaa

Kyllä, olen huomannut saman! ! Vika-auto ja
        Liikkeestä hommattu :( paljon päänvaivaa

• Trokari
        arttuskaa kirjoitti:

Kyllä, olen huomannut saman! ! Vika-auto ja
        Liikkeestä hommattu :( paljon päänvaivaa

Ne Auto S :n myynnissä olevat autot tulevat merkkiliikkeistä ,ostavat nipuss sellaiset autot ,joiden kanssa merkkiliikkeiden ei kannata alkaa taistelemaan ja mainettaan menettämään ,pääsääntöisesti jotain pientä , tai isompaa vikaa on ajokeissa.

• Volvoksi

Koijari yksi auto ostettu ei toista kertaa mennä

• Tosi

Huijareita ovat! Myyvät rikkinäisiä autoja ja huijaavat rahat, kun et pysty palauttamaan rikkinäistä autoa takas.

• Anonyymi
        Tosi kirjoitti:

Huijareita ovat! Myyvät rikkinäisiä autoja ja huijaavat rahat, kun et pysty palauttamaan rikkinäistä autoa takas.

Tollo! Kuka nyt ottas takas jos oot paperit tehnyt ja ajanut autolla. Etkö tollo tajua että autokauppa on bisnestä!! Kun ostat käytetyn auton niillä ei oo takuuta!! Mee toiseen liikkeeseen ja osta vaikka uus Toyota ja ajasillä vaikka Kiinaan!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tollo! Kuka nyt ottas takas jos oot paperit tehnyt ja ajanut autolla. Etkö tollo tajua että autokauppa on bisnestä!! Kun ostat käytetyn auton niillä ei oo takuuta!! Mee toiseen liikkeeseen ja osta vaikka uus Toyota ja ajasillä vaikka Kiinaan!!

Kyllä nykyään on niin, että jos asiakas maksaa sovitun summan vaihtoautosta, on myyjä vastuussa vioista.

• Vesa72

Itse en löytänyt oikeen muita liikkeitä mikä myy autoja oikeen näillä hinnoilla ja päätin ostaa auton kyseisestä liikkeestä. Hinta oli omasta mielestä kohtuullisen halpa ja ei oo tullut eteen muutako öljynvaihto ja eteen jarrupalat omasta alotteesta, kolmesta katsastuksestakin mennyt jo läpi ilman huomautuksia. bensa auto on ja yhteensä ajettu 426 tuhatta, mutta eihän autotkaan kuitenkaan ikuisuuksia kestä.

• Pettynyt9

Niinpä niin,.. Isä sanoi aina , et rehellistä autokauppiasta ei ole olemassa. Pitää paikkansa! Ostettiin auto tuolta liikkeestä ja oli kuitenkin aika kalliskin. Autoon tuli vika, jonka vuoksi se ei menny katsastuksesta läpi melkein heti oston jälkeen! Soitin sinne, ja ne sano vaan, et vika on siellä ja siellä, eikä äijä ruvennut millekään Kyl se vaan on niin, että palvelu halukkuus loppuu heti, kun takavalot häviävät!

• Järkyttynyt äiti

Olen niin järkyttynyt..ostin auton sieltä joulukuussa. Pyysin että katsastavat auton.
      Tekivät sen..ja sanoivat että jarruissa oli pientä vikaa ja ovat
      uusinu kaiken..paloista, satuloihin yms. No..nyt meni akku vaihtoon
      ja korjaamossa selvisi et kaikki jarruista ollu paskana ja
      ihme että ei oo vielä leikannu kiinni. Ajan pitkiä matkoja
      5vuotiaan poikani kanssa. On ollut suojelusenkeleitä
      matkassa. Nyt menee kuluttaja asiamiehen kanssa asiat
      eteenpäin. Tämän liikkeen käytös ja asiantuntemus on
      järkyttävän ala-arvoista! Teen kaikkeni että kaikki
      saa tästä kuulla! Miten säälittävää valehtelua.mitenhä
      nukkuvat yönsä?!!!

• Järkyttynyt isä

Eivätkai he itse katsasta niitä? Jos katsastukseen pitä korjauttaa jarrut niin kai he korjauttavat ja katsastusasema katsastaa ja hyväksyy auton niin kait se on kunnossa ollut ostohetkellä.. Akkua menit vaihdattamaan ja he alkoivat kurkkimaan jarruja? Melkoista soopaa, todennäköisesti jonkun kateellisen kilpailijan tms. vuodatusta koko juttu.. Ja suoraan yhteyttä kuluttaja-asiamieheen, taitaa olla kuitenkin kuluttajaneuvonta ja nekös autoja korjaa vai? Hihhulihei näitä juttujen tasoa täällä.

• AutoS

Tämä Focus tosiaan katsastettiin meidän toimesta ja korjaamolla tehtiin jarruremontti. Auto kävi jälkinäytöllä vielä katsastusasemalla. Mitenhän me ollaan tässä väärin toimittu? Jarrut on kuuluvia osia, jos siellä on myöhemmin jostain muulta kulmalta jarrut kulunut loppuun niin sehän on ihan normaalia.

• Tiämpävaan
        AutoS kirjoitti:

Tämä Focus tosiaan katsastettiin meidän toimesta ja korjaamolla tehtiin jarruremontti. Auto kävi jälkinäytöllä vielä katsastusasemalla. Mitenhän me ollaan tässä väärin toimittu? Jarrut on kuuluvia osia, jos siellä on myöhemmin jostain muulta kulmalta jarrut kulunut loppuun niin sehän on ihan normaalia.

Saman seurakunnan väki koriannu ja samaa huijarisakkia

• Amhe
        AutoS kirjoitti:

Liikkeen työtekijät on hienoja miehiä ja myi mulle ihanan fiatin, jota ei tarvinnu varsinaisesti korjata oman käyttöhistorian aikana kertaakaan. Yks sulakehomma ilmeni myöhemmin, jonka työntekijä korjas. Ei täällä kaikkia rupukirjotuksia es tartte uskoa. Saan tällä hetkellä taistella yhen toisen autoliikkeen kans, joka myi mulle "kunnollisena" auton, jossa oli alusta asti ~800€ vika. Kyllä ne rosvot taitaa kuitenki olla muualla ku auto-s:ssä! Ei oo minun korviin auto-s:stä tullu vakuuttavaa negatiivista palautetta!

• Anonyymi

Suojelusenkeleitä jaetaan tästä puljusta vain l+ ihmisille. Ihan huijari koko äijä.

• x ja s

Kävin katsomassa yhtä autoa liikkeessä ihan mielenkiinnosta. Kysyin myyjältä onko kesärenkaat minkälaiset tuumasi et uutta vastaavat. Onneksi sanoin et katsotaanpa yhdessä niin olihan 3 rengasta uutta vastaavaa, mutta yhdessä oli kulmat syöty ihan sakoille. Joten voin kuvitella et autossa on aurauskulmat pielessä :) Myyjä alkoi selittelemään :)
      Huomiota herättävää oli et liikkeessä oli melkoinen kuppi kunta nuoria ja vanhoja ihmisiä. Ilmeisesti käyvät kylässä työpaikalla.

Vähän erikoinen autoliike. Kun menee asioimaan sen pitää huolen, että ei usko mitään mitä ne porisee. Ja ottaa vaikka joku asiantuntija matkaan.

• ht44

Missä on kempele ; )

• nuppu4

Juu, kannattaa välttää paikkaa jos harmeilta haluaa välttää. Netti-ilmoituksissa autoissa ilmoitetaan olevan jos mitä varusteita, mutta kun paikan päälle menee autoa katsomaa, siellä ei ole sitä mitä ilmoitettiin mm. ilmastointi ym. Samaten auton kunto voi olla mitä sattuu. Vaikka auton olisi edullinen ,niin pitää myyjän kertoa auton kunto, kuten eräässä tapauksessa auto oli rungoltaan kiero siis kolaroitu, mutta eipä myyjä muka mitään siitä tiennyt. Vaan eipä tullut myyjälle yllärinä, kun sanoin että auto onkin kolaroitu ja kiero kuin mikä rungoltaan, lähinnä lunastuskuntoinen. Eli jos auton haluaa tuolta ostaa, niin se kannattaa tutkia vähintäänkin nostaen se nosturille, ettei jää yllärit huomaamatta. Jäipä auto ostamatta, kuten jatkossakin. Olkaas tarkkoja autojen kanssa!

• Myyjä2

Voisin hieman kyseenalaistaa tämän naisihmisen ammattitaitoa sekä myös niiden ammattikoululaisten, joiden luona hän bemaria käytti. Se että toinen etukaari on edellisen omistajan toimesta vaihdettu ja pellin kanttaus vähän ylempänä kuin toisella puolen, ei tee rungosta kieroa ja autosta lunastuskuntoista.

• skk2

ihime napisioita, itehän te ne autot katsotte ja päätätte mitä ostatte! jos ostatte paskan nii omaa tyhmyyttähän se on...ja jos luulette saavanne alle 10000 auton joka on kuin uus nii kyllä on ihan väärät kuvitelmat

• keke5

Ns "P'**kaa" palvelua ja ukot on yhtä sekasin autojen myynnissä ku h****t P****** myynnissä.

• pettynyt ostaja

yhdyn samaan,pari viikkoa auton oston jälkeen jäätiin tien päälle,auto maksoi useamman tonnin ja vikaa oli niin paljon että pari tuhatta teki remontti,myyjä alkoi mussuttamaan että soita kuluttaja asiamiehelle..huonossa kunnossa myyvät useamman tuhannen euron autoja..iso miinus tälle liikkeelle ja en tuu koskaan astumaan jalallani tuohon autokauppaan..asia menee eteenpäin kun myyjä ei alkanu milleksikkään..paska hommaa!

• aon

Sinä pettynyt ostaja ja te pettyneet ostajat ja muut ( kakkan jauhajat ) ottakaa Äiti mukaan asiantuntijaksi niin ette pety kaupoissa
        Olen 50vuotta ostanut autoja ja huijannut niitä eteenpäin ja elän vielä, kolme viikkoa sitten ostin etelästä auton ja seuraavana päivänä myin sen naapurille ei oo kuulunut kiroilua vielä ja tulipa jopa joulukortti (että vaikuttaa vähän joltain katkeruudelta tuo teidän kakkan puhuminen ,mustamaalaamiselta )Olen valmis lähtemään asiantuntiaksi kaupantekoon 750-1000€ /auto

• Autos

Tällekin audin ostajalle voisi muistuttaa miten asia lopulta meni. Kyseessä vanha TDi audi, jossa katkesi jakohihna ennen aikojaan. Vika johtui joko asennusvirheestä tai vaihtamattomasta kiristäjän pultista. Eipä sillä niin väliä, asiakkaalle on maksettu vähintääkin meidän osuus korjauskustannuksista.

• nainen ostoksilla

se on hyvä nimimerkin takaa huudella niin voi puhua ihan mitä vain, semmoistakin jolla ei oo mitään totuuspohjaa. Siten voi mustamaalata vaikka kilpailijan...tai vaikka ihmisen jolle on muuten vain kateellinen! vaikka en kyllä missään määrin hyväksy huijaamista, mutta muistakaa ihmiset olla kriittisiä myös haukkuja kohtaan!!

• Autoasentaja-isolla

Tiedän auto s pihalta monta autoa jotka ovat enemmän tai vähemmän romuja !!

• Anonyymi

Tun ääliö. KAIKKI autot ovat enemmän tai vähemmän romuja.

• eikannata!

Jep ajoneuvovero maksamatta myös, tuohon liikkeeseen ei kannata kyllä mennä!

• ohhoijaa...

Selailin ihan muuten vaan kyseisen liikkeen autoja myyvät vanhempaa MAZDAA, katsastettu kyl on alkuvuodesta mut näytti olevan veroja pystyssä maaliskuun-elokuun väliltä, eli ajoneuvo on käyttökiellossa oujeah! Kyllä kait liikkeen pitäis huolehtia verot kuntoon, noh omapa on mokansa jos joku tollo erehtyy koeajamaan tuon kulkuneuvon ja pollisisedät nappaa kilivet talteen ei voi muuta sanoa kun ompa kyllä huolehtivia nämä kauppiaat... Olen kyllä kuullut tuosta samasta asiasta aiemminkin, että eivät olleet huolehtineet veroja kuntoon.

• karhuvero

katsokaapa myös huvikseen kenellä ne verot on maksamatta. tuskin liikkeillä, ne kun hoidellaan trafille yhteislaskulla. mahtaa olla ne rästit kaikilla persaukisilla jotka täälläki kitisee jostaki tonnin tötteröistä?

• daviss

TÄYSIN JÄRJENVASTAINEN PAIKKA! Houkutellaan ostajia tekemään kauppaa mieluiten mahdollisimman kaukaa esim etelä-suomesta. paikanpäällä auto TÄYSIN ERI mitä ilmoitettu! Esim: renkaat kankailla,puskurit halki ym.. Myyjä selittää: "en huomannut" Itse erehdyin kerran ostamaan auton kyseisestä paikasta,auto kesti viikon ja moottori levisi omistin auton puoli vuotta ja autossa ei muuta ollutkaan kuin vikoja. Älkää vaan ostako tehkö kauppaa Auto S liikkeessä! täyttä ihmisten kusettamista!

• stiilooo

itse ostin kans auton piti olla hyvä mutta ei ollut kuin vikaa kova työ ja maksoi paljon laittoa vaikka kuinka paljon vaikka ajettu 160000km täys susi enpä enää osta tuolta yhtään mitään enkä liikkeistä muutenkaan samanlaisia huijareita päällisin puolin vähän fiksataan ja hinta paljon suurempi kuin yksityisellä pitäkää romunne!!! mutta kun luottokelvollisen niin edullista ostaa romuja osamaksulla.

• Sorry

Huomatkaa Auto s ostaa autot isoilta ketjuilta. Autot ovat niin sanottua ylijäämä tavaraa. Hyvin todennäköisesti ovat viallisia. Tingatkaa autosta esim 5000€ autosta 2000€ pois. Ja tehkää kaupat.

• HIUKANVITTUUNTUNUT

näin on....EN SUOSITTELE PAIKKAA KENELLEKKÄÄN. menin ilmoittamaan autossa olevasta viasta . Muiden asiakkaiden kuunnellessa keskustelua sanoivat että tottakai hoidetaan kuntoon ja lupasivat soittaa seuraavana päivänä ku nyt ei kerkee on kiire. No lähdin pois ja puhelin soi puolen tunnin päästä myyjä soitti ja ääni oli muuttunut kellossa. Sanoi etteivät voi kaikkien autoja ruveta korjaileen ja tuon ikäiset autot joutais jo paalaamoon. Kumma juttu osto hetkellä auto oli myyjän mukaan niin uus ja hyväkuntoinen.

• Tepponen

Voi sua pummi ressukkaa, et sitten saanut maksajaa sinun autosi korjaukselle tai rahoitusyhtiön. Jos yli 10 vuotias tai yli 200 tkm ajettu, niin eiköhän se ole asiakas kun vastaa pääsääntöisesti, sillä ei edes autot ole ikuisia. Täällä kirjoitteluhan asiaasi edistää. Tee kuluttajavalitus ja jos voitat niin hyvä jos häviät niin pyydä julkisesti anteeksi tyhmyyttäsi, johon sulla ei kyllä ole mu_naa.

• ile2781

Kyl tommoset uhkausviestien kirjoittajat saadaan poliisin käsiin vaikkei nimimerkki tms olekkaan!

• ärri

Olen yhden auton ostanut sieltä. Vm 2002, ajettu 220 000km. Myyjä kertoi rehellisesti viat ja puutteet. Maksoin autosta 998e. Edelledn ajelen samalla autolla..30 000 ajanut ja öljyt ja suodatin on vaihettu. Sinne ei mennä uutta ostamaan.

• apuamies

Erittäin epäasiallista asiakaspalvelua. Haukutaan asiakkaita ja kustaan linssiin

• Myyjä3

Voisitko todistaa väitteesi?

• persereikäautos

Voi jukoliste mikä paikka! ei eurooka kannata laittaa tohon puljuun!! häikäilemätöntä kusetusta! ylihinnoteltuja romuja on liiteri piukassa.

• Pekkaerkkiesko

Net on peruslessuja huijareita,
      Ei niiden kans kannata tehä mitään
      Kauppaa!

• LiisaPennanen

Aivan mahtava palvelu ja hyvät autot.

• Henriksson

En nyt rupea kehumaankaan, mutta ei oo haukuttavaakaan, toimii ostettu auto ja se riittää.

• jormaerä

ite ostin kakkosauton tuolta liikkeestä n.3v sitten.testasin auton ja oli ihan ok..katsastus oli edessä ja jakohihnan vaihto.no samaan hintaan katsastivat,jakohihna,vesipumppu,käyttöhihnat ja tulpat vaihdettiin myös.ystävällinen ja kiireetön palvelu.auto toiminut moitteetta.

• työnjohtajaKouhia

Täällä on hyvä sianpäitten mellastaa ja lessuista lässyttää. Menkää, jos oikiasti on asiaa, käymään kyseisessä liikkeessä ja purkakaa se pieni mieli siellä, niin menee oikeaan osoitteeseen. Jos nyt, lompsattomat, saatte kyytin sinne pummattua. Sanokaa samalla lessuttelut ja muut mussuttelut päin pärstää. Mutta näinhän se on, ettei tuon kaltaiset itkijät käytännössä mitään USKALLA.

• Pukuherra69AUDIs8

Nyt on pakko puuttua vaikka vanha viesti onkin. Tuollaistako on katkeran myyjän avautuminen ja uhkailu. Uhkailetko asiakkaita jotka pitää kiinni kuluttajanoikeuksistaan jotka ovat kokeneet että tuote ei vastaa ilmoitusta ja hintaa? Provosoit ja härnäät kylläpä on asiallista
        asiakaspalvelua. Tottakai on järkevää täällä keskustella asioista niiden oikeilla nimillä, nimittäin puskaradio on joku joka toimii ja hyvä konsti jolla ihmiset voivat tarvittaessa kysellä asioista. Kehuja vai antaa jos jokin paikka on hyvä mutta myös varottaa saa jos jokin paikka esim. ylemmän viestin kirjoittaja on varsin epäammattimainen ja menee asiattomuuksiin mm. arvostelemalla asiakkaita. Vanha viisaus maine on vaikea saavuttaa mutta helppo menettää. Asiakkaita pitää kohdella asiallisesti osti se 1000e tai 100 000e auton se on minun mielipide EIKÄ piruilla esim. vähempivaraisille sillä myös heille se auto on suuri hankinta monessa eri suhteessa. Huijaamisesta en pidä minä halveksun heitä.

• DuunariJaVaimo

Ihan täysiä huijareita ja valehtelijoita! Jäin niin kurja maku suuhun että ei ikinä!!! Monta asiaa paljastu mitkä kirkkain silmin valehtelivat. Tuli heti kalliimpi remontti mitä auto maksoi! Älkää kukaan ostako sieltä :(

• DuunariJaVaimo

Niin ja tosiaan talvirenkaista sanottiin että kuin uudet ja huijaattiin sillai että huomattiin vasta kotona ettei niitä renkaita edes ollut mukana. Ajettiin 150km päästä halemaan niin oliki melkein sileät renkaat!

• Myyjä4

Tämäkään ei todennäköisesti ole meiltä Autoa ostanut. En tunnista tapausta

• työnjohtajaKouhia

Ai oikeinko huijausta oli sekin, kun ette tajunneet itte kattoa, onko renkaat mukana?
      Tuolla systeemillä saa kenestä tahansa leivottua huijarin. Hellanen aika, kun kauhiaa, ettei renkaita rullattu nokan etteen ku liikkeeseen menittä. Ite oon kys.liikkeessä käyny kahesti vuosien aikana, enkä usko, että sieltä mittää ostasin, mutta kyllä tämä märinä on tyhmää ja ennen kaikkea HEDELMÄTÖNTÄ. Menkää porukalla paikanpäälle ja sanokaa, mikä painaa, niin saatte teki elämäänne etteenpäin. Ja lessunlässyn.

• Autoostaja

Täysin sama mieltä, valitettavasti ostin jo sieltä auto ennen tarkista eistä netistä. Mulle kerrottu että ei ole ruostetta ja oli aivan Ruosteinen auto, pallo nivel oli rikki, keskus lokit ei toimi, jakopään remmi piti vaihtaa heti vaikka ne kertoi että se on vasta tehty.....
      Huijarit

• EtOleTerve

...tarkastitko auton huoltokirjaa? Et.
        ...koeajoitko kunnolla? Et.
        ...testasitko varusteiden toimivuutta, keskuslukkoja, autoa yleisesti muutoinkaan? Et.

Voitko vaatia kaupan jälkeen jotain? Voit; itseltäsi jatkossa tarkkuutta ja vastuunottoa omista huonoistakin päätöksistä.
        Autoliikkeeltä jotain? Et.

• Vääräätietoa

Tämä kirjoittaja ei ole tainnut meiltä edes ostaa autoa

• Yksidiootti

Asiakkaita pidetään täysinä idiootteina vaikkei myyjät itsekkään ymmärrä tuotteistaan mitään. Vastuuton romukauppa.

• Huijareita

Täysin samaa mieltä!!

• Kylvaanii
        Huijareita kirjoitti:

Täysin samaa mieltä!!

Samaa mieltä, täysin. ASIAKKAAT ON TÄYSIÄ IDIOOTTEJA!!!

• Kokemustajakuultua

Joo ei kannata missään nimessä sotkeutua kyseiseen "liikkeeseen" ostavat rikkinäisiä autoja ja myövät toimivina. Asioita ei hoideta vaikka luvataan. Täysin hupi hommaa.

• PettyNYTTT

Ei kande ostaa mitää tästä liikkeestä. Pörhön ja muitten kiertopalkintoja. Istuvat vaa kopissaan ja ei halua ees palvella. Luvataan mutta ei laitetakkaa.

• Palvelua

Huono palvelu !

• L35t4t

Todella paska palvelu. En suosittele kenellekään vaikka hinnat kohtuu matalat ja autoja kehutaan. Valehtelevat päivän yöksi.

• Eimissäänimessä

Jos myytävä auto vm 2006 niin aina jotain hämärää ja jokin pielessä. Kilometrit tuskin pitävät paikkaansa. Jos jotain korjaavat niin nyrkkipajalle menee uudempikin auto.

• Konstantino

Ei välttämättä ole autoliikkeestä kiinni vai itsestään. Kannattaa luottaa omaan kokemukseen ja tietoon. Itsehän olet tutustumassa autoon. Ostin mustan mazdan sieltä pari viikkoa sitten. En ole kuunnellut myyjää vaan otin auton kolmeksi tunniksi käyttöön ja kävin katsomassa asiantuntijan luona Ratamotiellä. Tarkistin samalla vikakoodilukijalla. Olen tutkinut huolella auton. Huoltohistoria, kilometrit... Aina kun tulette ostamaan jotkain ajakaa ensimmäisenä myyjän pois ja tutkikaa rauhassa!!! Ja ennen kun menette autokaupoille lukekaa netistä auton tyyppiviat.
      Jäi hyvä maku tästä liikkeestä...

• eihajuu

Joo täysiä pommeja näytti kaikki autot olevan, merkkilliikkeitten ylijäämää. Nuita kun menee ostamaan ei voi tulla kuin ongelmia.

• Hupiukkonen

Kävitkö oikein tutkimassa ja ajamassa kaikki 48 autoa? Ei terve mitä porukkaa. Jos kävit niin miten sait pikaisella testillä todettu kaikki pommeiksi? Melkoinen selvännäkijä. Sulle olis varmaan töitä tarjolla korjaamoilla.

• risutkyytiin

Näkeehän tuon jos on tehny vartiohommia :) Mallit kilometrit jne ongelmallisia. Tiiät varmaan itekin kun nuita kauppaat mistä ne on tullu.
        Sano yks auto nuista mille annat 50k täystakuun ?

• Tuhnukka

En ole antamassa toisen autoille takuuta. Mutta yleensä ihmettelen tuollaista asiantuntemusta. Mistä tiedät paljonko niihin on remontteja tehty jne. Aika kohtuutonta haukkua jonku liikkeen koko varasto romuksi ilman asiaan perehtymistä. Tuolla on ollut minunkin vanha auto myynnissä joku aika sitten. Ja haluaisin tietää mistä saa vanhalle autolle 50 tkm täystakuun. Hakisin varmasti seuraavan auton sieltä. Ei tarvis enää koskaan autoa vaihtaa ku takuuseen sais korjailla loputtomiin 😃

• hyvääpäivänjatkoa

No etpä tietenkään. Yleensä automyyjä ilmoittaa remontit jo nettiauto-ilmoituksessa jos ne tuo lisäarvoa.

Perehdyin siis nettiautoilmoituksiin ja mielestäni hinta/km/ikä/mallit hälyttää pommin riskistä.

No se ei ihan riitä perusteeksi mihinkään jos sun auto on ollu siellä myynnissä siehän voit olla mikä tahansa hupiukko :)

Toyotalla on esim. titaanitakuu -> kahden vuoden takuu ilman kilometrirajoitusta.

Nuille autoille ei kyllä kukaan anna mitään takuita se on varma.
        Sano sitten edes yksi auto nuista jota viittisit lähtee kattomaan paikan päälle ?

• Yhteiseteväät

Kyllä siinä viikot vieris jos tuon liikkeen vehkeistä pitäsi vikakoodit sun muut rästit selevittää.....

• Hooiii

Hai! Yks päivä taisivat hevoskauppojakii tehä poikiitten kans.

• Töhöt

Näyttää ranskalaisilta mopo autoilta heijän valikoima nykyään:D

• EIMISSÄÄNIMESSÄ

Älkää älkää hyvät ihmiset menkö ikinä kyseeseen liikkeeseen!!!

• Köhän

Miksi?

• Keijoki

Asiakaspalvelu todella huonoa!
      Luvataan ja luvataan, mutta eipä toteuteta niinku luvataan.
      Yhden romun ostaneena..

Kiitos ja anteeksi.

• SiltäNäyttää

Kilpailijaa on aina yhtä kiva kiusata, eikö?

• Keijoki

En valitettavasti ole kilpailija..
        Saan kyllä kertoa kommenttini kyseisestä liikkeestä, kuulin joltain kehuja ja menin hullu luottamaan.
        Loput onkin sitten järkevämpi pitää omana tietona!

• KerroNytKaikki
        Keijoki kirjoitti:

En valitettavasti ole kilpailija..
        Saan kyllä kertoa kommenttini kyseisestä liikkeestä, kuulin joltain kehuja ja menin hullu luottamaan.
        Loput onkin sitten järkevämpi pitää omana tietona!

No, minkäslaisen "romun" ostit ja mitä luvattiin?

• Kilapasilla

auto s voisi vaihtaa nimeksi Kempeleen Romu.

• Romunostanut

Kyllä kyseinen nimi olisi paljon parempi tuohon puljuun. Toimintaa seuranneena voin sanoa että täysin ammattitaidotonta hommaa ja autoja myydään kirkkain silmin vaikka pommi kyseessä.

• MustaFarkkuavensis-08

No otan minäkin osaa sen verran että ostin Vuosi sitten auton tästä liikkeestä joka osoittautui kansivikaiseksi. (Vei enemmän nestettä kuin diisseliä) mutta Kaikkihan meni hyvin kun kaupat saatiin purettua tosin tutun lakimiehen avustuksella. Kyseessä oli n. 8k euron auto.
      Jouduin kyllä itse kustantaa ohivuoto mittauksen autolle Rovaniemellä ja reissaamiset pohjoisesta vaihtelemaan autoja.
      Näillä kokemuksilla en suosittele

• Samakuinedellinen

Ja firmasta jäi mieleen että käyttävät hyvin epämääräisiä kauppakirjoja 😂 ei mitenkään asiallisen näköisiä kuin esim pörhö jonka kanssa olen asioinut nyt jälkeen.

• en.ostaisi

Ne kun on tyyppivika noissa Toyotan diisseleissä nuo kansiviat. Aivan kuin Volkswagenin DSG ja TSI. Kannattaa välttää.

• Samakuinedellinen

Olet oikeassa. En itsekään enää sekaannu, oli vain silloin jotenkin liiankin hyvä luotto Toyotaan merkkinä ja varmaan ei tullut kummemmin edes autofoorumeita selattua joista saisi tietoa

• touraninomistaja

Itse ostin VW Touranin tuolta (tai olikohan autoX) vuonna 2012, olen ajellut sillä jo reilut 200tkm ja ajan ko. autolla edelleen. Normi kuluvia osia ja remontteja on tehty, ei ole ollut valittamista. Kai nyt ostajakin osaa jotain autosta katsoa ennen ostopäätöstä ja jos ei osaa, niin ottaa kaverin matkaan, jolla on jotain tietämystä autoista.

• Jiipee123

Huijaripulju,mutta mitäpä noilta voi muuta odottaa.

• Silmäänkustu

Juu tuohon laumaan kuuluvat yrittäjät on kaikki huijareita

• Höynäytetty

Hyi mitä huijareita!

• Petettyostaja

Juu myydään autoja joissa kaikenlaisia vikoja ja lisäksi puuttuu osia ja näistä ei ilmoiteta asiakkaalle. Myyjä tietää ettei joudu vastuuseen vaikka myy valheellisilla tiedoilla autoa. On myös autoja jotka ei yleensä mene katsastuksesta läpi kunnollisessa katsastuspaikassa. JOS OSTATTE AUTON TÄSTÄ LIIKKEESTÄ NIIN PURKAKAA AUTO KOKONAAN ETTÄ TIEDÄTTE ONKO KAIKKI OSAT TALLESSA.

• Puutteessako

:D :D :D Puuttuiko moottori vai vaihdelaatikko?

• Purkunen

:) voi elämä näitä kommentteja. Minä oon ostanut halvan hintaluokan autoja useammastakin liikkeestä. Miksi pitäisi olettaa että vanha paljon ajettu tötterö menisi heittämällä läpi katsastuksesta. Eipä ne mene nuo uudemmatkaa.

Jos sulla on osia puuttunut niin kait muistit reklamoida.

Jos sinä viet sinne vaihdossa auton josta olet jonku osan poistanut, niin luuletko että autoliike ottaa räjäytyskuvan ja laskee onko kaikki osat tallessa? Tuskin, jos se toimii niin myydään toimivana, jos ei niin myydään korjattavaksi tai korjautetaan ja myydään ehyenä.

• Näinnon

Et ole ostanut tuota autoa Auto S:ltä. Joltain muulta olet ostanut. Korjaappa virhe kirjoituksesi.

• Tympääntynyt

Myyvät resuja autoja jotka ei kelpaa ns isommille liikkeille. Ostin kerran ja oli kolariauto. Rupes kaaret ruostuun talven jäljiltä 10v vanhasta autosta ku oli huonosti korjattu. Automaalari sano että perä ja keulakolaroitu, että turvallisia kilometrejä! Asiakaspalvelussa luvataan kaikenlaista ja sitten unohetaan koko homma. Netissä lukee vääriä varusteita, kannattaa tarkistaa ite ja kokeilla toimiiko ne!!

• autok

Ei valittamista, hyvä palvelu ja saatiin auto tutkia kunnolla. Eli viat tiedossa enne ostoa ja osataan itse korjata. Napisijat ostakaa uus niin ei tarvi uikuttaa. vanhoja autoja ostakaa te jotka niistä jottain ymmärrätte.
      Maksettiin 3500€ ja annettiin oma vaihdossa. Hyvin kulkee ja on siisti auto.
      Aisoimme vastakin, eikä haittaa vaikka ovat lestadiolaisia. Ihmisiä hekin.

• Anonyymi

Jos kerran lestoja on niin helvetissä palavat.

• Anonyymi

Huippu autokauppa!! Hyviä käytettyjä käyttöautoja. Se on turha itkiä kun on paperit tehty. Nämä muutaman tonnin lintat voi hajota vaikka eka mutkassa. Tajuaahan tuon tollokin, että ei käytetyistä tiiä minkä ostaa!!

• Anonyymi

Joo, onnea vaan autokaupoille heidän kanssaan. Sain kirjallisesti vastauksen kysymyksiini auton kunnosta. Auto piti toimittaa kotiin. Ekana alko selittely, että mun pitäs hakea auto yli 200 km päästä, no hyväksyin senkin, joten sitten oli pakko laitella kuvia auton vioista, vaikka oli just kirjallisesti ilmoitettu kaiken olevan ok! Mun puolesta saa myydä paskaa, mutta kertois heti sen, ei tarvis hukata kallista aikaa...

• Anonyymi

Paskaa myyvät ja yli hintaan. Jos ja kun on vikoja eivät ota mitään vastuuta.
      Rahaa pesevät ikkuna firmojensa siivellä.

• Vitun pellejä koko sakki siellä

• Anonyymi

Kysyn asiallisesti, onko tällä firmalla tekemistä ns. tummien kanssa? Eräs mielenkiintoinen autohuijaus case menossa, tapahtui juurikin Kempeleessä ja nämä tämän ketjun kirjoitukset saivat kiinnostumaan onko samat koijarit kyseessä…

• Anonyymi

Täällähän kuuluu köyhien ulinaa.. mitä te pyöritte tämmösissä liikkeissä kun ei tuohon hintaluokkaan voi saada kun paskaa! Joka aamu kun pääsette pihastanne on voitto. Menkää siis ja ostakaa semmonen auto missä on takuut vuosia jäljellä, jos ette siihen pysty niin sitten töihin. Mutta lopettakaa tuo muutaman tonnin autosta itkeminen!! Itse olette ostopäätöksen tehneet. Tätä kauppiaitten mollaamista on tässä saanut aitiopaikalta seurata vuosikymmenet alasta riippumatta, kaikki on järkiään kusettajia kun asiakasta kuuntelee. Se on niin väärin kun yrittäjä saa pienen siivun välistä. Olkaa hyvät ja kokeilkaa itse, ei tiedä vaikka jokin päivä ei tarvisi rapata näitä muutaman tonnin romuja!!

• Anonyymi

Enkä työskentele autoalalla eikä ole mitään kytköksiä kyseiseen liikkeeseen!! Tämä sama ilmiö näkyy joka paikassa kun nämä samat nillittäjät tekevät ostopäätöksiä.

• Anonyymi

Suomi24

• Anonyymi

Negatiivinen palaute Auto-S:n (Tarjusojantie 11, Kempele) myymästä autosta. Ilmoituksen mukaan autossa ei ollut ruostetta. Saapuessa kävi ilmi, että helman takapää oli täysin ruostunut läpi. Myyjä käyttäytyy epäammattimaisesti. Kokemukseni perusteella en suosittele auton ostamista sieltä.

• Anonyymi

Oliko mahdollisesti etäkauppa kyseessä, kun kerrot, että auto tuotiin?
      Mitä aiot tehdä?
      Vikojen ilmoittamatta jättäminen on kyllä Kuluttajansuojalain tarkoittama virhe.
      Ellei myyjä ole yhteistyökykyinen ja ruostuminen laajaa, vaadi kaupan purkua.

• Anonyymi

Ilmoituksen mukaan auto oli sopiva. Tulin Virosta (900km) ja sitten totuus paljastui. Ennakkomaksua ei palautettu. Osa saatiin poliisin avulla talteen.

• Anonyymi

Lestat huijaa aina

• Anonyymi

Nämä ovat juorujen juttu tupia. Päivästä toiseen.
      Tähän kuuluu myös kulkuneuvos.

Jokainen pitäkööt mölyt mahassa ja huolehtikoot omista asioista.

Juoruilu osoittaa ihmisen älykkyysosamäärän.

• Anonyymi

Kyllä, Aivan surkeaa ja ylimielistä asiakaspalvelua todella epärehellistä porukkaa varsinkin itse vanha herra en suosittele kenenkään käyvän kempeleen auto ässällä huijaavat vain,
      puottivat nettiautossa auton hintaa parilla sadalla ja kun menin sitten sitä autoa ostamaan oli juuri ennen saapumistani nostettu hinta takaisin mitä oli aiemmin ja paikanpäällä ei minkäänlaista alennusta enää annettu todella törkeää houkutella ostajia kaukaa eri hinnalla millä oikeasti myyvät ja tekevät tätä usein myöskin myyvät viallisia autoja ehjinä

• Anonyymi

Ettekö paaliromujen ostajat vieläkään ymmärrä, ettei autoliikkeen asia ole
      tehdä yli 200.000 km ajetusta autoista uusia!
      Joku sanoi jossain, että hän on huolestunut, ettei edes € 20.000,- hintaluokan
      autoa voi uskotella uudeksi tai virheettömäksi!
      Näin se vain on!
      Pitäisi kyllä aivan itse ymmärtää, että ne tätä halvemmat autot ovat edellisen omistajan toimesta vaihdettu uudempaan juuri siitä syystä, että sen arvioidut korjauskustannukset ovat ylittämässä auton arvon!
      Ostakaa siis kalliimpia, lue: uudempia autoja, vaikka pidemmällä maksuajalla,
      niin säästytte kaikesta tästä!
      Olen lisäksi aika äänekkäästi ehdottanut, että hakekaa autonne Ruotsista!
      Jos sitä pätäkkää on, kielitaidolla on vähemmän merkitystä!

• Anonyymi

Sehän riippu autosta, monesti 200 tkm. ajetut autot huonompia kuin 300 tkm. ajetut.
        Ja autojopparit turhaan kirjoittelee tänne, moni valehtelee tietävänsä auton kunnon huuli pyöreänä. Jos vähääkään tietää autoista ei tarvi isoa testiä tehdä. Ostan yksityiseltä mieluummin käytetyn auton. Ja autoihin ei kannata tehdä velkaa, käteisellä kannataa ostaa auto.

• Anonyymi

Hyvä tietää, eipä tarvi sieltä etsiä autoa. Olisko oulussa jokin hyvä autoliike josta sais rehellistä palvelua?

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5220
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2315
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      104
      1508
    4. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1457
    5. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      208
      1431
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1396
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1145
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      8
      1100
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      267
      1035
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      1027
    Aihe