Jeesus oli shapeshifteri/reptiliaani????

Salla Liitto

onko tämä nyt mahdollista?!

"Vastikään käännetty egyptiläinen, lähes 1200 vuotta vanha teksti kertoo Jeesuksen kyenneen muuttamaan muotoaan, kertoo Discover-kanava.

Koptin kielellä kirjoitettu teksti kertoo, että Juudas petti Jeesuksen suudelmalla, koska Jeesuksella oli kyky muuttaa muotoaan. Lisäksi tekstin mukaan Jeesus pidätettiin jo tiistaina eikä torstai-iltana, kuten kirkon hyväksymässä pääsiäistarinassa tapahtuu."

http://www.verkkouutiset.fi/index.php/ulkomaat/983-ulkomaat/117698-vanhan-tekstin-mukaan-jeesus-oli-muodonmuuttaja

34

500

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cern

      mahdollista. jesukki oli aika sälli

      • Vojjeesus!

        Miettikää, urpot! Teksti on kirjoitettu 800 v. jälkeen Kristuksen. On siis todellakin vain pelkkää mielikuvitusta. Jos minä väittäisin nyt, että Kristoffer Kolumbus oli muodonmuuttaja, niin te uskoisitte. Uskoisittehan te?


      • jmkkkmnnn
        Vojjeesus! kirjoitti:

        Miettikää, urpot! Teksti on kirjoitettu 800 v. jälkeen Kristuksen. On siis todellakin vain pelkkää mielikuvitusta. Jos minä väittäisin nyt, että Kristoffer Kolumbus oli muodonmuuttaja, niin te uskoisitte. Uskoisittehan te?

        Joo, mitä nykyajan kirjoittajat ovatkaan hänestä kirjoittaneet, osassa nykytulkinnoissa hän oli musta, osassa homo tai jopa nainen.


      • ad2o13
        jmkkkmnnn kirjoitti:

        Joo, mitä nykyajan kirjoittajat ovatkaan hänestä kirjoittaneet, osassa nykytulkinnoissa hän oli musta, osassa homo tai jopa nainen.

        näin väitetään Mannerheimistakin, luulettavasti he kaikki kolme olivat yksi ja sama henkilö-lähtihän Kolumbuskin tuntemattomaan ja palasi takaisin!!!

        Tästä seuraa että J.Karjalainen lähtee reissulle "tuntemattomaan" ja palaa takaisin

        Tämä on ennustus ad 4.4 2o13 ja tulee tapahtuman


      • Human female
        Vojjeesus! kirjoitti:

        Miettikää, urpot! Teksti on kirjoitettu 800 v. jälkeen Kristuksen. On siis todellakin vain pelkkää mielikuvitusta. Jos minä väittäisin nyt, että Kristoffer Kolumbus oli muodonmuuttaja, niin te uskoisitte. Uskoisittehan te?

        Samasta ilmiöstä on kyse siinä, että nykyajan ihmiset todistelevat mitä hurjimpia väitteitä Da Vincin maalauksilla.

        Eli sinänsä tuo koptinkielinen teksti ei mitään riitä todistamaan.


      • Reiska48v
        Vojjeesus! kirjoitti:

        Miettikää, urpot! Teksti on kirjoitettu 800 v. jälkeen Kristuksen. On siis todellakin vain pelkkää mielikuvitusta. Jos minä väittäisin nyt, että Kristoffer Kolumbus oli muodonmuuttaja, niin te uskoisitte. Uskoisittehan te?

        "Jos minä väittäisin nyt, että Kristoffer Kolumbus oli muodonmuuttaja, niin te uskoisitte. Uskoisittehan te?"

        Kyllä mä ainakin uskoisin.


      • Anonyymi
        Reiska48v kirjoitti:

        "Jos minä väittäisin nyt, että Kristoffer Kolumbus oli muodonmuuttaja, niin te uskoisitte. Uskoisittehan te?"

        Kyllä mä ainakin uskoisin.

        ja homopedofiili- Mannerheim ja ruotslaiset oli mustia.

        jne..

        ---------------------

        kylillä huhutaan että maapallolla on paljon eri rotuja- mutta eivät näyttäydy ihmiskunnalle...

        Tuossa muuten psykiatri: kuvassa:

        https://image.seiska.fi/1190919.webp?imageId=1190919&x=23.47&y=19.41&cropw=67.20&croph=45.03&width=710&height=398&format=webp

        https://www.seiska.fi/rikos/tassa-paikassa-murhasta-epailtya-roope-tikkasta-pidetaan-nyt-naapurit-avautuvat-kohtalokkaasta-illasta/1211193

        Harry Bailey psykiatri australia tappoi n. 80 potilasta- kutsui potilaitaan mm. Earthlingeiksi- eli maapallolaisiksi, maan asukkaiksi...

        https://en-m-wikipedia-org.translate.goog/wiki/Harry_Bailey?_x_tr_sl=en&_x_tr_tl=fi&_x_tr_hl=fi&_x_tr_pto=sc


    • Elikö hän

      oikeasti,eikö minun tarvikaan kuolla tänä pääsisäinenä? Tietenkin on kunnia ja pelastus kuolla, mutta kuitenkin.

      • Jim Jones

        Mä ainakin henkilökohtaisesti uskon että joku tulee kumoamaan tuon teorian toisenlaisella teorialla, joten suosittelen valmistautumaan siihen kuolemaan.


    • ghjgfuh

      Totaalisen uskottavaa.Jeesus oli shapeshifteri alieni mutta nyt minun on mentävä ruokkimaan tv:n sisällä asuvat pikkuihmiset...

    • nousee!!!!

      palstalla kuhisee ja lorisee-aloituksia uppoaa

      noste=syrjäytetty paskan määrä kuupassa-kupolin massa

      kukkasia maailman lantakasassa nousee luonnonlakien mukaisesti
      eikö meidän tasolla viihtyy
      olemmehan rakentaneet kaikki tämä, sanoi kokkare kukkaselle

      hiphei

    • s k optik

      olipas jotta in

    • NOS to

      kaikkea soopaa te tänne Salaliittoteoria-palstalle tuotte


      Yleinen konsensus ja valtavirta-joukkopsykoossit kuuluu omalle palstalle
      ellei löydy sopivaa niin aloittakaa uusi

      Esim:

      Moderni laumakäyttäytyminen Homosapiensilla
      Yhteiskunnan joukkopsykoossi
      Toisten aiheuttama Minuuden vahingoittaminen väärin-ajattelun avulla

      nämä nyt alkuun?


      50.    Jeesus sanoi, ”Jos he sanovat teille, ’Mistä te olette tulleet?’ vastatkaa ’Me olemme tulleet valosta, paikasta jossa valo tuli olemaan itsestään, vakiintui ja ilmestyi heidän kuvassaan.’ Jos he sanovat teille ’Oletko se sinä?’ vastatkaa ’Me olemme sen lapsia, ja me olemme elävän Jumalan valittuja.’ Jos he kysyvät teiltä, ’Mikä on todisteena Isästä sinussa?’ vastatkaa ’Se on liike ja lepo’.”
      51.    Hänen opetuslapsensa sanoivat hänelle, ”Milloin tulee loppujen kuolleiden hetki, ja milloin tulee uusi maailma?” Hän sanoi heille, ”Mitä odotatte tulevaksi on jo tullut, mutta ette tiedä sitä.”

    • pettämätön logiiikkk

      Hmm, jos väität että joutsen jonka näet, näet valkoisena niin silloin voi päätellä että kaikki joutsenet ovat valkoisia, paitsi erityistilanteessa

      jos on nähty joutsenetta niin voisi olettaa että se oli valkoinen, paitsi erityistilanteessa

      näin ollen nämä joutsenet voivat olla sama joutsen, paitsi erityistilanteessa...


      Jeesus oli shapeshifteri/reptiliaani???? 12:01 Salla Liitto 8 0
      J. Karjalainen, onko reptiliaani? 02:33 ReptoK 27 0


      tästä seuraa että jos väitetään että J.Karjalainen voi olla reptiliaani, niin kuin myös väitetään että Jeesus oli, näin siis asia laita olisi paitsi erityistilanteessa

      niin silloin pitää vakavasti myös totea että jos Jeesus ja J.K on/oli reptilaani niin luulettavasti asia on myös niin että Jeesus on J.Karjalainen!!!

      paitsi erityistilanteessa

      • xjayerottava

        "jos on nähty joutsenetta niin voisi olettaa että se oli valkoinen, paitsi erityistilanteessa

        näin ollen nämä joutsenet voivat olla sama joutsen, paitsi erityistilanteessa..."

        asia toimi näin että jos jokainen tilanne on tarkistettava erityistilanteena, niin erityistilanteet lopettavat olemaan erityistilanteita

        tästä seuraa että jos jokainesessa erityistilanteessa x, ei ole y-
        seuraa että erityistilanteet lopettavat olemaan erityistilanteet missä x ei ole y

        ja x.stä tule siitä seurauksena y

        ts.
        Jeesuksesta tule J Karjalainen

        onko tämä sinulle erityistilanne?
        näistä erityistilanteista tulee normaalia ja erityistilanteiden erottelu häviää
        niin myös häviää eron x ja y:n välillä

        ihmisestä hybridi-reptoksi ja siitä nousee edelleen UUSI LUOMUS

        FENIXIN LINNUN KALTAISENA

        REPTILOIDIA SUUREMPAA, MAHTAVAMPAA

        JAAA, JAAAA


    • salaisetliitot

      Aikas hyvin ennustettu

      jos nt toteamme että jeesus on j karjalainen reptiliaanikytköksen kautta

      eesus oli shapeshifteri/reptiliaani???? 12:01 Salla Liitto 8 0
      J. Karjalainen, onko reptiliaani? 02:33 ReptoK 27 0

      lisätään nytten mannerheim reptiliaanikytköksen ja odotettu matka tuntemattomaan ad2o13 viestissä, jolloin saadaan että reptiliaani "J.Karjalainen,Jeesus, Mannerheim/Kolumbus ja palstalaisten väitös:

      Niinistö on lisko - lopullinen todiste 12:18 reptiliaanit=totuus 5 1

      Niinistö oli se odotettu tuntemattomaan reissaava reptiliini-palstalaisten tiedostamattomien odotuksien mukaisesti-ja nämä toteutui reptiili-niinistö/mannerheim/j.karjalainen/kolumbus/jeesus matkaessa mustana ja vähemmistöjä edustavana tuntemattomaan itäiseen maahan

      salkkareiden voimakenttä on voimissaan palstalla!!!


      lisätään nytten lisää palstalaisten tiedottomat reptilioonitietoja, ennustuksia jota toteutuu tulevaisuudessa:

      Teatteriin jäneet juhlijat olivat reptileja Eilen Antirep 1 -1

      Nyt voidaan toteaa että te olette ennustaneet että tämän viestin mainittuja henkilöt, yhtä ja sama reptoidi aka sama henkilö/t tulevat niin kuin jo ollutkin, löytyvän teatterissa juhlimassa

      olkoon voima teidän kanssanne!
      wiiuh wiiiuuuh!

    • näki jä

      Outoa ja salaista yhteispeliä
      Salkkareilla palstalla on jo itsessään jo artikkelissa oleva vastaava ohjelma luonnostaan-retpiilihuntersit tietää reptiilien liikkeet, yksityiskohdat vaan vähän hukassa
      selitys on että kaikki rentiiliaivot ovat kytkettyjä yhteen niin kuin myös anunakit ufot ja illuminatit jne, omiin ryhmiin-te olette insiderit, ikäänkuin, reptoidit itsessänne

      you be one with the force -and may the force with one be, you

      Yahoo osti maaliskuussa Summly-nimisen pienen ohjelmistoyrityksen, jonka sovellus tiivistää uutisia ja auttaa löytämään niistä olennaisimman.

      Yahoo maksoi Business Insiderin mukaan Summlystä 30 miljoonaa dollaria. Asia herätti huomiota, koska yrityksen perustaja Nick D'Aloisio on vain 17-vuotias.
      22:02Osake
      Kurssi nousussa
      Yahoo! Inc.
      2,21 %
      24,00
      0,52

      Tapauksessa on muutakin outoa.
      http://www.taloussanomat.fi/porssi/2013/04/09/viisi-outoa-seikkaa-yahoon-miljoonateinissa/20135161/170

      Odotellessa teatterissä jääneisiin reptoidiuutisia niin lisätään myös vähn vettä myllyyn-tai sanotaanko hyönteisiä kielenpäähän:

      Olen reptiloidi 7.4. reptiloidi 2 0
      Jälleen uusi todiste salaliitosta! 7.4. reptiliaanit=totuus 1 1
      Olen reptiloidi 6.4. reptiloidi 7 -1

      debunkkaus, falseflag ja disinfo alko pukkaa älytöntä vauhtia tulevien jäljeiden peittelyksi
      mutta ennuste on että salkkareiden reptiloidi-aktiviteetti ilmoituksia tulee lisääntymään samalla kuin reptiloiden kollektiivimielessä alkaa kuhisee, rätisee ja paukkua!!

      Terraariot kaapeista ulos ja neptiilimetsästykseen
      tietoni mukaan suurkaupunkien laitamilla olevissa viemäriverkostot pitää kestää sinne viety ja terraarioista vapautettuja reptiiliyksilöt!

    • SALAAAAAAAAA

      liittoutukaa

    • n OS tO
    • no OSTO

      hepp!

    • illu-b IDOLS
    • mistäsmitäs

      Hmm... mistäs helevettiä täällä tapahtuu?!

    • metsien_mies2

      Discovery kanava valehtelee aina

    • raamattunsa lukenut

      Kenellekään raamattunsa lukeneelle tuo ei ole minkäänlainen uutinen. Luepa evankeliumit Uudesta Testamentista.

      Evankeliumeissa puhutaan jatkuvasti siitä, kuinka Jeesuksen "muoto muuttui heidän (opetuslasten) nähtensä" ja miten edes Jeesuksen lähimmät ihmiset, kuten Pietari, eivät usein tunnistaneet häntä.

      Magdalan Mariakin haudalle tultuaan ja Jeesuksen nähtyään luuli tätä puutarhuriksi!

      Emmauksen tiellä pari Jeesuksen opetuslasta käveli hänen kanssaan ilmeisesti jopa pari tuntia ja yhä siinä vaiheessa luulivat häntä joksikin toisesta kaupungista tulleeksi muukalaiseksi.

      Yhdessä evankeliumeista (Johanneksen?) kerrotaan, että sinä yönä, kun Juudas tuli sotilaiden kanssa pidättämään Jeesusta, he luulivat Jeesusta joksikin toiseksi. Jeesus, joka tiesi heidän aikeensa, tuli itse kysymään heiltä: "Ketä te etsitte?", jolloin he vastasivat: "Jeesusta, sitä nasaretilaista." Tässä vaiheessa evankelista erikseen mainitsee, Juudas oli tilanteessa läsnä. Siis Juudas, joka oli viettänyt viime vuodet tiiviisti Jeesuksen kanssa! Jeesus vastasi heille: "Minä se olen", jolloin Juudas ja sotilaat lennähtivät kaatuen maahan. Tämän jälkeen Juudas ja sotilaat ilmeisesti ovat jotenkin niin hämmentyneitä tapahtuneesta, että Jeesus joutuu uudelleen kysymään heiltä, ketä he etsivät.

      Olenkin aina ihmetellyt, mikseivät muodonmuuttajien olemassaoloon uskovat salaliittoteoreetikot ole kiinnittäneet tähän Jeesuksen ominaisuuteen mitään huomiota. On ilmeistä, että Jeesuksella jos kellä, oli tällainen ominaisuus. Ja nyt kun on löydetty vanha koptinkielinen teksti, joka puhuu samasta asiasta, ihmiset suhtautuvat siihen kuin suureenkin uutiseen. Pah, sanon minä.

    • kuu ma aa l to

      Pin na lista

    • jifnpaietb

      LOPETTAKAA nyt JO tämä Jeesuksen shapeshifteristä jauhaminen!!!!!!

      Älkää enää nostako tätä ketjua!!

    • pipero

      Eihän tätä Jeesustelua nyt tähän lopeteta kun ei olla päästy edes alkuun. Muistan lukeneeni että Jeesus oli porukkansa kanssa käpyttelemässä Jerusalemiin tai jonnekin. Olisiko siellä olleet jotkut maalaismarkkinat tai jotkut. Oli hemmetin kuuma kesäpäivä kuten sielläpäin matkailleet tietävät.
      Tien varrella tuli vastaan Maria Magdalenan emännöimä majatalo. Magdis oli hieman huonotapainen ja Jeesus kävikin Häntä joskus oikein yksityisesti ohjailemassa oikealle tielle. Niin nytkin, olisiko Pomo tarkoituksella valinnut juurikin tämän reitin. Opetuslapsensa ohjaili siihen tien varren palmun varjoon kun sanoi hieman tuolla sisällä käväisemässä..
      Sisälle päästyään sai Jeesus kuulla että nyt sandaalit veke, jalkasi haisevat kuin raadot. Maria siinä vatiin vettä valutti ja pesi koivet sänkykuntoon. Meni siinä sitten tunti- pari kun Jeesus siinä järkeä puhui. Maria kovasti lupasi tapansa parantaa.
      Opetuslapset valittelivat että jano oli hirveä eikä voinut mennä kiskalle sitruuna- soodaa ostamaan kun Jeesuksella oli kaikkien rahat. Jeesus taskuja kaiveli ja sanoi antaneensa kaikki rahat almuina Marialle. Oli se sitten surkean näköinen joukko joka siinä matkaa sitten jatkoi....

    • oletkoraatojakotka?

      shapeshifterit ovat luonnon omat hakkereita
      mikä on luonnon oma wwwerkko?
      kvanttifysiikka?reptiiliaivot?aivojen softa/käyttöjärjestelmä

      kenellä on paras käyttökelpoisin/yhteensopivin ohjelma?

      Siellä missä raato sinne korppikotkat kokoontuvat

    • toisin päin?

      Kun tämä uutinen vuosi takaperin tuli, kaverini joka on tavattoman kiinnostunut näistä salaliitto- ja muodonmuuttajajutuista, vaikeni tästä täysin. Yleensä saan häneltä tietää näistä jutuista, mutta tällä kertaa törmäsin uutiseen muuta kautta.

      Sikäli ymmärrän nämä "ÄLKÄÄ ENÄÄ NOSTAKO TÄTÄ KETJUA!!!" tyyppiset kommentit.

      Oisko niin, että monet reptiliaaneista kiinnostuneet sl-teoreetikot haluavat itse kokea kuuluvansa hyvän puolelle pahoja vastaan, ja nyt kun on löytänyt historiallinen teksti, joka on ajoitettu aikaan kauaksi ennen David Ickejä ja Hollywoodia, ja joka kertoo itsensä Jeesuksen, tämän pahan maailman uhraaman hyvyyden ja viattomuuden perikuvan olleen muodonmuuttaja, shokki on valtava ja torjunta sen mukainen.

      Sellainen joka sl-teorioihin ja reptiliaaneihin uskoo, ei millään haluaisi kyseenalaistaa uskomusjärjestelmäänsä ja pohtia: entä jos ne, joita olemme luulleet pahoiksi, ovatkin niitä hyvä, ja päinvastoin??Surullista itsepetosta.

      • MrXgoesT

        voivoi- ristiin ja rastiin menee X
        maailmasta tulee matriisi ja itse sen transpoosi T

        T

        123 I 321
        231 I 132
        312 I 213

        2 1 3

        hopeaTkultaTpronssi

        helmi

        ajattele, katsot maailmaa-ennen ollut peili/tavaraa/hopeakultapronssi
        nyt peilipinnan takaa aukenee ihan uusi maailma T

        elät 3D aika sijasta 6D ajattomuutta
        T
        joukkion pienin alkutekijä
        X = I T --> joukon pienin alkutekijä A&O

        XIT


    • HHTOOO

      E
      T
      O
      o
      .
      ==========================T
      H
      ===========T

    • etsivä

      S
      U
      P
      O

    • SU g gest IO

      T

      Hypnotisoin sinua jos haluat, tulet hyötymään siitä

      Olen sinulle idoli/esikuva/johtaja, näin sanomillani on sinulle painoarvo

      Saan sinut rentoutuneeksi ja turvalliseksi

      T

      Annan sinulle suggestioita/mainoksia/ehdotuksia

      Nyt sinä teet niin kuin minä haluan, ja tykkäät siitä

      Kuka minä olen?

      T

      Minä olen verbaalinen käyttöjärjestelmäsi, kehosi ja ympäristösi joka sinä olet ollut mukana rakentamassa minulle

      olen sinua

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      105
      7371
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2802
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2382
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      109
      2093
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1789
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1553
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1416
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1359
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1327
    Aihe