Minulla on poikaystävä jonka kanssa haluaisin harrastaa vähän rajumpia juttuja sängyssä. Olen saanut hänet jo suostumaan siihen että kiristän narulla hänen pallejansa seksin aikana mutta haluaisin myös sitoa hänet sänkyyn jotta hän ei voisi itse vaikuttaa siihen mitä teen hänelle mutta hän ei oikein uskalla minun antaa tehdä sitä. Miten saisin hänet alistumaan täysin tahtooni?
miten saada mies alistumaan naisen dominoitavaksi
18
2552
Vastaukset
- Dino Rex
Et mitenkään jos hän ei sitä halua. Itse varmaan jättäisin naisen jos hänellä olisi tuollaisia mielihaluja. Kannattaa etsiä sellainen joka sitä haluaa.
- lifemocker
entäs jos hän sitoisikin sinut ja antaisi oikeaa raippaa?
- Kiintoisaa
Taitaa kuulua tuonne Seksi-alaotsikon alle tämä, mutta mietitääs...
Sinänsä hassu juttu, että jos sukupuolenne vaihtaisi, täällä olisivat heti feministit haukkumassa sinua pervoksi sovinistisiaksi.
Mutta asiaan. Ehkä poikaystäväsi vain nauttii hellemmästä menosta ja häntä hieman pelottaa noin raju meininki. Anna hänelle luettavaksi sub-dom-aiheesta tehtyä tutkimusta ja anna hänen tutustua aiheeseen kunnolla eikä vain silloin, kun kiimapäissäsi yrität väkivalloin alistaa hänet patjan alle. Tee selväksi, että juuri tämä kiihottaa sinua ja haluat kokeilla sitä, niin uskon hänenkin panostavan seksiinne ja tutustuvan aiheeseen. Suostuihan hän jo ensimmäiselle portaalle.
Sopikaa keskenänne "turvasana", jonka hän voi sanoa tilanteen yltyessä liian rajuksi/tuskalliseksi hänelle ja muista myös noudattaa sitä.
Poikaystäväsi tulisi tajuta, että tämän sortin seksuaalisessa alistamisessa on pohjimmiltaan kyse luottamuksesta kumppaniin. Edetkää portaittain ja muista tehdä hänellekin hyvää ainakin aluksi, vaikka et siitä ehkä sytykään. Alussa on tärkeää, että leikki ei ole hänelle kivuliasta tai ahdistavaa, sillä muuten voi pahimmassa tapauksessa käydä niin, että häntä alkaa ahdistaa seksi kanssasi, mikä voi johtaa suhteenne kariutumiseen.
En harrasta näitä leikkejä, mutta aiheesta hieman lukeneena neuvon tekemään näin. Jos homma ei kuitenkaan mitenkään häneen nappaa, on sinun vain pakko hyväksyä, ettei tämä kaveri suostu alistettavaksi sängyssä. - mies..
Kieltämättä alkoi jöpöttämään aloittajan teksti?
- karva jööti
Sinun pitäisi varmaan vaihtaa toiseen mieheen joka on in ottavana osapuolena.
- Utelias Kinkymies
Jos saat miehesi pukemaan videon mukaisen penis plugin, niin sen jälkeen miehesi suostuu ihan mihin vaan päästäkseen siitä pois ;)
http://xhamster.com/movies/1728505/cbt_penis_plug_chastity.html
kiihottava väline ja ihanaa olisi alistua tuo puettuna naiselle - jjjjjjjjjjjjj
Hommaat tiukan korsetin pvc-saappaat ja strap-onin, puet ne päällesi kun odotat ukkoa kotona. Et kysele, vaan alistat miehesi!
- cmadh
Pidemmällä tähtäimellä kannattaa varmistua siitä onko poikaystäväsi pohjimmiltaan alistuvaa sorttia. Jos ei ole kannattaa sopia eri kumppanin hankkimisesta näihin juttuihin.
Sitominen on hidasta vasta-alkajalle. Pelkkä raajojen sitominen menee näyttävästi käsiraudoilla plus raajoja yhdistävällä ketjulla. Tai sitten neljät raudat ja uhri x-asentoon sängyn päätyihin. Googlaa esim clejuson verkkokauppoja.
- g3g3grg
Itse alistuisin naiselle mielelläni. Sääli ettei poikaystäväsi ymmärrä miten onnekas hän on kun on löytänyt tyttöystävän joka pitää alistamisesta. Tietysti kumppaniin pitää voida luottaa täysin ennen kuin antaisin sitoa itseni sänkyyn vaikka piiskaamista varten. Jos leikki menee liian rajuksi niin miehellekin voi nautinnon sijaan tulla itku silmään. Moni dominoiva nainenkin kuitenkin halveksii alistuvia miehiä eikä voisi kuvitellakaan suhdetta "orjansa" kanssa. Vaikka nautinkin alistumisesta makuuhuoneessa en kuitenkaan ole muuten alistuva kuonne joskin pyrin välttämään konflikteja.
Hanki siveysvyö ja käsraudat kaupasta miehen tietämättä.
Alotakaa leikki sillein että laitat kädet käsiraudoilla selän taakse ja selätät miehesi sänkyyn.Sidot jalat vielä kiini ettei pääse karkuun.Peitä silmät että ei näe mitä teet,sen jälkeen vedät housut alas ja asennat miehellesi siveysyön paikoileen ja avaimen itsellesi.Aina kun tarvitsee pestä laitat selän taakse käsiraudoilla että saat pestä pallit ja vyön ja asentaa sen takaisin .
Kun aikaa kuluu ,niin miehesi tekee mitä haluat jos halut rakastella laita niin kaun kädet kiinni sänkyyn,kun miehesi on tottunut ajatuseen että olet se joka määrää kaapin paikan.
Itselläni ollut siveysvyö jo useamman vuoden päällä ja olen toisen määräysen alla ja teen mitä tarvisee tehdä,eli kaikki kotityöt,orjan asussa.- Ei helvetti
Jos teet tuon miehelle joka ei kyseisistä leikeistä pidä on kyseessä puhtaasti seksuaalinen väkivalta!
- Et mitenkään
Et mitenkään, jos hän ei sellisesta pidä. Jos hän suostuu sinun mieliksi niin mitä iloa jos nautinto on vain yksipuolista.
- rilla 3
Tee pitkän kaavan mukaan,lisäät vaihe vaiheelta alistamista.
Miehesi ei huomaa kun on sinun vallasasi lopulta kokonaan.
Siinä menee kyllä tovi mutta kanataa odotaa,koska saat vallan hänestä lopulta ja saat mitä haluat.
Paras keino on aloitaa tuosta siveysvyöstä koska miehesi ei saa mitä eniten haluaa sinussa,eikä pääse ssitä hakemaan mistään mualtakaan.- rumu89
Jos minun tyttöystäväni laittaisi minulle sivesvyön niin suhteemme olisi samantien poikki.
- Voimaa kehiin
Aloitat rajun salitreenin. Siinä vaiheessa (n. 3-5 vuoden kuluttua), kun olet fyysisesti voimakkaampi osapuoli, ei tarvitse enää kysellä, miten saat alistettua.
- submake
Itse olen alistuvainen mies,ja noita vähän kokeilleena tiedän miten niistä nauttii.tiedä sitten miten saat miehen siihen totuteltua.mulla ongelma löytää sellainen dominoiva nainen,jonka tahtoon alistuisin.
- Dom. 48
Saisitko hänet suostumaan roolien vaihtoo?
Hän sitoisi sinut sinun tai hänen itsensä haluamaan asentoon ja hän kiihoittaisi ja kiusoitteleisi sinua.
Meillä tämä onnistui ja loppujen lopuksi pidämme tuosta kumminkin päin toteutettuna.
Mieheni haluaisi minun lätkivän häntä pitkällä kenkälusikalla pakaroille mutta siihen en ole suostunut. Enkä salli myöskään itseäni "lusikoitavan".
Nykyään panen mieheni melko täydelliseen "pakettiin".
Härnään häntä ja "pakotan" hänet tyydyttämään itseni. Tai teen sen itse hänen kasvojensa edessä.
Vaihdon kokeilu toimi meillä. En väitä sitä yleispäteväksi keinoksi. - Hiljaa nautintoon
Minua kiihottaa tavattomasti kumppanini alistaminen. Mieheni on kuitenkin kokematon tässä asiassa, joten olen edennyt tässä asiassa hitaasti tutkiskellen. Tavoitteenahan on kuitenkin nautinto, meille molemmille. Ikään kuin kiihotan hänet haluamaan lisää, teen uteliaaksi kaikista mahdollisuuksista. Nyt on tapit, köydet, piiskat ym. normaalia settiä - mikä olisi ollut jokin aika sitten aivan mahdotonta.
Toista ei voi pakolla alistaa, vaikka kuinka siitä itse saisikin nautinnon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1077736
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1085941- 835167
- 1394536
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113210- 552967
- 582928
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102434- 612427
Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562046