Mikä siinä on, kun kristittyjen pitää aina olla käännyttämässä jotain ns."vääräuskoisia" ja syrjiä ja kammoksua homoja ja lesboja? Tai sitten olla rasisteja tai muuten vaan päästä vialla.
Jos Jumala kerran on niin mahtava, niin kuin kristityt niin kovasti väittää niin veikkaisin, että Hän itse valitsee kohderyhmänsä, ei syrji ketään tai muutakaan sellaista...
Muutenkin kristinuskon historia on ollut häpeämisen arvoinen.
Kristittyjen pitäisi olla avonaisia ja ottaa kaikki ihmiset vastaan. Jossakin vaiheessa joku meni sitten pieleen ja nyt kristityt ovat ahdasmielisiä, mustavalkoisia ja luulevat olevansa muita parempia...
Mikä kristityissä mättää?
8
301
Vastaukset
- Samu
Hohhoijaa.. aina tätä samaa.
Nuo samat asiat asiat toistuvat täällä säännöllisesti. Ihme, ettette perusta uutta aluetta joka olisi tarkoitettu vain kristittyjen ja kristinuskon haukkumiseen.- Jeppe
Ei vaan tee mieli. Kristitty kun itsekin olen...
- Y.B
vain samanmielisten kanssa keskustella. Ja tätä vartenhan keskustelupalstat on, puolesta ja vastaan väittämiselle.
- nate
vain yksi Kristitty, ja Hän kuoli ristillä. Mitäs me jäännöksestä!!! Se on vain ihmiskunta.Olet oikeassa, nämä Jumalan "fanit"ovat ollet väärässä jo 2000 vuotta. Kumma juttu jo 2000vuotta kulunut, evätkä he ole vieläkään keksineet uutta Jumalaa.Kun Jumalasta alettiin kirjoittamaan, täsmälleen samalla sekunilla, Riistettiin Jumalalta Hänen LUONNOLLISUUTENSA! Siitä seuraa että, Hänestä tehtiin LUONNOTON!! Muuten kiitokset taas.
- Jeppe
Joo! Eipä kestä!
- p.a.kana
Kristittyjä, siinä se kai on??
Teidän pitäisi omaksua ne hyveet mitä noudatettiin täällä kotomaassa tuhannen vuotta sitten.
Olkaa ihan aidosti vieraanvaraisia, suvaitsevaisia ja kun matkustatte, eläkää maasa maan tavalla, niin kyllä se siitä. - ...
kirjoittaa tuon saman kirjoituksen myös ateisti-palstalle, ja laittaa "kristityt" tlalle ateistit.
Jos kerran ateisteilla on oikeus käännyttää kristittyjä, silloin myös kristryillä on oikeus käännyttää ateisteja. Joko molemmilla puolilla on samat oikeudet tai kummallakaan puolella ei ole oikeutta yrittää käännyttää ketään.
On kolmenlaisia kristittyjä;
1) Liian sallivia ja vapaamielisiä, joille ei oikeastaan mikään ole pyhää. (Rakkaus ilman rajoja"
2) Liian jyrkkiä, totalitaarisia, ahdasmielisiä ja suvaitsemattomia, lähes rasistisia.
(Rajat ilman Rakkautta"
3) Kristittyjä jotka hyväksyvät jokaisen ihmisen sellaisen kuin hän on, mutta ymmärtävät tehdä eron synnin ja ihmisen välillä. He rakastavat ihmistä, mutta tuomitsevat synnin.
(Rakkautta ja Rajoja)
On olemassa Kristittyjä jotka rohkeasti uskaltavat sanoa synnin synniksi, mutta sanovat sen rakkaudella, ja todella hyvää tarkoittaen. Nykyäänhän on olemassa paljon liian vapaamielistä ja sallivaa opetusta, että mikään ei olisi enää syntiä, ja kaikki pervoudetkin olisivat kaunista, mutta juuri liiallisen sallivuuden tähden rumuus lisääntyy.
Oletko koskaan kuullut termistä "Rakkaus ilman rajoja"? Rakkaus ilman rajoja ei kuitenkaan ole lainkaan Rakkautta, vaan vain välinpitämättömyyttä. Jos vanhemmat eivät aseta lapselleen mitään rajoja, lapsesta tuntuu että hänestä ei todellisuudessa välitetä lainkaan. Jos ei olisi mitää rajoja, ei voisi myöskään olla mitään käsitystä siitä mikä on oikein ja mikä väärin.
On myös toisenlaisia kristittyjä, niitä jotka ovat ahdasmielisiä ja suvaitsemattomia, jotka eivät hyväksy toista ihmistä, ellaisena kuin hän on, vaan yrittävät vkisin muuttaa tämän haluamansa muotin kaltaiseksi.
Nämä "kristityt" ovat kuitenkin unohtaneet sen että Jumala ei käytä pakkovaltaa, vaan Rakkauden valtaa. Ketään ei pakoteta Taivaaseen, ketään ei raahata sinne väkisin. Kikkai on vapaa-ehtoista. Kikki saavat tulla, mutta kenenkään ei ole pakko tulla.
Rajoja siis tarvitaan, sillä ne suojelevta meitä, mutta ne eivät saa olla liian ahtaat.- Y.B
Ateistit harvoin yrittävät käännyttää ketään. Ja kaikkein raivostuttavinta on tuo tekopyhä "rakkaudella,ja todella hyvää tarkoittaen" -sonta, jolla mm. homofobiaa perustellaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103845"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70605
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73583Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33483