on kehitelly itselleen oman sairaan elämänsä nettiin. Nikkejä on monia miehiä, naisia ja siltä väliltä. Kuvittelee ilmeisesti kaiken olevan totta, rasset ja vauvat (vauva viimeiset viisi vuotta?) Todellisuudessa "vera" on mielenvikainen läskipöski, äärettömän lihava ja luotaan työntävän näköinen psyykelääkkeistä pöhöttynyt köntti. Kyylää palstaa 24/7 hoitolaitoksen omassa kälyisessä huoneessa. Todella häiriintynyt tapaus koko "vera"
Pilasi tämän palstan harhoineen ja muita haukkumalla.
ns. vera
3
86
Vastaukset
- pyroteknikko?
Et osaa peiliin katsoa kyllä itsekään nimim. ikitiedoite. Haukut nimimerkkien takaa aivan sinulle tuntemattomia ihmisiä. Kirjoitat vihaa henkiviä viestejä nettiin naapureistasikin.
Päälle päin esität ihmisille hyvää ja uskovaista ihmistä. Oikein tuhlaajapoika-luuseri olet. Tuhrimisesikin laitat naapureidesi syyksi. Yks onneton paikallinenkin uskoi valheisiisi. Iloitsi, että tulitikut oli minulta otettu pois. - yks hullu
voihan tälle ns Veralle mainita Henkinen terveys ja masennuspalstaa.jos löytyisi apuja nettiriippuvuuteen.muutakin elämää toki kannattaa hakea.itsekin masiksen syövereissä melkein hukkunu tähän.elämä voittaa!
- jkiooo
niiijnkklkö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moi, nainen
Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun511945Some räjähti! Joel Harkimo jakoi haikean viestin meriltä tärkeänä merkkipäivänä: "Välillä..."
Joel Harkimo on lähtenyt yksin purjehdukselle Atlantin yli. Tsemppiä ja voimia, Joel Harkimo! Lue lisää: https://www.s341588Sedun opettaja?
Kukas Sedussa on ahdistellut alaikäisiä opiskelijoita? Tämä kansankynttilä oli saanut monta varoitusta, mutta sama homma431175- 821173
Bess jakoi hämmentävän kuvan - Anna Puu heittää roisin kommentin: "Onneks ei oo eka synnytys"
Ohhoh! No nyt on aika provosoiva kuva Bessistä. Kivoja kommentteja julkkisystävät laukoo... Tiesitkö, että Bessin (s.151060- 561049
- 481015
Mitä mun pitää tehdä?
Mitä me mies tehdään? Mitä sä haluat mun tekevän? Mä en tiedä. Mä luulen tietäväni, että molemmat kärvistelee tunteid40968Keskusta on kovassa nousussa
Persut ovat jäämässä kauas taakse. Maaseudun ihmiset ovat palaamassa järkiinsä epäonnistuneen persuseikkailun jälkeen.129945Näytät paremmalta kuin koskaan ennen
Aivan jokaisena päivänä. Minä pidän sinusta parhaimman huolen. Lupaan sen, sen voin luvata.38916