Iso-Roobertinkatu (Etolan talon sisäpihalla)niin saastainen paikka kuin vain voi olla !!!edam juustot jääkaapin muna lokeroissa ,ostaa vihannekset eilisen päivän koreista , kaataa juomattomat viinat takaisin pulloihinsa ,säästää vanhat kahvipurut ja ja laittaa aina seuraavana päivänä vaan uudelleen keittimen päälle, ruoka on jääkaapissa ilman mitään muoveja tai kansia , jne ....varmaa tietoa viime vuonna kävi terveystarkastaja mutta sama meno jatkuu.
kreikkalainen ravintola
4
909
Vastaukset
- KREIKKAA DIGGAAVA
Tere !
Joo, ihme homma, että tää Athanasios saa edelleen olla auki. Likaisen sotkuinen paikka 1960-luvun hengessä. Pilaa muidenkin kreikkalaisten ruokamestojen maineen. Oli pakko käydä heti perään syömässä muualla viime kesäkuisen käynnin jälkeen, sillä jäi niin paha maku ja tietty nälkä jäljelle. Omistaja ei ollut moksiskaan, vaikka jätimme suurimman osan syötyä, eikä jälkiruokakaffetkaan oikein maistuneet pannun nähtyämme.
t. Gruppo Sportivo y Culinaristico - Plääh
Olen kerran erehtynyt kyseiseen ravintolaan astumaan, tai ennemminkin meidät heitettiin sisälle.
Aika karmaiseva kokemus.Vanha papparainen yritti kaikkensa jotta viihtyisimme. Laittoi musiikkia täysille ja kun aloimme jutella, hiljensi välittömästi volyymiä jotta olisi kuullut mitä puhuimme.
Alkupalaksi ranskanleipää viipaleina ja epämääräistä keittoa. Pääruoaksi söin kreikkalaisen salaatin joka jäi tosiaankin syömättä. Kurkut(5 viipaletta) ja tomaatit(3lohkoa) olivat annoksen ainoa tuore ja normaali ainesosa. Valitettavasti yhden kurkun päällä lepäsi paksu musta karva. Fetajuustot maistuivat happamilta ja oliivit olivat kivellisiä. Mikro lauloi iloisesti takahuoneessa...
Jälkiruokakahvin jätin suosiolla väliin. Pannu oli muutaman sentin töhnällä kuorrutettu ja kahvi maustettu kai jollain kanelilla tai vastaavalla.
Enpäs ole koskaan rahojani turhempaan pistänyt.
Ihmettelen vaan miten tuollainen paikka kannattaa!
Olimme ainoat asiakkaat ja silloin oli sentään lounasaika!- justiin!
Yhdyn täydellisesti edellisiin!
Hirvittävä paikka, ei voi muuta sanoa.
Muodon vuoksi piti muutama haukku syödä ja loppupäivän mietin, että tulikohan ruokamyrkytys.
Miten voi olla mahdollista, että kyseinen "kreikkalainen" ravintola voi olla pystyssä. Ei vähiten siksi, että ei taatusti täytä hygieniavaatimusia, mutta ei kyllä taatusti tuotakaan minkäänlaista tulosta.
Tuntuu siltä, että Hra omistaja ei tajua tilannetta.
Toivon, että viranomaiset laittaisivat lapun luukulle pian.
- terveystarkastajalle
tehkääpä se, ite en viitsi kun en ole käynyt...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k313874- 412599
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut422558Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82345- 292148
- 381779
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461623Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3011505Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t461468- 1411467