Sinä veronmaksaja allekirjoita adressit !!
http://www.adressit.com/vaadimme_heidi_hautalan_eroa
ja Käteinen
http://www.adressit.com/katainen_saat_potkut
Vaadimme Heidi Hautalan eroa adressi -...allekirjoita.
16
138
Vastaukset
- Kyllä. Helsinki
Otin osaa, ja kannatan asiaa vaikka se taitaa edetä myös toisia reittejä!
- naapurilla asiat huv
Lopettakaa energianne tuhlaaminen moiseen pikkulintujen jahtiin. Mielenhallinta eli aivopesu on onnistunut kohdallanne jotka valitatte lahonneesta aidan seipäästä vaikka koko aita on kaatumassa.
Samaan aikaan tapahtuu suuria asioita meidän silmiemme edessä mutta aivomme ei pysty käsittelemään sitä tietoa.
googlaa " virkarikollisuus anttalainen osmo" "nwohavaintoja" "promerit.net"
"verkkomedia" Niin saat tietää asioiden pimeän puolen
- nii-in
noista kuitenkaan mitään iloa ole... hyvä veli/sisko meininkiä.. se nähtiin jo vanhasen tapauksessa..
- Tosi on
Kävimpä pistämmässä nimeni Suomalaisen rehellisyyden nimissä. Kansalla sitä rehellisyyttä on vielä jäljellä ja sitä arvostetaan, mutta politiikoilla se on täysin kadonnut arvo.
- persu persu persu
Mitätön veronkierto. Lillukanvarsitoimintaa jälleen persuilta.
- Vai persujen syy
persu persu persu kirjoitti:
Mitätön veronkierto. Lillukanvarsitoimintaa jälleen persuilta.
Kyllä vihreä Narsisti itse ajoi omaa asiaansa, minä minä ja minun hillot sen jälkeen muut.
- Tosi on
Pienistä puroista kasvaa se suuri virta.
- Persut ovat perseest
Pienistä persupissoista kasvaa suuri persukusen vuoksi.
- en mielestäni
Eikös se ole urakoitsijan velvollisuus nuo verot sun muut maksut
hoitaa, tuollahan verottaja ilmoitti että noista ei mitään maksua
olisi mennytkään, eli ilmoitusvelvollisuuden laiminlyönti.
Eiköhän me aika moni syyllistytä tämmöiseen, teetetään joku pieni
työ ja annetaan siitä jotain, ilman mitään paperisotaa.
Minuakin ystävät vievät kauppoihin ja silloin tällöin annan siitä
kympin tai jotain, olenko rikollinen?- kansan ÄÖ n. 20
Hautala-kohu kertoo aukottomasti kuinka vähällä älykkyydellä Suomen kansa on varustettu. Kataisen johdolla kansalta on varastettu miljardeja Euroopan suurhuijarien tileille, ja sen kansa hyväksyy, mutta kun Hautala ei ole vaivautunut täysin kenellekkään mitään merkitsemätöntä asiaa hoitaa oikealla tavalla, niin johan ollaan heti lynkkaamassa. Näin totaalisen idioottia porukkaa ei voi asua missään muualla kuin Suomessa.
- Suksi vitt**n
kansan ÄÖ n. 20 kirjoitti:
Hautala-kohu kertoo aukottomasti kuinka vähällä älykkyydellä Suomen kansa on varustettu. Kataisen johdolla kansalta on varastettu miljardeja Euroopan suurhuijarien tileille, ja sen kansa hyväksyy, mutta kun Hautala ei ole vaivautunut täysin kenellekkään mitään merkitsemätöntä asiaa hoitaa oikealla tavalla, niin johan ollaan heti lynkkaamassa. Näin totaalisen idioottia porukkaa ei voi asua missään muualla kuin Suomessa.
Eikös sun kannattais lähteä etsimään viisaampaa kansaa jostain muualta? Ne varmaan olisivat tosi ilahtuneita, kun saisivat jonkun kaltaisesi järjen jättiläisen joukkoonsa.
Itse asiassa olisi varmaan kaikille parasta, jos suksisit vit*uun mahdollisimman äkkiä. Jos tarvitset apua, tulen mielelläni potkimaan sua persuun. - sdgds32626
No ihan sama mutta tässä on tärkein pointti se että Hautala on ministeri ja vielä kaiken lisäksi harmaan talouden torjunnan työryhmässä, mistään summista jne tässä ei ole sinänsä kyse vaan periaatteista j amiten olla kansalle esimerkkinä.
Sinä itse tavan pulliaisena "saat" kyllä teettää työsi miten lystäät, ketään ei kiinnosta.
- Tosi on
Olisko syytä tehdä todella jotain muuta kuin valittaa netissä? Ihan vain muualla maailmassa tehdään " jopa mielenosoituksia kaduilla " !
- Persuton persläpi
Suosittelen! Vaikken persu olekaan niin eipä sen rääkätyn Eerikankaan tiimoilta ollut kuin kourallinen ihmisiä eduskuntatalolla. Pistäkääs hulinaksi! Täällä mäkättäminen lähinnä ehkä laskee omaa verenpainetta mutta muuta merkitystä sillä ei kylläkään ole.
- Katainen TUKEE tätä!
Katainen: Hautalan toimet eivät vie uskottavuutta harmaan talouden torjunnassa
15.3.2013 15:5827
HS
http://www.hs.fi/kotimaa/Katainen Hautalan toimet eivät vie uskottavuutta harmaan talouden torjunnassa/a1363320102559
Pääministeri Jyrki Katainen toisti perjantaina Brysselissä, ettei näe estettä sille että kehitysministeri Heidi Hautala (vihr) jatkaisin tehtävässään. Kataisen mukaan Hautalan uskottavuus on jokaisen katsojan ja kuulijan itsensä arvioitavissa.
Katainen torjui arviot siitä, että Hautalan remonttiepäselvyyksistä syntynyt kohu veisi uskottavuutta hallituksen tavoitteelta torjua harmaata taloutta.
"Jos katsoo sitä, mitä harmaan talouden torjunnassa hallitus on tehnyt, olisi väärin sanoa, että tämä asia mitätöi kaiken, eikä millään ole mitään väliä", Katainen sanoi.
"Näiden asioiden rinnastaminen toisiinsa on suhteetonta."
Verottaja: Pimeänä maksaminen voi aiheuttaa tuplavahingon17:42 - hytysen pissi.
hyvä se on pölläyttää pikku juttukin.mutta noilta miljoona kähmiöiltä pitäis saada miljoonat pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt444826Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.612701Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391064Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611035Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh711034- 124989
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok72964Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?185878- 137865
- 49864