Katolisuus rituaalimössöä.

xfjjsj

Vitseissä kysellään että kuinka monta sen ja sen ammattikunnan tms edustajaa tarvitaan vaihtamaan lamppu.

Vatikaanista ja kardinaaleista sain ihan omma luokkansa olevan vitsin. Ei ainoastaa se tarvittava lukumäärä kardinaalena vaan se koko rituaali.

4

65

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ghjkk

Uusi paavi ku oli parvekkella valintansa jälkeen niin sen ympärillä pörräsi kardinaalia ja muuta avustajaa ku kärpäsiä sanonko missä.

Pantiin paavin niskaan joku "loimi", ja kohta otettin pois. Joku piteli kirjaa paavin edessä, josta paavi luki rukouksen tai jotain. Siellä on varmaan vessakäynnitkin ritualisoitu. Kummalla kädellä pyyhitään, monta paperia pyyhkimiseen ja joku niitä veskipapereitä on ainakin paaville varmaan ojentelemassa.

Mitään ei voi vaan tehdä, se pitää tehdämonimutkaisena rituaalina. Onko niillä kaikilla OCD eli pakkoneuroosi. Kaikki toiminnot pakonomaisia rituaaleja.

• Heil Paavi

Vanha vitsihän kuuluu, että kuinka monta katolista pappia tarvitaan vaihtamaan lamppu? No tietenkin kymmenen - yksi vaihtaa lampun ja yhdeksän rukoilee pimeyden voimien väistymistä...

Katolisuus ei ole pelkästään rituaalimössöä, se on myös aivan erityisen aivotonta pullamössöä. Ei ole mikään sattuma, että Suomen typerin ja vastemielisin poliitikko Soini on katolinen. Kun tältä älyn jättiläiseltä BBC:n haastattelussa tivattiin puolueensa (avoimesta) rasismista, vastasi toivoton tomppeli "Ei, olen katolinen kristitty, enkä voi olla rasisti."

http://m.iltalehti.fi/uutiset/2013022116701332_uu.shtml

Myös Etelä-Amerikan intiaaniheimot alistaneet ja tuhonneet konkistadorit olivat kaikki katolisia kristittyjä. Ja sen rasistisempaa porukkaa ei löydä edes Ku Klux Klanista, jonka eräs perustajajäsen oli muuten metodistipappi. Ja kuinka hyvää pataa katoliset papit olivatkaan Hitlerin natsien kanssa:

http://www.nobeliefs.com/nazis.htm

• 10+2

"Ei ole mikään sattuma, että Suomen typerin ja vastemielisin poliitikko Soini on katolinen."

Tietääkseni Soini ei ole jaellut kavereilleen valtion rahoja saati teettänyt pimeitä hommia ja sen jälkeen väittänyt että se auttaa mamuja.

"Vasemmistoliiton tamperelainen kansanedustaja, tutkija Anna Kontula voi kuvitella tilanteita, joissa maksaisi työstä pimeästi. Hän kuitenkin rajaa ne tarkkaan.

– Voisin kuvitella itse tilanteen, jossa henkilöllä ei ole mahdollisuutta ansaita virallisesti yhteiskunnassa, hän on paperiton. Eli minä en voi täyttää työnantajavelvoitteitani. Tässä tilanteessa joko ihminen jää ilman toimeentuloa tai kierretään lakia, Kontula sanoo Ilta-Sanomissa."
        http://www.kansanuutiset.fi/uutiset/kotimaa/2968105/kontula-voisi-maksaa-pimeasti-paperittomalle

• xvxfg

Pahamaineinen, skandalöösi Vatikaanin pankki pesee nykyisin rikollista rahaa.

Aikoinaan katolinen kirkko autttoi piilottamaan satojen miljoonien arvosta natsien uhreiltaan kähveltämää omaisuutta.

ja auttoi natseja pakenemaan E-Amerikkaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4802
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3493
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2420
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1538
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1473
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      39
      1349
    7. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      23
      1212
    8. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1202
    9. 165
      1079
    10. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1078
    Aihe