mulla erikoinen puhelin siinä sellainen valo jonka pitäis ilmoittaa että puhelu tulossa.No se toimii msillä lailla että kun puhun (itsekseni) niin valo syttyyToimii vain toisinaan,nyt illalla alkoi taas toimimaan,kirosin raskaasti ja sanoin pari valittua sanaa.Onneksi akun irroittamalla sain sen loppumaan.Kummitteleekohan täällä.
orwell oli optimisti.
mulla erikoinen puhelin
10
68
Vastaukset
- sddssdsasasa
enkä ole varma pystyykö kukaan lukeen näitä mun viestjä
orwell oli optimisti.- dffdfdssss
test
- Ihme vehe
Puhelu tulossa?
Mun puhelin ilmoittaa vasta kun puhelu on mennyt. Etukäteen tulevista puheluista ilmoittava kännykkä olisi myyntimenestys.- fddddssdds
mun puhelin ottaa ääniohjatun yhteyden paitsi siinä ei ole sitä ominaisuutta
orwell oli optimisti.
- made in IL
Intel Insider teknologia tarkkailee internet videostriimejä (mm. uudet core -prosessorit). Kuka tietää mitä raportoivat ja minne...
- sasadfffsdf
onneks mulla core 2 quad
orwell oli optimisti. - fggfgf
The only people that will be negatively affected are those who wish to pirate content from services that support Intel Insider.
piraattien estäjä
- fffffffffds
jos mulla ei olis tätä ominaisuutta puhelimessani en voisi mistään tietää koska joku kuuntelee puhelintani.
orwell oli optimisti.- dddsssaaaa
meen nyt nukkuun mutta puhelin pois päältä etteivät kuuntele mitä unissani puhun,ties oikeuteen vetäisivät
orwell oli optimisti.
- s put nikk
minun puhelimessa ei voida puhua ja isoveli pakottaa tilata jotain saldopalvelua
miten pääsee sateliitti-operaattoriksi sateliitille?
vois siinä satelliitissa sitten kytkeä kaikki toisten ja omat puhelut ihan ilmaiseksi ja ristiinkin välillä
eiks puhelut tulisi ainaskin puoliilmaisiksi jos sateliitistä soittelee-puoli matkaa ne puheet vaan kulkisi ikäänkuin
meinaan että eihän bussimatka vaasasta rovaniemeen makseta helsinki-rovaniemi mukaan??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750