Metyylifenidaatti ja seulat

villevallaton

Terve!

Tarvitsisin mahd nop tiedon siitä, näkyykö mf pikaseuloissa? Oon lukenut, että näkyy, ei näy, riippuu määrästä yms. Voisiko joku mf:ia käyttävä kertoa, näkyykö se seuloissa vai ei? Käsittääkseni kuitenkin seuloissa seulotaan piriä, ei mf:ia...

Jos pureskelen yhden 54mg concertan huomenna, niin näkyykö se seuoloissa maanantaina?

30

26823

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei tod

      Ei

    • Vältä seulaa

      Näkyy

    • Tähtilli

      Näkyykö??

      • Miira1980

        Mä haluisin tietää näkyykö k.o lääke vankilassa otettavissa seuloi ssa.ne on pikatesterit


      • Anonyymi
        Miira1980 kirjoitti:

        Mä haluisin tietää näkyykö k.o lääke vankilassa otettavissa seuloi ssa.ne on pikatesterit

        Ei näy


      • Anonyymi
        Miira1980 kirjoitti:

        Mä haluisin tietää näkyykö k.o lääke vankilassa otettavissa seuloi ssa.ne on pikatesterit

        näkyy. opiaatteissa


    • braindamage

      näkyy. ritaliinihappo on sen seurauksena oleva metabolia tuotos, joita hus-laboratorion seulat mittaavat. Aktiivinen ja samalla teraupeuttinen lääkeaine eli metyylifenidaatti sekä sen metaboliatuotteet näkyvät. Aika monessa huumeessa mitataan metaboliaa eli miksi maksa muuntaa kaman ja niitä voi olla melkoinen ketju. Esin toiseksi, sitten toisekeksi, kunnes kaikki on hajonnut siihen malliin että pääsevät munuasista ulos...

      • valurautapää

        Esim auto-onnettumuuksissa testataan verestä aktiivinen kannabis (enpä nyt muista sofistikoituneempaa termiä) ja huumeiden käyttöä mittaavissa seuloissa tutkitaan lähinnä metaboliatuotteet.


    • Jalower

      Näkyy satasella..olin kuolla kun mäiskin just samaa troppia..ei ne ole tarkoitettu ellei sairasta sairautta johon ne on määrätty..älä helvetissä sinä syö..hae vaikka viinaa ja juo sitä!

    • TT8810

      Tyypillinen ratkaisu taas joltain juntilta
      .. juo viinaa... suomi on yleisestikin ottaen jälkijunassa kaikessa.. voi ku saisi kaiken teillekin kerrottua kuinka täällä asiat oikeesti menee.. dekriminisoinda suurin osa ja unohtaa toi lääke yhtiöinen kusetus... ja mitä myrkkyäjä nämä lääke yhdisteet sitten ovatlaan mutta kaikki on peilattavissa päihde politiikkaan tässä maassa... jos ihmiset avaisivat ailmänsä ja lukisivat miten maailmassa jo asiat ovat toimineet mut ei... annetaan ne rahat korruptioon ja sehän ei ole laitonta. Ja älä vaan aloita että tässä on taas joku hippi puhumuassa kannabiksesta yms.ei tämä asia pätee ihan kaikkeen mitä tässä maassa tapahtuu... kyllä nää asiat saadaan vielä kansan tietoon.. tää meidän hyhinvointi valtio on lähtenyt vähän väärään suuntaan. Ja kuinka korruotoitunut maa tästä on tulut...

    • Nega99

      Eihän vox näy seuloissa? Siis tarkoita pika seulassa? Kyl varmaan labrassa juu, mut tikkutestissä entä?

    • drgreenthumb

      nakyy

    • Karu81

      Otin ke klo 12 iv 40 mg ritalinin. Näkyykö laajassa vielä PE aamuna??

      • tofkusi

        Karu 81 aikalailla siinä ja siinä. Riippuu sun aineenvaihdunnasta ja syötkö omenan aamulla ja ties mistä. Vanha topicci mutta itellä olisi laajat ensi viikolla (15.-18.pv menen ja milloin tuntuukaan siltä) ja juuri meni n. 30mg medikinet n. 20mg attentin iv että näkyykö laajoissa. Perkeleen metaboliatuotteet mitä mf:llä taisi olla lukematon määrä mutta häviää kyllä nopeaa niin kuin kai stimutkin yleensä kaikki. Noh, onneksi on varaa valita päivä, Onneksi en ole hiisannut tai "nauttinut" esim tex jne millä kestää vaikka olisi satunnaiskäyttäjä.

        Sori nyt meni löpinäksi, taisi toimia. Lähinnä kai mietin tuota MF laajoissa, näkyykö pidempään ja näkyykö muutenkin laajoissa paska pidempään?

        P.S. jos luet vielä täällä tätä niin kerro miten kävi


    • Anonyymi

      Ite joskus vetäny medikinettejä seulaja edeltävänä iltana ja ei oo näkyny pikatestissä. Niissä ei must oo ees eriksee metyylifenidaattia. Jotkuu sanoo et näkyis amfena mut ei mul ainakaa

    • Anonyymi

      Tein virheen ja otin iv'nä metyylifenidaattia ja huomenna ihan perus seulat eli ei tsekata mitään erillisesti. Näkyykö? Pikaseulassa ei ilmeisesti näy mutta laajassa?

    • Anonyymi

      Nykyään on pikatesti jossa myös Metyylifenidaatti. Itekki yllätyin kun viime LA annoin seulat niin pikatestin tulos oli metyylifenidaatti pos. Taitaa olla niissä 15 aineen testereissä. Valmistajaa ym en tiedä. Mutta Oulun suunnilla taitaa olla niitä käytös

    • Anonyymi

      ei näy pikatesterissä

    • Hei. Oon korvaushoidossa ja otin lauantaina medikinettiä n.70mg ja kiveä poltin peliltä mut se oli huono laatuista eikä toiminut edes. Olen pienet rasvat omaava liikun paljon syön hyvin. Ti aamuna olisi aikasin testi. Juon paljon vettä. Sanokaa suoraan onko makuja n.60 tuntia on siihen testiin

      • Anonyymi

        Mitä tuosta hätäilemään. Joko näkyy tai ei näy. Et voi siihen mitenkään vaikuttaa. Parasta olisi kun et käyttäisi mitään tuollaista. Turha itkeä kun maito on kaatunut maahan


    • Anonyymi

      näkyykö elvanse kauan seuloissa

      • Anonyymi

        Mua kans kiinnostaa


      • Anonyymi

        Elvanse näkyy seuloissa amfetamiininä ja tietääkseni sen 2-3 pv mitä amfekin


    • Anonyymi

      Tottakai se näkyy

    • Anonyymi

      Sossujen tekemissä pikatesteissä ei ainakaan näy metyyli

    • Anonyymi

      Näkyykö cocerta testeissä?

    • Anonyymi

      Siis concerta

      • Anonyymi

        Voi näkyä


    • Anonyymi

      Vanha aloitus mutta vastaan kuitenkin. Joskus näkyy, joskus ei. Käytin ennen aineita ja paljon mm. Medikinettejä ja concertaa. Seuloja otettiin satunnaisesti ja lähes aina näkyi joko pikaseulassa tai varmistuksessa. Nyt kun olen ollut pari vuotta raittiina ja lääkityksenä concerta jota syön päivittäin, se ei näy lainkaan viikottain otettavissa seuloissa. Välillä mietin että on kyllä erikoista, kun jonkun pitäisi näkyä seuloissa niin se ei näy, mutta aivan taatusti näkyisi jos kyseinen lääke ei olisi reseptillä ja repsahtaisin niitä käyttämään 🥲

    • Anonyymi

      Otin viime torstaina 4.4 n.30-35mg elvansea niin näkyykö huomenna 8.4 klo 19 aikaan kusitestissä???

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      98
      6927
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      30
      2710
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2293
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      84
      1970
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1691
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      7
      1493
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1387
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1304
    10. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1268
    Aihe