Veroparatiisi-Räikkönen ajaa ympyrää kilpurillaan ja kansa katsoo hurmiossa. Tai ei katso enää, kun kilpailut siirrettiin onneksi pääkanavilta pois maksu-tv-kanaville, jolloin enää yksinkertaisin osa kansasta seuraa kisoja. Ajajien taidoilla ei ole mitään merkitystä, vaan sillä, millä talleilla on isoimmat rahatukot ja siten parhaimmat ajopelit käytössään.
Veroparatiisi-Räikkönen ei eroa mitenkään niistä helppo-heikeistä, jotka siirtävät yrityksensä rahaliikenteen veroparatiiseihin.
Veroparatiisi-Räikkönen
nariseva lattia
2
<50
Vastaukset
- dfdsafdsdfsd
Räikkönen ei halunnut maksaa veroa edes Suomeen tuomastaan veneestä.
- räikkösen rahat.
miksi maksaisito itse ?
jos ei ole maasta tuloon koostumukseen osaa minkäänlaista miksi verot pitäis tänne kiikuttaa.
varmasti muistaa sai kerran julmatsakot se riittää.
olis viisas kun ei ajais täällä itse yhtään metriä.
räikkönen vieköön rahansa ihan vapaasti minne haluaa ei ole pois sulta ei multa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770