Jeesuksen veri puhdistaa

Sini Siivooja

"@
JEESUKSEN KRISTUKSEN
VERI PUHDISTAA
MEIDÄT KAIKESTA
SYNNISTÄ
A
Pekka Ervastin esitelmä 27.11.1932"

Voiko Jeesuksen verta käyttää muihin puhdistustarkoituksiin, voiko sillä korvata haitallisia puhdistuskemikaaleja? Puhdistuvatko paikat pelkällä puhumisella, esimerkiksi viiruksista ja bakteereista?

7

66

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vastaus

Se on vain syntien sovitus veri,ihmisen takia,kemikaalit ovat kuolutta massa tai nestettä,ei kuoleita varten vaan ihmistä varten joka on kuolut rikoksiinsa hengelliseti kuolut.

• tasapuolinen karma

"Se on vain syntien sovitus veri..."
        Kyllä tuo on vain uskomus, joka on laadittu, muokattu ja laitettu uuteen testamenttiin muka totuutena , jotta kristinuskosta tulisi ihmisiä puoleensa vetävä USKONTO. Jokainen 'sovittaa' omat syntinsä eli virheensä karman lain mukaan! Mitään poppakonstia EI OLE!!!

• tasapuolinen karma kirjoitti:

"Se on vain syntien sovitus veri..."
        Kyllä tuo on vain uskomus, joka on laadittu, muokattu ja laitettu uuteen testamenttiin muka totuutena , jotta kristinuskosta tulisi ihmisiä puoleensa vetävä USKONTO. Jokainen 'sovittaa' omat syntinsä eli virheensä karman lain mukaan! Mitään poppakonstia EI OLE!!!

tasapuolinen karma:lle
        vastaus
        Uskomukset haituvat ne eivät yllä ijankaikkisuuteen,Jeesuksen sovito veri yltää ikuisuuteen saakka.
        Tämä on minun vereni, liiton veri, joka kaikkien puolesta vuodatetaan syntien anteeksiantamiseksi.Matt 26:28 ei halvenneta Jeesuksen sovinto veren,sen kyllä tulet muistamaa ikuisuudessa sitten.
        Minä annan hänelle paikan suurten joukossa, hän saa jakaa saalista mahtavien kanssa, koska hän antoi itsensä kuolemalle alttiiksi ja hänet luettiin rikollisten joukkoon. Hän otti kantaakseen monien synnit, hän pyysi pahantekijöilleen armoa.Jes 53:12 Oma on valintasi

• Uudeessa liitossa Jumalan tahto on sama kuin Jeesuksen veri:

Heprealaiskirje 10
      1 'Sillä koska laissa on vain tulevan hyvän varjo, ei itse asiain olemusta, ei se koskaan voi samoilla jokavuotisilla uhreilla, joita he alinomaa kantavat esiin, tehdä niiden tuojia täydellisiksi.
      2 Sillä eikö muutoin olisi lakattu niitä uhraamasta, koska näillä, jotka jumalanpalvelustaan toimittavat, kerran puhdistettuina, ei enää olisi ollut mitään tuntoa synneistä?
      3 Mutta niissä on jokavuotinen muistutus synneistä.
      4 Sillä mahdotonta on, että härkäin ja kauristen veri voi ottaa pois syntejä.
      5 Sen tähden hän maailmaan tullessaan sanoo: "Uhria ja antia sinä et tahtonut, mutta ruumiin sinä minulle valmistit;
      6 polttouhreihin ja syntiuhreihin sinä et mielistynyt.
      7 Silloin minä sanoin: 'Katso, minä tulen-kirjakääröön on minusta kirjoitettu-tekemään sinun tahtosi, Jumala'."
      8 Kun hän ensin sanoo: "Uhreja ja anteja ja polttouhreja ja syntiuhreja sinä et tahtonut etkä niihin mielistynyt", vaikka niitä lain mukaan uhrataankin,
      9 sanoo hän sitten: "Katso, minä tulen tekemään sinun tahtosi". Hän
      p o i s t a a - e n s i m m ä i s e n, - pystyttääkseen - t o i s e n.
      (Poisti esikuvan ja pystytti todellisen).
      10 Ja tämän tahdon perusteella me olemme pyhitetyt Jeesuksen' Kristuksen ruumiin uhrilla kerta kaikkiaan.'

• Armo on tosi

Pelastus ja armo on hienoja asioita. Tarvitsemme niitä. .
      Mutta ongelma on siinä, että jos uskomme että pelastus on mahdollinen vain jos uskoo Jeesuksen ristiinnaulitsemisen olleen se tekijä joka toi meille armon Jumalan edessa, tuomitsemme kaikki muut uskovat armosta osattomiksi.

Minusta se on väärin.

Minusta Jumalan armo ja rakkaus ovat niin isoja ja valtavia asioita, ettei niitä voi näin rajata.

• 1213

Minun nähdäkseni kristinuskon sisällä on valtava harhaoppi vereen liittyen. Harva näyttää ymmärtäneen Jeesuksen sanoja:

Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, sillä on iankaikkinen elämä, ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä.
      Joh. 6:53

Mutta kun Jeesus sydämessään tiesi, että hänen opetuslapsensa siitä nurisivat, sanoi hän heille: "Loukkaako tämä teitä?
      Joh. 6:61

Henki on se, joka eläväksi tekee; ei liha mitään hyödytä. Ne sanat, jotka minä olen teille puhunut, ovat henki ja ovat elämä.
      Joh. 6:63

Jeesuksen sanat ovat liha ja veri. Niiden sanojen kautta ihminen voi saada Jeesuksen hengen ja tulla puhtaaksi. (Veri on Jeesuksen henki, joka välittyy Jeesuksen sanojen kautta).

Totisesti, totisesti minä sanon teille: jos joku pitää minun sanani, hän ei ikinä näe kuolemaa."
      Joh. 8:51

Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Jos joku rakastaa minua, niin hän pitää minun sanani, ja minun Isäni rakastaa häntä, ja me tulemme hänen tykönsä ja jäämme hänen tykönsä asumaan.
      Joh. 14:23

Kirjoitettu on: 'Ei ihminen elä ainoastaan leivästä, vaan jokaisesta sanasta, joka Jumalan suusta lähtee'.
      Mat. 4:4

Ja Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme
      Joh. 1:14

• juudas-

Minä moppaan jeesuksen verellä aina lattiat. Tulee kauniin kirkkaan punaisena hohtavat parketit!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4098
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe