Millaisia naisia katseletta adonikset?

Kapris34

Millaisia naisia katseletta te treenaavat hyvävartaloiset miehet. Adomiksella tarkoitan miestä jolla on hyvä vartalo ilman hormoneita. Adonis ei tarvitse steroideja. Itse olen hyvävartaloinen ja komeakasvoinen mies. Katselen ja suosin enemmän naapurintyttömäisiä naisia, en todellakaan fitness-tyyppisiä naisia tai muutenkaan liian lihaksikkaita. Mielellään saa olla ylimäärästä ja makkaroitakin, toki läskit pitää olla oikeissa paikoissa, muuten ei kiinnosta.

20

190

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miesten kanssa

Joku katselee naisia?

• munaa suoleen

Yleensä me täällä bodaus-piireissä ollaan kyllä tottuttu REILUUN MEININKIIIN miesten kesken, siihen ei naisia paljon tarvita.

Mies vain tietää mistä toinen mies tykkää, siinä touhussa on vaan akat tiellä.

Bodaus ja homous on vaan niin yhteen liitetty, että se kulkee käsikädessä koko elämän.

• hetero mies

En kutsuisi sitä homoiluksi.. Koska minulla on naisenkanssa perhekkin.. Se on vain hetero miesten välistä hauskan pitoa :)

• Aviomies

Minustakin on aivan naurettaa sanoa homoksi jos harrastaa nautittavaa seksiä miesten kanssa. Seksillä ja suuntautuneisuudella ei ole mitään tekemistä keskenään. Ollakseen suuntautunut homoksi täytyy miehiä kohtaan tuntea tunteita, ei pelkkää hekumallista himoa kaluista ja kireistä anuksista. Itse harrastan seksiä miesten kanssa, koska se nyt vaan on yksinkertaisesti parempaa ja monipuolisempaa, ja mies todella tietää mistä mies pitää. Vaimoani kohtaan tunnen rakkautta, sellaista yhteisyyden tunnetta, yhdessä oloa, eloa ja tekemistä. Harrastan kyllä seksiä vaimoni kanssakin, mutta se on ihan eri tasoista kuin miesjoukossa. Se nyt on selvinnyt jo teinivuosina, että homoa minusta ei tule tekemälläkään, olen aina rakastanut naisia. Se, että ollaanko miesten kanssa kaljalla, pelaamassa biljardia vai nauttimassa hurmiollisesta seksistä on sinänsä sama, se on hauskanpitoa kavereiden kesken.

• Aviomies
        Aviomies kirjoitti:

Minustakin on aivan naurettaa sanoa homoksi jos harrastaa nautittavaa seksiä miesten kanssa. Seksillä ja suuntautuneisuudella ei ole mitään tekemistä keskenään. Ollakseen suuntautunut homoksi täytyy miehiä kohtaan tuntea tunteita, ei pelkkää hekumallista himoa kaluista ja kireistä anuksista. Itse harrastan seksiä miesten kanssa, koska se nyt vaan on yksinkertaisesti parempaa ja monipuolisempaa, ja mies todella tietää mistä mies pitää. Vaimoani kohtaan tunnen rakkautta, sellaista yhteisyyden tunnetta, yhdessä oloa, eloa ja tekemistä. Harrastan kyllä seksiä vaimoni kanssakin, mutta se on ihan eri tasoista kuin miesjoukossa. Se nyt on selvinnyt jo teinivuosina, että homoa minusta ei tule tekemälläkään, olen aina rakastanut naisia. Se, että ollaanko miesten kanssa kaljalla, pelaamassa biljardia vai nauttimassa hurmiollisesta seksistä on sinänsä sama, se on hauskanpitoa kavereiden kesken.

Lisättäköön, että minulla ei ole mitään homoja vastaan, mutta itse olen täysi hetero.

• Miesten kesken
        Aviomies kirjoitti:

Näin se vaan on. Huvittaa, kun niin moni mies sanoo heti suoraan ja kokeilematta, ettei koskaan halua seksiä miesten kanssa. Kokeilisivat nyt ensin ja päättäisivät sitten. Minusta on ainakin parasta harrastaa seksiä kaveriporukassa, kun tietää, ettei tule imettyä mitään kupan saastuttamaa kalua, vaan voi huoletta imeä paljasta munaa ja ottaa spermat vastaan suuhun ja naamalle. Ja voi sitä tunnetta, kun tietää että antoi kaverille niin paljon nautintoa, että kuumat spermat ruiskusivat suoleen. Ja kun ne muutkin ovat naimisissa, niin ei tarvitse myöskään pelätä mitään kiristystä.

Vaikeintahan tässä on saada se seksiryhmä kasaan, mutta sitten loppu on silkkaa nautintoa.

• nhrn
        Miesten kesken kirjoitti:

Näin se vaan on. Huvittaa, kun niin moni mies sanoo heti suoraan ja kokeilematta, ettei koskaan halua seksiä miesten kanssa. Kokeilisivat nyt ensin ja päättäisivät sitten. Minusta on ainakin parasta harrastaa seksiä kaveriporukassa, kun tietää, ettei tule imettyä mitään kupan saastuttamaa kalua, vaan voi huoletta imeä paljasta munaa ja ottaa spermat vastaan suuhun ja naamalle. Ja voi sitä tunnetta, kun tietää että antoi kaverille niin paljon nautintoa, että kuumat spermat ruiskusivat suoleen. Ja kun ne muutkin ovat naimisissa, niin ei tarvitse myöskään pelätä mitään kiristystä.

Vaikeintahan tässä on saada se seksiryhmä kasaan, mutta sitten loppu on silkkaa nautintoa.

Ei miesten välisessä seksissä ole mitään pahaa mutta kondomia on paras käyttää mikäli kyseessä ei ole vaki suhde jossa ei käydä vieraissa. Homot eivät usein halua pitää kondomia ja syy on luultavasti siinä että heillä ei ole lapsia eikä oikeastaan väliä elääkö vanhaksi. Erilaiset mielenterveyden häiriöt kuten masennus ovat myös homoilla yleisempiä kuin heteroilla ja niihin kuuluu usein välinpitämättlmyys omasta terveydestä.

• Reilu mies
        nhrn kirjoitti:

Ei miesten välisessä seksissä ole mitään pahaa mutta kondomia on paras käyttää mikäli kyseessä ei ole vaki suhde jossa ei käydä vieraissa. Homot eivät usein halua pitää kondomia ja syy on luultavasti siinä että heillä ei ole lapsia eikä oikeastaan väliä elääkö vanhaksi. Erilaiset mielenterveyden häiriöt kuten masennus ovat myös homoilla yleisempiä kuin heteroilla ja niihin kuuluu usein välinpitämättlmyys omasta terveydestä.

Ei pidä paikkaansa, mutta vaikka pitäisikin, niin kirjoitit ihan asian vierestä. Ei tässä ole kyse mistään homoista, vaan ihan reiluista heteromiehistä, jotka haluavat välillä vain pitää kivaa myös miesten kesken. Ei siinä ole mitään homoa.

• fake hetero

Joka tapauksessa REILUA MEININKIÄ miesten kesken!!! :)
      Naiset kotona kulissina ja oikeasti homoillaan!!
      Bodaus ja homous on in!!

• REILUA MEININKIÄ

Kerrankin Asiallisia kommentteja täällä, se on vaan näin, että miesten välinen seksi on kyllä hyvää...olipa homo tai hetero!

Munaa peppuun ja suuhun, sekä mällit naamalle tai suoleen!

• Voimistelija..

Okei! Tulin tänne tuolta voimistelu puolelta ja voin kyllä sanoo että olen positiivisesti yllättynyt :D

Haluaisitteko body miehet tutustua tällaiseen miesten voimistelu ryhmään????

• Miesten kesken

Johan toki! Kerro lisää.

• Aadonis
    • Olen maalta

Meillä täällä saa kyllä jo ihan 13v. koskea. Ja nuorempaakin jos on oma sisko.

• uuuupupu

Ihan naimakelpoinen ,partakin varmaan jo kasvaa.

• Ihmeeettelen

Miten ne Tamperelaiset tanssiopettajamamut pystyy rasikaamaan kun niillä on niin pienet kalut?

• Olen maalta

Mikä teitä kaupunkilaisia vaivaa? Meillä täällä maalla ruvetaan haukkumaan homoks jos pikkusisko on vielä 13vuotiaana neitsyt.

• Hyi saatana

Hyi vittu! Katteleeko joku naisia???!!!

• num num-

timmi on paras, ei siis mikään fitness kuitenkaa et sixpack yms vaa sellane perus ja hyvät muhkeet tissit ja perse. ja kauniit kasvot.

• Herkuttelija.

Ozzy Osborne juo verta linnusta, mä juon spermaa, sama mistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      74
      5608
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      35
      3141
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      43
      2748
    4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2082
    5. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      27
      2065
    6. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      1869
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      100
      1844
    8. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      1782
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1478
    10. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      17
      1258
    Aihe