Onko semmosia pieniä luomia kasvolla mahdollista poistaa? Tarkoitan pisamista vähän enemmän suurempia luomia mitä minun naamallani on ainakin 5. Ja kannattaisiko yksityiselle varata ajan ja voisiko joku laittaa linkkiä. Ja miten kalliita nuo hinnat on?
Luomista
3
59
Vastaukset
- minä myös
Minuakin kiinnostaisi. Ja jos kellään on kokemuksia tällaisten pienten luomen poistamisesta kasvoista (kuin pisama mutta isompi ja tumma), millainen jälki siitä jäi? Jos olet tyytyväinen tulokseen, kenellä kävit poistamassa?
Itse olin ajatellut Helsingistä tai Tampereelta varata yksityiseltä plastiikkakirurgilta ajan aluksi konsultaatioon ja sitten kirurgiseen poistoon. Mutta ensin haluaisin vain kysyä ihan kirurgilta, kannattaako useampaa pientä luomea poistaa, vai jääkö kasvoihin sitten useampi jokseenkin näkyvä arpi, ja kokonaisuutena lopputulos huono. Toivoisin kuulevani, että leikkausarvet olisivat käytännössä huomaamattomia parannuttuaan ja kaikki häiritsevät luomet kannattaa ihan hyvin poistaa, mutta saa nähdä. - hwaddie
Kasvoista ja muualtakin voi poistaa luomia monella menetelmällä. Minulta on poistettu kasvoista luomia laserilla useita kertoja, mutta myös vartalolta. Kyse on ollut rasvaluomista. Laser ei sovi kaikille luomille. Laserointi käy nopeasti ja pikkasen vain nipistää. Jäljet paranevat noepasti ja ne on helppo peittää, kunhan hieman rauhoittuvat. Toimenpide maksaa n.150-200 euroa ja siitä saa hieman takaisin Kelasta. Olen käynyt Töölön Mehiläisessä. kerralla on helppoa poistaa jopa kymmeniä luomia. Toimenpiteestä ei ole jäänyt minulle minkäänlaisia arpia.
- hwaddie
Lisään vielä sen, että kun jotkut täällä väittävät, etä laseroinnista jää ikuisia arpia, niin syy voi olla siinä, että sillä on poltettu ihoa liian paljon. Olen itse käynyt kahdella laseroijalla ja niissäkin oli eroja. Toinen tekee erittäin tarkkaa jälkeä, ja paraneminen on nopeaa. Toinen polttaa selvästi enemmän ja paraneminen kestää tuplasti. Arpia minulle ei ole jäänyt kummastakaan minnekään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h613984- 593980
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062861Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv552682Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551982Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211859Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151649- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061327- 1801261