Pidot alkamassa, on jo kiire...

opetuslapsi1

Näky kuorma-autosta, joka oli jo liikkeessä kun sen sisään juosten työnnettiin auton pituinen ja levyinen uunipelti, jossa oli irrallaan olevaa pullaa, kuin kransseja... kysyin, onko tämä näky? Ja näky näytettiin uudestaan kuin teletapeissa, =) ja näin lopuksi vielä auton perässä juoksijan joka työnsi sitä peltiä, hänellä oli valkoinen leipomon takki päällä...
Mitä tämä tarkoittaa... mietin ääneen ja samalla tuli mieleen että pidot ovat jo alkamassa, on jo kiire...

28

150

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 18-03-2013

UNI – profeetall. Näky

2.10.2012

Paikalla oli väkeä, olivat kuin jonkun vapaan suunnan porukkaa, näyttivät hell... Väkeä melko lailla. Oli irstasta näkymää ( = ei voi julkisesti kirjoittaa... Efe 5:11-13). Porukka katseli tätä irstasta näytöstä. Tunnelma oli kuin yökerhossa...
      Sinne meni muutamia sivullisia paikalle, siivoojakin siinä.

Sitten naiset esittelivät hiuskampauksiin, ja yksi esitteli, miten silmäripsiä värjätään, oikein!

Rannalla oli pitkä pöytä, siinä istui ihmisiä (uskovia) hienoissa vaatteissa. Naiset pitivät juorupiiriä. Toiset lekottelivat laiturilla ja ottivat aurinkoa, venesatamassa. Sitten oli tyttöjen musiikkibändi, kaikilla oli samanlaiset vaatteet, siveettömät ja paljastavat.

Kaiken keskellä näkyi siivooja. Pesi pinttyneitä astioita, ja lopuksi seisoi järvessä pesemässä niiden likaisia astioita. Joku kävi pilkkaamassa, sanoi: Meillä on tapana jynssätä kaikki pikku kolotkin puhtaaksi...

Kohta tuli autoja, ne muutamat sivulliset otettiin kyytiin. Tuli myös taksi, siivooja käskettiin etupenkille. Lähdettiin. Toiseen paikkaan, uuteen haasteeseen. Oli kiirettä ilmassa? Porukka jäi oloihinsa.

(Unen selitys)

Ei tänne.

• =??

Aloituselle anteeksi. Kuten huomaat, kaikki ei ole OK. Jotenkin hävettää, että oikein ja hyvässä mielessä kirjoitteluun tulee yleensä väliin se, jonka Ramattukin sanoo kadehtivan kaikkea hyvää. Sama lähde aina.

• --------

=??

On asiaton viesti. Ei keskustele aloituksen aiheesta, vaan harjoittaa sormella osoittelun syntiä, johonkin nähden. Parannuksen paikka.

• wåxb

“Olkoon teillä se mieli, joka myös Kristuksella, Jeesuksella oli” (Fil.2:5).

• opetuslapsi1

Huomatkaa,
      on jo kiire, me sinkoilemme sinne tänne, tehden kaikkea epäolennaista. Näyssä on vain yksi ihminen täyttämässä autoa matkaan.. vain yksi, vaikka varmasti olisi tilaa ollut enemmällekkin väelle... tämä ketjun alku jo näyttää samaa, muistakaa, on jo kiire, mutta vielä ehtii...

• yksin armosta

Minullekin on puhuttu leivän viemisestä taivaaseen, mitä se sitten tarkoittaakaan...

• opetuslapsi1
        yksin armosta kirjoitti:

Minullekin on puhuttu leivän viemisestä taivaaseen, mitä se sitten tarkoittaakaan...

Mietin kysymystäsi ja ajatus heräsi, Pyhä Henki... Leipä on Jumalan sanaa ja sen voimalla me kuljemme tiemme joka vie meidät perille... juhlataloon!

• opetuslapsi1
        opetuslapsi1 kirjoitti:

Mietin kysymystäsi ja ajatus heräsi, Pyhä Henki... Leipä on Jumalan sanaa ja sen voimalla me kuljemme tiemme joka vie meidät perille... juhlataloon!

ps.
        katsoin eilen erään ohjelman ja siinä sanottiin todella kauniisti:
        - "Paras paikka olla, on keskellä Jumalan tahtoa."
        Aamen.

• Kristus, kirkkauden
        yksin armosta kirjoitti:

opetuslapsi1
        ajatukset osuvat tähän aikaan! Mutta? Liian moni uskova on SITEISSÄ! Ei ole vapaa kuulemaan ja kuuntelemaan Herran ääntä. Kuullaan ja kuunnellaan ihmisten ääniä, kun tulisi viettää aikaa rukouksessa, Herran äänen etsmisessä. Joka Raamatussa on. Olisi pantava sivuun toisarvoinen.

Mutta kiitos Herran - on ihanaa olut nähdä viime viikkoina - kuinka Henki koskettaa vilpittömästi uudistusta etsiviä uskovia! - He saavat Herralta sen terveen näyn, ettei pidä olla lihallisen itsekeskeinen? Ei pidä keskittyä omaan pikku kopperoon.
        On Kristuksen Rakkauden vaikutuksesta rukoiltava:
        - Isä MEIDÄN! On lakattava infantiilista ruikutuksesta: Herra siunaa MINUA!
        Herra ANNA minulle, anna sitä, anna tätä... minulle...

Pyhä Henki paikalla olevana aina avartaa.
        - Kirkastaa Kristusta! ( Joh 16:14)
        - PH ei koskaan korota eikä kerskaa ihmisistä!
        - PH avaa sydämet lähimmäisille, heidän tarpeilleen!
        - Kristuksen rakkaus, PH:n kautta vuodatettu ( Room 5:5)
        on ainoa vakuus siihen, että edes kykenemme rakastamaan!

Omatekoiset ja omakehuiset "rakastamisen" mallit ovat Jumalan silmissä iljettävyys. Kaikki omatekoinen.

Me voimme rakastaa vain Kristuksen rakkaudella, oikein. Joka luulee rakastavansa - omissa voimissaan - elää itsepetoksessa.

Vain Kristus meissä on voimallinen Jumalan ideat täyttämään!
        KUn Hän ensin rakasti meitä, se synnyttää oikean rakkauden!
        Rakkautta totuudessa.

1 Piet 1:22-23

• yksin armosta
        opetuslapsi1 kirjoitti:

Uskon myös, että meidän tulee itse myös tulla leiväksi, jolla ruokkia ihmisjoukot... Että Jumalan Sana on meissä niin syvällä ja valmiina, että se elää ja on voimallinen..

"Mutta te olette valittu suku, kuninkaallinen papisto, pyhä heimo, omaisuuskansa, julistaaksenne sen jaloja tekoja, joka on pimeydestä kutsunut teidät ihmeelliseen valkeuteensa." (1.piet.2:9)

• yksin armosta
        opetuslapsi1 kirjoitti:

ps.
        katsoin eilen erään ohjelman ja siinä sanottiin todella kauniisti:
        - "Paras paikka olla, on keskellä Jumalan tahtoa."
        Aamen.

Juuri niin. Tätä minä olen hakenut ja haen. Että kun vain saa tietää olevansa Hänen tahdossaan ja pysyä siinä. Ei ole parempaa paikkaa. "Jonka on turva Jumalassa, turvassa on paremmassa kuin on tähti taivahalla, lintuemon siiven alla."

• opetuslapsi1
        yksin armosta kirjoitti:

Uskon myös, että meidän tulee itse myös tulla leiväksi, jolla ruokkia ihmisjoukot... Että Jumalan Sana on meissä niin syvällä ja valmiina, että se elää ja on voimallinen..

"Mutta te olette valittu suku, kuninkaallinen papisto, pyhä heimo, omaisuuskansa, julistaaksenne sen jaloja tekoja, joka on pimeydestä kutsunut teidät ihmeelliseen valkeuteensa." (1.piet.2:9)

Aivan niin, meidän tulisi olla sitä ravintoa, leipää eli sanaa ja meidän tulisi levittää sitä evankeliumia eteenpäin, meidän kaikkien.

• opetuslapsi1
        Kristus, kirkkauden kirjoitti:

opetuslapsi1
        ajatukset osuvat tähän aikaan! Mutta? Liian moni uskova on SITEISSÄ! Ei ole vapaa kuulemaan ja kuuntelemaan Herran ääntä. Kuullaan ja kuunnellaan ihmisten ääniä, kun tulisi viettää aikaa rukouksessa, Herran äänen etsmisessä. Joka Raamatussa on. Olisi pantava sivuun toisarvoinen.

Mutta kiitos Herran - on ihanaa olut nähdä viime viikkoina - kuinka Henki koskettaa vilpittömästi uudistusta etsiviä uskovia! - He saavat Herralta sen terveen näyn, ettei pidä olla lihallisen itsekeskeinen? Ei pidä keskittyä omaan pikku kopperoon.

Omatekoiset ja omakehuiset "rakastamisen" mallit ovat Jumalan silmissä iljettävyys. Kaikki omatekoinen.

Me voimme rakastaa vain Kristuksen rakkaudella, oikein. Joka luulee rakastavansa - omissa voimissaan - elää itsepetoksessa.

Rakkautta totuudessa.

Olet oikeassa,kun meidän pitäisi levittää tuota evankeliumia, Jumalan sanaa= leipää, olemme siihen haluttomia koska olemme niin ihmis pelkoisia, mitä muut sanovat? Pitävätkö he meitä aivan hulluina? Kyllähän näitä syyttäjän ajatuksia riittää... mutta se on samalla mittari siitä kuinka vahvasti Kristus on meissä, kuinka vahva uskomme on? Olemmeko valmiita kärsimään uskomme takia, Jeesuksen takia?

• Amen, aamen
        Kristus, kirkkauden kirjoitti:

opetuslapsi1

Rakkautta totuudessa.

Kristus, kirkkauden...
        Olipa kummallista lukea tekstiäsi. Oli kuin suoraan minun suustani.
        Olen puhunut, mutta ei kovin innostunut ole vastaanotto ollut.
        Herra siis vahvisti kauttasi.

• opetuslapsi1
        Amen, aamen kirjoitti:

Kristus, kirkkauden...
        Olipa kummallista lukea tekstiäsi. Oli kuin suoraan minun suustani.
        Olen puhunut, mutta ei kovin innostunut ole vastaanotto ollut.
        Herra siis vahvisti kauttasi.

Aamen! Kiitos Herralle!

• Seurailija
        opetuslapsi1 kirjoitti:

Olet oikeassa,kun meidän pitäisi levittää tuota evankeliumia, Jumalan sanaa= leipää, olemme siihen haluttomia koska olemme niin ihmis pelkoisia, mitä muut sanovat? Pitävätkö he meitä aivan hulluina? Kyllähän näitä syyttäjän ajatuksia riittää... mutta se on samalla mittari siitä kuinka vahvasti Kristus on meissä, kuinka vahva uskomme on? Olemmeko valmiita kärsimään uskomme takia, Jeesuksen takia?

Menkää kaikkialle maailmaan ja julistakaa evankeliumia kaikille luoduille.

Pitäisi pystyä Jeesuksen takia, oikein hävettää ettei ole pystynyt.
        Kipinästä se roihahtaa. Tyyntä myrskyn edellä.
        Mitä väliä vaikka pitävätkin hulluna.

• 23ertfgb

Jos se kuorma-auto oli Japanin rekisterissä, se oli varmaankin niiden Japanilaisten ihmissyöjien liikkuva grilli. Tekivät välillä vain jälkiruokaa.

• -s-

Se saattoi myös olla illuminatin salajuoni. Ovat leiponeet pullien sisään mikrosiruja.

• Jaappanista päivää.

Mikäli se kuorma-auto oli (on)Japanin rekisterissä niin voin olla,että se tulee suoraan
        Fukushimasta ja silloin siinä on tosi stydiä sapuskaa!

• huppuko päässä

Pitäisi, tulisi tehdä, pitäisi olla...
      MIksi tätä tyhjää jauhamista?

Miksi ette ole?

"tarttis tehrä jottai"

• just,just..

Omassa voimassa, vai naapurin voimassa, vai ...
        Herralla kaikille omilleen oma duuni, mutta ilosanomaa voi levittää kulkiessaan ja olla varoillaan lähettäjänä.

• Jeesus yksin...

Herramme Jeesuksen Kristuksen johdatuksessa kuljemme. Hän on neuvonantajamme.
      Kotikokouksissa puhuimme, kuinka ilmoittelemme ystäville. Tuli Herralta sana: "Minä annan ne ihmiset teille." Se on niin ja amen.
      Odottelemme uskossa. Herra on väkevä toteuttamaan tahtonsa.

• %%%%%

Lopunajan Herran lauma ei mainosta.
        Tiedotuksen hoitaa Herran henki.. niinkuin alkuseurakunnassa.

Nähty on!!!

• Niinpä niin

Rauhaa ystävät. Tapahtukoon Herran tahto. Jokainen voi rukoilla kenen kanssa tuntee tarvetta ja kutsumusta ja koota porukkaa, sillä liikaa ei tule rukousta koskaan. Erityiset tehtävät Herra valmistanut mielensä mukaan ja toteuttaa myös ne, ellei kietäydytä.

• NiinköVaiNäinkö

Minulla tuli aloittajan näystä mieleen euron alamäki. Auto on jo lähtenyt liikkeelle ja sen vauhti kiihtyy. Suomi ei sitä näe, vaan sen "asiantuntijat" työntää sinne vielä parastaan. Ymmärrän niin, että nyt on annettu pois yltäkylläisyys. Onneksi eivät laittaneet sinne leipää!

• VierelläJeesus

Jumala ei anna meille niinkuin maailma antaa. Sinun sijastasi minä annan Etiobian ja Seban! Aloittajalle koeteltavaksi:

Kulkuvälineet kun yleensä kuvaavat palvelustehtävää, niin sinulla on iso palvelutehtävä! Ei ehkä mitenkään glamööri, mutta sinulla on paljon viemisiä ja se tavoittaa paljon ihmisiä. Se on nyt ottamassa vauhtia, ja Herra varustaa viimeiseen asti. Ei ole vain niukasti, on myös sitä "kranssia": herkkua jota nautitaan levossa ystävien kanssa. Se tulee tarpeeseen, sillä kuorma-autoja ajetaan paljolti yksin.

• opetuslapsi1

Kiitos!
        Tämä vahvisti paria kokouksissa saamaani profetiaa joissa sanottiin että Jumalalla on minulle varattuna jotain suurta, en voi sitä vielä ymmärtää kuinka suurta ja että tulen olemaanavoin kirje suurelle joukolle ihmisiä ja olen myös heille aallon murtaja, että ei ehkä kovin glamööriä, niin kuin sanoit...
        Herralle Kiitos, Tulkoon Hänen valtakuntansa ja Tapahtukoon Hänen tahtonsa!

• Nami Nami...

Joko ne pidot ovat alkaneet?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4138
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      27
      3019
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1338
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      901
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe