Huomenia huuhaaväki

töttöröö

HE_RÄ_TYS_!!!

Ei saa maata puoleen päivään.
ÄKKIÄ YLÖS ja lenkille.

20

674

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • e i

*kääntää kylkeä*

• tiivitaavi

uudestaan!!!! pai söi tappileivän *röyh* *korks*aaaaaaaaaahh....aurinko paistaa ja olut maistuu.EHHHEHEEEEEE........

• töttöröö

*ottaa kiinni harteista ja ravistelee*
        YYYLÖÖÖS
        muuten tullee makkuuhaavoja

• töttöröö
        tiivitaavi kirjoitti:

uudestaan!!!! pai söi tappileivän *röyh* *korks*aaaaaaaaaahh....aurinko paistaa ja olut maistuu.EHHHEHEEEEEE........

reppanaa.
        *kädet puuskassa siunailee*
        olutta heti aamutuimaan, nythän se menee hänekseen koko aurinkoinen päivä.

• kippari

ollaan oltu jo jonkin aikaa,mut lenkille en lähde siellä sataa nautin mielummin aamukahvit nyt;=)

• töttöröö

Laita sadekamppeet päälle ja sitten happihyppelöille.
        Juo nyt ensteks ne kahvit kaikessa rauhassa.

• Tytteli

Huomenta. Vasta heräsin. Ei käy enään makoilu tälle päivälle, eikä netissä ehi kovin kauan olla, kun ensin rippijuhliin meno, sitten sukulaisen häihin illalla ja lahjatkin vielä ostamatta. Sitä kun on aina tällanen viime tipan ihminen. Pärjäätteköhän ilman minua täällä? Ja älkää juorutku minusta selän takana, ku oon vähän aikaa pois!

• kippari
        töttöröö kirjoitti:

Laita sadekamppeet päälle ja sitten happihyppelöille.
        Juo nyt ensteks ne kahvit kaikessa rauhassa.

se on pakko mennä viemään toi tyttären koira ulos muuten en menisi vaan jäisin kahvia litkiin;=))

• tiivitaavi
        Tytteli kirjoitti:

Huomenta. Vasta heräsin. Ei käy enään makoilu tälle päivälle, eikä netissä ehi kovin kauan olla, kun ensin rippijuhliin meno, sitten sukulaisen häihin illalla ja lahjatkin vielä ostamatta. Sitä kun on aina tällanen viime tipan ihminen. Pärjäätteköhän ilman minua täällä? Ja älkää juorutku minusta selän takana, ku oon vähän aikaa pois!

jourutaanha.mut hauskaa päivää silti!!

• kippari
        Tytteli kirjoitti:

tässä jotenkin pärjätään ilman sua et mee sä niihin juhliin vaan rauhassa:=)

• töttöröö
        Tytteli kirjoitti:

Onpas sulla kiirus päivä.
        Toivoo että lahjat löytyy helposti.

Mut nyt lähden ulos juoksentelemaan :)

• Tytteli
        kippari kirjoitti:

tässä jotenkin pärjätään ilman sua et mee sä niihin juhliin vaan rauhassa:=)

Joo, joo. Heti oli hymiö merkki viestissä. Taidatte oikein ollakin hyvillänne, että en oo teitä tänään häiritsemässä.
        Niin innolla vastaattekin mulle nyt.
        Ootte aika kieroja.
        No käyn häiden väliajalla, jos netti jostain löytyy lukemassa mitä täällä juorutaan.
        Hei mulla ei oo ees vaatteita mitä päälle panna.
        Täytyy niitäkin ehtiä katteleen. No nyt tämä likka lähti netistä. Ei malttas kyllä. Hyviä päivänjatkoja teille kuitenki :).

• kippari
        Tytteli kirjoitti:

Joo, joo. Heti oli hymiö merkki viestissä. Taidatte oikein ollakin hyvillänne, että en oo teitä tänään häiritsemässä.
        Ootte aika kieroja.
        No käyn häiden väliajalla, jos netti jostain löytyy lukemassa mitä täällä juorutaan.
        Täytyy niitäkin ehtiä katteleen. No nyt tämä likka lähti netistä. Ei malttas kyllä. Hyviä päivänjatkoja teille kuitenki :).

omasta mielestä vinkasin silmää sinulle ;=)tai piti ainakin,mutta hyvää päivän jatkoa sinulle kanssa :=)

• Saku
        Tytteli kirjoitti:

jää aina viimetippa housuun.Huomenta vaan,nyt pyykkikone käyntiin.

• LED Zeppelin
        Tytteli kirjoitti:

Ootte aika kieroja.

olla ilman vaatteitakin ;)

• hep

Kohta käyn kai nukkumaan, heräsin tuossa 22.30 illalla.

• tiivitaavi

onks kukaa nähny mun puhelinta?? kuka vei?? tunnustaa heti!!!grrr....

• e i

mä näin järvessä samanlaisen.)

• toripolliisi

Mää täsä nyt vasta herräilin, ku työhuki loppu kahelta. Aika hilijanen ilta oli Oulusa viime yö. Mitä ny muutamija miehe alakuja piti käyvä erottelleen. Ei se hääppöstä oo tää polliisinkaa työ. Vaan piittäähä se leivä syrjäsä pysyä jotenki kiinni.
      Määki lähen tästä rippijuhuliin ja häihi. Ettei vaan olis tuon Tyttelin kans sammoille juhulille meno. Saas sitte nähä.
      No pallaillaampa illemmalla asijaan. Hyvät päivän jatkot vaan.

• Sola

..hetkeksi, mutta taidan käydä vielä takas nukkumaan... :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      63
      2152
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      5
      1815
    3. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      238
      1314
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      960
    5. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      88
      950
    6. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      21
      875
    7. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      139
      824
    8. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      39
      740
    9. Kaatopaikka Inhassa

Kuka omistaa kyseisen kaatopaikan? Näkymä tielle kammottava!
      Ähtäri
      19
      726
    10. Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun

mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?
      Sinkut
      93
      709
    Aihe