Seksi on olennainen osa ihmisen elämää, eikä sitä kannata pitää tabuna.
Seksistä pitää voida puhua avoimesti. Seksi on kaunis, ihana ja mahtava asia.
Jutellaanko seksistä?
28
108
Vastaukset
- jgjgjkj
paitsi että et ole sexi palstalla..astuitko korkin päälle taas?
- Tulppaani.
Ainahan helluntailaisilla on mielipiteitä kun on kyse toisten ihmisten seksielämästä.
Seksi on pelkkää himon tyydytystä, sitten taas on sellaista missä kaksi naimisissa olevaa aikuista ihmistä, jotka rakastavat toisiansa. Yhtyvät ja tätä kutsutaan rakasteluksi! Seksi on eläimellistä, himojensa tyydyttämistä. Rakastelu taas on kaunista ja parin yksityinen asia.
- Tulppaani.
Taidat olla kokematon. Seksi ja rakastelu eivät ole synonyymeja.
Seksi ja rakastelu on vähän kuin urheilu ja hiihtäminen,
- Kaikki käy
Seksiä ei voi koskaan olla liikaa. Seksiä voi harrastaa yksin, yhdessä tai joukossa.
Jokainen valitsee tapansa itse. - kyrpäjooseppi
olen harrastanut esiaviollista seksiä monen helluntanaisen kanssa. naiset ovat munankipeitä, oiken tyrkyttävät persettänsä
- älä romantisoi
>>Seksi on kaunis, ihana ja mahtava asia.
- romantisoinpas
On se kaunista jos kauniit ihmiset harrastaa seksiä. Varsinkin jos kaksi kaunista naista harrastaa keskenään seksiä, niin sen kauniimpaa ei maan päältä löydy (ja tuskin muualtakaan avaruudesta).
- hiihtelen hankia hil
Seksi ja rakastelu on vähän kuin urheilu ja hiihtäminen, ///tarkoitatko kansanhiihtoa?
- pulapula
siitä puhe mistä pula.
- puntissa sykkii
Ok. Koska osallistuit keskusteluun, on sinulla siis pula seksistä.
- body2
Seksi/seksuaalisuus on luonnollinen osa ihmisyyttä, se myös kuuluu ihmidyyteen.
Sellainen ihminen joka jostain syystä suhtautuu siihen opetetun kielteisesti, löytää sille kyllä haukkumanimet.
Jos sanon, että uskovaisuus,jolle seksi on tabu tai kielteinen osa elämää, voisin sanoa, sellainen uskovaisuus on sairasta ja elää pahasti kieltolain alaisuudessa.
Ihminen tarvitsee saada yhtyä ja rakastella,sekä olla rakastettava, se antaa eloa sekä voimia elämään.
Seksi on elämänmehu, ja sitä mehua voi nimittää miksi haluaa, kunhan ei vaadi sitä toisilta. - seksi on kaunista
Seksi on kaunis luonnonlahja ihmiselle. Siitä pitää saada nauttia. Lisäksi seksuaalisuus on ihmisen tapa lisääntyä, joten seksin tuomitseminen on uskovaisilta aivan helvetin tekopyhää.
Henkilökohtaisesti pidän maailman kauneimpana asiana kahden nuoren kauniin naisen välistä rakastelua. Se on kaunein näky maan päällä minkä elämä voi tarjota. Naiset on luotuja rakastelemaan toisiaan.- nami nami uuuh
Puhut täyttä asiaa. Voisin katsella tuntitolkulla naistenvälistä seksiä.
- et tiedäkään..
nami nami uuuh kirjoitti:
Puhut täyttä asiaa. Voisin katsella tuntitolkulla naistenvälistä seksiä.
Voi kuule, menisin kolmanneksi mukaan oikein mielelläni, usko pois. Siinä ei ole mitään määrää miten hässisin kumpaakin naista.
- leeviläinen
Minkä vuoksi sexistä olisi palstalla keskusteltava?
Kun jokainen Jeesukseen uskova tietää, että seksin harrastaminen on aivan luonnollinen asia aviopuolisoitten kesken, ei asiasta ole tarvetta julkisesti puhua palstalla eikä missään muussakaan mediassa.
Eikä se, ettei seksiasioista puhuta julkisesti helluntailaisuus -palstalla, tee asiasta ikäänkuin tabua; kiellettyä aihetta, josta ei saisi keskustella.
Seksi on kahden kauppa ja kolmannen korvapuusti.- että näin
"luonnollinen asia aviopuolisoitten kesken"
Aikamoinen väite. Jos sanalla "luonnollinen" tarkoittaa sitä mitä luonnossa tapahtuu, niin pieni murto-osa seksistä tapahtuu aviopuolisoitten kesken.
Rehellisesti sanottuna harrastin itse sinkkuna huomattavasti enemmän seksiä kuin nyt avioliitossa. - leeviläinen
että näin kirjoitti:
Aikamoinen väite. Jos sanalla "luonnollinen" tarkoittaa sitä mitä luonnossa tapahtuu, niin pieni murto-osa seksistä tapahtuu aviopuolisoitten kesken.
Rehellisesti sanottuna harrastin itse sinkkuna huomattavasti enemmän seksiä kuin nyt avioliitossa.Siis m i e h e n ja n a i s e n välinen seksi on luonnollinen asia aviopuolisoitten kesken.
Itse olen seilannut selipaatilla jo monta vuotta avioliitossa ollessani. Seksi vaan lopahti aivan yks'kaks', eikä vaimo lämpene edes ajatukselle, vaikka kuinka hyvällä yrittäisi. Hankala tilanne, kun p'illu on edelleenkin päivittäin mielessä.
Tein asiasta tässä joku aika sitten yleisluontoisen kyselyn, että tuleeko helluntailaisista uskonsisarista 5- 6-kymppisinä seksin harjoittamisessa vaihdevuosien jälkeen estyneitä, mutta asia ei valjennut miltään osin. Arka aihe, josta on tullut ikäänkuin tabu. No jotkut (yhden käden sormilla luettavat) kyllä kehua retostivat, että vaimo antaa 'pässiä nutistaa' kuin saisi viimeistä kertaa. - jakorasiat kuuluu se
että näin kirjoitti:
Rehellisesti sanottuna harrastin itse sinkkuna huomattavasti enemmän seksiä kuin nyt avioliitossa.siis huorasit eli olit justiinsa sitä itseään ! On siinä todella hieno kehumisenpaikka, kerrotko lapsillekkin !?
- Ilmainen neuvo
leeviläinen kirjoitti:
Siis m i e h e n ja n a i s e n välinen seksi on luonnollinen asia aviopuolisoitten kesken.
Itse olen seilannut selipaatilla jo monta vuotta avioliitossa ollessani. Seksi vaan lopahti aivan yks'kaks', eikä vaimo lämpene edes ajatukselle, vaikka kuinka hyvällä yrittäisi. Hankala tilanne, kun p'illu on edelleenkin päivittäin mielessä.
Tein asiasta tässä joku aika sitten yleisluontoisen kyselyn, että tuleeko helluntailaisista uskonsisarista 5- 6-kymppisinä seksin harjoittamisessa vaihdevuosien jälkeen estyneitä, mutta asia ei valjennut miltään osin. Arka aihe, josta on tullut ikäänkuin tabu. No jotkut (yhden käden sormilla luettavat) kyllä kehua retostivat, että vaimo antaa 'pässiä nutistaa' kuin saisi viimeistä kertaa.Vaimo pihalle ja uus tilalle.
- että näin
jakorasiat kuuluu se kirjoitti:
siis huorasit eli olit justiinsa sitä itseään ! On siinä todella hieno kehumisenpaikka, kerrotko lapsillekkin !?
Ei ole lapsia. Osaan käyttää kondomia.
Enkä minä kehunut. Kerroin vaan miten asia on.
Ei minulla ole edes varaa kehua koska kumppaneita on alle 50, eli ihan normaali määrä. - leeviläinen
että näin kirjoitti:
Ei minulla ole edes varaa kehua koska kumppaneita on alle 50, eli ihan normaali määrä.Kukapa se ei olisi ennen uskoontuloaan käynyt naisissa, mutta uskoon tultuaan harvempi sinkku uskonveli tai sisar rohkenee tunnustaa saamisiaan.
Heti päsäyteteään se huorintekijän leima otsaan, niinkuin tuo 'jakorasiat kuuluu se' -nikki tuossa aiemmin sen leimansa sulle 'että näin' antoi. että näin kirjoitti:
Ei minulla ole edes varaa kehua koska kumppaneita on alle 50, eli ihan normaali määrä.""""Ei minulla ole edes varaa kehua koska kumppaneita on alle 50, eli ihan normaali määrä."""
Tää on kyllä ihan sairasta menoa nykysin! Haureudesta odotetaan jotain mitallia.
"joo en pääse palkintopallille kun on vain alle 50, naapurin Pena paino otsa hiessä 250, Pena on äijä!"
Ihmisten moraali kääntynyt päälaelleen!
Hyvä on pahaa ja paha on hyvää, näin tuntuu nykymaailma rullaavan. No silti aina on jotain positiivistakin ja se on se, että Jeesus Kristus tulee kohta hakemaan omansa. :)
37. Sillä niinkuin oli Nooan päivinä, niin on Ihmisen Pojan tulemus oleva.
38. Sillä niinkuin ihmiset olivat niinä päivinä ennen vedenpaisumusta: söivät ja joivat, naivat ja naittivat, aina siihen päivään asti, jona Nooa meni arkkiin, matt24- Runk Kari
aselon kirjoitti:
""""Ei minulla ole edes varaa kehua koska kumppaneita on alle 50, eli ihan normaali määrä."""
Tää on kyllä ihan sairasta menoa nykysin! Haureudesta odotetaan jotain mitallia.
"joo en pääse palkintopallille kun on vain alle 50, naapurin Pena paino otsa hiessä 250, Pena on äijä!"
Hyvä on pahaa ja paha on hyvää, näin tuntuu nykymaailma rullaavan. No silti aina on jotain positiivistakin ja se on se, että Jeesus Kristus tulee kohta hakemaan omansa. :)
38. Sillä niinkuin ihmiset olivat niinä päivinä ennen vedenpaisumusta: söivät ja joivat, naivat ja naittivat, aina siihen päivään asti, jona Nooa meni arkkiin, matt24Jos Jeesus tulee niin hän menee lähimpään strippiklubiin hakemaan naisen (tai miehen) itselleen. 2000 vuoden selibaatti ei tee hyvää. Pallit räjähtää.
aselon kirjoitti:
""""Ei minulla ole edes varaa kehua koska kumppaneita on alle 50, eli ihan normaali määrä."""
38. Sillä niinkuin ihmiset olivat niinä päivinä ennen vedenpaisumusta: söivät ja joivat, naivat ja naittivat, aina siihen päivään asti, jona Nooa meni arkkiin, matt24Ps. Ja on häpeä olla yhden naisen mies tai yhden miehen nainen, pitää olla vähintään 100, muuten ihmisiä hävettää.
Ihan sairasta touhua.......- täysin normaalia
aselon kirjoitti:
Ps. Ja on häpeä olla yhden naisen mies tai yhden miehen nainen, pitää olla vähintään 100, muuten ihmisiä hävettää.
Ihan sairasta touhua.......Taidat olla homo kun naiset ei kiinnosta. No, ei siinä mitään.
- ei seksiä täällä
www.muutokseen.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064592Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293403No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 411438
- 361353
- 381206
- 141102
- 1591026
- 27998
- 6944