Mulla on alkovimalli,entäs sulla?
Minkä tyylinen asuntoauto teillä on
82
551
Vastaukset
- Tahvo Öllölästä
Minulla on sellainen tötterömallin Fiatti, 3.0 l koneella. Ja mikä parasta on ropottivaihteinen .
Iltasella on kiva peruutella , siihen vaihdekeppiin ,kun ´Reino ei ole aina saatavilla tyydyttämässä mielitekojani- Etkös
sinä peppureino ole sinun ja Tahvon suhteessa se antava osapuoli?? Niin ovat ainakin muut "ne sellaiset " ystäväsi antaneet kaikkien karavaanareiden ymmärtää!!
- Olet Tahvo vallaton
Etkös kirjoitti:
sinä peppureino ole sinun ja Tahvon suhteessa se antava osapuoli?? Niin ovat ainakin muut "ne sellaiset " ystäväsi antaneet kaikkien karavaanareiden ymmärtää!!
Olet sinä Tahvoni ,niin sanavalmis aina !
- Kesämenijä
Mulla on Elnakki ja siinä on Rumatikki.
- Rumatiikki
Kuten jo aikaisemmin pyysin anteeksi... Nyt joku toinen kirjoittelee minun nimimerkilläni.
- Mielikalu
MInulla onkin Rollei Team ja siinäkin on Rumatiikki. Tykätään kovasti.
- 42,,,
minulla on LMC siinä rumatikki,tötterö hytinpäällä
- Luja MERSU vanhus
MB 508 -78:iin tehty asuntoauto,jossa on paripyöräinen alusta ,tosi vakaa ajoltaan ja lämpiää Eberin dieselillä toimivalla puhalluslämmityksellä,ei kulu kallista kaasua ilman lämmitykseen ja paljon samoja varusteita siinä on myös ,joita aivan tehdasvalmisteisissakin on. Eikä jää mahastaan kiinni,jos poikkeaa vaikka marjametsään jonkun umpeenkasvaneen metsätien päähän.
- Aapopoika
Meillä oli kans ensimmäinen alko-ovimalli ja siinä oli kans Rumatikki.
- Vaihdetaan
Meillä Mobilvett 1.9 koneella. Ilman turboa, mutta rumatikki on. Meinataan vaihtaa Globetrotteriin
- Autoinssi1
Vaihdetaan kirjoitti:
Meillä Mobilvett 1.9 koneella. Ilman turboa, mutta rumatikki on. Meinataan vaihtaa Globetrotteriin
Rumatikistä saa tehtyä turbon.Yksi pahviputki lisää puhaltamaan ahtopaintta 1,9 koneelle.
- Koettu on turboton
1.9 ilman turboa saa kuskin otsasuonet turboamaan ainakin ylämäissä. Tietty se menettelee tasamailla ajettaessa rauhallisempaan ruuhkaaikaan.
- josvituttaa
Ostappas isompikoneinen, ei tarvitse täällä yleisesti ruikuttaa?
- Paljon ajanut
Mikä on iso kone matkailuautossa? pitääkö olla turbo ja automaatti,vai riittääkö bensamoottori?. Sitä sulta persaukko kysyn , jos sulla on kokemusta kaikesta.
- väärä raha
Se alkovi mallinen on v:mainen heittelehtijä varsinkin tuulisella säällä.Joka on aikansa elänyt vanhanaikainen malli, joka on ohtalipan lisäksi vielä muutenkin liian korkea heittelehtijä joka hörsii kovasti polttoainetta. Vielä jos siihen on erehdytty laittamaan truman lämmitin niin voi kauhia.
- josvituttaa
Takapualeesiko sen ruman tökkäsit? Osuko eres reunoihin? Tarkotin tieteski muijas pimperoo.
- PiliPena
Iso vittu iita alkovissa ei motivoi matkailuun.
- Alkovi
Alko-ovissa ei mahdu "ratsastamaan". Viiatti/Rumatikki.
- Kankimies
Nain on asia mutta mielikuvitusta kun on niin keksin parempia juttuja.
Tosi on että vielä vaihdan matala peti malliin saisi olla intekroitu kunnon istuskelu eli lämmitysryhmä eriksensä ja vaihtonaiselle odotus paikka jos sattuu kaverukset tulemaan panolle. - tiukka tia
Kyllä on vallan mainoi ratsastella kattoluukku auki ja yläruumis ulos eikun menoks saa samalla raitista ilmaa.
Naapuritkin ovat kateellisia meidän ukolle kun näkevät kuinka usein ratsastelen.
Hauskaa kevättä kaikille.
- Ilmari4
Meillä on Graduca -96 Yläkopilla ja Rumatikillä. Hyvä värkki meitin käyttöön.Ei ratsastella.
Ihan on pieni integroitu, 3500kg kokonaispainolla.
- Kyllä jaksaa mennä
5 metrinen pieni alkovimallinen J5 pösö bensamoottorilla.Yhdenlainen tilaihme kaksin majaillessa. Kokonaispaino vain 2600.
- Jotain sentään
Onko Pösössä edes Rumatikkiä?
- Takatikki pohjiin
On. Meillä on kokonaispaino 170kg, muija painaa sata.
- Epäreilua
Kun kunnon Matkailuauton hinta alkaa olla sadantonnin molemminpuolin,niin siihen pitäis saada valikoida lämmittimeksi myös Rumatikki.Mutta kun ei muuta kuin vähän yli neljänkympin autoon.
- viinahinkkejä
Kaikki kunnon tollot selaisen hankkii vieläpä pitkällä maksulla, tuolla niitä repalenuttuja näkee sitten kerjuulla leirintäalueilla etelässä?
- Ehkä mahdollista?
Ihan sama kummanko valitsee, Alden vaiko Truman, molemmat kun ovat saman konsernin tuotteita.
Truma on saksalainen matkailuautojen ja -vaunujen nestekaasulämmittimien valmistaja ja Alde on Truman ruotsalainen tytäryritys, joka valmistaa nestekiertoisia nestekaasulämmittimiä. - IHME!
Joillain ei enään veri kierrä tai sitten eristeet puuttuu,kun ei muuta jauheta kun Trumista ja Aldeista.
- Mulle ittelle
Mulla on Atriatikki ja Rumatikki.Tyytyväinen olen kalustooni.
- 4,,,,
laitoin yhenputkenlisää rumatikkiin,sai hyvän käsienkuivatus vempeleen,säästyy paperia,hyväkuivattaa alapään posliinikkin
- Heikki ja Kaija.
Meillä on paremmin varustellussa autossa astiakaappi, jossa kuivatamme posliinimme.
- notkeita
Heikki ja Kaija. kirjoitti:
Meillä on paremmin varustellussa autossa astiakaappi, jossa kuivatamme posliinimme.
Oho! Toi tarttis melkeen nähdä ennenkuin uskon.
Vai oletteko Sirkus Sariolassa töissä?
- hyvä varuste
Posliiniksi ajeltu alapää on reisen välissä ei astiakaapissa. Se on varmaan hyvä se käsienkuivatus vempele kun sillä voi kuivata pesun jälkeen sellaisenkin posliinin.
- Tommi vaan
Mulla on alko ovi malli. Eikä mitään turmatikkiä tai sellaista.
- 42,,,
hyvintoimii,kaikkihan tietää mulla on se rumatikki,yöllä vaimoherätti rumatikki on hiljaa,nominä säntäsin katsoon mikä vikana,noniin lämmintä oli autossa 23c,rumavain oli levossa,ulkona muuten oli 19c pakkasta sesiitä
- Elektroluks
Rumatikissä on toi hyvä puoli myös, että sen kuulee heti jos se lakkaa toimimasta. Sen käyntiäänihän on samanlainen kuin pölynimurissa, joten huonompikuuloinenkin sen sammumisen hoksaa.
Ja jos ei omistajalla ole vielä huono kuulo, niin kohta kyllä on. - Puhallettiin ennen
Puhaltimessa heittää nelisenastetta se levossaolo ja käyntiinlähtö.Ei kovin tasalämmintä Rumatikillä.
- Erehdyin
Minullakin oli vahingossa ensimmäinen vaunu trumatikillä.Sen jälkeen kaikki nestekeskuslämmityksellä.
- 42,,,
vai ostit vaunun vahingossa,tottasinulla on auto ja rumatikkinyt
- Erehdyin
Ei ilmalämmitystä nykyään vaunuissa ole,vain halvemmissa kesäkäyttö-autoissa
- Tykästytty
Ilimalla lämmitettää eisiinä mittäävesiä välisä tarvita.elnakki meiläki on.
- Pelittää
Yläkopilla mullakin on ja Rumatikillä Granguda -95. Hyvä peli,en vaihtas.
- Kausipaikkalainen
Mulla Viva Finlandia ollut jo pitkään. Espanjalainen. Siellä on paljon kalustoa talvikäytössä, siksi Rumatikki. On lämmin, tehokas ja hiljainen, kun Dugaton alusta ja vapaastihengittävä isolohko kone 2.5 litraa!
- molemmat virheet
Jos auto on yläkopilla ja trumalla niin kiireesti vaihtoon.
- Kelpaameille
Ei yläkopissa mitään vikaa ole,tuo lisätilaa.Semmonen Rumatikki on sit taas asia erikseen
- kauniistitikattu
mulla ei oo rumaatikkiä, hyvin ompelivat ja tuli kaunis tikki. En tykkäisi rumasta.
- loistoa
Meillä Glopetrotter
- Nostalgiaakin
Alko-ovi ja Rumatikki Vm 94 Glopetrotter myös.hyvä värkki,ei saa enää nykyään,ehkä Rumatikkiä kuitenkin.
- Hyväpeli
Minä vaihdan Glopetrotterin ,Mobilvettaan. sen saa rumatikillä ja 1.9 koneella
- Laatuvärkit
Mulla on -89-Hobby .Rumatikki ja Ostosteeveen tyroksinen Aromipesä. Kaikki pelittää.
- soivalaite
Nyt valmistaa jo Tubberwaarakin jo rumatikki, kun on suosittupeli
- KOHINATON
Kyllä yhdeksänkymmentäluvulla tehtiin parhaat vehkeet.Mulla on -88 FFB. Ja tietenkin Rumatikki.Ei oo mikään Tubbervaarakapine.Kamiinamalli,ei pahemmin puhaltele.
- Tecci
Mulla on TEC Rumatikin puhaltavapönttö.Kyllä pelittää.
- Komiata
Meillä on Atria puoli-intekroitu Rumatikillä,näitä myydään eniten.
- Ei viluta ei suvella
Eihän kesämatkailua harrastavat mitään Rumatikkiä tarvi,kyllä ilmankin pärjää,kunhan veri kiertää.
- tykästytty
Atria meilläkin on ja näitä saa vielä Rumatikillä.
- LAIKA 1,9 koneella
Meillä LAIKA rumatikilla !! Hienoyksilö
- Olenko homo?
Mulla on Kabe Aldella. Olen alkanut vähän epäillä, että mitähän muut minusta ajattelee?
- soivapeli on
Vaihda Alde , rumatikkiin. niin kukaan ei ajattele ,että olet hintti !!
- Laatutietoinen1
soivapeli on kirjoitti:
Vaihda Alde , rumatikkiin. niin kukaan ei ajattele ,että olet hintti !!
Meillä on -88 LMC yläkopilla ja Alden pystypannulla.Vaihdettas johonkin vähän uudempaan,muttei haluttais Rumatikillä.
- Usko laatuun
Alden pystypannu on paras pannu mitä on tehty, sanovat kokeneet karavaanarit. Joka trumaa kehuu tekee sitä lämpimikseen kun turman tuottama lämpö vaatii lämpimikseen puhumista.
- Rumatikillä
Rotex on meillä,yläkopilla ja Rumatikillä.HIeno peli.
- Varmatoiminen pari
Rumatikillä kirjoitti:
Rotex on meillä,yläkopilla ja Rumatikillä.HIeno peli.
Meillä on Laikassa rumatikki !!
- hyvä kaksikko
Glopetrotter kanssa toimii rumatikillä !
- keskuslämppäri
Meillä on Solifer 450 t
-78 Primus.Mielestäni parempi kuin Rumatik.
- Tällee on hyvä
Kumpi teistä paukuttelee enempi, sinä vai Riimus??
Kyllä Rumatikki on hyvä kun on hiljainen, nopea ja tehokas! Ja sitten on parempi olla Italiassa tehty koppi Dugaton alustalla joka kanssa italialainen. Sopii paremmin yhteen ei ole eriparia. Auto Rollerissa meillä on saumat kohdallaan. Jos olisi Brustner tai Dedtlesf niin sitten Mersu käy mutta on kallis ja siksi huonompi. - Oilon on hyvä
Meillä on Mobilvetta , on kanssa Italialainen. Oiloninpannulla . Kyllä lämpiää
- onpeli
Rumatikki näkyy ja kuuluu.
- Melaveijari
onpeli kirjoitti:
Rumatikki näkyy ja kuuluu.
Rumatikki on Hot.
- Kävisikö tämä?
Melaveijari kirjoitti:
Rumatikki on Hot.
Voisiko laittaa jonkun ison tarran keulaan ja perään, josna "MEILLÄ ON RUMATIKKI"? Voisi morjestaa sitten vain ilmaporukkaa.
- Matti&Peppu
Kävisikö tämä? kirjoitti:
Voisiko laittaa jonkun ison tarran keulaan ja perään, josna "MEILLÄ ON RUMATIKKI"? Voisi morjestaa sitten vain ilmaporukkaa.
Kyllä meillä PORVAREITAKIN moikataan
- Köyhiä kyykkyyn???
Mikä meissä duunareissa ja eläkeläisissä on vikana???
Hyvähän se on raha rikkailla laittaa keskuslämmitykset alle ja saatana varmaan kylpyläosastot ja tanssaussalikin vielä eriksensä! Kyllä on Rumatikki paras kun on halpa niin minäkin voin ostaa matkailu auton ja suvessa vähän reissatakin. Tuurissa käydään juhannuksella ja loppukesästä ajellaan Haapa Rantaan.- runatukki
Meillä on tonninpaikka,Runatikki ja rahaa pankissa.
- Laatupeli
runatukki kirjoitti:
Meillä on tonninpaikka,Runatikki ja rahaa pankissa.
Mulla on integroitu Hymeri -88 vanhalla Rumatikillä,se on parrei kun ei puhaltele.
- kelpopeli
Laatupeli kirjoitti:
Mulla on integroitu Hymeri -88 vanhalla Rumatikillä,se on parrei kun ei puhaltele.
Meillä mennään Atriatikillä ja Rumatikillä.Vapusta lähdetään reissaamaan.
- kesälämmitin
Kun käyttö ajoittuu vapun ja elokuun lopun välille on truma silloin riittävä lämmitin, mutta jos siitä jatkuu niin höpsis lämmitin.
- Ihan totta!
Truman 6002 :ssa kun ei ole lämmitystehoa kaasulla kuin 6 kw, ja Alden 3010 :ssä on sitävastoin täydet 5.5 kw.
- Puhaltaako?
Ihan totta! kirjoitti:
Truman 6002 :ssa kun ei ole lämmitystehoa kaasulla kuin 6 kw, ja Alden 3010 :ssä on sitävastoin täydet 5.5 kw.
Kuinka se pahvitorvista hönkyvän ilman tasaisuus? Meillä on kiuas myös 6kw ei puhaltimellla
- Halpakin
Puhaltaako? kirjoitti:
Kuinka se pahvitorvista hönkyvän ilman tasaisuus? Meillä on kiuas myös 6kw ei puhaltimellla
Mikä sen Rumatikin nyt tähänkin avaukseen toi,vaikka suosittu peli onkin,melkein kaikilla tuntuu olevan.
- Puhaltaa!
Puhaltaako? kirjoitti:
Tasaista on ilma, ei ole esiintynyt koskaan ilmakuoppia.
Se se onkin sitten hyväpeli 6 kw sähkökiuas matkailuautossa!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242421Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3452030Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261892Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101703Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121042Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181019- 55880
- 63865
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2828