13v tyttö penkkaa 109kg
8
284
Vastaukset
- ana musklelta
Wanha, tämä oli Musklella jo aikaa sitten.
- 12v mies
Vain Musklella 13v tytöt on wanhoja.
- Panen sua pyllyyn
Oletko Ana Tampereelta?
- Ripuliperse69
Joopa joo, vittu miten oli selkä kaarella ja perse pois penkistä.
Fake and gay!!!
Kyllä jos joku jätkä nostaa 180kg samalla tyylillä niin heti vingutaan, että ei sais oikeesti ku 120kg mut ku toi tyyli on tuollanen perse penkistä jne.... - dgergerg
Oletko homo?
- antidopingagency
Mimmi on aikamoisessa solmussa nostaessaan, vaan eipä taivu kusinäytettä antamaan vaan nostelee pro-näytöksiä. Ei muuten minkäännäköistä stoppia tuossa "penkkipunnerruksessa".
- ovelia tekniikoita
No Katsokaapa Tero Pitkämäen penkkipunnerrus, sen sortsit ylttää tankoon ja leaun vedossa hänen muna on koko ajan tangon yläpuolella
- eioopenkkaanähnykään
... tuoko muka penkkipunnerrus?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman511818- 391409
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761385Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊911193Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1601089- 891026
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee1981024Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s21946Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?71924- 82871