Ärsyttävää kun ajanvietteet on tekemällä tehty. Biljardin peluuta, golffia tai vaikka keilaamaan. Jos typyt eivät näitä harrasta silloin kun kameroita ei ole maisemissa, on näky aika teennäinen ja tosi-tv idea loputkin rippeet ovat tipotiessä.
Suomi-tytöt New Yorkissa - Nelosella!
3
150
Vastaukset
- sekasinNewYorkista
Tajusko joku Alex Alexadran toilailuja? Ensin se hakee taustatanssijoita. Sitten se saa puhelun manageriltaan että keikka on siirretty alakertaa. Nyt täytyy saada taustatanssijat innostumaan keikasta, koska alakerrassa on tilaa tanssia. Sitten ei muuta kun tutustumaan keikkapaikkaa ja hän itse päättää että hän esiintyyn yläkerrassa ja yläkerran pääesiintyjä "voi vaikka esiintyä ulkona". Soitto koreografille että "mä päätin esiintyä yläkerrassa dj:kanssa ja siellä ei ole tilaa taustatanssioille, mutta kyllä he voivat ilmestyä paikalle muuten vaan vaikka heiluun siihen vierelle". Ei muuta kuin keikalle ja mitä kummaa, enkö pääsekkään yläkertaan esiintymään koska Macy Gray on siellä, uskomatonta.... "mä olen perunut mun taustatanssijani blablablaa" ja nyt joudunkin alakertaan esiintymään ja heilumaan siellä ypöyksin yleisön seassa?
- bb haiseee
Vitun rasittavia natkuja. Ärsyttää kun ne puhuu englantia ja suomea sekaisin, vitun urpot. Tulee meilee andy mc coy , heukaa lässytystä koko ohjelma.
Uskomatonta pashaa - uujjsjsjjs
oli hauska ohjelma.naurattii--iso keikka suomessa..raumalla kourallinen yleisöä..
suurin fani omaäiti--sanompa vaan ett näil nykynuorilla on ylikorostunut itsetunto..jos ei oo hyvä laulaan ja ulkonäkö ei riitä niin ei riitä..eikö vois mennä oikeisiin töihin ..imago on nii tärkee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1052355
- 1051862
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee161774Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen961411Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1871359Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole31236- 64936
- 56926
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi124913- 76900