Niin ei hyvää seuraa.
Olen seurannut muutamien kirjoittajien kirjoittelua tänne, ja on uskomatonta nähdä ja huomata miten nämä jaksavat jankata, muistaen melkeinpä toisten kaiken kirjoittaman viikkojen, kuukausien, jopa vuosienkin päähän.
Mitä Jumala sanoo näistä?
Ovatko he pitkävihaisia, niuhottajia?
Onko heidän koko elämänsä, vain ja ainoastaan täällä palstalla?
Onneton ja surkea ja mitätön myrsky vesilasissa.
Se joka tunnistaa itsensä edellisestä, tunnistaa itsensä edellisestä.
Ja toivottavasti myös tajuaa jatkossa laittaa asiat tärkeysjärjestykseen. Elämä on nääs muutakin, kuin pelkkää Helluntailaisuus-palstalla olemista.
Kun koko elämä on täällä Helluntailaisuus-palstalla
7
69
Vastaukset
- tomis...
Ittestäni vain sanon , ei mulla ketään kohtaan ainakaan mitää vihoja päinvastoin vaikka joskus kiivauksissa nousee jotain vanhaakin esille ja siitä sanotuksi tulee.
Ainoastaan on sellainen mieli että pitäisi jotain sovittaa palstalaisille, pyytää anteeksikin. Viimeksi kivahdin Koleerikolle, kun siitä iänikuisesta avioliitostani oli juttua, poistatin kiukussani koko aloituksenkin, on mulla siitä ollut tuntonivaivat, pyysin kyllä anteeksikin, en tiijä huomasiko Koleerikko sitä, joten tässä vielä häneltä anteeksi pyyntöni varmuudeksi.
Kyllä näin kun pysyttelen sivustolta pois, tai en kirjoittele elämä on jotenkin hauskempaakin, uskon elämähän kärsii siitä jos palstalla kinataan, eikä sitä kukaan yhtenään ole anteeksi pyytelemässä, mutta niin täytyisi mielestäni tehdä jos kerta toista loukkaa tai sanoo pahasti.- sun puolustaja olin
Teit aikoinaan sen virheen että tulit paljastaneeksi oman nimesi, ja toinen juttu sulla oli se kun takerruit kiusaaviin pikkutrolleihin kiinni.
Koska pointti nro yksi Suomi24lla kirjoittaville on :
ÄLÄ RUOKI TROLLIA ! ! !
Tämä käsky nro yksi on, ja mikään ei mene sen yli.
Älä siis jatkossakaan paljasta itseäsi ja varsinkaan yksityiselämääsi, riepoteltavaksi tänne, varsinkaan väärässä paikassa ja tilanteessa. Mutta jos huomaat että keskustelu rullaa vaikka jonkun kanssa aamuyöstä tai aikaisin aamulla jonkun luotettavan kanssa, niin anna palaa silloin.
Tsekkaa siis tilanne, missä silloinkin olet.
Liiallinen rehellisyys on usein typeryyttä, jos puuttuu huomiointi. - tomis...
sun puolustaja olin kirjoitti:
Teit aikoinaan sen virheen että tulit paljastaneeksi oman nimesi, ja toinen juttu sulla oli se kun takerruit kiusaaviin pikkutrolleihin kiinni.
Koska pointti nro yksi Suomi24lla kirjoittaville on :
ÄLÄ RUOKI TROLLIA ! ! !
Tämä käsky nro yksi on, ja mikään ei mene sen yli.
Älä siis jatkossakaan paljasta itseäsi ja varsinkaan yksityiselämääsi, riepoteltavaksi tänne, varsinkaan väärässä paikassa ja tilanteessa. Mutta jos huomaat että keskustelu rullaa vaikka jonkun kanssa aamuyöstä tai aikaisin aamulla jonkun luotettavan kanssa, niin anna palaa silloin.
Tsekkaa siis tilanne, missä silloinkin olet.
Liiallinen rehellisyys on usein typeryyttä, jos puuttuu huomiointi.Mutta kun uskoon kuuluu avoimuuskin osaltaan, katson silleen sen. Sitten tuosta avoliitosta joksi maailma kutsuu liittoani tai kun olen kihloissa, ei minun tarvitse peitellä lunnollista asiaa mikä kerran on tosi. Moni ei vaan ota huomioon juttua että myöskin mulle on Jumala antanut aikataulunsa ja nekin asiat että minut jopa vihittäisiin.
Uskovana olen mielestäni ihan hyvä ja altis aina pyytämään anteeksi ihan rehellisesti siinäkin, koskapa omatuntoni syyttää muuten eikä rauhaa anna jos en sovi asiaa. Minun on hyvä olla uskossa, kertoilla omasta elämästäni niitä varjopuoliakin, miksi niitä salaisin totuuksia. Voittoon menen minäkin Jumalani kanssa niinkuin muutkin uskovat tekevät. Onhan täällä niitä pahiksia trollleja ja uskovatkin joskus puskasta annattelee ja koittaa vahingoittaa jopa herkimpiä matkaajia, eivätkä varmasti pyytele anteeksi. Täällä on joitakin näyttelijä uskovia, puheissa hyviä, mitä ovatkaan sitten muuten. Kaikkea meitä on palstalla luontonsa kullakin siis Jumala tarvitsee monen luontoisia lapsia. Mutta mitä olen ehkä seitsemänä vuotena seurannut palstaa esimerkiksi anteeksipyytäjiä on ollut hyvin vähän vaikka riitoja uskovien välillä päivittäin. tomis... kirjoitti:
Mutta kun uskoon kuuluu avoimuuskin osaltaan, katson silleen sen. Sitten tuosta avoliitosta joksi maailma kutsuu liittoani tai kun olen kihloissa, ei minun tarvitse peitellä lunnollista asiaa mikä kerran on tosi. Moni ei vaan ota huomioon juttua että myöskin mulle on Jumala antanut aikataulunsa ja nekin asiat että minut jopa vihittäisiin.
Uskovana olen mielestäni ihan hyvä ja altis aina pyytämään anteeksi ihan rehellisesti siinäkin, koskapa omatuntoni syyttää muuten eikä rauhaa anna jos en sovi asiaa. Minun on hyvä olla uskossa, kertoilla omasta elämästäni niitä varjopuoliakin, miksi niitä salaisin totuuksia. Voittoon menen minäkin Jumalani kanssa niinkuin muutkin uskovat tekevät. Onhan täällä niitä pahiksia trollleja ja uskovatkin joskus puskasta annattelee ja koittaa vahingoittaa jopa herkimpiä matkaajia, eivätkä varmasti pyytele anteeksi. Täällä on joitakin näyttelijä uskovia, puheissa hyviä, mitä ovatkaan sitten muuten. Kaikkea meitä on palstalla luontonsa kullakin siis Jumala tarvitsee monen luontoisia lapsia. Mutta mitä olen ehkä seitsemänä vuotena seurannut palstaa esimerkiksi anteeksipyytäjiä on ollut hyvin vähän vaikka riitoja uskovien välillä päivittäin.Myönnän joskus loukkaantuneeni useihin minusta keksittyihin valheisiin ja perättömiin väittesiin sekä kirjoitttamieni asioiden erllaiseksi muunteluun, joihin olen pyytänyt alkuperäisiä suoria copyja tai linkkkejä, mutta en ole saanut. Olen Pyytänyt ja saanut Jumalalta voimaa antaa kaikki anteeksi vääristelijöille, jos vaikka eivät koskaan anteeksi pyytäisikään.
Matteus 15
10 "Ja hän kutsui kansan tykönsä ja sanoi heille: "Kuulkaa ja ymmärtäkää.
11 Ei saastuta ihmistä se, mikä menee suusta sisään; vaan mikä suusta käy ulos, se saastuttaa ihmisen."
12 Silloin opetuslapset tulivat ja sanoivat hänelle: "Tiedätkö, että fariseukset loukkaantuivat kuullessaan tuon puheen?"
13 Mutta hän vastasi ja sanoi: "Jokainen istutus, jota minun taivaallinen Isäni ei ole istuttanut, on juurineen revittävä pois.
14 Älkää heistä välittäkö: he ovat sokeita sokeain taluttajia; mutta jos sokea sokeaa taluttaa, niin he molemmat kuoppaan lankeavat."
Jeesus vastasi hänen puheisiinsa loukkaantuneille mitään niistä välittämättä ja anteeksi pyytelemättä. Kun kirjoituksissani toistan Jeesuksen opetuksia, ei minun tarvitse niitä ihmisiltä anteeksi pyydellä.- myrsky vesilasissa
Mutta sun pitää kuitenkin varoa, ettet vain lyö toista, sun veljeäsi tai sisartasi juuri sillä kyseisellä raamatun kohdalla päähän, katsos, saatat haavoittaa tätä herkkää uskonveljeäs, uskonsisartas, eikö?
Meillä on silti vastuu toisistamme.
Fil. 3:1
Sitten vielä, veljeni, iloitkaa Herrassa! Samoista asioista teille kirjoittaminen ei minua kyllästytä, ja teille se on turvaksi.
Riippuu siitä mitä kirjoittaa. Kyllä samoita asioista voi kirjoittaa, kun ne on Jumalan mielen mukaisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse814620Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093837Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1763627Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.632062Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.781268- 1281125
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1401050- 49979
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä26891