Valoraudan teko-ohje Land Cruiser -93

valorauta

Osaisko kukaan kertoa olisko jossain netissä piirrustuksia -93 Land Cruiserin valoraudan tekoon? Oon koittanu ettiä mutta ei ainakaan vielä ole silmiin osunu. Jospa jollain linkkiä niin kiitollisena otettais vastaan.

6

370

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cruisailia61

      No tuo pelkkä vuosimalli ei kerro Cruiserin kohdalla yhtään mitään.. Tuon ikäiseen Toyotaan saa nettikauppojen hyllyistä tilattua valorautoja monestakin eri liikkeestä eikä varmasti maksa paljoa ja itse tekemällä et säästä mitään jos lasket työtunneille hinnan.

    • Jurpeloinen

      Eipä siinä kummempia juttuja tarvita suunnittelussa kuin alle puolikiloa painoa...

      17 § Puskurit sekä alleajo- ja sivusuojat
      TRAFI/17674/03.04.03.02/2011
      Ohje

      Karjapuskureiden ja lisävalotelineiden ym. etusuojajärjestelmien asentaminen ei ole sallittua vanhaankaan enintään 3,5 tonnin henkilö- tai pakettiautoon, jos etu-suojajärjestelmää ei ole hyväksytty direktiivin 2005/66/EY mukaan. Alle 0,5 kg:n painoiset, ainoastaan valojen suojaamiseen tarkoitetut rakenteet eivät kuitenkaan ole direktiivissä tarkoitettuja etusuojajärjestelmiä.
      Tyyppihyväksytyn etusuojajärjestelmän rakennetta ei ole sallittua muuttaa eikä siihen saa asentaa ylimääräisiä tuentoja tai kiinnityspisteitä.

      • 2005 vai 2006?

        Joo`o noihan se on mutta sanot että nautarauta on asenettu ennen vuotta 2005 niin se saa olla rauhassa.

        Ongelma on 2005 jälkeen rekisteröyidyissa jolloin satujen kertominen on huomattavasti vaikeampaa.


    • fdsfdf

      Varmaan tosi tyylikkäästi viimeisteltyjä nämä omat tekeleet.

      • riippuu mist roikkuu

        Riippuu kuka teke ja mitä.

        Omaan autooni tein vinssipedin ja rakensin päälle 3mm levystä peltipuskurin jonka maalautin polttomaalaamossa lähelle korin omaa väriä, ja sitten ruiskumaalautin auton oman värin sen päälle.

        Nyt jos ja kun maaliin tulee naarmu niin alta tulee esiin lähes auton oman värinen maali, Polttomaali ei ihan pienellä sitten irtoakkaan.

        Itse olen kuukauden kestäneeseen hiromiseen erittäin tyytyväinen, ja kuullut pelkkiä kehuja, sanottu jopa ARB:tä tyylikkäämäksi. Mutta katsastukseen tosin tarvii repiä irti auton vuosimallin takia...


    • paja mies

      jos kiilto kuvaa ei yritä niin vahvaa rautalankaa kopion päälle ja taivuttaa ja vielä kuva kun rupee tekemään jälki käteen .kiinnitys palat vasta sovitus vaiheessa kiinni.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4809
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      125
      4383
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2851
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1921
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1699
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1690
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      104
      1665
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1593
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe