HAH HAH HAAAA!!!!

HOH HOH HOO!!

26

140

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en tanssisi

merenquita tuon näköisen kanssa.

Miksi jutussa ei kerrottu, että mover hyväksyy vain suomalaisia syyllistävät kannanotot?

• Kiitos tuosta linkistä - enpä olisi itse hogannutkaan.

Aika jämäkän näkönen mafioso...

• enemmän tuo näyttää

jussufilta.

• enemmän tuo näyttää kirjoitti:

jussufilta.

Joku meidän porukasta sanoi samaa - että maahanmuuttajan näkönen...(!)

• Tuota p-sanaa en olisi käyttänyt, mutta tarvittiin kuulemma "teaseria" - että saadaan vähän värikkyyttä soppaan(!)

Vaikka onpa joku kaverini saattanut ko. sanaa käyttääkin - että sen takia siihen, sitaattina, suostuin.

• kaikki ylen

toimittajat taitavat olla vihervasemmistolaisia?

• kaikki ylen kirjoitti:

toimittajat taitavat olla vihervasemmistolaisia?

Voivat olla - mutta tuossa jutussa ei kyllä sen enempää Ylen, Allerin kuin minunkaan puoluetaustasta ole mahdollista sanoa yhtään mitään. Kaikki olemme vain yksiselitteisesti rasistisuutta vastaan.

• 7+6
        Mover kirjoitti:

Voivat olla - mutta tuossa jutussa ei kyllä sen enempää Ylen, Allerin kuin minunkaan puoluetaustasta ole mahdollista sanoa yhtään mitään. Kaikki olemme vain yksiselitteisesti rasistisuutta vastaan.

Nostan hattua kun suostut ja jaksat tällaista.

• 7+6 kirjoitti:

Nostan hattua kun suostut ja jaksat tällaista.

Kiitos - nostan hattua sinulle. Tarkoitukseni toki on kaikkien etu ja hyvinvointi. Myös niiden, jotka vastustavat minua - ja jopa lakia. Yritän ymmärtää ihan niitä vastakkaisiakin kantoja - ja jopa puolustaa heitä tuota kasvotonta byrokratiaa vastaan - ja hallintoa, joka ei suostu vastaamaan, selittämään - puhumattakaan ymmärtämisestä.

Kaikella toki on rajansa - ja henkinen väkivalta menee poistettavaksi.

On suomalainen sananlasku joka minun on pakko esittää vastauksena kehuusi:

"Älä tee välttämättömyydestä hyvettä."

Vaikka tämä keskustelutouhuni (ja moderointi-) saattaa jonkun silmään vaikuttaa jotenkin pyyteettömältä valistustyöltä tms. - teen sitä mielelläni. Palkinnon antaa minulle se, että minulla on mahdollisuus antaa kansanvaltainen kanta kommenttiin, joka selvästikin on "tipahtanut polulta".

Ja - unohtamatta myöskin sitä, että minulle joskus, syystä, huomautetaan virheestäni.

• näinkö on

Yle puheen hali ja pusu-ohjelmassa esitettiin ”virallinen” rasistimääritelmä.
      Jos ymmärsin oikein niin se on rasismia kun vertaa tai arvioi muita heidän syntyperänsä tms mukaa.

Eli jos sanon, että minusta Vietnamista tulleet pakolaiset on mukavampia kuin me suomalaiset niin se on rasismia.
      Minusta myös saksalaiset on viisaampia kuin me suomalaiset ja sekin on siis rasismia.

• Tuo hali ja pusu ohjelma olisi tarvinnut vielä yhden rutistuksen ja moiskauksen.

Nimittäin kehut eivät ole rasismia - varsinkaan jos kohdistuu oman ryhmän ulkopuolelle!

• saitin ääni

Moverille henkilökohtainen kysymys. Mikäli kuva on aito, niin oletko homseksuaali?

Olen aina kirjoituksistasi päätellyt sinun olevan nainen, mutta kuvaa katsoessa epäilen sinun olevan homo. Ei varmaankaa ole rasistinen kysymys ja ei ole pakko vastata koska on kyse yksityisyydestäsi.
      Tarkoitus ei ole loukata.

• kuva on pelkkä harhautus. Sehän sanoo tuossakin että sitä on uhkailtu.

Mover on henkisesti 6 v tasolla sekoileva vanha äm­mä. Olen lukenut senverta sen sähköposteja, että nainen se on.

• Kiitos kysymyksestä, se on ihan asiallinen!

Olen joitakin, tavallaan aika irrallisia ja hassujakin tietoja itsestäni jakanut - kuten sen, että harrastan innokkaasti pyöräilyä, palloilen jne.

Olen kuitenkin sitä mieltä, että tämän palstan kirjoittelussa keskiössä on vain ja ainoastaan yhteiskunta ja suhde siihen: Toisin sanoen kansalaisten käymä yhteiskunnallinen keskustelu, johon edellytyksenä ollenkaan ei ole tieto siitä, mihin viiteryhmiin keskustelija kuuluu. Kaikki mielipiteet kun tulevat arvioitaviksi kaikkien kuviteltvaissa olevien ryhmien näkökulmasta.

Onpa mielestäni jopa niin, että noiden viiteryhmien näkymien saattaa haitata objektiivista, relevanttia keskustelua. Mm. sen, onko keskustelija kantasuomalainen vai maahanmuuttaja ei pitäisi millin puolikasta pitäisi vaikuttaa siihen, mikä on hänen mielipiteensä painavuus. Sen ratkaisee itse mielipide.

Tämän vuoksi olen halunnut karsia jakamani tiedot henkilöstäni vähiin. S24 teki jossain vaiheessa kuitenkin ronttimaisen teon ja ilman lupaani salli sukupuoleni kuitenkin näkyä profiilissani. Ja sen jälkeen en ole sitä peietellyt.

Mutta muuten linjani henkilökohtaisten tietojeni suhteen on aika niukka. Sen vuoksi en kommentoi - myöskään - seksuaalista suuntautmistani.

Sillä ei ole mitään väliä!

• ¢
        Mover kirjoitti:

Kiitos kysymyksestä, se on ihan asiallinen!

Olen joitakin, tavallaan aika irrallisia ja hassujakin tietoja itsestäni jakanut - kuten sen, että harrastan innokkaasti pyöräilyä, palloilen jne.

Olen kuitenkin sitä mieltä, että tämän palstan kirjoittelussa keskiössä on vain ja ainoastaan yhteiskunta ja suhde siihen: Toisin sanoen kansalaisten käymä yhteiskunnallinen keskustelu, johon edellytyksenä ollenkaan ei ole tieto siitä, mihin viiteryhmiin keskustelija kuuluu. Kaikki mielipiteet kun tulevat arvioitaviksi kaikkien kuviteltvaissa olevien ryhmien näkökulmasta.

Onpa mielestäni jopa niin, että noiden viiteryhmien näkymien saattaa haitata objektiivista, relevanttia keskustelua. Mm. sen, onko keskustelija kantasuomalainen vai maahanmuuttaja ei pitäisi millin puolikasta pitäisi vaikuttaa siihen, mikä on hänen mielipiteensä painavuus. Sen ratkaisee itse mielipide.

Tämän vuoksi olen halunnut karsia jakamani tiedot henkilöstäni vähiin. S24 teki jossain vaiheessa kuitenkin ronttimaisen teon ja ilman lupaani salli sukupuoleni kuitenkin näkyä profiilissani. Ja sen jälkeen en ole sitä peietellyt.

Mutta muuten linjani henkilökohtaisten tietojeni suhteen on aika niukka. Sen vuoksi en kommentoi - myöskään - seksuaalista suuntautmistani.

Sillä ei ole mitään väliä!

näkeehän tuosta kuvastakin, että olet seksuaalisesti suuntautunut vanha ämmä. Mutta ei se minua haittaa millin puolikasta.

• ¢ kirjoitti:

näkeehän tuosta kuvastakin, että olet seksuaalisesti suuntautunut vanha ämmä. Mutta ei se minua haittaa millin puolikasta.

tarkemmin kun katsoo, niin näyttää ihan Tawja Haloselta. Tuskin sitä sontapalstan sensuroija muuten pääsisikään ylen haastatteluun.

• saitin ääni
        ¢ kirjoitti:

Minun mielestäni on, koska suhtauminen asioihin on kohdallasi hyvin subjektiivinen ja koska aikaisemmin olin kirjotustavastasi varma sinun olevan nainen, niin nyt kuvan perusteella epäilen miehisyyttäsi hyvin vahvasti ja uskon sinun olevan homoseksuaali.

Näin ollen ymmärrän ajattelu tapaasi paljon paremmin ja näen sinun kaikissa aloituksissasi ja vastineissasi ajavan omaa asiaasi mamujen varjolla, kuitenkin peitellen todellisen tarkoituksen, että homoseksuaalisuus olisi normaalia.

Punainen Ylehän aikoinaan lähettii eetteriin juuri juttuja toimittajien, päälliköiden ja johtajien värin mukaan, siksi uskon sinunkin ottaneen homman saitin seriffinä vastaan, koska kontrolloit ja ohjaat saittia hyvin vahvasti, vaikket sitä itse näe ja pysty myöntämään. Pohjalla kuitenkin varsin itsekkäät motiivit.

• Luulenpa
        ¢ kirjoitti:

että kaikki meistä ovat seksuaalisesti suuntautuneita, paitsi nunnat ja munkit.

• monenlaistapa kantaa

Rasismi,hitler,stalin,causescu,mitä nimiä ja ajatuksia sana tuokaan? Maahanmuuttajia vai ,sekä suomalaisiin kohdistuva sana?Niinpä,niin...hmm suomalaisten asiat etusijalla yhteiskunnassa ja sitten mahdollisuuksien mukaan muut! Olenko rasistinen kun ajattelen näin? Jos suomainen,ulkomailla käyttäytyisi kuten moni ulkomaalainen käyttäytyy suomessa,mitäköhän seuraisi! Joten maassa maan tavalla. Jos suomea uhkaisi jonkinlainen sota tilanne,niin moniko ulkomaalaistaustainen olisi hakemassa sotilaan kamppeita ym armeijalta? ja valmis puolustamaan suomea,kuten suomalaiset puolusti ansiokkaasti ja saimme pitää itsenäisyyden maassamme edellisessä sodassa (emmekä lähteneet karkuun ja jättäneet maata vieraille jätetyksi).Luulen että pakolais jono ulkomaalaisia ruuhkauttais vikingin ym satamat mitä pikimmin sota tilanteessa! No,ei kai voi odottaa esim afrikasta lähtöisin olevia värjöttelee sissiteltan vieressä 25 asteen pakkasessa väijyssä. Mielenkiintoine "sotavalokuva" valkeaa hankea vasten! Mutta kyllä olen sitä mieltä että päättäjät ovat olleet jo liian paljon kallellaan eu herroihin päin,ja luovuttaneet verorahojamme suomalaisita pois sillä eikös täällä olekkaan rahoille käyttöä,vanhukset,syrjäytyneet,asunnottomat....lisää rahareikiä löytyy kyllä.Eli lopuksi yksi juttu vain: Eduskunta näyttäköön mallia ja EROTKOON kun ei mitään saa aikaiseksi! No liekö uus eduskunta olisi sen viisaampi kun on monella oma lehmä ojassa ja ei edes omaa pesää osata pitää puhtaana! Katainen,kanerva,pimeän oven karmin asennus....näitä vaan paljastuu ainavaan lisää ja "anteeksipyydöllähän" näistä selviää! Karpo ja veikko vennamon pitäs nyt saada puutua asiaan "isän kädestä"!

• Länsimainen yhteiskunta ei jaa hyvinvointiaan jonoon - vaan riviin:

Jokainen ryhmä saa samaan aikaan sille sopivaksi katsotun osansa.

Et tuo mieleeni tuossa suhteessa rasistia, vaan lähinnä tietämättömän.

Puolustusvoimain komentaja Jan Klenberg sanoi Yle TV1:n "Lauantaiseura" - ohjelmassa, että maahanmuuttajavarusmiehet ovat yleensä hyvin maanpuolustustahtoisia - keskimäärin enemmän kuin kantasuomalaiset.

Tähän minulla ei ole linkkiä - mutta se ohjelma on kyllä tallessa ja tarkistettavissa. Että äläpä keksi tarinoita - ainakaan muista pahaa kertovia.

• Mover kirjoitti:

Länsimainen yhteiskunta ei jaa hyvinvointiaan jonoon - vaan riviin:

Jokainen ryhmä saa samaan aikaan sille sopivaksi katsotun osansa.

Et tuo mieleeni tuossa suhteessa rasistia, vaan lähinnä tietämättömän.

Puolustusvoimain komentaja Jan Klenberg sanoi Yle TV1:n "Lauantaiseura" - ohjelmassa, että maahanmuuttajavarusmiehet ovat yleensä hyvin maanpuolustustahtoisia - keskimäärin enemmän kuin kantasuomalaiset.

Tähän minulla ei ole linkkiä - mutta se ohjelma on kyllä tallessa ja tarkistettavissa. Että äläpä keksi tarinoita - ainakaan muista pahaa kertovia.

Sontaa ja valetta.

• tiivistitpä
        cccccccccccccccccccccccc kirjoitti:

Sontaa ja valetta.

tymäkästi Halla-ahon Scriptan oleellisen sisällön

• ksksksk
        tiivistitpä kirjoitti:

tymäkästi Halla-ahon Scriptan oleellisen sisällön

tiivistitpä tymäkästi omien kirjoitustesi siällön.

• en minä ole
        ksksksk kirjoitti:

tiivistitpä tymäkästi omien kirjoitustesi siällön.

hallis tai muukaan höppänä

• sanos fennis

Mikä toi ohjlema oli? ja missä ja oliko
      Mikä tässä taas olisi totta?

Kaikki tuntuu valheelta Moverista lähtien.

- Mover, rasismikeskustelun ylläpitäjä Toi on kyllä totta
      Mover on tämän plastan ainoa joka ylläpitää täällä RASISIMIA ja siihen pyrkimyksiä.

Siksi minuakin jo väsyttää tämä sonnan lappaaminen ämpäristä toiseen.

• - mutta

onko sinun pakko lapata sontaa ämpäristä toiseen, on jo vaikeampi kysymys

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      47
      5425
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      61
      2246
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      18
      1830
    4. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      145
      1761
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      17
      1555
    6. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      30
      1467
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      5
      1358
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1107
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      77
      1078
    10. Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?

Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se
      Maailman menoa
      213
      963
    Aihe