Kävin työterveystarkastuksessa, kun siihen oikeen määrättiin. Tiesin että ei ole omalta kohdaltani järkevää, koska a) tiedän erittäin hyvin kaikki terveyteen vaikuttavat tekijät, kuten liikunnan, ravinnon jne. ja b) silloin harvoin kun olen joutunut käymään lääkärissä (yleensä jonkun onnettomuuden tai kriisitilanteen vuoksi, lääkärit, hoitajat jne. ovat olleet TÄYSIN NEUVOTTOMIA JA AVUTTOMIA...tyyliin mitähän tässä nyt..pitäskö röntgeniin..pitäskö jotain lääkkeitä...)...No mitäpä kävi tässä tarkastuksessa ilmi: 2 veriarvoa olivat normaaliarvojen ulkopuolella T-trom ja E- emcp...joo okei en muista tarkkaan ja niistä hoitaja (terveydenhoitaja ilmeisesti) teki kauhean numeron....ok, no HELVETISTÄKÖ MINÄ TIEDÄN MIKSI NE VERIARVOT OVAT POIKKEAVIA..ei ole lääketieteellistä koulutusta...Toinen oli kolesteroli, hurja 5,1 lukema, "tähän kyllä pitäisi kiinnittää huomiota, syötkö paljon juustoja ja kahvileipää"...
En, syön erittäin terveellisesti, lisäksi treenaan 6 kertaa viikossa ja tähän päälle vielä juoksulenkit n. 20 min/pv..todella vaikeaa parantaa mitään..minkäs teet jos suvussa on paljon äkkikuolemia ja paskat geenit. Tämä vaan vahvisti käsitystäni siitä, että terveydenhuolto on täysin hukassa ja ymmällään ja perusjärkevälle ihmiselle (joka tietää tupakoimattomuuden hyödyt, järkevän ruokavalion ja liikkumisen) EI OLE MITÄÄN HYÖTYÄ..Aivan täyttä paskaa ja rahastusta, no onneksi en joudu itse maksamaan...mutta todella hyödytöntä saada matkaansa esitteitä: "kolesteroli kuntoon" ja mittanauhan että mittaa nyt sitä vyötäröäsi että pysyisi rajoissa (johon ei jälleen kerran voi vaikuttaa, koska sukurasite)...NIIN turhautunut olo, ei vittu saatana!
Työterveystarkastus liirum laarum
nonameno
0
68
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2110935- 408207
- 1255245
- 1433646
- 693558
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353514- 333157
- 552519
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak352011- 281786