Harri Jyrkiäinen ja Ulpu Iivari, suuret kiitokset teille kun puhuitte asiaa, ei mennyt pelkästään viherketkujen propagandaksi ja peittelyksi johon varmaan olivat pyrkimässä.
Jukka Relander ja Oras Tynkkynen, hävetkää
A-studio: Talk, 21.3 21:05 Kiitokset heille
4
67
Vastaukset
- Juontoa
Juontaja on myös hoitanut hommansa aivan hyvin!
- -kadunmies-
Joo, Susanne Päivärinta on ihan huippunainen, uskaltaa ja osaa sanoa silloin kun pitää.
- ent yrittäjä
Oli siinä paljon paskaakin, esim se Iivarin väittämä että "asiakas ei pyytänyt kuittia, yrittäjä tarvitsee sen kirjanpitoon" Just just entisenä yrittäjänä tiedän ettei sitä asiakkaalle jäävää kuittia kirjanpitoon liitetä, se jää asikkaalle. yrittäjä liittää kirjanpitoon sen oman kappaleensa.
Eikä silläkään ole väliä haluaako asiakas maksaa käteisellä ja ja sanoa ettei tarvitse kuittia, ei se anna minkäänlaista lupaa yrittäjällle jättää kitrjanpidosta sitä pois, itsehän sen kuitin joutuu kirjoittamaan joka tapauksessa, ei sitä asiakas kirjoittele.
Itse olen ttoiminut oy:ssa ja toiminimellä myöhemmin 2 vuotta. Tein remppahommia ja niille asiakaille jotka eivät haluneet kuittia " paljonko olen velkaa en tarvitse kuittia, sanoin saman summan mitä olisin muutenkin pyytänyt, no problem ja liitin kirjanpitoon kuitin ja "maksettu käteinen". ei kirjanpitäjällä (tilitoimisto ) sen kanssa ollut mitään ongelmia, eihän sillä ole mitään merkitystä onko asiakkaalla vastaava kuitti . Tsiisus sentään! - Kiitos siitä
Oli muuten eka kerta, kun Päivä Tissi oli puolueeton juontajana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984466Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293313No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341143
- 371086
- 131054
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872