Saako sinkku flirtata

FlirttiN

Mitä olette mieltä: Saako sinkku ihminen flirtata vapaasti aivan kenen kanssa tahtoo, vai onko tässä joitain rajoitteita?

Tällainen keskustelu heräsi kun menin flirttailemaan (tietämättäni) varatun miehen kanssa. Kun sain tietää hänen olevan varattu, MINULLE tuli syyllinen olo. Vaikka mitään ei tapahtunutkaan, ja minähän en ole se varattu ja siten tilivelvollinen ihminen, silti koin ettei varattu ihminen saisi osallistua tuollaiseen kanssakäymiseen.

Sain mielipiteen, että olen vapaa nainen ja minun ei pidä alkaa kenenkään moraalin vartijaksi. Itse en petä ketään ja saan katsella ja ihailla ketä tahdon. Ei ole kuulemma minun murheeni tai päänvaivani, jos joku varattu ihastuu yms.

Mielipiteitä?

34

178

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei saa flirtata kene

      Ei saa flirtata kenenkään kanssa.

    • Alemman tason mies ei saa flirtata.

      Mutta noin muuten katsoisin ettei rajoitteita ole - ei kai flirttailua ole välttämättä tarkoitus tehdä edes vakavalla mielellä, vaan ainakin itse miellän sen pääasiassa vähän niin kuin leikiksi, eikä tavoitteena ole kellistää ketään.

      Tietysti joku, tai jonkun puoliso, voi ottaa flirtin vakavasti, mutta se on hänen ongelmansa. Et voi toimia tosiaan moraalinvartijana kellekään muulle kuin itsellesi.

    • lottamari<3

      Kaikkien kanssa saa flirttailla, se ei ole ehdotus, eikä aloitus mihinkään sopimattomaan, vaan vain pientä aikuisten välistä kemioiden välillä tapahtuvaa leikkiä.

    • siinä mielipide

      Ei saa,silmät putoaa päästä ja tulee kuppa.

    • Kunhan muistat

      Jos antaa ymmärtää, pitää myös ymmärtää antaa.

    • lottamari<3

      Flirtin tasoissakin on eroja. Selvän iskuyritys flirtin kyllä erottaa pienestä työpaikka flirtistä, jossa miehet ja naiset kiusoittelevat pikkutuhmasti toisiaan.

      • Tilto hei

        Höömy, flirttailu ei ole mitään pikkutuhmaa kiusottelua.


      • lottamari<3
        Tilto hei kirjoitti:

        Höömy, flirttailu ei ole mitään pikkutuhmaa kiusottelua.

        mitä sitten sinun mielestäsi, kerro? Suoraa ehdottelua vai? Lupaus antaa vai? Flirtti on mitä on ja sen saa kukin viedä niin pitkälle tai pitää halutessaan niissä rajoissa kuin itse haluaa.


      • Meemulle vinkki
        lottamari<3 kirjoitti:

        mitä sitten sinun mielestäsi, kerro? Suoraa ehdottelua vai? Lupaus antaa vai? Flirtti on mitä on ja sen saa kukin viedä niin pitkälle tai pitää halutessaan niissä rajoissa kuin itse haluaa.

        Jos ihmisellä on sosiaalista älyä ja hienotunteisuutta, niin flirtti on mitä ihaninta ja nautittavinta. Ei törkyä.
        Ymmärrän, että sairautesi vuoksi et ole tällä saralla kyvykäs ja olet jäänyt yksin.
        Ratkaisu on hoito ja terapia, mutta sitähän sinä et usko.


      • lottamari<3
        Meemulle vinkki kirjoitti:

        Jos ihmisellä on sosiaalista älyä ja hienotunteisuutta, niin flirtti on mitä ihaninta ja nautittavinta. Ei törkyä.
        Ymmärrän, että sairautesi vuoksi et ole tällä saralla kyvykäs ja olet jäänyt yksin.
        Ratkaisu on hoito ja terapia, mutta sitähän sinä et usko.

        Mitä ihmettä sinä horiset sairaudesta ja terapiasta? Onko sinulla kaikki ihan kunnossa? En minä ole jäänyt yksin, minulla on hyvä kumppani, aivan järjettömän ihana, johon olen vieläkin aivan hulluna. Hän oli aluksi mustasukkainen ja käärmeissään minun pikku flirttailuistani, mutta tajusi hyvin pian että se vaan piristää meidän suhdetta ja antaa puhtia makuuhuoneeseen, joten... flirtti on minulle terapiaa, tosiaan :D


      • Heemumies32
        lottamari<3 kirjoitti:

        Mitä ihmettä sinä horiset sairaudesta ja terapiasta? Onko sinulla kaikki ihan kunnossa? En minä ole jäänyt yksin, minulla on hyvä kumppani, aivan järjettömän ihana, johon olen vieläkin aivan hulluna. Hän oli aluksi mustasukkainen ja käärmeissään minun pikku flirttailuistani, mutta tajusi hyvin pian että se vaan piristää meidän suhdetta ja antaa puhtia makuuhuoneeseen, joten... flirtti on minulle terapiaa, tosiaan :D

        Olet narsisti.


      • lottamari<3
        Heemumies32 kirjoitti:

        Olet narsisti.

        En ole, itse olet.


    • Tietenki voi. Katselenhan itsekin ketä vaan haluan... näin sinkkuna kun ei ole "tilivelvollinen" kenellekkään.

    • 12+14

      On sen varatun ihmisen asia ilmoittaa olevansa pois markkinoilta, jos hänelle flirttaillaan. Mikäli hän ei sitä tee, ei vika ole flirttailijan. Oletusarvoisesti kaikki jotka eivät ole rengastettuja ovat potentiaalisia flirttailun kohteita. Ei voi ulospäin tietää onko joku varattu, sinkku saa flirttailla sydämensä kyllyydestä eikä missään nimessä pidä tulla huono omatunto siitä.
      Viimeksi suhteessa ollessa jos muut naiset flirttaili tai tuli juttelemaan, pidin asiallisena ilmoittaa mahd. vikkelästi varaustilanteestani. Toki juttelin kohteliaasti kaikkien kanssa, mutta oma moraali ei olisi antanut anteeksi jos en olisi aina heti alkuun sanonut "kiitos kohteliaisuudesta, olen tosin varattu" tai jotain sen suuntaista.

      • Minusta rengastettuuskaan ei vaikuta siihen, onko flirttailu sopivaa vai sopimatonta, sillä minusta flirtti on melkein kaverillista, ja joka tapauksessa harmitonta "kiusoittelua" - siis jos sen tekee oikein eikä stalkbergerin ammattitaidolla. Sitten on kyse eri asiasta, jos yrittää iskeä jotain. Se on iskemistä, pokaamista, tai vaikka viettelemistä, mutta ei (ainakaan kevyttä) flirttiä.


    • lifemocker

      kyllä se sinkkukin on idiootti jos varattuihin sekaantuu

    • lottamari<3

      mitä idioottimaista siinä nyt on? flirtti ei ole vielä sekaantumista, jollet nyt raahaa flirtin kohdettasi teidän yhteiseen makuuhuoneeseen. Ootko aina muutenkin noin vähäsanainen kommentoija.

      • Ei ollut mun syytä

        Kaikki on muka viatonta ja leikkiä siihen asti kun kullin kärki koskettaa emättimen suuta, sen jälkeen kaikki vain tapahtuu, hups.


      • lottamari<3
        Ei ollut mun syytä kirjoitti:

        Kaikki on muka viatonta ja leikkiä siihen asti kun kullin kärki koskettaa emättimen suuta, sen jälkeen kaikki vain tapahtuu, hups.

        Viatonta siihen asti kunnes tietoisesti päättää tehdä muutakin kuin vain flirttailla.


      • Se vain tapahtui
        lottamari<3 kirjoitti:

        Viatonta siihen asti kunnes tietoisesti päättää tehdä muutakin kuin vain flirttailla.

        Naisilla ei ole tietoisuutta, joten heille kaikki, pettäminenkin, on viatonta.


      • lottamari<3
        Se vain tapahtui kirjoitti:

        Naisilla ei ole tietoisuutta, joten heille kaikki, pettäminenkin, on viatonta.

        Mikä miehen ja naisen tietoisuudesta tekee erilaista. Jos nainen pettää, niin eikö siihen tarvita pettävä mieskin? En ymmärrä ajatustasi siitä, että vain nainen toimii pettävänä osapuolena, kun siihen leikkiin tarvitaan molempi osapuoli.

        Todellisuudessa miehet pettävät enemmän, mutta naiset flirttailevat enemmän.


      • Oops, I did it again
        lottamari<3 kirjoitti:

        Mikä miehen ja naisen tietoisuudesta tekee erilaista. Jos nainen pettää, niin eikö siihen tarvita pettävä mieskin? En ymmärrä ajatustasi siitä, että vain nainen toimii pettävänä osapuolena, kun siihen leikkiin tarvitaan molempi osapuoli.

        Todellisuudessa miehet pettävät enemmän, mutta naiset flirttailevat enemmän.

        Et ymmärrä ajatusta, jota ei ole esitetty? No et varmaankaan.


    • etsitaan

      Joo, saa, noin suunnilleen, kuten myös varattukin saa flirttailla kenen kanssa tahtoo.

    • 1+1

      Saa flirttailla ja varattukin saa flirttailla, flirttaaminen ei nimittäin tarkoita iskemistä. Fiksu ihminen ei kuitenkaan flirttaile muille oman kumppanin läsnäollessa.

      • ..........

        Miksei, jos se ei kerran tarkoita mitään?

        Flirttailu tarkoittaa aina seksuaalisen halun ilmaisua. Ei kukaan flirttaile sellaiselle, jota ei voisi myös tilaisuuden tullen panna.

        On tekopyhää väittää, ettei flirttailu tarkoita mitään. Totta kai se tarkoittaa, vaikkei se johtaisikaan panemiseen.


      • .......... kirjoitti:

        Miksei, jos se ei kerran tarkoita mitään?

        Flirttailu tarkoittaa aina seksuaalisen halun ilmaisua. Ei kukaan flirttaile sellaiselle, jota ei voisi myös tilaisuuden tullen panna.

        On tekopyhää väittää, ettei flirttailu tarkoita mitään. Totta kai se tarkoittaa, vaikkei se johtaisikaan panemiseen.

        Kukaan ei ole väittänyt, ettei flirttailu tarkoita mitään. Flirttailu vain ei tarkoita välttämättä iskemistä tai pyrkimystä panemiseen -- edes silloin kun flirttaaja pitäisi flirttauksen kohdetta panettavana.


      • ..........
        lord.boredom kirjoitti:

        Kukaan ei ole väittänyt, ettei flirttailu tarkoita mitään. Flirttailu vain ei tarkoita välttämättä iskemistä tai pyrkimystä panemiseen -- edes silloin kun flirttaaja pitäisi flirttauksen kohdetta panettavana.

        Onko ok, jos varattu sanoo vieraalle, että "olet panettava" tai "voisin panna sinua, jos en olisi varattu"?


      • .......... kirjoitti:

        Onko ok, jos varattu sanoo vieraalle, että "olet panettava" tai "voisin panna sinua, jos en olisi varattu"?

        Miten kysymys liittyy tuohon, mitä minä yritin sanoa?


      • ............
        lord.boredom kirjoitti:

        Miten kysymys liittyy tuohon, mitä minä yritin sanoa?

        Vastaa kysymykseen. Tuotahan se flirtti on pohjimmiltaan, vaikkei aina noin suorasti sanottuna. Miksipä muuten ei olisi soveliasta oman kumppanin läsnäollessa flirttailla muille. Epäsuora flirttailu on monesti vielä petollisempaa, koska siitä jää usein tuo "jos en olisi varattu" pois.


    • No höh

      Minusta flirttailu on ehdottoman tuomittavaa silloin, jos yrittää flirttailla sellaisen ihmisen kanssa, joka on puolisonsa kanssa liikkeellä. Minusta on suorastaan törkeää, jos joku änkeää pariskunnan väliin flirttailemaan toisen kanssa.

      Harmiton flirtti on sellaista, josta tulee kummallekin osapuolelle hyvä mieli eikä sen ole tarkoitus johtaa mihinkään. Ensimmäiseen kappaleeseen viitaten tällainen harmitonkin flirtti on tosi ikävää, jos omalta puolisolta ei saa flirttiä ja huomiota, mutta hän kuitenkin jakaa sitä muille ihmisille.

    • 4x3x2

      Kaikenlainen flirttailu on okei jos sitä tekevät ovat samalla aallonpituudella. Moni, etenkin mies, sekoittaa flirtin ja jopa ihan vain ystävällisyyden todelliseen kiinnostukseen.

      • lottamari<3

        Minä en flirttaa sellaisille miehille joista en pidä ja jotka eivät minuun vaikuta sähköisesti. Jos olen pelkästään ystävällinen, niin silmissäni ei ole sitä kipinää, eikä huuleni ole töröllään ja en heitä heitä hiuksiani taakse, enkä kosketa kädelläni suutani, enkä kävele hänen lähellään keimailevasti ja seksikkäästi...

        hymyillä voi ystävällisesti, mutta siinä se.


      • 5x23
        lottamari<3 kirjoitti:

        Minä en flirttaa sellaisille miehille joista en pidä ja jotka eivät minuun vaikuta sähköisesti. Jos olen pelkästään ystävällinen, niin silmissäni ei ole sitä kipinää, eikä huuleni ole töröllään ja en heitä heitä hiuksiani taakse, enkä kosketa kädelläni suutani, enkä kävele hänen lähellään keimailevasti ja seksikkäästi...

        hymyillä voi ystävällisesti, mutta siinä se.

        Moni mies kuvittelee jo hymyilynkin flirttailuksi, vaikka nainen olisi ystävällinen pelkästään työnsäkin vuoksi.
        Ja jos tuollainen hiusten heittely yms. teatraalinen esitys on mielestäsi flirttailua, niin voi olla ainakin huvittavaa katsottavaa.


      • lottamari<3
        5x23 kirjoitti:

        Moni mies kuvittelee jo hymyilynkin flirttailuksi, vaikka nainen olisi ystävällinen pelkästään työnsäkin vuoksi.
        Ja jos tuollainen hiusten heittely yms. teatraalinen esitys on mielestäsi flirttailua, niin voi olla ainakin huvittavaa katsottavaa.

        no se riippuu kuinka taidolla sen tekee, ei tarvitse teatteriksi vetää, voi sen tehdä vähäeleisestikin, kiihottavasti ja sexysti.

        Ystävällinen hymy on aivan erilainen kuin flirtti hymy, siitä puuttuu se hiukan ujo intensiivinen silmiin katsominen, jossa silmät hetken sanoo: "haluan rakastella kanssasi"


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      90
      2028
    2. Mies, ei käytetä kortsua

      Olen terve ja ehkäisy löytyy.
      Ikävä
      33
      1722
    3. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      373
      1690
    4. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      70
      1354
    5. Palstasuden aamu

      Hyvää huomenta. Alkaa vähitellen tervehtymistä tapahtua. 😊🤗☕🐺
      Ikävä
      219
      1095
    6. Mikä kaivatussasi on

      parasta?
      Ikävä
      38
      1041
    7. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      190
      960
    8. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      70
      927
    9. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      85
      924
    10. Minulla on nyt niin hirveä ikävä,

      etten meinaa kestää. ;( Voi kun olisit lohduttamassa minua. Anteeksi.
      Ikävä
      71
      886
    Aihe