NL:n romahdus vei äärivasemmiston kannatuksen. Nyt on jäljellä viimeiset surkimukset, jotka yrittävät valehtelemalla pitää pystyssä kommunismin illuusiota.
Palstalla on kuitenkin riittävästi rehellisiä ja asiantuntevia ihmisiä, jotka pystyvät nämä valeet kumoamaan kerran toisensa jälkeen.
Äärivasemmisto esittää palstalla
15
68
Vastaukset
- ölkklk
Kommarit kuvittelee ja elää mielikuvitus elämää,onhan se nähty kommunismi ei menesty missään päin maailmaa.
- Joo, mutta palstalla
yrittää menestyä valeiden turvin. Onnaakohan?
- juupas eipäs juupas
Joo, mutta palstalla kirjoitti:
yrittää menestyä valeiden turvin. Onnaakohan?
Vaikea tietää että onnaako
- lahtareillenauretaan
Professoritkin todistavat Annin olevan oikeassa ja sekös äärioikeistoa kututtaa kuin pientä oravaa mutta sehän on vain kivaa normaaleista ihmisistä. Lahtarijengi kun ei löydä ainuttakaan puolueetonta todistajaa omille valeilleen. Ja mites valeille voisi todistajia löytyäkään, eiväthän ne muuten valeita olisikaan.
- Meni juuri
päinvastoin!!
Kun professorien tekstit katsottiin, niin vienohuttula osoittautui vääristelijäksi. Samalla kävi selväksi äärivasemmiston jatkuva valehtelu. Muuthan täällä yleensä tukeutuvat tutkimuksiin ja tosiasioihin. Vain nämä huttulat ja ketaleet lykkäävät valeitaan.Mutta kiinni jäävät. Aina. - Anni Huttila
Meni juuri kirjoitti:
päinvastoin!!
Kun professorien tekstit katsottiin, niin vienohuttula osoittautui vääristelijäksi. Samalla kävi selväksi äärivasemmiston jatkuva valehtelu. Muuthan täällä yleensä tukeutuvat tutkimuksiin ja tosiasioihin. Vain nämä huttulat ja ketaleet lykkäävät valeitaan.Mutta kiinni jäävät. Aina.Göbbelsin haamuko sinulle tuon kävi neuvomassa "sano noin". Vain läpeensä sairas ja turmeltunut ihminen sanoo sanatarkkaa lainausta vääristelyksi. Mutta äärioikeiston henkinen pimeys on synkempää kuin syksyinen yö hiilikellarissa ja sitä on normaalin ihmisen suorastaan mahdotonta käsittää. Ihmisen järkeä ei ole luotu käsittämään eikä käsittelemään sellaista henkisen pimeyden määrää.
Eiväthän ne muinaiset sankarinne muuten olisi hurmoksessa tappaneet ensin Suomessa 27 000 ihmistä ja Saksan natsien toimesta 20 miljoonaa. Stalin oli sitä samaa rotua kuin tekin, yksi saman pimeyden edustajista, vain eri nimikettä käyttäen. P-Korea on tällä hetkellä maineikkain edustajanne. - Anni Huttila
Meni juuri kirjoitti:
päinvastoin!!
Kun professorien tekstit katsottiin, niin vienohuttula osoittautui vääristelijäksi. Samalla kävi selväksi äärivasemmiston jatkuva valehtelu. Muuthan täällä yleensä tukeutuvat tutkimuksiin ja tosiasioihin. Vain nämä huttulat ja ketaleet lykkäävät valeitaan.Mutta kiinni jäävät. Aina.------ Muuthan täällä yleensä tukeutuvat tutkimuksiin ja tosiasioihin.-----
Sitä äärilaidan sairasta valehtelua aina vain lisää. Minä olen antanut lähteitä montakin kertaa, sinä itse et ole antanut ainuttakaan lähdettä muuten kuin valeina. Kuten sekin kun väitit Tippelskirchin todistavan rikollinen laivastostosopimus solmitun heinäkuussa -35 vaikka hän ei mainitse mitään muuta kuin vuoden. Mainitse samassa yhteydessä myös Bauerin mutta sitä en ole viitsinyt edes tarkistaa koska sekin on ilman muuta valeesi. Kuuluisa historioitsija ei erehdy kuukaudella.
Muita lähdeviitteitähän sinulta ei ole koskaan näkynytkään, että väitteesi oli taas yksi patologinen vale satojen vastaavien ketjussa. - Lainasit täysin
Anni Huttila kirjoitti:
Göbbelsin haamuko sinulle tuon kävi neuvomassa "sano noin". Vain läpeensä sairas ja turmeltunut ihminen sanoo sanatarkkaa lainausta vääristelyksi. Mutta äärioikeiston henkinen pimeys on synkempää kuin syksyinen yö hiilikellarissa ja sitä on normaalin ihmisen suorastaan mahdotonta käsittää. Ihmisen järkeä ei ole luotu käsittämään eikä käsittelemään sellaista henkisen pimeyden määrää.
Eiväthän ne muinaiset sankarinne muuten olisi hurmoksessa tappaneet ensin Suomessa 27 000 ihmistä ja Saksan natsien toimesta 20 miljoonaa. Stalin oli sitä samaa rotua kuin tekin, yksi saman pimeyden edustajista, vain eri nimikettä käyttäen. P-Korea on tällä hetkellä maineikkain edustajanne.virheellsiesti ja tarkoituksenmukaisesti. Jäit kuitenkin kiinni, koska olet liian tyhmä käsittämään, että kaiken voi tarkistaa.
Lainaus oli tökerö vääristely. Näyttä siltä olet Goebbelsin opetuslapsi, mutta liian tyhmä siihenkin.
Teksti ja varsinkin loppu on aivan käsittämätöntä pötyä. Ilmeisesti alat seota pahemman kerran. Tekstien perusteella se on odotettavissa. Oletko kokonaan unohtanut, että Stalin on sankareitasi? - Valehtelet taas!!!
Anni Huttila kirjoitti:
------ Muuthan täällä yleensä tukeutuvat tutkimuksiin ja tosiasioihin.-----
Sitä äärilaidan sairasta valehtelua aina vain lisää. Minä olen antanut lähteitä montakin kertaa, sinä itse et ole antanut ainuttakaan lähdettä muuten kuin valeina. Kuten sekin kun väitit Tippelskirchin todistavan rikollinen laivastostosopimus solmitun heinäkuussa -35 vaikka hän ei mainitse mitään muuta kuin vuoden. Mainitse samassa yhteydessä myös Bauerin mutta sitä en ole viitsinyt edes tarkistaa koska sekin on ilman muuta valeesi. Kuuluisa historioitsija ei erehdy kuukaudella.
Muita lähdeviitteitähän sinulta ei ole koskaan näkynytkään, että väitteesi oli taas yksi patologinen vale satojen vastaavien ketjussa.Laivastosopimuksen olen todennut ALLEKIRJOITETUN virallisesti 18. heinäkuuta -35. Niin ainakin kertoo merisotahistorioitsija Cajus Bekker.
Laivastosopimuksen merkitys oli niin vähäinen, että Tippelskirch ja Bauer eivät sitä juuri käsittele. Et vain tunne sitäkään asiaa.Rikolliseksi sitä on väittänyt vain vienohuttula aateveljineen.
Lähteitä olen osoittanut jatkuvasti. Totuushan on, että te stallarit ette niitä tunne, joten maininta on aika turhaa. - panee miettimään
Valehtelet taas!!! kirjoitti:
Laivastosopimuksen olen todennut ALLEKIRJOITETUN virallisesti 18. heinäkuuta -35. Niin ainakin kertoo merisotahistorioitsija Cajus Bekker.
Laivastosopimuksen merkitys oli niin vähäinen, että Tippelskirch ja Bauer eivät sitä juuri käsittele. Et vain tunne sitäkään asiaa.Rikolliseksi sitä on väittänyt vain vienohuttula aateveljineen.
Lähteitä olen osoittanut jatkuvasti. Totuushan on, että te stallarit ette niitä tunne, joten maininta on aika turhaa.-----Laivastosopimuksen merkitys oli niin vähäinen, että Tippelskirch ja Bauer eivät sitä juuri käsittele.----
Olet maininnut heidän todistavan tuo sopimus solmitun heinäkuussa mutta nyt sanot, että eivät ole edes käsitelleet asiaa. Kivaa kun alat vetää valeitasi takaisin. Tuo tietoinen valehtelu paljastaa sinut pelkäksi feikkilähteeksi. Lähteesi ovat itse keksittyjä. - Valehtelet taas!!
panee miettimään kirjoitti:
-----Laivastosopimuksen merkitys oli niin vähäinen, että Tippelskirch ja Bauer eivät sitä juuri käsittele.----
Olet maininnut heidän todistavan tuo sopimus solmitun heinäkuussa mutta nyt sanot, että eivät ole edes käsitelleet asiaa. Kivaa kun alat vetää valeitasi takaisin. Tuo tietoinen valehtelu paljastaa sinut pelkäksi feikkilähteeksi. Lähteesi ovat itse keksittyjä."Olet maininnut heidän todistavan tuo sopimus solmitun heinäkuussa mutta nyt sanot, että eivät ole edes käsitelleet asiaa. Kivaa kun alat vetää valeitasi takaisin. Tuo tietoinen valehtelu paljastaa sinut pelkäksi feikkilähteeksi. Lähteesi ovat itse keksittyjä. "
Tuollaista en ole esittänyt muualla kuin huttilan ja muiden valehtelijoiden mielikuvituksessa.
Heinäkuun on maininnut Cajus Bekker, kuten olen moneen kertaan selvittänyt. Se voi olla puhdas virhe.
Mielenkiintoinen esimerkki äärivasemmiston loputtomasta valehtelusta on tämäkin.
- tiedätkö, että klenk
tiedätkö, että klenkka ei valehtele koskaan? hänellä on kaikki maailman arkistot ja aidot todisteet kyllikki saaresta ja jeesuksestakin korkkaressaan?
- Sinä sen sijaan
valehtelet aina.
- rehelli....
Sinä sen sijaan kirjoitti:
valehtelet aina.
miepä en valehtele ikänäin, joskus muistan huonosti tai en tiijä
- Myöntämisen vaikeus
Stallareille ja niiden nykysymppareille on täytynyt olla hirveä henkinen isku, kun koko oma maailmankuva romahti Neuvostoliiton myötä. Ihmismieli reagoi tällaiseen henkiseen jättiläistraumaan Kübler-Rossin mallin mukaan viisivaiheisesti:
1. anger
2. denial
3. bargaining
4. depression
5. acceptance
Vienohuttulat hengenheimolaisineen käyvät tällä hetkellä läpi vaiheita 1 - 2. Paljon surutyötä on tehtävänä ennen kuin seuraavaan psykologiseen kehitystehtävään päästään. Heitä lohduttanee tieto, ettemme pidä heitä tämän takia huonoina ihmisinä. Mutta heiltä tarvitaan eheytymisekseen myös omaa ponnistelua. Vääräksi todistettuihin "faktoihin" ei tulisi tieten tahtoen takertua, ne kun ovat henkisen kasvun (ja viisastumisen) jarruina. Tsemppiä, tavaritshi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770