Etsin uusia ystäviä joiden kanssa lähteä vaikka baariin, lenkille yms..
Olen 25v nainen.
Uusia ystäviä Päijät Hämeen alueelta!
10
134
Vastaukset
- toinen 25v
Millainen hakusessa? Laittaisitko s-posti osoitteesi?
Uusia ystäviä myös haen, asun kyllä Lammilla mutta käyn usein Lahdessa, olen 33v, postia saa laittaa [email protected]
- 01303
Saako olla alkoton? :)
- lmslödö
Itsekkin kaipaisin uusia ystäviä kun paikkakunta on suhteellisen uusi niin ei ole vielä kerennyt tutustua. Olen 21-vuotias :)
- +++
S-postit kehiin nyt.
- likkkkka
Mäkin kaipailisin ystäviä, varsinkin sellasia jotka ei pahemmin juo :)
- rosenr0t
- eppe
Olen 25wee ja asun Lahdessa. Olisi kiva saada naispuolisia ystäviä :) Esim. lenkille, viettää aikaa ja juttelee kaikesta taivaan ja maan välistä sekä shoppailuu. Itse en käytä yhtään alkomaholia mut en oo mikään tiukkis sen suhteen tai muutenkaan ;) Jos jollekkin kolahti ja tahtoo tutustuu niin mailii voi laittaa: [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351