Jeesus ei tule tänäänkään

Kuollut ei herää

Eikä tarvitse tullakaan.

24

51

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • palaaHän

Kuollut on jo herännyt, ja palaa satavarmasti kunhan aika on kypsä !

Tervetuloa Jeesus ajallasi AAmen !

• Kuollut ei herää

"Pian" ... "kohta" ... "kun aika on kypsä".
        Satavarmasti ei tule IKINÄ.

• oikeaakin oppia saa
        Kuollut ei herää kirjoitti:

"Pian" ... "kohta" ... "kun aika on kypsä".
        Satavarmasti ei tule IKINÄ.

Tottakai tulee, luemmehan Raamatusta mm;

...tulen minä takaisin....2. Minun Isäni kodissa on monta asuinsijaa. Jos ei niin olisi, sanoisinko minä teille, että minä menen valmistamaan teille sijaa?
        3. Ja vaikka minä menen valmistamaan teille sijaa, tulen minä takaisin ja otan teidät tyköni, että tekin olisitte siellä, missä minä olen.

7. Hän sanoi heille: "Ei ole teidän asianne tietää aikoja eikä hetkiä, jotka Isä oman valtansa voimalla on asettanut,
        8. vaan, kun Pyhä Henki tulee teihin, niin te saatte voiman, ja te tulette olemaan minun todistajani sekä Jerusalemissa että koko Juudeassa ja Samariassa ja aina maan ääriin saakka."
        9. Kun hän oli tämän sanonut, kohotettiin hänet ylös heidän nähtensä, ja pilvi vei hänet pois heidän näkyvistään.
        10. Ja kun he katselivat taivaalle hänen mennessään, niin katso, heidän tykönänsä seisoi kaksi miestä valkeissa vaatteissa;
        11. ja nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te seisotte ja katsotte taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teiltä ylös taivaaseen, on tuleva samalla tavalla, kuin te näitte hänen taivaaseen menevän."

• Kuollut ei herää
        oikeaakin oppia saa kirjoitti:

Tottakai tulee, luemmehan Raamatusta mm;

...tulen minä takaisin....2. Minun Isäni kodissa on monta asuinsijaa. Jos ei niin olisi, sanoisinko minä teille, että minä menen valmistamaan teille sijaa?
        3. Ja vaikka minä menen valmistamaan teille sijaa, tulen minä takaisin ja otan teidät tyköni, että tekin olisitte siellä, missä minä olen.

7. Hän sanoi heille: "Ei ole teidän asianne tietää aikoja eikä hetkiä, jotka Isä oman valtansa voimalla on asettanut,
        8. vaan, kun Pyhä Henki tulee teihin, niin te saatte voiman, ja te tulette olemaan minun todistajani sekä Jerusalemissa että koko Juudeassa ja Samariassa ja aina maan ääriin saakka."
        9. Kun hän oli tämän sanonut, kohotettiin hänet ylös heidän nähtensä, ja pilvi vei hänet pois heidän näkyvistään.
        10. Ja kun he katselivat taivaalle hänen mennessään, niin katso, heidän tykönänsä seisoi kaksi miestä valkeissa vaatteissa;
        11. ja nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te seisotte ja katsotte taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teiltä ylös taivaaseen, on tuleva samalla tavalla, kuin te näitte hänen taivaaseen menevän."

En minä väittänyt että missään ei lue että Jeesus tulee. Sanoin että Jeesus ei tule.
        Maailma on täynnä kirjoja joissa lukee vaikka mitä.

• saa oikeaa oppia ott

En minä väittänyt että missään ei lue että Jeesus tulee. Sanoin että Jeesus ei tule.
        Maailma on täynnä kirjoja joissa lukee vaikka mitä.

Mailmassa ei ole kuin yksi kirja jossa lukee että joku on kuollut MINUN syntieni tähden ja että minulla on mahdollisuus Elää uskomalla Häneen.

• Kuollut ei herää
        saa oikeaa oppia ott kirjoitti:

Mailmassa ei ole kuin yksi kirja jossa lukee että joku on kuollut MINUN syntieni tähden ja että minulla on mahdollisuus Elää uskomalla Häneen.

Saattaa olla näin, mutta se on silti vain kirja.
        Minä voin vaikka tämän päivän aikana kirjoittaa kirjan jossa kerron että marsuni kuoli syntiesi tähden ja että sinulla on mahdollisuus elää uskomalla marsuuni.

Sit meillä on kaksi sellaista kirjaa.

• oottelenuuttakirjaa

Saattaa olla näin, mutta se on silti vain kirja.
        Minä voin vaikka tämän päivän aikana kirjoittaa kirjan jossa kerron että marsuni kuoli syntiesi tähden ja että sinulla on mahdollisuus elää uskomalla marsuuni.

Sit meillä on kaksi sellaista kirjaa.

no teeppä se !

Katsotaan tuleeko siitä mailman toiseksi luetuin kirja.

• Kuoillut ei herää
        oottelenuuttakirjaa kirjoitti:

no teeppä se !

Ei se ole mikään mittari sille, onko kirja oikeassa.
        Vai oliko mielestäsi maapallo litteä silloin kun käytännössä 100% ihmisistä uskoi niin?

• oottelenuuttakirjaa kirjoitti:

no teeppä se !

* Eiköhän sentään, Raamattu ole maailman eniten luettu Kirja? Eikä suinaan toisekesi. Ja mikähän se eka sitten olisikaan? Älä vaan sano, että koraani !

• pois taikausko

Tärkeä aloitus. Ihminen voi paremmin jos elää todelisuudessa kuin toiveajattelussa.

• * Ei ehkä tarvitse sinun mielestäsi, mutta Hän tulee kuitenkin. Nooa rakensi Arkkia kuivalla malla, ja ihmiset nauroi ja pilkkasivat häntä, mutta Nooa vaan rakensi, ja lopulta Arkki oli valmis ottamaan asukkaansa vastaan. Jumala kutsui kaiken haluamansa elävät olennot sisään arkkiin, ja sitten sulki arkin ovan ulkoa päin, ei voinut enää avata, ja sitten alkoisataa 40 päivää ja yötä, Arkki nousi veden mukana, ja sisällä olleet pelastuivat hukkumasta. Sensijaan kaikki pois jääneet hukkuivat Jumalan tulva vesiin.

* Niinpä nytkin, on ivaajia ja pilkkaajia, sinäkin, jotka sanovat, aivansamaa mitä sinäkin, "Jeesus ei tule, eikä tarvitsekkaan tulla".

* Muista nyt Nooan päiviä, sinunlaistesi sanomisista huolimatta tulvat tulivat, Arkki nousi ja pelasti sen sisällä olevat, kyytistä jääneet hukkuivat ,

* Niin sanottiin ennen Jeesuksen tuloa Beetlehemin seimeen, mutta Hän tuli, voitti saa-tanan ja kuollessaan ristin puulla, ja antaessaan sinullekkin mahdollisuuden pelastua maailmaa uhkaavasta lopullisesta palosta, enää ei maata peitä vedet, vaan se on talletettu tulelle, ja viimeisenä multien päällä seisoo Lunastajani, Jumalan Poika Jeesus Kristus.

* Jesaja ennusti Jeesuksen tulevaksi, kärsijäksi, kuolevaksi, ylösnousevaksi, taivaaseen astujaksi, sieltä Pyhän Hengen lähettäjäksi, Jesaja näki uuden taivaan ja uuden maan, ja Jumalan valtakunnan , Jumalan majan ihmisten keskellä, jo noin 700 vuotta ennen Kristuksen syntymää. Kaikki on tapahtunut hänen ennustustensa mukaan, ja kohta myös Hänen tulonsa ennustus on todellista totta. Mitä sinä silloin sanot, vieläkö pilkaat ja naurat Häneen uskovien uskolle?

• Tjaa-ah

>> Nooa rakensi Arkkia kuivalla malla, ja ihmiset nauroi ja pilkkasivat häntä, mutta Nooa vaan rakensi, ja lopulta Arkki oli valmis ottamaan asukkaansa vastaan. Jumala kutsui kaiken haluamansa elävät olennot sisään arkkiin, ja sitten sulki arkin ovan ulkoa päin, ei voinut enää avata, ja sitten alkoisataa 40 päivää ja yötä, Arkki nousi veden mukana, ja sisällä olleet pelastuivat hukkumasta. Sensijaan kaikki pois jääneet hukkuivat Jumalan tulva vesiin.>>

Uskotko Sinä "Mohikaani 27" aivan todella kirjaimellisesti tuohon vedenpaisumusmyyttiin?

• huh huh

Kukaan ei voi tosissaan uskoa noita satuja.

• Tjaa-ah kirjoitti:

>> Nooa rakensi Arkkia kuivalla malla, ja ihmiset nauroi ja pilkkasivat häntä, mutta Nooa vaan rakensi, ja lopulta Arkki oli valmis ottamaan asukkaansa vastaan. Jumala kutsui kaiken haluamansa elävät olennot sisään arkkiin, ja sitten sulki arkin ovan ulkoa päin, ei voinut enää avata, ja sitten alkoisataa 40 päivää ja yötä, Arkki nousi veden mukana, ja sisällä olleet pelastuivat hukkumasta. Sensijaan kaikki pois jääneet hukkuivat Jumalan tulva vesiin.>>

Uskotko Sinä "Mohikaani 27" aivan todella kirjaimellisesti tuohon vedenpaisumusmyyttiin?

1. Pietarin kirje 3
        18 "Sillä myös Kristus kärsi kerran kuoleman syntien tähden, vanhurskas vääräin puolesta, johdattaaksensa meidät Jumalan tykö; hän, joka tosin kuoletettiin lihassa, mutta tehtiin eläväksi hengessä,
        19 jossa hän myös meni pois ja saarnasi vankeudessa oleville hengille,
        20 jotka muinoin eivät olleet kuuliaiset, kun Jumalan pitkämielisyys odotti Nooan päivinä, silloin kun valmistettiin arkkia, jossa vain muutamat, se on kahdeksan sielua, pelastuivat veden kautta.
        21 Tämän vertauskuvan mukaan vesi nyt teidätkin pelastaa, kasteena-joka ei ole lihan saastan poistamista, vaan hyvän omantunnon pyytämistä Jumalalta-Jeesuksen Kristuksen ylösnousemuksen kautta,
        22 hänen, joka on mennyt taivaaseen ja on Jumalan oikealla puolella; ja hänen allensa ovat enkelit ja vallat ja voimat alistetut."

Mitä varten ylös Hengessä noussut Jeesus heille saarnasi? Jotta - - -

1. Pietarin kirje 4
        6 "Sillä sitä varten kuolleillekin on julistettu evankeliumi, että he tosin olisivat tuomitut lihassa niin kuin ihmiset, mutta että heillä hengessä olisi elämä, niin kuin Jumala elää."

Kristus julisti lihassa tuomituille tottelemattomille elämää eikä loputonta kidutusta!

• Minulle tulee Vapahtaja takuuvarmasti tänään, huomenna tai sitten joskus myöhemmin ja pelastaa minut tästä synnin ja kuoleman ruumiista. Kiitokset Jumalalle! [Room.7:24]

• satua vain

Satuolennot ei pelasta ketään.

• Jeesus kuoli

Jeesus ei tule tänään eikä huomenna eikä ylihuomenna, eikä ensi kuussakaan eikä ensi vuonna, eikä milloinkaan. Jeesus on satuolento aivan kuten ovat myös Aku Ankka, Mikki Hiiri, Petteri Punakuono ja joulupukki.

Kannattaa sopeutua todellisuuteen, elämä on helpompaa. Ryhdy sinäkin ateistiksi jo tänään. Tunnusta olleesi uskovaisena väärässä ja sinulle nauretaan pilkallisesti huomattavasti vähemmän.

Lauantain kunniaksi sanon suoraan että haistakaa paska!

• olisi elämääkin tarj

Mikään ei ole satua mnkä Raamatusta luemme. Vain umpisokea ja sielunvihollisen asialle vihkiytynyt kieltäytyy uskomasta ja näkemästä kokonaisuutta mikä asiaan liittyy.

Se mikä jaksaa ihmetyttää on se mikä saa ihmisen tekeytymään Jumalan vastustajaksi, ja leikkimään jotain jolla olisi kovinkin elämä kaikkineen hallussaan vaikka ei todellisuudessa saa edes p..jaan siivottua.

mutta kaikki tämäkin on suoraan Sanasta luettavissa ja taphtuu lopun aikoina yhä rutommin ja juopa kasvaa Jumalan omien ja p..leen omien välillä.

• Tämä on fakta

Jumala on satuolento
        Sielunvihollinen on satuolento
        Sielu on mielikuvitustuote
        Raamattu on satukirja
        "Lopun ajat" ovat sanahelinää mikä on jatkunut vuosisadasta toiseen
        "Jeesus tulee pian" on sanahelinää mikä on jatkunut vuosisadasta toiseen
        "Raamatun kokonaisuus" on kokoelma paimentolaisten satuja, jotka ovat kaiken lisäksi ristiriidassa keskenään.

En vastusta Jumalaa sen enempää kuin mitä vastustan Joulupukkia tai Smurffeja.

• ei ole pakko olla ty
        Tämä on fakta kirjoitti:

Jumala on satuolento
        Sielunvihollinen on satuolento
        Sielu on mielikuvitustuote
        Raamattu on satukirja
        "Lopun ajat" ovat sanahelinää mikä on jatkunut vuosisadasta toiseen
        "Jeesus tulee pian" on sanahelinää mikä on jatkunut vuosisadasta toiseen
        "Raamatun kokonaisuus" on kokoelma paimentolaisten satuja, jotka ovat kaiken lisäksi ristiriidassa keskenään.

En vastusta Jumalaa sen enempää kuin mitä vastustan Joulupukkia tai Smurffeja.

Jeesus voi "tulla" jo ens yönä kun aamulla heräät leipäveitsi mahassa etkä siitä enää nouse.

mihin silloin olet menossa ja kun et ole tietenkään mihinkään menossa niin mikähän olisi se peruste sellaiselle väiteelle, kun ainakaan minä en tule koskaan uskomaan että tämä kaikki on sattumalta nykyiseen muotoon kasvanut ja kehittynyt jostain alusta jota kukaan ei tiedä mikä se alkuklimppi oli ja mistä se tuli ja kuka painois sitä kehitysnappia jene.. !

siis mikä saa uskomuksesi olemaan jotenkin varteenotettava kaikessa kokonaissuudessa ?

ei mikään, vastasin puolestasi.

• Tämä on fakta
        ei ole pakko olla ty kirjoitti:

Jeesus voi "tulla" jo ens yönä kun aamulla heräät leipäveitsi mahassa etkä siitä enää nouse.

mihin silloin olet menossa ja kun et ole tietenkään mihinkään menossa niin mikähän olisi se peruste sellaiselle väiteelle, kun ainakaan minä en tule koskaan uskomaan että tämä kaikki on sattumalta nykyiseen muotoon kasvanut ja kehittynyt jostain alusta jota kukaan ei tiedä mikä se alkuklimppi oli ja mistä se tuli ja kuka painois sitä kehitysnappia jene.. !

siis mikä saa uskomuksesi olemaan jotenkin varteenotettava kaikessa kokonaissuudessa ?

ei mikään, vastasin puolestasi.

"kun ainakaan minä en tule koskaan uskomaan että tämä kaikki on sattumalta nykyiseen muotoon"

En minäkään usko että olemme täältä sattumalta. Ei kai siihen kukaan järkevä ihminen usko?

• El shaddai

Taidat pelätä, niin on syytäkin, sillä Hän, Kunnian Kuningas ja Herrain Herra tulee tuomitsemaan maailman ja toivoa ei niillä ole, jotka eivät Hänen edessään ole polviaan notkistaneet.

• Mörkö sängyn alla

Hui! Nyt pelottaa .... iiiiik!

• Jeesuksen Kristuksen Jumalan ja Isän sekä meidän kaikkien Jumalan ja Isän kunniaksi sanon, että olen entinen ateisti, jonka sisimmän Jumala puolestani todisti, puhdisti uskolla ja otti lapsekseen, [Ap. t. 15:8,9]

Johanneksen ilmestys 22
      20 "Hän, joka näitä todistaa, sanoo: "Totisesti, minä tulen äkisti".
      Amen, tule, Herra Jeesus!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      137
      7189
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      125
      5001
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      68
      4372
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      15
      3493
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2311
    6. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      302
      1809
    7. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      24
      1696
    8. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      9
      1619
    9. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      67
      1495
    10. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1458
    Aihe