Takinkääntäjä Liisa ja Pikkupiru Severi !

2+2= 4

Miksi Liisan tarvis jäädä Sievisillle sievistelemään,kun Lasse jäi maisemiin ja hoitaa kakaransa?? Toivottavasti pehmo Ismo ei anna Liisalle ikinä anteeksi epäilyitäään,kun asian oikea laita tulee niin Lassen ja Liisankin tietoon.
Liisa kohtelee Ismoa tosi törkeesti...yök!! Ja se Severi on joku paholaisen pentu..;)

9

186

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vapaa nimimerkki

Samaa mieltä. Syylä-Liisa uskoo mielummin pahoilaispentua, kuin ihanaa Ismoa. Ärsyttää tommonen kun Ismoa mustamaalataan, vaikka Ismo teki parhaansa, että Severi viihtyisi.

• Tiimiläinen....

Ismo on tuotanto tiimin kiusattu näyttelijä

• Kimpassa koko ajan

Ihmettelen ihan samaa, mitä hittoa se Liisa edelleen asuu siellä Sievisillä? Ai niin, sen takia kun ei kukaa näistä osaa etsiä omaa asuntoa....

• -----

Olen aina ihmetellyt herra Sieväsen omituisia ilmeitä.

• nimimerkki on pakoll

Olen aina ihmetellyt Liisan omituisia ilmeitä. Ei sovi tilanteisiin ollenkaan. Jotain vakavaa tapahtuu niin se vaan virnuilee ja hymyilee.

• Vapaa nimimerkki
        nimimerkki on pakoll kirjoitti:

Olen aina ihmetellyt Liisan omituisia ilmeitä. Ei sovi tilanteisiin ollenkaan. Jotain vakavaa tapahtuu niin se vaan virnuilee ja hymyilee.

Niin ja samalla kun virnuilee pitää kättä puoliksi suunsa edessä xD

• LAPSELLISTA

mihin hävis Ismon oma asunto yhenäkkiä!tosi outoja juonenkäänteitä. TOSI TÖKERÖ SARJA,SUORASTAAN NAURETTAVA!

• Matukan legginsit

Ismon asunto on remontissa kosteusvaurion takia, vaikka yhdessäkään jaksossa ei ole näytetty remonttireiskoja tai edes heidän autoaan Pihlajakadun varrella.

No, tällä tavoin saatiin Liisa ja Ismo muuttamaan Sievisille Severiä kaitsemaan, kun Lasse oli ulkomailla hakemassa Paulaa, ja samalla saatiin välirikko Ismo Liisa Severi Lasse.

• ADHDACDC

oikeassa elämässä noin häiriintynyt lapsi,kuin tämä Severi on,niin olis joutunut hoitoon jo ajat sitten!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      4876
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3476
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2943
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2905
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      7
      2689
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      55
      2260
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      37
      1742
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1680
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1671
    10. Maailmassa monta

On ihmeellistä asiaa. 😮
      Ikävä
      16