Tykkaa-eitykkää peukutus kertoo vakuuttavaa ..

Ei Aihetta

.. kieltä palstan ja portaalin siitä osapuolesta, joiden kanssa käyt 'keskustelua'.

18

230

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • manna gryn

olen huomannut, että minun kommentteja peukutetaan usein ja vieläpä "yläpeukullisesti" :)

• manna gryn

näin, heti sain ensimmäisen "suosituksen".

• 234rtfgb

Villi arvaus: Olet käynyt tällä palstalla julistamassa jonkinsortin uskontoa, kertomassa miten muiden tulisi elämäänsä elää tai tekemässä kysymyksiä, joihin et edes halua vastauksia ja nyt itkupotkuraivaroit koska moisesta ei pidetä.

• Vajakeille ..

Olettaisin, että itse asia eli teksti olisi kohteena käydyssä ajatusten vaihdossa ja minä kun en näe tuossa "Ei Aihetta" olevassa asiasisällössä mitään negatiivista - vain yhden selkeän huomion, johon on helppo yhtyä.

:)

• 234rtg
        Vajakeille .. kirjoitti:

Olettaisin, että itse asia eli teksti olisi kohteena käydyssä ajatusten vaihdossa ja minä kun en näe tuossa "Ei Aihetta" olevassa asiasisällössä mitään negatiivista - vain yhden selkeän huomion, johon on helppo yhtyä.

Mihin on helppo yhtyä? Eihän avaaja sanonut oikeastaan mitään konkreettista yhtään mistään. Ainoa, mitä tuosta itkusta saattoi päätellä oli se että joku on kiukuissaan siitä että saa miinusmerkkisiä arvosanoja kirjoittamisestaan. Sehän tunnetusti aina on yleisön vika jos esitys ei miellytä?

• DDR vajakeille ..
        234rtg kirjoitti:

Mihin on helppo yhtyä? Eihän avaaja sanonut oikeastaan mitään konkreettista yhtään mistään. Ainoa, mitä tuosta itkusta saattoi päätellä oli se että joku on kiukuissaan siitä että saa miinusmerkkisiä arvosanoja kirjoittamisestaan. Sehän tunnetusti aina on yleisön vika jos esitys ei miellytä?

Missä siinä 'itkettiin' - lähinnä se oli kautta palstojen olevaa käytäntöä, joka minulle kertoo palstanpitäjän näkemyksestä poikkeavan tekstin pikaista poistamista ja se taas kertoo - sen ohella, että vastassa on lauma idiootteja, niin myös SELKEÄSTÄ tavoitteesta ja se toteutetaan iskostamalla 'virallista' näkemystä itse asiasta.

:D

• Laumalle vajakkeja
        234rtg kirjoitti:

http://keskustelu.suomi24.fi/node/11359946

Esimerkki yllä osoittaa, että asiallinen teksti saa osakseen 'itkua'.

• 23erf
        DDR vajakeille .. kirjoitti:

Missä siinä 'itkettiin' - lähinnä se oli kautta palstojen olevaa käytäntöä, joka minulle kertoo palstanpitäjän näkemyksestä poikkeavan tekstin pikaista poistamista ja se taas kertoo - sen ohella, että vastassa on lauma idiootteja, niin myös SELKEÄSTÄ tavoitteesta ja se toteutetaan iskostamalla 'virallista' näkemystä itse asiasta.

:D

Ai sä olitkin vain tavallinen salaliittoteoreetikko.

• ".. kieltä palstan ja portaalin siitä osapuolesta, joiden kanssa käyt 'keskustelua'."

Voisitko kertoa vähän tarkemmin, mitä ne kertoo.

• Pontius Pillutus

PEUKUTUS SIVUASIA. JEESUKSEN TOINEN TULEMINEN TAPAHTUU LÄHEISESSÄ TULEVAISUUDESSA !

• Vajakeille Tiedoksi

Mistä kaikki alkoi - Roomastapa tietenkin - siellä tosin todellisuus oli toinen - peukalo ylös tiesi gladiaattorin kuolemaa ja peukalo alas taas säästi gladiaattorin hengen.

Niin - ja peukalo viittasi miekkaan - miekka alas - miekka ylös.

• Eikö Vain

Kuvaavaa itselleni on aina ollut, että en pidä nuoleskelijoista, enkä kehujista ja parasta palautetta on ollut se negatiivinen palaute - vain vähäjärkisiä ja lapsia kehutaan.

Ansioista olen palkinnut ja ongelmista keskustellut ja se on ollut palkitsevaa kun siinä onnistuu.

-palkanmaksajan ominaisuudessa-

• ---

Itseäni olen kehunut ja kehuttavaa on riittänyt.

• ewswfesef

Peukkujen määrä ei kerro yhtään mitään, aivan liian helppo manipuloida, rakentaisin viidessä minuutissa botin joka antaa itselleni tai kenelle haluan niin monta peukkua, kuin haluan.

• Ymmärrämme Tämän

'-Peukkujen' määrä kertoo ahdistuneisuudesta ja siitä, että argumentit ovat loppu.

• Pontius Pillutus
        Ymmärrämme Tämän kirjoitti:

'-Peukkujen' määrä kertoo ahdistuneisuudesta ja siitä, että argumentit ovat loppu.

PEUKUTUS SIVUASIA. JEESUKSEN TOINEN TULEMINEN TAPAHTUU LÄHEISESSÄ TULEVAISUUDESSA !

• nollateismiä

Ateismi-palstalla peukutusorganisointi toimii erinomaisesti, kun loogisesti olet perustellut asiasi hyökkää kirjoittajan lisäksi lauma ateisteja peukuttamaan, pintapuolisen siisti rivi peukutettuja kommentteja häikäisee ja hivelee päällepäin, mutta kun vähänkin enemmän tarkkailee peukkujen tuloa huomaa kuinka peukuttajat peukuttavat omia ja muita ateistisesti suuntautuneita.

Piiri pieni pyörii, ja ateistien lauma senkuin syvenee.

Ja peukuttamaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      73
      4527
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      105
      3769
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      142
      3463
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      37
      1970
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1921
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1219
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      118
      1035
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      127
      944
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      55
      925
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      837
    Aihe