.. kieltä palstan ja portaalin siitä osapuolesta, joiden kanssa käyt 'keskustelua'.
Tykkaa-eitykkää peukutus kertoo vakuuttavaa ..
18
230
Vastaukset
- manna gryn
olen huomannut, että minun kommentteja peukutetaan usein ja vieläpä "yläpeukullisesti" :)
- manna gryn
näin, heti sain ensimmäisen "suosituksen".
- 234rtfgb
Villi arvaus: Olet käynyt tällä palstalla julistamassa jonkinsortin uskontoa, kertomassa miten muiden tulisi elämäänsä elää tai tekemässä kysymyksiä, joihin et edes halua vastauksia ja nyt itkupotkuraivaroit koska moisesta ei pidetä.
- Vajakeille ..
Olettaisin, että itse asia eli teksti olisi kohteena käydyssä ajatusten vaihdossa ja minä kun en näe tuossa "Ei Aihetta" olevassa asiasisällössä mitään negatiivista - vain yhden selkeän huomion, johon on helppo yhtyä.
:) - 234rtg
Vajakeille .. kirjoitti:
Olettaisin, että itse asia eli teksti olisi kohteena käydyssä ajatusten vaihdossa ja minä kun en näe tuossa "Ei Aihetta" olevassa asiasisällössä mitään negatiivista - vain yhden selkeän huomion, johon on helppo yhtyä.
:)Mihin on helppo yhtyä? Eihän avaaja sanonut oikeastaan mitään konkreettista yhtään mistään. Ainoa, mitä tuosta itkusta saattoi päätellä oli se että joku on kiukuissaan siitä että saa miinusmerkkisiä arvosanoja kirjoittamisestaan. Sehän tunnetusti aina on yleisön vika jos esitys ei miellytä?
- DDR vajakeille ..
234rtg kirjoitti:
Mihin on helppo yhtyä? Eihän avaaja sanonut oikeastaan mitään konkreettista yhtään mistään. Ainoa, mitä tuosta itkusta saattoi päätellä oli se että joku on kiukuissaan siitä että saa miinusmerkkisiä arvosanoja kirjoittamisestaan. Sehän tunnetusti aina on yleisön vika jos esitys ei miellytä?
Missä siinä 'itkettiin' - lähinnä se oli kautta palstojen olevaa käytäntöä, joka minulle kertoo palstanpitäjän näkemyksestä poikkeavan tekstin pikaista poistamista ja se taas kertoo - sen ohella, että vastassa on lauma idiootteja, niin myös SELKEÄSTÄ tavoitteesta ja se toteutetaan iskostamalla 'virallista' näkemystä itse asiasta.
:D - Laumalle vajakkeja
234rtg kirjoitti:
Mihin on helppo yhtyä? Eihän avaaja sanonut oikeastaan mitään konkreettista yhtään mistään. Ainoa, mitä tuosta itkusta saattoi päätellä oli se että joku on kiukuissaan siitä että saa miinusmerkkisiä arvosanoja kirjoittamisestaan. Sehän tunnetusti aina on yleisön vika jos esitys ei miellytä?
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11359946
Esimerkki yllä osoittaa, että asiallinen teksti saa osakseen 'itkua'.
:) - 23erf
DDR vajakeille .. kirjoitti:
Missä siinä 'itkettiin' - lähinnä se oli kautta palstojen olevaa käytäntöä, joka minulle kertoo palstanpitäjän näkemyksestä poikkeavan tekstin pikaista poistamista ja se taas kertoo - sen ohella, että vastassa on lauma idiootteja, niin myös SELKEÄSTÄ tavoitteesta ja se toteutetaan iskostamalla 'virallista' näkemystä itse asiasta.
:DAi sä olitkin vain tavallinen salaliittoteoreetikko.
".. kieltä palstan ja portaalin siitä osapuolesta, joiden kanssa käyt 'keskustelua'."
Voisitko kertoa vähän tarkemmin, mitä ne kertoo.- Pontius Pillutus
PEUKUTUS SIVUASIA. JEESUKSEN TOINEN TULEMINEN TAPAHTUU LÄHEISESSÄ TULEVAISUUDESSA !
Niinhän se tapahtui viime vuonna, toissa vuonna ja sitä edellisenäkin, ja kaiken lisäksi moneen kertaan joka vuosi.
http://www.ilmatar.net/~np/misc/maailmanloppu.html
- Vajakeille Tiedoksi
Mistä kaikki alkoi - Roomastapa tietenkin - siellä tosin todellisuus oli toinen - peukalo ylös tiesi gladiaattorin kuolemaa ja peukalo alas taas säästi gladiaattorin hengen.
Niin - ja peukalo viittasi miekkaan - miekka alas - miekka ylös. - Eikö Vain
Kuvaavaa itselleni on aina ollut, että en pidä nuoleskelijoista, enkä kehujista ja parasta palautetta on ollut se negatiivinen palaute - vain vähäjärkisiä ja lapsia kehutaan.
Ansioista olen palkinnut ja ongelmista keskustellut ja se on ollut palkitsevaa kun siinä onnistuu.
-palkanmaksajan ominaisuudessa-- ---
Itseäni olen kehunut ja kehuttavaa on riittänyt.
- ewswfesef
Peukkujen määrä ei kerro yhtään mitään, aivan liian helppo manipuloida, rakentaisin viidessä minuutissa botin joka antaa itselleni tai kenelle haluan niin monta peukkua, kuin haluan.
- Ymmärrämme Tämän
'-Peukkujen' määrä kertoo ahdistuneisuudesta ja siitä, että argumentit ovat loppu.
:) - Pontius Pillutus
Ymmärrämme Tämän kirjoitti:
'-Peukkujen' määrä kertoo ahdistuneisuudesta ja siitä, että argumentit ovat loppu.
:)PEUKUTUS SIVUASIA. JEESUKSEN TOINEN TULEMINEN TAPAHTUU LÄHEISESSÄ TULEVAISUUDESSA !
- nollateismiä
Ateismi-palstalla peukutusorganisointi toimii erinomaisesti, kun loogisesti olet perustellut asiasi hyökkää kirjoittajan lisäksi lauma ateisteja peukuttamaan, pintapuolisen siisti rivi peukutettuja kommentteja häikäisee ja hivelee päällepäin, mutta kun vähänkin enemmän tarkkailee peukkujen tuloa huomaa kuinka peukuttajat peukuttavat omia ja muita ateistisesti suuntautuneita.
Piiri pieni pyörii, ja ateistien lauma senkuin syvenee.
Ja peukuttamaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse734527Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053769Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423463Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891219- 1181035
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.127944- 55925
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837