mutta en ole koskaan nähnyt isäni tekevän töitä tuilla ollaan eletty kyllä.
Olen maajussin poika ja kepulainen
21
97
Vastaukset
- Orjarenkinne
Mihin te sijoitatte ne rahat? Vai meneekö ne kulutukseen?
- ei mene kulutukseen
Isä laittaa pankkitililleen rahaa.
- Sijoitusneuvoja
ei mene kulutukseen kirjoitti:
Isä laittaa pankkitililleen rahaa.
no joo, fiksut sijoittaa paremmin tuottavampaan kohteeseen.
- Isot tukiaiset tuli
Viinaan on aina iso osa rahasta mennyt.
- perunasoppaa
Johtuu varmaan siitä että isäs tekee pimeitätöitä.
- tosi juttu
No ei kai se muuten olisikkaan kepulainen verojen kiertäjä ja iso tukipummi.
- tuki-m
Kai te sentään Mersuilla ajelette? En ole juuri muita maajusseilla nähnyt.
Kartanovolvoja täälläpäin.
Mullakin on.
Kolmen vuoden välein vaihto silloin on mittarissa sellanen 10 000 km.
Olen myynny vanhan aina samalle mökkilöisinsinöörille hän kun on maksaannu aina paraan hinnan. Ja ollu alotteellinen- Mitä emännillä?
Pyrsö kirjoitti:
Mullakin on.
Olen myynny vanhan aina samalle mökkilöisinsinöörille hän kun on maksaannu aina paraan hinnan. Ja ollu alotteellinenMinkä merkkisiä autoja emännillä on? Vähän oudolta tuntuu, jos Volvoja heilläkin, Mersuista nyt puhumattakaan.
Pojat kaiketi ajelevat ajokortin saatuaan Bemareilla siellä maaseudullakin, sillä pitäähän sitä nyt sen verran nuorella iällä isäänsä vastaan kapinoida, ettei samoilla aja. Sen verran voin paljastaa, että muutamia semmoisia maalaispoikia olen täällä kaupungissa nähnytkin. Ajavat kortterirallia ja polttavat kumia. Kuvittelevat sillä lailla saavansa pillua. - DIAutoinsinööri
Pyrsö kirjoitti:
Mullakin on.
Olen myynny vanhan aina samalle mökkilöisinsinöörille hän kun on maksaannu aina paraan hinnan. Ja ollu alotteellinenOn tuo löytö kolme vuotias Volvo ja 10 000 ajettu.
Varmasti käsistä viedään myyjältä.
- diplomaatti13
sitä mökkiäkään ei saada omaa, nimimerkki yhteiskunnan rankasti taloudellisesti kaivoksilla päähänpotkima ja hyvin niukalla omalla omistuksella oleva ja omalla nokkeluudella kamppaileva.
- tulisiko vahinkoa :D
olen elintarvike tuottaja ja tuotan
kaupunki eläteille ruokaa
muuten he kuolisivat nälkään- tukimaatalous
Tiesitkö että tuottamasi sonta on kuluttajille noin tuplasti kalliimpaa, kun jos todelliset maataloustuotteet hankittaisiin muualta. Kuinka monta elättiä elätät, tuillasi. Toisaalta on ylentävää venyttää poskeaan jos saa esim. keskivertaisen noin hoiturin vuosipalkan vuodessa valtiolta ainoastaan vittuilusta.
Valtion kassa kohentuisi mukavasti maataloustukien tarkustuksilla yli 2 miljr/ vuosi. - Ei auta
tukimaatalous kirjoitti:
Tiesitkö että tuottamasi sonta on kuluttajille noin tuplasti kalliimpaa, kun jos todelliset maataloustuotteet hankittaisiin muualta. Kuinka monta elättiä elätät, tuillasi. Toisaalta on ylentävää venyttää poskeaan jos saa esim. keskivertaisen noin hoiturin vuosipalkan vuodessa valtiolta ainoastaan vittuilusta.
Valtion kassa kohentuisi mukavasti maataloustukien tarkustuksilla yli 2 miljr/ vuosi.Tukijussi siellä on aina takana vaikka se tuotais mistä maasta,tuetonta maataloustuotantoa ei ole.
- sossuelätit
tukimaatalous kirjoitti:
Valtion kassa kohentuisi mukavasti maataloustukien tarkustuksilla yli 2 miljr/ vuosi.olisihan se helpompaa asua hesalandiassa ja hakia sossusta vuokra ja elättirahat
eikä tarvisi ikinä tuottavasta työstä kuullakkaan mitään
:D - Jyrkin ja Jutan..
tukimaatalous kirjoitti:
Valtion kassa kohentuisi mukavasti maataloustukien tarkustuksilla yli 2 miljr/ vuosi...hallituksen aikana maalaisten hyvinvointi, suhteessa kaupunkilaisiin on vain parantunut.
Silloin kun hyvinvointivaltiota romutetaan niin se koskee vähemmän maalaisia. - Sanoohan sen jo
Jyrkin ja Jutan.. kirjoitti:
..hallituksen aikana maalaisten hyvinvointi, suhteessa kaupunkilaisiin on vain parantunut.
Silloin kun hyvinvointivaltiota romutetaan niin se koskee vähemmän maalaisia.isokirjakin: Jos et työtä tee, et hillomunkkia syö.
- on hiukan liikaa
tukimaatalous kirjoitti:
Valtion kassa kohentuisi mukavasti maataloustukien tarkustuksilla yli 2 miljr/ vuosi.Maataustuki oli toissavuonna muistamanimukaan yli 3500 miljoonaa euroa,joten
lukusi on hiukan maanjussia imarteleva
- kapi_ korhonen
En minäkään ole koskaan nähnyt isääni. Synnyin äpäränä Rautavaarassa.
- mä tierän asian
Niin ja isäs on kartanon isäntä.
- näin maalla
Hyvät sulle! Toivottavasti iskä ostaa lisää metsää, että ssat kunnon åperinnön ja jatkaa samalla linjalla. Työnteko ei suomessa kannata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733944Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92101Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2301370- 1461332
- 1141179
- 1121168
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil711077Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik61025- 60994
- 35916