Hiihtomajalta lähdettäessä kaksi isoa mustaa koiraa saattaa parisataa kulkea vieressä, melkein housuissa kiinni.
Pelätä saa, että purevatko vai ei. Tällä kertaa eivät, mutta kiinni housunpultuissa olivat ja koiria pelkäävänä, ei oikein tiedä mitä tehdä.
Kiinni pitäisivät nuo koirat olla!
Koirat kuriin Mäenpään latujen luona!
7
159
Vastaukset
- toinen.
Kävin syksyllä suunnistustapahtuman aikana huomauttamassa omistajalle radalla juosseesta susikoirasta ja jostain pienemmästä haukusta, jotka häiritsivät juoksijoita. Pahaksensa pani.
- äitiKKK
koirat voisi ihan yleisesti taajaan pitää kurissa. Lasten koulumatkan varrella irti oleva koira hyppii lasten päälle. Etenkin pimeän aikaan lapset todella pelkäsivät pimeästä ilmestyvää haukkujaa. Koira on kai ihan kiltti, purrut ei ole, mutta hanskoja repii käsistä (leikkii?).
Jos koira on irrallaan, sen tulee olla kuitenkin omistajansa hallittavissa ja tarkkailun alla, harvaan koiraan näin hyvin voi luottaa. Älkää ihmiset antako koirienne olla irrallaan, olivat ne kuinka kilttejä hyvänsä. Ne saattavat silti reagoida yllättäen esim. kun ohi kulkee joku koiranulkoiluttaja oman koiransa kanssa. - näin minä teen-.
Kauhea polemiikki koirista.
Miksei kukaan valita rattijuopoista joita täällä liikkuu päivittäin yhtenään ennenkuin joku kuolee?
Paljastakaa oitis jos tiedätte RATIN olevan liikenteessä ja jättääkää nuo typerät rakit sikseen.
Vai onko koran leikkimiset laduilla tärkeämpiä kuin ihmishenget?- äitiKKK
viesti tällä palstalla tuskin on vielä "kauhea polemiikki".
Tarkoitatko, että esim. varkauksista ei pidä enää välittää, pidetään silmät auki vain vaikkapa koulumurhaajien varalta?
Tottakai rattijuopoista ilmoitan aina, jos sellaisen näen. Silti olen huolissani myös siitä, ettei koiraa voi pitää kiinni. Voimme sekä pitää koirat kiinni, että paljastaa rattijuoppoja, eivät nämä asiat toisiaan pois sulje.
- aloittaja..
Ei koirat tietenkään suurin ongelma ole. Minusta kyllä aika pieni vaiva tuolla mäenpäässä olisi pitää koirat kiinni.
Moni kun pelkää koiria ja noinkin suurista koirista ei koskaan tiedä. Vaikka raavas
mies olenkin, niin ei mukavaa ollut, kun koirat pultuissa riippuivat. Valmis olin kyllä
hätätilassa sauvalla itseäni puolustamaan. - Koirat kiinni
Joo, sanon vaan että toivottavasti en vahingossa "tulkitse väärin" koiran aikeita, kun olen lenkillä mäenpäässä. Kokeempana konfliktinkäsittelijänä voin sanoa että isompikaan kotisessu ei ehdi kissaa sanoa, kun se ei sano enää juuri mitään, jos "joudun itsepuolustautumaan".
- koiristaan huolehtiv
Tää on kyllä kumma paikkakunta. Miten ihmiset voi olla noin välinpitämättömiä lemmikeistää. Tiedän koirat ja on mielestäni aika pelottavia, kun ovat irrallaa. Jos tämä tapahtuisi isommassa kaupungissa koirat olisi viety jo tarhalle. Olen mittinyt sitä että pitäisikö vaan soittaa noutaja koirille. Eiköhän se omistaja sitte vähän ala katsoon niiden perään, kun joutuu niitä tarhalta hakemaan ja vielä maksamaan siitä.
Soittakaa tekin jotka niitä peläätte. Ei ole oikein että joillain on eri vapauksia. Olen kuullut että toinen koirista olisi purrut lenkkeilijää mutta en tiedä pitääkö paikkansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial131703Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1381696Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2701250Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221088Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101066- 285965
- 130962
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3897Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49878- 10875