Onko kellään kokemusta? Onko mitään viihdearvoa?
Ketipinor nenän kautta?
14
9161
Vastaukset
- ,,,,,,,,,,
No ei ole neuroleptillä viihdearvoa otti sen sitten miten tahansa.
Oliko tämä ihan tosissaan kirjoitettu kysymys??- haistavitujunti
oot homo
anna ees oikeevastaus vajakeille
- Anonyymi
Samaa mietin itsekin. Tosin sen näkee kohta koska otin juuri viivan, tosin en ottanut paljoa.
- Anonyymi
Mikä fiilis tuli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä fiilis tuli
Vissii toimis 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä fiilis tuli
Nii mikä fiilis
- Anonyymi
älä todellakaan vedä testasin juuri ja kirvelee nenässä ihan liian paljon ja vielä 20 minuutinpäästä aivastuttaa ja räkä valuu ja toimii samalla lailla kun nieltynä eli ihan turhaa
älä siis koita
- Anonyymi
Mitä järkeä on työntää ketipinortabletti nenään.On muutenkin aika iso tabletti.
- Anonyymi
ohan siinä viihdettä kun työntää molempiin sieraimiin ketipinortabletit.
- Anonyymi
kannattaa kokeilla miten päin ketipinor menee parhaiten sieraimeen ja laittaako molempiin sieraimiin yhtä aikaa ja mieten hengittäminen nenän kautta sujuu.Onko hengittäminen helpompaa ilman pilleritä nenässä vai tanlettien kanssa.Mua kiinostaa tietää jos joku kokeilee.Mä ite otan mielummin suun kautta ja vettä siihen päälle.Mä en usko että sieraimiin työntäminen tehoaa.
- Anonyymi
älä todellakaan vedä testasin juuri ja kirvelee nenässä ihan liian paljon ja vielä 20 minuutinpäästä aivastuttaa ja räkä valuu ja toimii samalla lailla kun nieltynä
- Anonyymi
Vankiloissa tuota harrastetaan. Ketiapiini tunnetaankin siellä nimellä Baby heroin.
- Anonyymi
Ainakin minulla tulee olot
- Anonyymi
Huikea viihdearvo, nukahtaa pystyyn. Toki jos bileet on paskat tai elämä tylsää, niin suosittelen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713478
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851496Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251249- 1581212
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit192978- 35961
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16933Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?57832Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk88770- 62745