ei oo rahaa iphone 5 eikä aurinko/bilematkusteluun, töihin en mene koska olen aamuväsy ja työnteko on tylsää.
rahattomuuteni on yhteiskunnan vika.!
ok tämä oli provo mutta sopii hyvin tänne luuseri kertomuksien joukkoon.
olen köyhä :(
4
158
Vastaukset
- kuuppakuutonen
mullakaa ei oo sitä jotain iphone5 vai mikä v.tun 6, enpä edes tiedä mikä se onkaan... enkä matkustele, koska en tykkää kuumasta enkä ihmispaljoudesta pulisemassa jotain...enkä ole aamuväsy vaan aamuvirkku... työnteko oli kivaa kunnes tuli mitta täysi ja läksin putkeen.... se että minulla on rahaa on ihan omaa ansiotani.... tein töitä 38vuotta.... tää ei oo provo mutta mahtuu kai joukkoon tääkii.
- hullu töitä tekee la
Itse teen töitä pari kolme kuukautta, se antaa vuoden tienestit ja vähän päälle
Matkustelen ja haaveilen. Vapaa-aikaa on paljon
Olen laiska, mutta näin pärjää hyvin..
Eikä ole provo.
Se että on työ joka antaa elannon noin lyhyellä työteolla, on ihan kyllä oma vika.. eikä ketään voi syyttää:D
Ei ole muuten sitä ensimmäistäkän Iphonea. - JK JK
VAI NIIN
- Minä taas tein
rahaa yli 30 vuotta, sijoitin ja vihelsin ns. pelin poikki 50 vuotiaana. Elän nykyisin pääomatuloilla eikä hävetä tippaakaan tulla toimeen omillaan. Yhteiskunnan vika on oikeastaan se ettei Suomessa ole mitenkään helppoa rikastua laillisesti. Minulla oli tuottava firma ja olen maksanut melko paljon veroja elämäni aikana. Niitä rahoja en enää koskaan tule näkemään eikä eläkekään tule olemaan kovin suuri mutta ei se haittaa sillä näinkin pärjää. Parasta on kun on terve, saa elää talvetkin lämpimässä ja tehdä aivan mitä haluaa. Sanoisin että elän monessakin mielessä luxuselämää sen takia että älysin ajoissa pelin hengen Suomessa. Se tie johtaa vain tasapäistymiseen ja kurjistumiseen. Onneksi maailmassa on vielä maita joissa henkilökohtainen vauraus ei ole kirous.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760