Suurin ikäero

tyllerö

Mun ja kaverin kanssa kiisteltiin siitä kekä on ollu vanhemman kanssa sängyssä. Mä voitin kun mulla on ollu 22-v vanhempi mies ja nyt me haluttas tietää onks jollakin ollu vielä enemmän ikäeroo sänkykumppaninsa kans ?

8

1281

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mari

23-vuotiaana olin 52-vuotiaan ihanan komistuksen kanssa sängyssä. Ikäeroa siis 29 vuotta!

• ....

no huhhuh...

• tyttö

en kyl pääse samaan teidän kanssa... mutta sillon kun minä olin 17 niin mulla oli 31 vuotias kesäkolli!

(eli musta 14 vuotta vanhempi ja äitiäni 15 vuotta nuorempi.. kun äitini ihmetteli ikäeroa, sanoin että mulla on kyllä vähemmän ikäeroa siihen mieheen kun äitilläni, kyllä mulla oli hauskaa,heh)

• Kaikki käy

22-vuotiaana styylailin 47-vuotiaan äijän kanssa ja 46-vuotiaana (parasta ennen päiväykseni on siis totaalisesti mennyt!) 32-vuotiaan korston kanssa. Ikäero ei ollut kummassakaan jutussa mikään issue, kuten ehkä oli kun 17-vuotiaana olin 13-vuotiaan pojun kanssa. Eli summaan: aikuisten välillä ikäero ei mielestäni tee häikkää, kun aaltopituus on muuten kohdallaan.

• Riitta-Leena

18 vuotiaana 51 vyotias mies , jolle tein 20vuotiaana lapsenkin.
        Aviomieheni oli minua 25 vuotta vanhempi jota tietysti petin aina kun olin runoja lausumassa.
        Nyt olen 58 vuotias ja niitä miehiä on ollut varmaan 300 tai vähä ylikin.
        Nyt olen kirkko valtuustossa vara jäsenenä.
        Nykyisin minulla on ihana intiiaanin näköinen panomies.

• huh
        Riitta-Leena kirjoitti:

18 vuotiaana 51 vyotias mies , jolle tein 20vuotiaana lapsenkin.
        Aviomieheni oli minua 25 vuotta vanhempi jota tietysti petin aina kun olin runoja lausumassa.
        Nyt olen 58 vuotias ja niitä miehiä on ollut varmaan 300 tai vähä ylikin.
        Nyt olen kirkko valtuustossa vara jäsenenä.
        Nykyisin minulla on ihana intiiaanin näköinen panomies.

Niinpä niin...

• Anna

on ollut merkittävimpiä ikäeroja sillon kun mä olin 17 ja seurustelin 13 vuotiaan pojan kanssa... Noh se ei kestänyt kun jotain 1kk, samoin kuin suhde 31 vuotiaan kanssa samana vuonna kun olin siis 17v...

17 vuotiaana (näiden kahden lyhyen suhteen jälkeen) löysin loppuvuodesta ihanan pojan joka on minusta vuoden nuorempi. Olen seurustellut tämän kanssa nyt noin 2 vuotta ja mä oon nyt 19, avomieheni 18. Ensin kaikki vähän naureskeli sille että kun "jari" oli musta nuorempi ja minä naisena se vanhempi, mutta kun kaverit ym. huomasivat kuinka toisistamme välitämme ei ikäeroa enää edes oteta huomioon...

Näinkin voi käydä =)

• roosy

Olen 42v. nainen ja nuorin miesystävä on ollut 22v. ja korkeintaan 37v. Sellanen 35v. on sopiva mun ikäiselle...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",
      Maailman menoa
      17
      5083
    2. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      101
      2311
    3. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      135
      1998
    4. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      48
      1868
    5. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1670
    6. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      55
      1266
    7. Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen

Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu
      Perussuomalaiset
      116
      944
    8. Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."

Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      48
      841
    9. Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.

Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.
      Maailman menoa
      303
      831
    10. Kaupungin yt

Honkolan tai hietaman koulu suljetaan. Säästölistalle on nostettu muun muassa Honkolan tai Hietaman koulun toiminnan l
      Äänekoski
      24
      654
    Aihe