Uskomatonta ahdasmielisyyttä

huh huh HUH HUH

Eenokki pitää virpojia pikkunoitina.

Siis ei voi olla totta.

Jos hänen kaltaisilleen annettaisiin valta, niin ei varmaan menisi kauan aikaa kun Suomeen alettaisiin säätämään lakeja, jossa määrättäisiin kivittämään virpojat.

Olikohan pimeällä keskiajallakaan näin junttia toimintaa, jos Jeesus ei olisi ylösnoussut Hän kääntyisi haudassaan, niin pimeää tämä nykymeno on.

17

76

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Virvon varvon sinut tuoreeks terveeks.
      Tulevaks vuoeks.
      Vitsa sulle,palkka mulle.
      Hyvää pääsiäistä sinne.

• huh huh HUH HUH

Samaten Leahimn, kuvasi on ihgu-magee, jo sen näkeminen karkottaa kaiken noitamaisen LIAN POIS !

• Teijan äiti

Pikkulapsetkin tietävät, ettei ole olemassa noitia eikä Jumalia, vaan että ne ovat ihmisten luomia satuolentoja.

Uskovaiset kuitenkin edelleen uskovat riivaajahenkiin, noitiin, keijuihin, menninkäisiin, enkeleihin, paholaiseen ja Jumalaan.

Pienet lapsetkin ovat siis viisaampia kuin uskovaiset.

• Eenokki 12

En minä pikkulapsille kerrokaan että olen tavannut kotona oikean pahan hengen joka ilmestyi rukouksen aikana.
        Jumalaton näkee niitä runsaasti kun hän on kuoleman läheisyydessä.

• huh huh HUH HUH

" En minä pikkulapsille kerrokaan että olen tavannut kotona oikean pahan hengen joka ilmestyi rukouksen aikana. "

Oletko aivan varma?

Luulo pahojen henkien läsnäolosta voi johtua jo pelkästään pahasta olosta, hyvin monesta muusta asiasta josta varsinaiset pahat henget ovat kaukana kuin emä veneestä.

Viisautta tarvitaan nyt todella näissä, ettei mene vaan tuomiten tai tuomiohengessä, ja varsinkaan nuoria ja pieniä lapsia ja ylipäätänsäkään ketään ihmistä syyllistämään viattomista leikeistä.

Sillä sitä virpominen on.

• Eenokki 12

Kyllä ne pahat henget ovat meitä alati läsnä.
        Joskus tuntee jonkun jumalattoman tullessa lähelle selittämätöntä ahdistusta ja pahol. saa nopeasti kainalot märäksi ja hien otsalle.
        Virpominen on saaatanan työtä jota edustaa sen hallitsemat vanhemmat jotka ovat valmiita sen parempaa ymmärrystä, uhraamaan lapsensa riivaajille.
        Minä en etsi riiivaajia en henkiä kenestäkään, mutta jos joutuu pakon välttämättömyydellä toimimaan, teen sen minkä voin Herrassa.

• kysyn?
        Eenokki 12 kirjoitti:

Kyllä ne pahat henget ovat meitä alati läsnä.
        Joskus tuntee jonkun jumalattoman tullessa lähelle selittämätöntä ahdistusta ja pahol. saa nopeasti kainalot märäksi ja hien otsalle.
        Virpominen on saaatanan työtä jota edustaa sen hallitsemat vanhemmat jotka ovat valmiita sen parempaa ymmärrystä, uhraamaan lapsensa riivaajille.
        Minä en etsi riiivaajia en henkiä kenestäkään, mutta jos joutuu pakon välttämättömyydellä toimimaan, teen sen minkä voin Herrassa.

Onko lasten pukeminen tontuiksi saatanallista? Joulun aikaan näkee paljon tontuiksi puettuja pieniä lapsia.

• saakelin hihhulit

Onneksemme länsimaisessa demokratiassa uskovaiset hihhulit eivät saa valtaa maassa. Enemmistö on maallistuneita ateisteja, joten on täysin varmaa, että enemmistö päättää asioista ja nimenomaan epäkristillisellä tavalla, onneksemme.

Sukupuolineutraali avioliittolaki on yksi hyvä osoitus siitä, että uskovaisilta on otettu lopullisesti valta pois ja jaettu se valta ei-uskoville jotka päättävät tästä eteenpäin maan asioista. Joku yksittäinen Päivi Räsänen voi kristityn mielipiteensä kanssa suksia helvettiin, ämmän puheilla ei ole sitten mitään merkitystä.

Suomi maallistuu ja epäkristillistyy koko ajan kiihtyvään tahtiin. Se on uskovaisten sopeuduttava tai muutettava maasta pois. Ja jos uskovaisilla on yhtään rehellistä selkärankaa jäljellä niin Jeesus uskovaiset keräävät vapaaehtoisesti ne kamansa kasaan ja todella muuttavat maasta joka ei enää ole kristitty vaan on demokraattinen ja monikulttuurinen valtio.

Mitään en maailmassa vihaa niin paljon kuin uskovaisia persereikiä jotka vaativat kristinuskon sääntöjen nojalla toisten ihmisten vapauksien rajoittamista. Menkää uskovaiset helvettiin tai yksinkertaisesti tappakaa itsenne.

• huh huh HUH HUH

"Menkää uskovaiset helvettiin tai yksinkertaisesti tappakaa itsenne. "

Olen itse syvästi uskovainen, ja olen tehnyt myös itselleni selväksi että olen tuominnut kaikki edellämainitut ahdasmielisyydet ja typeryydet omaan helvettiinsä, ja olen tappanut ja tulen tappamaan aina tarvittaessa itsestäni kaiken sen mikä sotii todellista Jeesuksen Kristuksen vapautta, iloa, armoa, voimaa, ja kaikkea hyvää kohtaan.

Tyydyttääkö vastaus?

Odotan KAIKILTA kanssauskoviltani aivan samaa.

• Mohikaani ja eroe myös pitävät lapsia noitina.

He eivät ymmärrä lasten huumoria eikä iloista teatteria.

• huh huh HUH HUH

"He eivät ymmärrä lasten huumoria eikä iloista teatteria. "

Tulee mieleen Fanny ja Aleksander-elokuva, miten siinä teatteriseurue, ja kova ja julma piispa ottivat yhteen.

Kummassa joukossa sinä haluaisit olla?

Oli hirveää seurata elokuvan lopussa miten piispa itse totesi kauhuissaan, miten hänen kasvoilleen oli kivettynyt kova ja julma ilme jota hän ei saanut otettua millään pois kasvoiltaan, kuinka tämä piinasi ja piinasi piispaa, kuin kuolinnaamio.

Kaukana on iloinen tetteri tällaisesta pystyyn kuolleesta, niinkuin iloinen virpominenkin, ja yleensäkin kaikki elämänilo, ja kaikki se mihin ahdasmieliset ns. uskovat ovat ymmärtämättömyydessään langenneet.

He ovat juuri tämä antikristillinen voima.

Sanoohan jo nimikin - "antikristus" jo koko totuuden heistä :

He väittävät olevansa kristittyjä, mutta juuri he ovat näitä Jeesuksen sanomia julmia susia.

He, eivät mene Taivasten Valtakuntaan, eivätkä sinne muitakaan halua päästää.

• kusipää uskovaiset

Uskovaisten ahdamielisyydellä ei ole mitään rajaa. Pitäisiköhän kaikkien muiden aseistaa lapsensa teräaseilla itsepuolustukseksi siltä varalta että joku sekopää uskovainen päättää toteuttaa Jumalan tahtoa?

• Huhhuh....En ole tällä palstalla
      vielä kaltaistasi tavannut.
      Ihanaa kun et tuomitse......

Vierailit siis galleriassani jälkeä jättämättä?
      Tekstisi ei tuonut pahaa oloa,eikä riidanhalua...
      Ei nostanut "karvoja pystyyn".
      Vaihteeksi kiva lukea maltillista tekstiä.:)

• Tuli mieleen

Että, Pyydätkö leahimn luvan noilta naisilta joiden kuvia käytät profiilissasi, niinkuin nyt tässäkin käyttämässäsi.

• huh huh HUH HUH

"En ole tällä palstalla vielä kaltaistasi tavannut. "

Tarkoitatko tuomitsemista, olenko ainoa joka ei sua ole tuominnut?

Ja etkö olekaan tuo kuvan tatskaruusunainen?

• 2+9

Uskonnollisuus saa vain pahaa aikaan. Uskonnolliset ihmiset siivilöivät hyttysen, mutta nielaisevat kamelin.

• Camel filter

>>Uskonnollisuus saa vain pahaa aikaan. Uskonnolliset ihmiset siivilöivät hyttysen, mutta nielaisevat kamelin.>>

Ne on oppineet sen Raamatusta sillä eikös siellä juuri mainita, että siten menetellään? Kuurnitaan hyttynen mutta niellään kameli.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2491
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      349
      2110
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      26
      1952
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      14
      1790
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1558
    6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1092
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1079
    8. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      940
    9. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      63
      915
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      2
      888
    Aihe