Yritän tehdä kotisivuja ja haluaisin palautteita.
Eka sivut on netissä. Pitäisi kehittyä. Olisi kiva saada palautetta. Kotisivuni on: http://kotisivu.dnainternet.net/muhojuha
Kiitokset jo etukäteen.
Olisiko meilenkiintoa??
jussi
1
301
Vastaukset
- Espoolainen
Siis mielenkiintoa varmaankin tarkoitit mutta mihin? Kyllähän nuo sivut aika hyvät on mutta olet kaikessa innostuksessasi laittunut kaupungiksi Savonlinna vaikka Espoolainen oletkin tai ainakin kirjoitat Espoo foorumille. Tämä foorumi ei myöskään ole tarkoitettu kotisivujen mainostamiselle! Sellainen on jo tuolla muissa foorumeissa. Vähän tarkuutta ja kokemusta saat kun ikääkin kertyy.
Hyvää kesää ja terveisiä Espoosta missä sitten oletkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291340
- 1191172
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap99979- 113867
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa279860- 48745
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi19741- 52719
- 29691
- 49619