Auttakaa hyvät ihmiset! Tunteeko kukaan Teijaa
Pyhännältä? Vaalea, hoikka, kaunis..Tapasimme tansseissa 17.8 ja....
Pliis! Auttakaa minua löytämään hänet tai..kuolen,
Help! Teija Pyhännältä!
15
1647
Vastaukset
- katinka
Tiedän yhen Teija nimisen Pyhännältä, mutta liekö sama. Minkäikäinen se sinun Teijasi on ja missä tapasitte???
- jussi
Hei Katinka,
Pienikin vinkki on tervetullut!
Siis mun Teija on vaalea, hoikka, kaunis,erittäin tanssitaitoinen, ajaa pienellä punaisella autolla,
tapasimme Pyhäsalmen lavalla 17.8.
Vastaako tuntomerkit? Pliis kerro.. - tiedän
jussi kirjoitti:
Hei Katinka,
Pienikin vinkki on tervetullut!
Siis mun Teija on vaalea, hoikka, kaunis,erittäin tanssitaitoinen, ajaa pienellä punaisella autolla,
tapasimme Pyhäsalmen lavalla 17.8.
Vastaako tuntomerkit? Pliis kerro..yhden Teijan Pyhännältä. On n. 30 v mut naimisissa...
- jussi
tiedän kirjoitti:
yhden Teijan Pyhännältä. On n. 30 v mut naimisissa...
Siinä tapauksessa hän ei ole etsimäni Teija mutta kiitos kuitenkin
- kuule
jussi kirjoitti:
Siinä tapauksessa hän ei ole etsimäni Teija mutta kiitos kuitenkin
Hae finderilla: teija pyhäntä. Sillähän löydät Pyhännän Teijat. Näkyy olevan 3 kpl ja luultavasti hän on se niistä aakkosissa ensimmäinen.
- jussi
kuule kirjoitti:
Hae finderilla: teija pyhäntä. Sillähän löydät Pyhännän Teijat. Näkyy olevan 3 kpl ja luultavasti hän on se niistä aakkosissa ensimmäinen.
Kiitos vinkistä sulle, siis heti kokeilemaan.
Tyhmästä päästä saa kärsiä koko..
Ilmoittelen sitten miten kävi.Jees. - katinka
jussi kirjoitti:
Hei Katinka,
Pienikin vinkki on tervetullut!
Siis mun Teija on vaalea, hoikka, kaunis,erittäin tanssitaitoinen, ajaa pienellä punaisella autolla,
tapasimme Pyhäsalmen lavalla 17.8.
Vastaako tuntomerkit? Pliis kerro..Toivottavasti löysit finderilla sen oikean Teijan, minun tuntemani Teija on myös naimisissa ja yli 30, joten väärä tais olla??? Vaalea kuitenkin...
- hei katinka
katinka kirjoitti:
Toivottavasti löysit finderilla sen oikean Teijan, minun tuntemani Teija on myös naimisissa ja yli 30, joten väärä tais olla??? Vaalea kuitenkin...
sain ne kolme numeroa, yhteen en vielä yhteyttä.
ehkä huomenna..en tiedä haluaako hän että soitan, vähän epävarma olo tällä hetkellä. - katinka
hei katinka kirjoitti:
sain ne kolme numeroa, yhteen en vielä yhteyttä.
ehkä huomenna..en tiedä haluaako hän että soitan, vähän epävarma olo tällä hetkellä.Soita, tai sitten luota siihen että näette vielä uudelleen jossain sattumalta. Hänhän voi miettiä sinua myös....
- jussi
katinka kirjoitti:
Soita, tai sitten luota siihen että näette vielä uudelleen jossain sattumalta. Hänhän voi miettiä sinua myös....
tällä hetkellä ajattelen että en enää soita.
en tiedä. soitn eilen monta kertaa mutta hän ei vastannut,sitten hänen kaverinsa vastasit että Teijalla on nyt asiakas eikä voi tulla puhelimeen... - katinka
jussi kirjoitti:
tällä hetkellä ajattelen että en enää soita.
en tiedä. soitn eilen monta kertaa mutta hän ei vastannut,sitten hänen kaverinsa vastasit että Teijalla on nyt asiakas eikä voi tulla puhelimeen...tuliko sinulle tunne ettei hän halua tulla puhelimeen vai eikö hän vain ehtinyt tulla. Mieti mitä viestejä sait kun tapasitte, voisiko hän olla kiinnostunut?? Loppujen lopuksi: jos tulee pakit niin kerran se vain kirpaisee, maailmassa on muitakin nättejä vaaleita mukavia tyttöjä.
- jussi
katinka kirjoitti:
tuliko sinulle tunne ettei hän halua tulla puhelimeen vai eikö hän vain ehtinyt tulla. Mieti mitä viestejä sait kun tapasitte, voisiko hän olla kiinnostunut?? Loppujen lopuksi: jos tulee pakit niin kerran se vain kirpaisee, maailmassa on muitakin nättejä vaaleita mukavia tyttöjä.
tuli juuri sellainen tunne ettei halua vastata.
Mulle jäi sellainen fiilis että hän piti minusta
ja oli kiinnostunut mutta jotenkin nyt tökkii..
,ehkä hänellä on kuitenkin omat syynsä, en tiedä. - katinka
jussi kirjoitti:
tuli juuri sellainen tunne ettei halua vastata.
Mulle jäi sellainen fiilis että hän piti minusta
ja oli kiinnostunut mutta jotenkin nyt tökkii..
,ehkä hänellä on kuitenkin omat syynsä, en tiedä.Sitten sinä odotat, jos vaikka kohtaatte uudelleen ja saat enemmän selvää mitä hän ajattelee. Minä aikoinaan rohkaisin itseni ja soitin ja ollaan nyt pari miehen kanssa jo oltu monta vuotta. Hyvää jatkoa sinulle.
- Anonyymi
Viime yönä ufoja havaittu Pyhännän keskustassa
- Anonyymi
Mitä kuuluu Marja-Liisa? 2004.... Voi tätä nostalgiaa ja kaipuuta menneisyyteen. :'-)))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241207
- 1181048
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97884- 112818
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa270744- 48685
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17667- 41594
- 49579
- 25545