Help! Teija Pyhännältä!

jussi

Auttakaa hyvät ihmiset! Tunteeko kukaan Teijaa
Pyhännältä? Vaalea, hoikka, kaunis..Tapasimme tansseissa 17.8 ja....
Pliis! Auttakaa minua löytämään hänet tai..kuolen,

15

1647

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • katinka

      Tiedän yhen Teija nimisen Pyhännältä, mutta liekö sama. Minkäikäinen se sinun Teijasi on ja missä tapasitte???

      • jussi

        Hei Katinka,
        Pienikin vinkki on tervetullut!
        Siis mun Teija on vaalea, hoikka, kaunis,erittäin tanssitaitoinen, ajaa pienellä punaisella autolla,
        tapasimme Pyhäsalmen lavalla 17.8.
        Vastaako tuntomerkit? Pliis kerro..


      • tiedän
        jussi kirjoitti:

        Hei Katinka,
        Pienikin vinkki on tervetullut!
        Siis mun Teija on vaalea, hoikka, kaunis,erittäin tanssitaitoinen, ajaa pienellä punaisella autolla,
        tapasimme Pyhäsalmen lavalla 17.8.
        Vastaako tuntomerkit? Pliis kerro..

        yhden Teijan Pyhännältä. On n. 30 v mut naimisissa...


      • jussi
        tiedän kirjoitti:

        yhden Teijan Pyhännältä. On n. 30 v mut naimisissa...

        Siinä tapauksessa hän ei ole etsimäni Teija mutta kiitos kuitenkin


      • kuule
        jussi kirjoitti:

        Siinä tapauksessa hän ei ole etsimäni Teija mutta kiitos kuitenkin

        Hae finderilla: teija pyhäntä. Sillähän löydät Pyhännän Teijat. Näkyy olevan 3 kpl ja luultavasti hän on se niistä aakkosissa ensimmäinen.


      • jussi
        kuule kirjoitti:

        Hae finderilla: teija pyhäntä. Sillähän löydät Pyhännän Teijat. Näkyy olevan 3 kpl ja luultavasti hän on se niistä aakkosissa ensimmäinen.

        Kiitos vinkistä sulle, siis heti kokeilemaan.
        Tyhmästä päästä saa kärsiä koko..
        Ilmoittelen sitten miten kävi.Jees.


      • katinka
        jussi kirjoitti:

        Hei Katinka,
        Pienikin vinkki on tervetullut!
        Siis mun Teija on vaalea, hoikka, kaunis,erittäin tanssitaitoinen, ajaa pienellä punaisella autolla,
        tapasimme Pyhäsalmen lavalla 17.8.
        Vastaako tuntomerkit? Pliis kerro..

        Toivottavasti löysit finderilla sen oikean Teijan, minun tuntemani Teija on myös naimisissa ja yli 30, joten väärä tais olla??? Vaalea kuitenkin...


      • hei katinka
        katinka kirjoitti:

        Toivottavasti löysit finderilla sen oikean Teijan, minun tuntemani Teija on myös naimisissa ja yli 30, joten väärä tais olla??? Vaalea kuitenkin...

        sain ne kolme numeroa, yhteen en vielä yhteyttä.
        ehkä huomenna..en tiedä haluaako hän että soitan, vähän epävarma olo tällä hetkellä.


      • katinka
        hei katinka kirjoitti:

        sain ne kolme numeroa, yhteen en vielä yhteyttä.
        ehkä huomenna..en tiedä haluaako hän että soitan, vähän epävarma olo tällä hetkellä.

        Soita, tai sitten luota siihen että näette vielä uudelleen jossain sattumalta. Hänhän voi miettiä sinua myös....


      • jussi
        katinka kirjoitti:

        Soita, tai sitten luota siihen että näette vielä uudelleen jossain sattumalta. Hänhän voi miettiä sinua myös....

        tällä hetkellä ajattelen että en enää soita.
        en tiedä. soitn eilen monta kertaa mutta hän ei vastannut,sitten hänen kaverinsa vastasit että Teijalla on nyt asiakas eikä voi tulla puhelimeen...


      • katinka
        jussi kirjoitti:

        tällä hetkellä ajattelen että en enää soita.
        en tiedä. soitn eilen monta kertaa mutta hän ei vastannut,sitten hänen kaverinsa vastasit että Teijalla on nyt asiakas eikä voi tulla puhelimeen...

        tuliko sinulle tunne ettei hän halua tulla puhelimeen vai eikö hän vain ehtinyt tulla. Mieti mitä viestejä sait kun tapasitte, voisiko hän olla kiinnostunut?? Loppujen lopuksi: jos tulee pakit niin kerran se vain kirpaisee, maailmassa on muitakin nättejä vaaleita mukavia tyttöjä.


      • jussi
        katinka kirjoitti:

        tuliko sinulle tunne ettei hän halua tulla puhelimeen vai eikö hän vain ehtinyt tulla. Mieti mitä viestejä sait kun tapasitte, voisiko hän olla kiinnostunut?? Loppujen lopuksi: jos tulee pakit niin kerran se vain kirpaisee, maailmassa on muitakin nättejä vaaleita mukavia tyttöjä.

        tuli juuri sellainen tunne ettei halua vastata.
        Mulle jäi sellainen fiilis että hän piti minusta
        ja oli kiinnostunut mutta jotenkin nyt tökkii..
        ,ehkä hänellä on kuitenkin omat syynsä, en tiedä.


      • katinka
        jussi kirjoitti:

        tuli juuri sellainen tunne ettei halua vastata.
        Mulle jäi sellainen fiilis että hän piti minusta
        ja oli kiinnostunut mutta jotenkin nyt tökkii..
        ,ehkä hänellä on kuitenkin omat syynsä, en tiedä.

        Sitten sinä odotat, jos vaikka kohtaatte uudelleen ja saat enemmän selvää mitä hän ajattelee. Minä aikoinaan rohkaisin itseni ja soitin ja ollaan nyt pari miehen kanssa jo oltu monta vuotta. Hyvää jatkoa sinulle.


    • Anonyymi

      Viime yönä ufoja havaittu Pyhännän keskustassa

      • Anonyymi

        Mitä kuuluu Marja-Liisa? 2004.... Voi tätä nostalgiaa ja kaipuuta menneisyyteen. :'-)))


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      124
      1207
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1048
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      884
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      818
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      270
      744
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      685
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      667
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      41
      594
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      579
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      545
    Aihe