Joo siis mä oon ollu niinq anarkisti jo pitkän aikaa, ja sen takii koska mun mutsi määräilee mua koko aja. Siis ihan epistä, ei mua voi määrää kukaan. Jos ei ois niinq sääntöi nii se ois niinq aik siistii ku vois tehä niinq mit haluu ja voisin niinq harrastaa seksiii ihan vitusti ja juoda päärynäsiiderii koko aja ja voisin pukeutuu niinq mä ite haluun vittu!
Miksi olen anarkisti
3
77
Vastaukset
- Olen Idea
Jaahas palstalle on saapunut vitsiniekka, joka yrittää esiintyä alkuperäisenä Olen Ideana.
Kerro pois vitsejäsi, et sinä yhtään mitään muuta voi. Voidaan kaikki yhdessä naureskella jutuillesi. - P=NP
Katsos, katsos! Nimimerkki Olen Idea on saanut ihailijan. Tyylissä on tosin vielä hieman hiomista, eikä saman nimimerkin käyttö ole kovin kohteliasta, olipa anarkisti tai ei.
Kyseessähän tuossa aloituksessa (ja ilmeisesti muutamassa muussakin) ketjussa on selvästikin trolli. Nimerkinomijan takana on todennäköisesti:
a) Joku jonka bisneksien päälle on astuttu, suivaantunut (porvari) itse
b) (Porvarin) alamaisuudessa toimiva private trolli/ (porvarin) palkkaama lapsi
c) Joku muu (varhais)teini-ikäinen vitsailija (ES-Jonne)
Huvittavintahan koko jutussa on se että kyseinen henkilö on oivaltanut olevansa järjestelmässä kahlittuna, purkaa (odotetusti) täällä kiukkuaan totuuden kertojille ja kirjoittanut itsensä omasta elämästä kuvauksensa tänne muiden arvioitavaksi. - Olen Idea
"Katsos, katsos! Nimimerkki Olen Idea on saanut ihailijan. Tyylissä on tosin vielä hieman hiomista, eikä saman nimimerkin käyttö ole kovin kohteliasta, olipa anarkisti tai ei."
Ihailijoita me kaikki kaivataan.
"Huvittavintahan koko jutussa on se että kyseinen henkilö on oivaltanut olevansa järjestelmässä kahlittuna, purkaa (odotetusti) täällä kiukkuaan totuuden kertojille ja kirjoittanut itsensä omasta elämästä kuvauksensa tänne muiden arvioitavaksi. "
Omien kahleiden tajuamisesta tietoisesti tai alitajuisesti syntyy se kiukku ja tarve yrttää päästä ylemmäs hierarkiassa trollaamalla. Jostain syystä hän kuvittelee, että me enemmän tai vähemmän anarkistit olemme syyllisiä hänen kahleisiin.
Toivottavasti hän on tajunnut pyytää trollaamisestaan jonkun palkan edes muutaman keksin enemmän eikä vain tiedostamattaan pyri vahvistamaan niitä rakenteita, jotka hänet kahleisiin alunperin laittoivat.
Elämänsä voi elää tehden pelkästään turhia asioita koko elämänsä ajan kunnes kuolee tai sitten voi alkaa tehdä niitä oikeasti tärkeitä asioita. Se on aika karua jos tajuaa vasta kuolinvuoteella olleensa koko elämänsä ajan hyväksikäytetty ja kusettettu sen sijaan, että olisi vähän vaalinut vapauksia ja tärkeämpiä asioita.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1621384
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä40985Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38715- 14630
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä28622- 36616
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46607Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver20592Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30567Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17553