Paakkusta spermaa?

runkkar1

Kunnon "kovaa" klönttiä. Onko tää normaalia vai jotain puutostautia?

9

8244

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mene lääkäriin

      Kyse voi olla kivesyövästä tai kystästä.

    • Sorry1

      En sanonut, mutta ajattelin kyllä. Kokkelia tulloo.

    • doctorman
    • reiluparikymppinen

      Itellä vähän sama ongelma nyt ilmaantunut 2-3 viikkoa sitten. Ei ole minkäänlaisia kipuja tällä hetkellä, kesällä oli kiveskipuja ja kävin lääkärissä ja kyllä ne ilmeisesti kaikki maailman testit katto ja kaikki oli ok, mutta sillon ei ollu ongelmaa sperman kanssa..

      Ei siis ole mtn kovaa, mutta semmosta, että siitä voi selvästi havaita semmosia hyytelömäisiä klimppejä ja väri on kellertävä. Mutta siemensyönksyn päätteeksi tulee sitten vähä ihan "normaalia", vaaleaa ja suht juoksevaa spermaa. Yleensä spermani on ollut tasaisempaa..

      Onko syytä mennä lääkäriin vai kannattaako ensin etsiä parannusta elintavoista. Olen nyt ulkomailla ja olen ollut jo täällä jonkin aikaa ja olen vielä loppuvuoden. Alkoholin, etenkin oluen, käyttö on lisääntynyt melko runsaasti ja olen alkanut tupakoimaan 1 aski per päivä periaatteella. Ennen meni vain enimmäkseen humalapäissää tupakkia.. Myöskin jonkin verran raskasta ruokaa tulee syötyä.

      Voiko noilla elintavoilla olla näin lyhyessä ajassa (muutamassa viikossa) noin suuri vaikutus spermaan vai onko kyse jostain mitä olisi syytä tutkia?

      • Anonyymi

        Itellä ihan sama homma ollu jo monta vuotta enkä tosiaan tiiä mistä se johtuu. Ärsyttävintä siinä on se että jos laukeaa iholle esim. ja menee suihkuun niin se neste huuhoutuu hyvin pois mutta ne hyytelö kokkareet tarttu tosi tiukasti jokapaikkaan kiinni eikä niitä meinaa saada irti. Se on aika kiusallista enkä oo muijalle kehannu sanoo sen kummemmin asiasta. Joskus harvoin niitä on tosi vähän mut yleensä joka kerta ku laukee. Ei tuntunu lääkäri ottavan kovin vakavissaan asiaa. Mulla on ollu vesikives joka on tyhjennetty ja joku hydroceele kuulemma vaaraton, on tehty bakteeriviljely spekuun eikä siitä mitään löytyny. Kai se pitää urologin puheille taas mennä ja näyttää perkele vaikka kuva että uskovat mistä on kyse. Ja tosiaan se vielä että joskus tietyssä asennossa vähä niinku putki ois lauetessa tukossa että sperma ei tuu kunnolla ulos mikä johtuu niistä klönteistä. Ois mukava kun muutki asiasta kärsivät kertois omia kokemuksia asiasta tähän vanhaan keskusteluun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itellä ihan sama homma ollu jo monta vuotta enkä tosiaan tiiä mistä se johtuu. Ärsyttävintä siinä on se että jos laukeaa iholle esim. ja menee suihkuun niin se neste huuhoutuu hyvin pois mutta ne hyytelö kokkareet tarttu tosi tiukasti jokapaikkaan kiinni eikä niitä meinaa saada irti. Se on aika kiusallista enkä oo muijalle kehannu sanoo sen kummemmin asiasta. Joskus harvoin niitä on tosi vähän mut yleensä joka kerta ku laukee. Ei tuntunu lääkäri ottavan kovin vakavissaan asiaa. Mulla on ollu vesikives joka on tyhjennetty ja joku hydroceele kuulemma vaaraton, on tehty bakteeriviljely spekuun eikä siitä mitään löytyny. Kai se pitää urologin puheille taas mennä ja näyttää perkele vaikka kuva että uskovat mistä on kyse. Ja tosiaan se vielä että joskus tietyssä asennossa vähä niinku putki ois lauetessa tukossa että sperma ei tuu kunnolla ulos mikä johtuu niistä klönteistä. Ois mukava kun muutki asiasta kärsivät kertois omia kokemuksia asiasta tähän vanhaan keskusteluun.

        Minulla on ihan samaa ongelmaa, kellertäviä hyytelömäisiä klimppejä, niinku jotain silikoni paakkuja, ei mulla oikein mitään lisättävää oo tuohon sinun kirjoitukseen, aivan kun olisin ite kirjoittanu tuon sinun kirjoituksen, oon kans käyny kuvauttamassa minun kivekset viime vuonna, jotain vesipussia kuulemma isommassa oikeanpuolen kiveksesä on, ei kuulemma mitään vakavaa.

        Mulla ollu niitä hyytelömäisiä kokkareita jo useamman vuoden.

        Olis kyllä kiva tietää mistä tuo johtuu että tuloo noita paakkuja.


    • SpermaErkki

      Hei!

      Tämä ketju kun ei ole kerta aikaisemmin paljon vastauksia saanut, niin kyselisin, että onko muillakin tällaista ongelmaa? Itselläni on ja en oikein tiedä mistä johtuu, mutta olen vielä urologille menossa. Terveennäköistä spermaa kyllä tulee, mutta välillä tulee tollasia kovemman näköisiä paloja. :S

      • SpermaErkki

        Voisi vielä kysyä, että vaihteleeko teillä sperman määrä paljonkin? Itselläni ei aina hurjan paljonkaan tule, joskus taas enempi. Pitihän sitä kokeilla ja runkata, äsken tuli ihan vahvan näköistä tavaraa, muttei kauheasti.

        Näihin asioihin myös varmasti vaikuttaa liikunta ym. Itse olen paljon koneella, mutta ulkoilen kuitenkin lähes joka päivä ja aika reippaasti, mutta tietenkin tämä jatkuva koneella istuminen vaikuttaa kuitenkin. Varmaan masennuski vaikuttaa.

        Kertokaas teidän kokemuksianne.


      • SpermaErkki

        Samaan syssyyn, seisooko teillä kauankin? Itselläni ei seiso enää niin kauan kuin ennen. Nykyään sperman tulemisen jälkeen nopeasti laskeutuu ja menee lepotilaan. :S Tosin runkkaaminen ei tunnu juurikaan enää kiinnostavalta, ehkä siitäkin johtuu. Masennuksen ja kovan stressin lisäksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1896
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe