Paakkusta spermaa?

runkkar1

Kunnon "kovaa" klönttiä. Onko tää normaalia vai jotain puutostautia?

9

10436

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mene lääkäriin

Kyse voi olla kivesyövästä tai kystästä.

• Sorry1

En sanonut, mutta ajattelin kyllä. Kokkelia tulloo.

• doctorman
    • reiluparikymppinen

Itellä vähän sama ongelma nyt ilmaantunut 2-3 viikkoa sitten. Ei ole minkäänlaisia kipuja tällä hetkellä, kesällä oli kiveskipuja ja kävin lääkärissä ja kyllä ne ilmeisesti kaikki maailman testit katto ja kaikki oli ok, mutta sillon ei ollu ongelmaa sperman kanssa..

Ei siis ole mtn kovaa, mutta semmosta, että siitä voi selvästi havaita semmosia hyytelömäisiä klimppejä ja väri on kellertävä. Mutta siemensyönksyn päätteeksi tulee sitten vähä ihan "normaalia", vaaleaa ja suht juoksevaa spermaa. Yleensä spermani on ollut tasaisempaa..

Onko syytä mennä lääkäriin vai kannattaako ensin etsiä parannusta elintavoista. Olen nyt ulkomailla ja olen ollut jo täällä jonkin aikaa ja olen vielä loppuvuoden. Alkoholin, etenkin oluen, käyttö on lisääntynyt melko runsaasti ja olen alkanut tupakoimaan 1 aski per päivä periaatteella. Ennen meni vain enimmäkseen humalapäissää tupakkia.. Myöskin jonkin verran raskasta ruokaa tulee syötyä.

Voiko noilla elintavoilla olla näin lyhyessä ajassa (muutamassa viikossa) noin suuri vaikutus spermaan vai onko kyse jostain mitä olisi syytä tutkia?

• Anonyymi

Itellä ihan sama homma ollu jo monta vuotta enkä tosiaan tiiä mistä se johtuu. Ärsyttävintä siinä on se että jos laukeaa iholle esim. ja menee suihkuun niin se neste huuhoutuu hyvin pois mutta ne hyytelö kokkareet tarttu tosi tiukasti jokapaikkaan kiinni eikä niitä meinaa saada irti. Se on aika kiusallista enkä oo muijalle kehannu sanoo sen kummemmin asiasta. Joskus harvoin niitä on tosi vähän mut yleensä joka kerta ku laukee. Ei tuntunu lääkäri ottavan kovin vakavissaan asiaa. Mulla on ollu vesikives joka on tyhjennetty ja joku hydroceele kuulemma vaaraton, on tehty bakteeriviljely spekuun eikä siitä mitään löytyny. Kai se pitää urologin puheille taas mennä ja näyttää perkele vaikka kuva että uskovat mistä on kyse. Ja tosiaan se vielä että joskus tietyssä asennossa vähä niinku putki ois lauetessa tukossa että sperma ei tuu kunnolla ulos mikä johtuu niistä klönteistä. Ois mukava kun muutki asiasta kärsivät kertois omia kokemuksia asiasta tähän vanhaan keskusteluun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itellä ihan sama homma ollu jo monta vuotta enkä tosiaan tiiä mistä se johtuu. Ärsyttävintä siinä on se että jos laukeaa iholle esim. ja menee suihkuun niin se neste huuhoutuu hyvin pois mutta ne hyytelö kokkareet tarttu tosi tiukasti jokapaikkaan kiinni eikä niitä meinaa saada irti. Se on aika kiusallista enkä oo muijalle kehannu sanoo sen kummemmin asiasta. Joskus harvoin niitä on tosi vähän mut yleensä joka kerta ku laukee. Ei tuntunu lääkäri ottavan kovin vakavissaan asiaa. Mulla on ollu vesikives joka on tyhjennetty ja joku hydroceele kuulemma vaaraton, on tehty bakteeriviljely spekuun eikä siitä mitään löytyny. Kai se pitää urologin puheille taas mennä ja näyttää perkele vaikka kuva että uskovat mistä on kyse. Ja tosiaan se vielä että joskus tietyssä asennossa vähä niinku putki ois lauetessa tukossa että sperma ei tuu kunnolla ulos mikä johtuu niistä klönteistä. Ois mukava kun muutki asiasta kärsivät kertois omia kokemuksia asiasta tähän vanhaan keskusteluun.

Minulla on ihan samaa ongelmaa, kellertäviä hyytelömäisiä klimppejä, niinku jotain silikoni paakkuja, ei mulla oikein mitään lisättävää oo tuohon sinun kirjoitukseen, aivan kun olisin ite kirjoittanu tuon sinun kirjoituksen, oon kans käyny kuvauttamassa minun kivekset viime vuonna, jotain vesipussia kuulemma isommassa oikeanpuolen kiveksesä on, ei kuulemma mitään vakavaa.

Mulla ollu niitä hyytelömäisiä kokkareita jo useamman vuoden.

Olis kyllä kiva tietää mistä tuo johtuu että tuloo noita paakkuja.

• SpermaErkki

Hei!

Tämä ketju kun ei ole kerta aikaisemmin paljon vastauksia saanut, niin kyselisin, että onko muillakin tällaista ongelmaa? Itselläni on ja en oikein tiedä mistä johtuu, mutta olen vielä urologille menossa. Terveennäköistä spermaa kyllä tulee, mutta välillä tulee tollasia kovemman näköisiä paloja. :S

• SpermaErkki

Voisi vielä kysyä, että vaihteleeko teillä sperman määrä paljonkin? Itselläni ei aina hurjan paljonkaan tule, joskus taas enempi. Pitihän sitä kokeilla ja runkata, äsken tuli ihan vahvan näköistä tavaraa, muttei kauheasti.

Näihin asioihin myös varmasti vaikuttaa liikunta ym. Itse olen paljon koneella, mutta ulkoilen kuitenkin lähes joka päivä ja aika reippaasti, mutta tietenkin tämä jatkuva koneella istuminen vaikuttaa kuitenkin. Varmaan masennuski vaikuttaa.

Kertokaas teidän kokemuksianne.

• SpermaErkki

Samaan syssyyn, seisooko teillä kauankin? Itselläni ei seiso enää niin kauan kuin ennen. Nykyään sperman tulemisen jälkeen nopeasti laskeutuu ja menee lepotilaan. :S Tosin runkkaaminen ei tunnu juurikaan enää kiinnostavalta, ehkä siitäkin johtuu. Masennuksen ja kovan stressin lisäksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      7
      2508
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      121
      1771
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      39
      1477
    4. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      123
      1446
    5. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      167
      1299
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      146
      1260
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      152
      1251
    8. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1198
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1138
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      53
      1029
    Aihe