Paakkusta spermaa?

runkkar1

Kunnon "kovaa" klönttiä. Onko tää normaalia vai jotain puutostautia?

9

14768

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mene lääkäriin

      Kyse voi olla kivesyövästä tai kystästä.

    • Sorry1

      En sanonut, mutta ajattelin kyllä. Kokkelia tulloo.

    • doctorman
    • reiluparikymppinen

      Itellä vähän sama ongelma nyt ilmaantunut 2-3 viikkoa sitten. Ei ole minkäänlaisia kipuja tällä hetkellä, kesällä oli kiveskipuja ja kävin lääkärissä ja kyllä ne ilmeisesti kaikki maailman testit katto ja kaikki oli ok, mutta sillon ei ollu ongelmaa sperman kanssa..

      Ei siis ole mtn kovaa, mutta semmosta, että siitä voi selvästi havaita semmosia hyytelömäisiä klimppejä ja väri on kellertävä. Mutta siemensyönksyn päätteeksi tulee sitten vähä ihan "normaalia", vaaleaa ja suht juoksevaa spermaa. Yleensä spermani on ollut tasaisempaa..

      Onko syytä mennä lääkäriin vai kannattaako ensin etsiä parannusta elintavoista. Olen nyt ulkomailla ja olen ollut jo täällä jonkin aikaa ja olen vielä loppuvuoden. Alkoholin, etenkin oluen, käyttö on lisääntynyt melko runsaasti ja olen alkanut tupakoimaan 1 aski per päivä periaatteella. Ennen meni vain enimmäkseen humalapäissää tupakkia.. Myöskin jonkin verran raskasta ruokaa tulee syötyä.

      Voiko noilla elintavoilla olla näin lyhyessä ajassa (muutamassa viikossa) noin suuri vaikutus spermaan vai onko kyse jostain mitä olisi syytä tutkia?

      • Anonyymi

        Itellä ihan sama homma ollu jo monta vuotta enkä tosiaan tiiä mistä se johtuu. Ärsyttävintä siinä on se että jos laukeaa iholle esim. ja menee suihkuun niin se neste huuhoutuu hyvin pois mutta ne hyytelö kokkareet tarttu tosi tiukasti jokapaikkaan kiinni eikä niitä meinaa saada irti. Se on aika kiusallista enkä oo muijalle kehannu sanoo sen kummemmin asiasta. Joskus harvoin niitä on tosi vähän mut yleensä joka kerta ku laukee. Ei tuntunu lääkäri ottavan kovin vakavissaan asiaa. Mulla on ollu vesikives joka on tyhjennetty ja joku hydroceele kuulemma vaaraton, on tehty bakteeriviljely spekuun eikä siitä mitään löytyny. Kai se pitää urologin puheille taas mennä ja näyttää perkele vaikka kuva että uskovat mistä on kyse. Ja tosiaan se vielä että joskus tietyssä asennossa vähä niinku putki ois lauetessa tukossa että sperma ei tuu kunnolla ulos mikä johtuu niistä klönteistä. Ois mukava kun muutki asiasta kärsivät kertois omia kokemuksia asiasta tähän vanhaan keskusteluun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itellä ihan sama homma ollu jo monta vuotta enkä tosiaan tiiä mistä se johtuu. Ärsyttävintä siinä on se että jos laukeaa iholle esim. ja menee suihkuun niin se neste huuhoutuu hyvin pois mutta ne hyytelö kokkareet tarttu tosi tiukasti jokapaikkaan kiinni eikä niitä meinaa saada irti. Se on aika kiusallista enkä oo muijalle kehannu sanoo sen kummemmin asiasta. Joskus harvoin niitä on tosi vähän mut yleensä joka kerta ku laukee. Ei tuntunu lääkäri ottavan kovin vakavissaan asiaa. Mulla on ollu vesikives joka on tyhjennetty ja joku hydroceele kuulemma vaaraton, on tehty bakteeriviljely spekuun eikä siitä mitään löytyny. Kai se pitää urologin puheille taas mennä ja näyttää perkele vaikka kuva että uskovat mistä on kyse. Ja tosiaan se vielä että joskus tietyssä asennossa vähä niinku putki ois lauetessa tukossa että sperma ei tuu kunnolla ulos mikä johtuu niistä klönteistä. Ois mukava kun muutki asiasta kärsivät kertois omia kokemuksia asiasta tähän vanhaan keskusteluun.

        Minulla on ihan samaa ongelmaa, kellertäviä hyytelömäisiä klimppejä, niinku jotain silikoni paakkuja, ei mulla oikein mitään lisättävää oo tuohon sinun kirjoitukseen, aivan kun olisin ite kirjoittanu tuon sinun kirjoituksen, oon kans käyny kuvauttamassa minun kivekset viime vuonna, jotain vesipussia kuulemma isommassa oikeanpuolen kiveksesä on, ei kuulemma mitään vakavaa.

        Mulla ollu niitä hyytelömäisiä kokkareita jo useamman vuoden.

        Olis kyllä kiva tietää mistä tuo johtuu että tuloo noita paakkuja.


    • SpermaErkki

      Hei!

      Tämä ketju kun ei ole kerta aikaisemmin paljon vastauksia saanut, niin kyselisin, että onko muillakin tällaista ongelmaa? Itselläni on ja en oikein tiedä mistä johtuu, mutta olen vielä urologille menossa. Terveennäköistä spermaa kyllä tulee, mutta välillä tulee tollasia kovemman näköisiä paloja. :S

      • SpermaErkki

        Voisi vielä kysyä, että vaihteleeko teillä sperman määrä paljonkin? Itselläni ei aina hurjan paljonkaan tule, joskus taas enempi. Pitihän sitä kokeilla ja runkata, äsken tuli ihan vahvan näköistä tavaraa, muttei kauheasti.

        Näihin asioihin myös varmasti vaikuttaa liikunta ym. Itse olen paljon koneella, mutta ulkoilen kuitenkin lähes joka päivä ja aika reippaasti, mutta tietenkin tämä jatkuva koneella istuminen vaikuttaa kuitenkin. Varmaan masennuski vaikuttaa.

        Kertokaas teidän kokemuksianne.


      • SpermaErkki

        Samaan syssyyn, seisooko teillä kauankin? Itselläni ei seiso enää niin kauan kuin ennen. Nykyään sperman tulemisen jälkeen nopeasti laskeutuu ja menee lepotilaan. :S Tosin runkkaaminen ei tunnu juurikaan enää kiinnostavalta, ehkä siitäkin johtuu. Masennuksen ja kovan stressin lisäksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      114
      1148
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      689
    4. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      74
      664
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      655
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      82
      629
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      532
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      94
      465
    Aihe