Mies naisten asuissa

minihame

Miksi miehet ja varsinkin naiset paheksuvat sitä kovin, jos mies haluaa pukea naisten asuja? Jos pukee liivit ja hameen, niin heti haukutaan homoksi ym, vaikka olisi täysin hetero.
Käyttäähän moni nainen kaikkea miesten asustetta ja se on aivan luonnollista.
Eikö pukeutumisessakin voitais mennä sukupuolettomaan vaatetukseen.
V

23

2275

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin tai näin.

      Hmmm. Olisin ehkä pukeutunut naiseksi. Mutta en löytänyt sopivia korkokenkiä numero 49 :))) Miesten kumisaappaat eivät sopineet asuun :)

      Mutta asiaa. Niin, jos ken haluaa, niin miksi ei saisi. Onhan niitä 'sellaisiakin* harrastajia, että pukeutuvat ja meikkaavat. Kotioloissa. Ihmeellistä fetismiä mutta tasa-arvoa varmaankin.

    • frre

      Siinähän pukeutuu, ihan vapaasti, jos kerran haluaa olla kummajainen

    • annikoo..

      Suomalainen mies hameessa...no on niitäkin tietty nähty...mutta ei niin komea näky

      • Ohhan niitä.

        Kerran tuli ohjelma, jo vuosia sitten, joku maanviljelijä, pukeutui naiseksi vapaa-aikanaan. Oli sillä ihan emäntäkin. Taisi olla venäläinen ludmilla tai tatjana.


      • annikoo..
        Ohhan niitä. kirjoitti:

        Kerran tuli ohjelma, jo vuosia sitten, joku maanviljelijä, pukeutui naiseksi vapaa-aikanaan. Oli sillä ihan emäntäkin. Taisi olla venäläinen ludmilla tai tatjana.

        Hämärästi muistelen että olen nähnyt ....nyt tuli mieleen Karpon ohjelmista se ...öljysheikki.....oli silläkin asu.


      • Sellainen tapaus.
        annikoo.. kirjoitti:

        Hämärästi muistelen että olen nähnyt ....nyt tuli mieleen Karpon ohjelmista se ...öljysheikki.....oli silläkin asu.

        Ei ollut öljy-sheikki vaan ihan erillinen ohjelma. Joku maanantaidokumentti, jos oikein muistan, sellainen ½ tunnin pätkä, joita tuli aina 20.00 kieppeissä. Tai sitten 21.30.


    • näin saman ohjelman, mutta oli enemmän irvikuva, kukallinen löysä mekko päällä. itse käytän liivejä ja jakkupuvun minihameita sekä naiselle tyylikkäitä asuja

    • annikoo..

      Niin ...kaikkihan nykyään pitäisi olla sukupuolineutraalia....jopa Lego-palikatkin..heh

      Mutta jos minä puen pitkät housut jalkaani...ei kyllä tule tippaakaan miesmäinen olo...miksi miehillä tulee naisellinen ...naismainen olo hameesta...tai mistäs minä sen tiedän.

      • Sopii naisille.

        Naisten housut ovat naisellisia. Niin ja niillä saa esiin muotoja kuten pitää :)


      • onhan naisten housuissa paljon enemmän tilaa pyllylle ,. ;P"

        joo sukupuolineutraalia pitää olla, hirveä haloo tuli siitä kun mainoksessa tytöt leikkivät jotain teekutsuja ja pojat merirosvoleikkejä ,. kohta varmaan moititaan sitäkin että ihmisillä on syntyessään vain toiset sukupuolielimet, pitäisi olla molemmat niin ei erottuisi ,. ehkä tulevaisuudessa kirurgit vievät heti vauvan leikattavaksi ja sille asennetaan extraelimet ,. sitten ollaan kaikki miesnaisia ,. hullu maailma ,.


    • Aika aikaansa kutaki

      Aku hei, Marja Tyrni meni jo ja sanoit että se sen söpö villapaitakin kutistu pesussa... :D

    • sankarit sukkahousuissa vai? toki voi.. olutrinnat ainakin tarttee liivit..

    • hanneletv

      rintaliivit kuuluvat ilman muuta mukaan, kun pukee hameen

    • me lääkäriin!

      PERVO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Paheksutaanko..??..Luultavasti hämillisyys ja hammennys kohtaa ihmisen mielen, kun ihminen kohtaa naiseksi ns naisten vetimiin pukeutuneen miehen.

      Kiltti pukee miestä ja karvaiset sääretkään ei herätä hulvatonta hilpeyttä..;)

      Täytyy kyllä todeta, et on aivan ihanaa, ettei siippani tunne mieltymystä pukeutua hameisiin yms naisten releisiin..Ja, kun hän ei skottikaan ole niin vaatekaapeistamme ei löydy kilttiäkään..Hmm..luulisin siis..;o)...


      • HugaZaga kirjoitti:

        ei ne naisten vaatteet vaan kaikille miehille sovi ,.
        tässä varoittava esimerkki:

        http://www.youtube.com/watch?v=hEFyQt-9ZFk

        Pelottava esimerkki...huijuih...:o/...

        Sen olen huomannut ajan saatossa, et, kun mies pukeutuu ns naiseksi tai naisten vetimiin, niin hän käyttää kamalan mauttomia vaatteita..Kiillettä, hörsylää, lureksia ja sun muuta mauttomuutta..;o)...


      • muisquli kirjoitti:

        Pelottava esimerkki...huijuih...:o/...

        Sen olen huomannut ajan saatossa, et, kun mies pukeutuu ns naiseksi tai naisten vetimiin, niin hän käyttää kamalan mauttomia vaatteita..Kiillettä, hörsylää, lureksia ja sun muuta mauttomuutta..;o)...

        ehkä siinä on ajatuksena että katsojan huomio kiinnittyisi muualle kuin kirveellä veistettyihin kasvoihin ;)


      • HugaZaga kirjoitti:

        ehkä siinä on ajatuksena että katsojan huomio kiinnittyisi muualle kuin kirveellä veistettyihin kasvoihin ;)

        No mutta..Nythän hokasin..Sehän on vaan burleskia...hmm...eräänlainen taidemuoto..;o)...Joku voi väittää, et brutaalia..Mutta ei , kun mies pukeutuu mekkoon..kyseessä on burleski...ja se saa naurattaa., koska ko taidetyyppi tai laji on komiikkaa...;o)...


    • eikö mee jakeluun?

      Hei, ei se oo normaalia! Ei todellakaan. Kun saat kiksejä vielä siitä. Onko pakko kirjoittaa tällä palstalla tuota sairasta moskaa? Teikäläisille on omat sivut, mene sinne. Siellä on kaltaisiasi sukkahousumiehiä.

    • Anonyymi

      Itseäni ei ole naiset ainakaan haukkuneet hameen ja muiden naistenvaatteiden käytöstä. <olen jopa saanut positiivistä palautetta, kuten ,että tuo hame sopii sinulle.

    • Anonyymi

      Kysytkin vielä!! Täytyy olla päästänsä sairas yksilö joka naisten kuteita haluaa tai käyttää. Kerroppas mikä naisten vaatteissa viehättää?? Sairaat yksilöt niitä käyttää täytyy olla jotenkin ns. reppana joka tuommoiseen alentuu, tämä toki on vain minun mielipiteeni mutta, mutta Mies on mies ja nainen on naine, eikä muuta ole.

      Tämä nykyinen sukupuoli neutraali homma on täysin sairasta hommaa, jokaiselle jolla on hivenenkään epäilystä kumpaan sukupuoleen kuuluu, niin kyllä se peilin edessä yleensä normaali järjellä varustetulla ihmisellä selviää.

    • Anonyymi

      Kerran ihailin takaapäin olevaa naista, hyvän näköinen hoikahko kroppa ja pitkät vaaleat hiukset, kesäinen hame ja pitsipaita. Kun hän sitten kääntyi.... noo, minä menin pöis.
      Jokainen tyylillään.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      239
      3706
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2264
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2005
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe