Miksi miehet ja varsinkin naiset paheksuvat sitä kovin, jos mies haluaa pukea naisten asuja? Jos pukee liivit ja hameen, niin heti haukutaan homoksi ym, vaikka olisi täysin hetero.
Käyttäähän moni nainen kaikkea miesten asustetta ja se on aivan luonnollista.
Eikö pukeutumisessakin voitais mennä sukupuolettomaan vaatetukseen.
V
Mies naisten asuissa
24
2636
Vastaukset
- Niin tai näin.
Hmmm. Olisin ehkä pukeutunut naiseksi. Mutta en löytänyt sopivia korkokenkiä numero 49 :))) Miesten kumisaappaat eivät sopineet asuun :)
Mutta asiaa. Niin, jos ken haluaa, niin miksi ei saisi. Onhan niitä 'sellaisiakin* harrastajia, että pukeutuvat ja meikkaavat. Kotioloissa. Ihmeellistä fetismiä mutta tasa-arvoa varmaankin. - frre
Siinähän pukeutuu, ihan vapaasti, jos kerran haluaa olla kummajainen
- annikoo..
Suomalainen mies hameessa...no on niitäkin tietty nähty...mutta ei niin komea näky
- Ohhan niitä.
Kerran tuli ohjelma, jo vuosia sitten, joku maanviljelijä, pukeutui naiseksi vapaa-aikanaan. Oli sillä ihan emäntäkin. Taisi olla venäläinen ludmilla tai tatjana.
- annikoo..
Ohhan niitä. kirjoitti:
Kerran tuli ohjelma, jo vuosia sitten, joku maanviljelijä, pukeutui naiseksi vapaa-aikanaan. Oli sillä ihan emäntäkin. Taisi olla venäläinen ludmilla tai tatjana.
Hämärästi muistelen että olen nähnyt ....nyt tuli mieleen Karpon ohjelmista se ...öljysheikki.....oli silläkin asu.
- Sellainen tapaus.
annikoo.. kirjoitti:
Hämärästi muistelen että olen nähnyt ....nyt tuli mieleen Karpon ohjelmista se ...öljysheikki.....oli silläkin asu.
Ei ollut öljy-sheikki vaan ihan erillinen ohjelma. Joku maanantaidokumentti, jos oikein muistan, sellainen ½ tunnin pätkä, joita tuli aina 20.00 kieppeissä. Tai sitten 21.30.
näin saman ohjelman, mutta oli enemmän irvikuva, kukallinen löysä mekko päällä. itse käytän liivejä ja jakkupuvun minihameita sekä naiselle tyylikkäitä asuja
- annikoo..
Niin ...kaikkihan nykyään pitäisi olla sukupuolineutraalia....jopa Lego-palikatkin..heh
Mutta jos minä puen pitkät housut jalkaani...ei kyllä tule tippaakaan miesmäinen olo...miksi miehillä tulee naisellinen ...naismainen olo hameesta...tai mistäs minä sen tiedän.- Sopii naisille.
Naisten housut ovat naisellisia. Niin ja niillä saa esiin muotoja kuten pitää :)
onhan naisten housuissa paljon enemmän tilaa pyllylle ,. ;P"
joo sukupuolineutraalia pitää olla, hirveä haloo tuli siitä kun mainoksessa tytöt leikkivät jotain teekutsuja ja pojat merirosvoleikkejä ,. kohta varmaan moititaan sitäkin että ihmisillä on syntyessään vain toiset sukupuolielimet, pitäisi olla molemmat niin ei erottuisi ,. ehkä tulevaisuudessa kirurgit vievät heti vauvan leikattavaksi ja sille asennetaan extraelimet ,. sitten ollaan kaikki miesnaisia ,. hullu maailma ,.
- Aika aikaansa kutaki
Aku hei, Marja Tyrni meni jo ja sanoit että se sen söpö villapaitakin kutistu pesussa... :D
sankarit sukkahousuissa vai? toki voi.. olutrinnat ainakin tarttee liivit..
- hanneletv
rintaliivit kuuluvat ilman muuta mukaan, kun pukee hameen
- me lääkäriin!
PERVO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Paheksutaanko..??..Luultavasti hämillisyys ja hammennys kohtaa ihmisen mielen, kun ihminen kohtaa naiseksi ns naisten vetimiin pukeutuneen miehen.
Kiltti pukee miestä ja karvaiset sääretkään ei herätä hulvatonta hilpeyttä..;)
Täytyy kyllä todeta, et on aivan ihanaa, ettei siippani tunne mieltymystä pukeutua hameisiin yms naisten releisiin..Ja, kun hän ei skottikaan ole niin vaatekaapeistamme ei löydy kilttiäkään..Hmm..luulisin siis..;o)...ei ne naisten vaatteet vaan kaikille miehille sovi ,.
tässä varoittava esimerkki:
http://www.youtube.com/watch?v=hEFyQt-9ZFkHugaZaga kirjoitti:
ei ne naisten vaatteet vaan kaikille miehille sovi ,.
tässä varoittava esimerkki:
http://www.youtube.com/watch?v=hEFyQt-9ZFkPelottava esimerkki...huijuih...:o/...
Sen olen huomannut ajan saatossa, et, kun mies pukeutuu ns naiseksi tai naisten vetimiin, niin hän käyttää kamalan mauttomia vaatteita..Kiillettä, hörsylää, lureksia ja sun muuta mauttomuutta..;o)...muisquli kirjoitti:
Pelottava esimerkki...huijuih...:o/...
Sen olen huomannut ajan saatossa, et, kun mies pukeutuu ns naiseksi tai naisten vetimiin, niin hän käyttää kamalan mauttomia vaatteita..Kiillettä, hörsylää, lureksia ja sun muuta mauttomuutta..;o)...ehkä siinä on ajatuksena että katsojan huomio kiinnittyisi muualle kuin kirveellä veistettyihin kasvoihin ;)
HugaZaga kirjoitti:
ehkä siinä on ajatuksena että katsojan huomio kiinnittyisi muualle kuin kirveellä veistettyihin kasvoihin ;)
No mutta..Nythän hokasin..Sehän on vaan burleskia...hmm...eräänlainen taidemuoto..;o)...Joku voi väittää, et brutaalia..Mutta ei , kun mies pukeutuu mekkoon..kyseessä on burleski...ja se saa naurattaa., koska ko taidetyyppi tai laji on komiikkaa...;o)...
- eikö mee jakeluun?
Hei, ei se oo normaalia! Ei todellakaan. Kun saat kiksejä vielä siitä. Onko pakko kirjoittaa tällä palstalla tuota sairasta moskaa? Teikäläisille on omat sivut, mene sinne. Siellä on kaltaisiasi sukkahousumiehiä.
- Anonyymi
Itseäni ei ole naiset ainakaan haukkuneet hameen ja muiden naistenvaatteiden käytöstä. <olen jopa saanut positiivistä palautetta, kuten ,että tuo hame sopii sinulle.
- Anonyymi
Olen iloinen sinun puolestasi kun olet saanut noin mukavaa palautetta naisilta. Kunpa itse uskaltaisin julkisesti käyttää naisten vaatteita. Olen ihan nuoreesta asti käyttänyt melkein päivittäin joitakin naisille tarkoitettuja vaatteita, varsinkin alusvaatteet on usein käytössä, rintaliivit sukkanauhaliivit ja niihin sukat
M 64 CD 💃
- Anonyymi
Kysytkin vielä!! Täytyy olla päästänsä sairas yksilö joka naisten kuteita haluaa tai käyttää. Kerroppas mikä naisten vaatteissa viehättää?? Sairaat yksilöt niitä käyttää täytyy olla jotenkin ns. reppana joka tuommoiseen alentuu, tämä toki on vain minun mielipiteeni mutta, mutta Mies on mies ja nainen on naine, eikä muuta ole.
Tämä nykyinen sukupuoli neutraali homma on täysin sairasta hommaa, jokaiselle jolla on hivenenkään epäilystä kumpaan sukupuoleen kuuluu, niin kyllä se peilin edessä yleensä normaali järjellä varustetulla ihmisellä selviää. - Anonyymi
Kerran ihailin takaapäin olevaa naista, hyvän näköinen hoikahko kroppa ja pitkät vaaleat hiukset, kesäinen hame ja pitsipaita. Kun hän sitten kääntyi.... noo, minä menin pöis.
Jokainen tyylillään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1016941- 474626
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa542606Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän51978Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101028Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j1481007Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell911001Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai241837Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30826Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?176736